پزشکانجراحی بینی

معرفی بهترین جراح بینی در گوهردشت کرج❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

عمل جراحی بینی برای رفع ایرادهای ظاهری یا رفع مشکلات تنفسی انجام می‌شود. اما بسیاری از متقاضیان جراحی بینی از عوارض بعد از عمل می‌ترسند و نمی‌دانند به کدام جراح بینی در کرج مراجعه کنند تا از نتیجه راضی باشند. در این مطلب قصد داریم به کسانی که از جراحی بینی می‌ترسند کمک کنیم تا ویژگی‌های بهترین جراح بینی در گوهردشت را بشناسند و با اضطراب کمتری برای جراحی اقدام کنند.

بهترین جراح بینی در گوهردشت

لیست بهترین جراح بینی در گوهردشت کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر سید یوسف حسینی اقدم 02634437749 کرج، گوهردشت، فلکه اول گوهردشت، بلوار میرزایی پرور، نرسیده به مرکز بهداشت شهید ترکیان، پلاک 70، ساختمان پزشکان مرکزی گوهردشت
دکتر آرش حقیقی 02634211706 کرج، گوهردشت – فلکه اول – ابتدای خیابان مطهری – روبروی برج نیکامال – برج پارمیدا – طبقه 2 – واحد 101

دکتر سیدیوسف حسینی اقدم بناب

دکتر سید یوسف حسینی اقدم

دکتر سید یوسف حسینی اقدم بناب از پزشکان متخصص گوش، حلق و جراح بینی در گوهردشت کرج هستند که محل فعالیت ایشان در گوهردشت واقع شده است.ایشان با 30 سال سابقه و با کد نظام پزشکی:39888 توانسته است به یکی از بهترین جراحان بینی در کرج تبدیل شود. دکتر حسینی اقدم توانسته رضایت بسیاری را به خود جذب کند، به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. ایشان در جلسات مشاوره، کاملا برای متقاضی زمان میگذارند و تمام جزعیات را برسی مینمایند، نظرات شما را به خوبی گوش میدهند و شما را رهنمایی میکنند. شما میتوانید وارد اینستاگرام ایشان شوید و نمونه کارهایشان را ملاحظه نمایید. مطب ایشان در فلکه اول گوهردشت، بلوار میرزایی پرور میباشد. آدرس دقیق تر مطب ایشان را در جدول زیر برایتان فراهم آورده ایم. با کلیک مستقیم روی شماره قرار داده شده، تماس مستقیم بگیرید.

خدمات دکتر سید یوسف حسینی اقدم بناب به شرح زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی زیبایی فک
  • جراحی زیبایی گونه
  • و…

دکتر یوسف حسینی اقدم بناب اینستاگرام

آدرس مطب دکتر سید یوسف حسینی اقدم بناب: کرج، گوهردشت، فلکه اول گوهردشت، بلوار میرزایی پرور، نرسیده به مرکز بهداشت شهید ترکیان، پلاک 70، ساختمان پزشکان مرکزی گوهردشت
شماره تلفن: 02634437749
ساعت کاری: شنبه ، یکشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 17
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر آرش حقیقی

دکتر آرش حقیقی

دکتر آرش حقیقی از پزشکان متخصص گوش، حلق و جراح بینی در گوهردشت کرج هستند که محل فعالیت ایشان در گوهردشت واقع شده است. ایشان با 21 سال سابقه و با کد نظام پزشکی : 97261 توانسته است به یکی از بهترین جراح بینی در گوهردشت کرج از نظر مردم تبدیل شود. ایشان با درک تناسب چهره و صورت توانسته بینی زیبا مناسب با فریم صورت زیباجو جراحی کند. مطب دکتر آرش حقیقی در فلکه اول، ابتدای خیابان مطهری، روبروی برج نیکامال، برج پارمیدا میباشد. ایشان توانسته رضایت بسیاری را جلب کند، به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. جهت ملاحظه نمونه کارهای ایشان، با تعیین وقت قبلی به مطب ایشان بروید و نمونه جراحی هایشان را ببینید. جهت برقراری ارتباط با ایشان، وبسایت پزشک کرج جدول اطلاعات ارتباطی زیر را برایتان فراهم آورده است، به جدول زیر مراجعه کنید:

خدمات دکتر آرش حقیقی به شرح زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی زیبایی فک
  • جراحی زیبایی گونه
  • و…
آدرس مطب دکتر آرش حقیقی: کرج، گوهردشت – فلکه اول – ابتدای خیابان مطهری – روبروی برج نیکامال – برج پارمیدا – طبقه 2 – واحد 101
شماره تلفن: 02634211706
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

ضرورت انتخاب بهترین جراح بینی در گوهردشت چیست؟

جراحی بینی جزو روش‌های تهاجمی در پزشکی است که نیازمند تخصص و تجربه جراح است. دلیل تاکید بر مراجعه به بهترین جراحی بینی موارد زیر است.

  • عدم نیاز به جراحی ترمیمی

در صورتی که به بهترین جراح بینی مراجعه نکنید، ممکن است از ظاهر بینی بعد از عمل رضایت نداشته باشید و اعتماد به نفس شما بعد از عمل کاهش پیدا کند. حتی ممکن است مجبور شوید جراحی بینی را مجددا تکرار کنید تا بتوانید به فرم مورد انتظار و ایده‌آلی که در ذهن دارید برسید.

اما اگر به بهترین جراح بینی در گوهردشت مراجعه کنید، جراح ابتدا بینی را معاینه می‌کند، سپس با توجه به استخوانی یا گوشتی بودن بینی، بهترین فرم بینی را به شما پیشنهاد می‌کند. قطعا با راهنمایی یک جراح باتجربه نیازی به جراحی ترمیمی نخواهید داشت. 

  • عدم ایجاد مشکلات تنفسی

یکی دیگر از مشکلات مراجعه به جراح غیر متخصص که در کار خود حرفه‌ای نیست، این است که درگیر مشکلات تنفسی می‌شوید. اغلب افرادی که در انتخاب جراح دقت نمی‌کنند، بعد از عمل درگیر خروپف می‌شوند و نمی‌توانند خواب راحتی را تجربه کنند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای انتخاب بهترین جراح بینی دقت بگذارید و بررسی‌های لازم را انجام دهید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی

·تخصص و تجربه جراح

 یک جراح بینی خوب مدرک تخصصی برای جراحی دارد و به خوبی با شرایط جراحی آشنا است. همچنین در جلسه مشاوره قبل از عمل درباره مراقبت‌های بعد از عمل توضیحات دقیقی به بیمار ارائه می‌کند. یک جراح خوب و با تجربه در جلسه معاینه به سوالات متقاضی عمل جواب می‌دهد و با او صحبت می‌کند تا انتظار غیر واقع‌بینانه‌ای از جراحی نداشته باشد.

·درک صحیح جراح از زیبایی شناسی

این روزها طرفداران جراحی زیبایی بینی زیاد است؛ بسیاری از افراد متقاضی کوچک کردن بینی، از بین بردن قوز و انحراف بینی هستند. اما اگر جراح زیبایی بینی درک درستی از زیبایی شناسی نداشته باشد، نمی‌تواند فرم ایده‌آلی به بینی بدهد.

بهترین جراح بینی کسی است که به تناسب بینی با اجزای دیگر صورت توجه کند و در جراحی، بینی را بیش از اندازه کوچک نکند. زیرا تناسب بین اجزای صورت از مهم‌ترین معیارهای زیبایی است.

·در دسترس بودن جراح

یکی از ویژگی‌های ضروری بهترین جراح بینی در گوهردشت در دسترس بودن اوست. بیمار نباید برای وقت گرفتن از جراح دچار دردسر شود؛ حتی ممکن است بعد از جراحی بینی هم درگیر عوارض یا نشانه‌های خطری مانند خونریزی شود که باید به جراح دسترسی داشته باشد تا بتواند نگرانی خود را برطرف کند.

·اخلاق حرفه‌ای جراح

یک جراح باوجدان فقط به فکر کسب درآمد نیست؛ در صورتی که در جلسه معاینه متوجه شود، فرد از لحاظ جسمانی برای جراحی آماده نیست، از انجام جراحی خودداری می‌کند.

از کجا بهترین جراح بینی در گوهردشت را پیدا کنیم؟

  • تحقیق از دوستان و آشنایان

یکی از راه‌های پیدا کردن بهترین جراح بینی، پرس و جو از دوستان و آشنایان است. حتما در اطرافیان شما کسانی هستند که از عمل جراحی بینی انجام داده باشند، می‌توانید در مورد میزان رضایت آن‌ها از جراحی و عوارضی که بعد از عمل تجربه می‌کنند سوال کنید.

  • سایت پزشک کرج

بهترین و مطمئن‌ترین شیوه برای پیدا کردن بهترین جراح بینی در گوهردشت مراجعه به سایت پزشک کرج است که با هدف معرفی بهترین جراحان و کلینیک‌های زیبایی، اطلاعات قابل اعتمادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع بندی

بین عمل‌های جراحی زیبایی عمل جراحی بینی جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین عمل‌های جراحی است. نوع تکنیک مورد استفاده در جراحی به استخوانی یا گوشتی بودن بینی ربط دارد و جراح مجرب و باتجربه با اطلاع از تکنیک‌های مختلف، بهترین شیوه را انتخاب می‌کند. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره ویژگی‌های بهترین جراح بینی در گوهردشت در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

سپهر شوکتی

سلام من سپهر شوکتی هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و سلامتی در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد گردآوری کنم و انتشار بدم و بهترین ها رو در زمینه پزشکی و سلامتی… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. ممنون از وبسایت خوب پزشک کرج بخاطر معرفی دکتر حسینی اقدم. ایشون به نظر من جرو شماره یک های جراحی بینی در گوهردشت هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا