لیزر موهای زائد

معرفی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج ❤️ + آدرس و شماره تلفن در سال (1403)

The best laser hair removal clinic in Karaj 1402

روش‌های مختلفی برای زدودن موهای زائد بدن وجود دارد؛ این روزها لیزر موهای زائد به دلیل اثربخشی و ماندگاری بالا طرفداران زیادی دارد. اما لازم است لیزر موهای زائد در کلینیک معتبر با دستگاه‌های پیشرفته انجام شود تا متقاضی دچار عوارض جانبی نشود. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج آشنا کنیم.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

در صورتی که قصد از بین بردن موهای زائد با لیزر را دارید این مطلب را تا آخر بخوانید.

لیست 5 تا از بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

در زیر ما به شما بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج را برای شما معرفی مکینیم با ما همراه باشید:

نام کلینیک شماره تماس آدرس کلینیک
کلینیک پوست و مو شادی مظلومی ۰۲۶۳۴۴۴۴۸۰۳ کرج، ابتدای طالقانی شمالی، کوچه فروشگاه سالیان ساختمان آترا، طبقه چهارم
کلینیک لیزر مدس 09333291272 کرج جهانشهر بلوار مولانا روبروی بیمارستان نوردیدگان مجتمع سروش طبقه سوم واحد 306
کلینیک لیزر کاملیا ۰۲۶۳۳۵۵۲۶۱۵ کرج، درختی، نبش کوچه۴، ساختمان فرشتگان، ط۴، واحد۴۰۱ـ۴۰۲
کلینیک لیزر آسمان آبی 02632402304 کرج، خیابان بهار، نبش 25 متری ادیبی، ساختمان هما، طبقه چهارم
کلینیک لیزر انوشه 09124610686 کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 214 غربی

کلینیک پوست و مو شادی مظلومی

کلینیک پوست و مو شادی مظلومی

کلینیک پوست و مو شادی مظلومی یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو در کرج استان البرز برای لیزر موهای زائد و بهترین مرکز جوانسازی پوست در کرج می باشد. این کلینیک زیر نظر دکتر شادی مظلومی و اپراتورهای حرفه ای خدمات لیزر موهای زائد در کرج را با ایمنی کامل ارائه می دهد. این کلینیک دارای جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد از جمله دستگاه لیزر Alexandrite + Apogee می باشد. در واقع از ابتدای فعالیت این کلینیک زیبایی تا امروز شاهد ارائه بهترین خدمات زیبایی با استفاده از آخرین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا هستیم. به همین سبب کیفیت خدمات و سرعت انجام مراقبت های زیبایی کلینیک تخصصی شادی مظلومی در زمینه لیزر موهای زائد در سطح ایده آل قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. حتما به کلینیک تخصصی دکتر شادی مظلومی مراجعه کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید، و از خدمات این کلینیک بهره ببرید.

خدمات کلینیک پوست و مو شادی به شرح زیر است:

  • لیزر موهای زائد
  • تزریق چربی
  • تزریق مزو
  • فیشیال
  • جراحی خال
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • و…

اینستاگرام کلینیک دکتر شادی مظلومی

آدرس کلینیک پوست و مو شادی مظلومی: کرج، ابتدای طالقانی شمالی، کوچه فروشگاه سالیان ساختمان آترا، طبقه چهارم
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۴۴۴۸۰۳ , ۰۹۱۲۹۴۱۲۴۲۰
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.shadiclinic.com
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه 8.30 الی 20.30

قبل از معرفی لیست دوم مرکز لیزر موهای زائد در کرج، اگر در محله فردیس و گوهردشت کرج هستید میتوانید به صفحه بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در فردیس و صفحه کلینیک لیزر موهای زائد در گوهردشت مراجعه کنید.

کلینیک لیزر مدس

کلینیک زیبایی مدس

کلینیک زیبایی مدس، یکی دیگر از بهترین کلینیک موهای زائد بدن در کرج می باشد، کلینیک زیبایی مدس در کرج، با بیش از ده سال سابقه، ارائه‌ دهنده خدمات متنوع آرایشی و زیبایی است. تخصص ما شامل انواع خدمات مانند تزریق ژل و بوتاکس، همچنین لیزر موهای زائد است. تیم متخصص ما با دقت و توجه بالا، تجربه‌ ای خاص و رضایت‌ بخش را برای مشتریان فراهم می‌کند. کلینیک مدس با دقت و علم بالایی که در زمینه زیبایی خصوصا لیزر موهای زائد بدن توانسته اند نظر بسیاری از ساکنان شهر کرج را به خود جلب کنند. و همین امر باعث شده به عنوان یکی از بهترین و بروز ترین کلینیک لیزر موهای زائد بدن در شهرستان کرج تبدیل شود. برای ارتباط با این کلینیک حرفه ای میتوانید با شماره های درج شده زیر با کلینیک مدس تماس حاصل فرمایید. از نظر ما کلینیک زیبایی مدس بهترین گزینه است.

خدمات کلینیک زیبایی مدس به شرح زیر است:

  • جوانسازی پوست
  • لیزر درمانی
  • مزونیدلینگ
  • لیزر موهای زائد بدن
  • لیزر جوانساز و رفع لک
  • هایفوتراپی
  • خال برداری
  • و…

کلینیک زیبایی مدس

آدرس کلینیک زیبایی مدس: کرج جهانشهر بلوار مولانا روبروی بیمارستان نوردیدگان مجتمع سروش طبقه سوم واحد 306
شماره تلفن: 09333291272
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.medesclinic.com
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: 10 الی 20

کلینیک لیزر کاملیا

کلینیک لیزر کاملیا

کلینیک لیزر کاملیا متشکل از کادر پزشکی متخصص و آموزش دیده، با تجربه‌ای طولانی در مسائل زیبایی و همچنین با پرسنلی آموزش دیده و متخصص همواره سعی بر راضی نگه داشتن شما عزیزان و کمک کردن به هموطنان عزیز البرز در راه رسیدن به تصویر ایده‌آل خودشان داشته است. در این کلینیک کاملیا خدمات پوستی و زیبایی مانند لیزر موهای زايد، تزریق بوتاکس، عمل چال گونه، تزریق ژل های مطرح مانند آلاینای آلمان یا پرنسس اتریش، میکرودرم، میکرونیدلینگ، لیفت صورت با نخ و… انجام می‌شود. کلینیک کاملیا ضمن دسترسی کامل به مجهزترین دستگاه ها با آخرین تکنولوژی های روز دنیا انواع خدمات زیبایی به ویژه لیزر موهای زائد بدن را با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت انجام می دهند. پس اگر همچنان به دنبال بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج هستید، فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع تر برای رزرو نوبت با این کلینیک تماس بگیرید.

خدمات کلینیک لیزر کاملیا به شرح زیر است:

  • مشکلات پوست و مو
  • جوانسازی و زیبایی
  • لیزر موهای زائد
  • بوتاکس
  • تزریق ژل و فیلر
  • و…

اینستاگرام کلینیک لیزر کاملیا

آدرس کلینیک لیزر کاملیا: کرج، درختی، نبش کوچه۴، ساختمان فرشتگان، ط۴، واحد۴۰۱ـ۴۰۲
شماره تلفن: ۰۲۶۳۳۵۵۲۶۱۵ , ۰۲۶۳۳۵۳۳۶۶۰
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.cameliaclinic.com
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: 9 الی 19.30 (روز جمعه 10 الی 18)

کلینیک لیزر آسمان آبی

کلینیک لیزر آسمان آبی

کلینیک آسمان آبی، یکی از بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در کرج می باشد، این کلینیک نیز با بیش ۱۵ سال سابقه درخشان و رزومه پربار و انجام خدمات زیبایی موفق در لیست برترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج قرار می گیرد. این کلینیک تخصصی پوست و مو با در اختیار داشتن پزشکان زیبایی متخصص، حاذق و دوره دیده، همه روزه میزبان زیباجویان کرج است. این کلینیک با پرسنل حرفه ای که دارد توانسته است خدمات حرفه ای را به همشهریان عزیز کرجی ارائه دهند. و 95 درصد بیماران خود را به رضایت رسانده است. اگر می خواهید انواع خدمات زیبایی پوست و مو را در یک فضای شیک، مجهز، تخصصی و دوستانه تجربه کنید، به کلینیک لیزر آسمان آبی بهترین کلینیک لیزر پوست و موهای زائد در کرج بیایید و از خدمات منحصر به فرد آنها نهایت بهره را ببرید.

خدمات کلینیک لیزر آسمان آبی به شرح زیر است:

  • از بین بردن موهای زائد
  • کاشت مو
  • جراحی پلک
  • تزریق چربی
  • جوانسازی
  • برداشتن خال
  • از بین بردن جای جوش
  • تقویت رشد مو
  • از بین بردن تاتو

اینستاگرام کلینیک لیزر آسمان آبی

آدرس کلینیک لیزر آسمان آبی : کرج، خیابان بهار، نبش 25 متری ادیبی، ساختمان هما، طبقه چهارم
شماره تلفن: 02632402304 , 02632402395
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.blueskyclinic.ir
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه : 8 الی 20

کلینیک لیزر دکتر انوشه

کلینیک دکتر انوشه

استفاده از دستگاه های مدرن و مدرن روز دنیا تاثیر بسزایی در کارایی، دوام و راحتی زیباجو دارد. کلینیک دکتر شقایق انوشه رفع موهای زائد زیبا با فضایی امن و مستقل و اپراتورهای متخصص زن و مرد با استفاده از دستگاه های مختلف لیزر مدرن را به شما پیشنهاد می کند. کلینیک دکتر انوشه در یک فضای وسیع، مدرن و مجهز واقع شده و ضمن بهره مندی از نیروی انسانی متخصص انواع خدمات زیبایی را به زیباجویان عزیز عرضه می دارد. البته ویژگی ها و خصوصیات این کلینیک صرفاً به این موارد محدود نیست و می توان گفت استفاده از دستگاه های مدرن با تکنولوژی های نوین و محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر نظر بسیاری از زیباجویان کرج را به خود معطوف ساخته است. کلینیک دکتر انوشه با هدف ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مراجعین فعالیت خود را آغاز نموده و تا به امروز نیز در زمینه لیزر موهای زائد و زیبایی موفق عمل کرده است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات کلینیک دکتر انوشه به شرح زیر است:

  • هایفوتراپی صورت
  • لیفت با نخ
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • لیزر موهای زائد
  • مزو تراپی مو
  • مزو تراپی لک صورت
  • و…

اینستاگرام کلینیک دکتر انوشه

آدرس کلینیک دکتر انوشه: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 214 غربی
شماره تلفن: 09124610686 , 09190695689
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.dranoosheclinic.com
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: 10 الی 20

آشنایی با ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

روش‌های مختلفی برای زدودن موهای زائد بدن وجود دارد؛ این روزها لیزر موهای زائد به دلیل اثربخشی و ماندگاری بالا طرفداران زیادی دارد. اما لازم است لیزر موهای زائد در کلینیک معتبر با دستگاه‌های پیشرفته انجام شود تا متقاضی دچار عوارض جانبی نشود. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج آشنا کنیم.

در صورتی که قصد از بین بردن موهای زائد با لیزر را دارید این مطلب را تا آخر بخوانید.

1.مجهز بودن به دستگاه‌های پیشرفته لیزر موهای زائد

برای دریافت بهترین خدمات لیزر موهای زائد باید کلینیکی را انتخاب کنید که از دستگاه‌های لیزر جدید و پیشرفته استفاده می‌کند. دستگاه‌ها باید مورد تایید FDA باشند و طول موج‌های متفاوتی داشته باشند که همه افراد با رنگ پوست‌های متفاوت بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

زیرا دستگاه‌های قدیمی لیزر موهای زائد مجهز به خنک کننده نیستند و احتمال ایجاد مشکلاتی مانند سوزش، درد، خارش یا ایجاد لکه و سوختگی روی پوست فرد تحت درمان وجود دارد. از طرف دیگر دستگاه‌های تقلبی که مورد تایید سازمان غذا و دارو نباشند موجب ایجاد عوارض روی پوست فرد می‌شوند که جبران این عوارض سخت و زمانبر باشد. 

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج باید مجهز به دستگاه‌های پیشرفته باشد که بهترین عملکرد و نتایج ماندگار در از بین بردن موهای زائد داشته باشد و برای هر فرد از طول موج متناسب با رنگ پوست استفاده می‌کند.

سایت پزشک کرج مرجع مناسبی برای دریافت اطلاعات کافی درباره بهترین کلینیک‌های لیزر و راه‌های ارتباط با آن‌ها است که دسترسی شما را به خدمات لیزر آسان می‌کند.

2.داشتن مجوز قانونی از مراجع

پیش از دریافت خدمات از کلینیک لیزر در کرج باید  مطمئن شوید که کلینیک فوق از مراجع مربوطه مجوز قانونی دارد یا نه. زیرا نداشتن مجوز به معنای غیر قانونی بودن فعالیت کلینیک لیزر است و در صورت بروز مشکل هیچ مرجعی پاسخگوی شکایات شما نیست.

3.ارائه انواع خدمات زیبایی در کلینیک لیزر

بهتر است برای انتخاب بهترین کلینیک لیزر در کرج مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر خدمات لیزر، سایر خدمات زیبایی و جوانسازی نظیر هایفوتراپی، پاکسازی پوست، تزریق ژل و بوتاکس را هم انجام می‌دهد. در این صورت می‌توانید علاوه بر دریافت خدمات لیزر موهای زائد، از خدمات زیبایی و جوانسازی هم استفاده کنید، که میتوانید با مراجعه به صفحه بهترین کلینیک زیبایی در کرج تمامی خدماتی زیبایی را در بهترین کلینیک ها مشاهده کنید.

4.مهارت و تجربه اپراتورهای کلینیک لیزر

شاید تصور کنید فقط مجهز بودن کلینیک لیزر موهای زائد به دستگاه‌های پیشرفته کافی است و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که خدمات مطلوبی دریافت می‌کنید. اما واقعیت این است که اپراتورهای کلینیک هم باید مهارت و تجربه کافی داشته باشند تا بتوانند با تنظیم طول موج بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

ماهر نبودن اپراتورهای لیزر موهای زائد، باعث می‌شود در اثر استفاده از طول موج نامتناسب با رنگ پوست دچار عارضه و سوختگی شوید. همچنین یک اپراتور ماهر تعداد جلسات و فاصله بین جلسات را به خوبی تنظیم می‌کند تا بتوانید بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد بگیرید.

اگر می‌خواهید بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج را بشناسید، می‌توانید به سایت پزشک کرج مراجعه کنید. در این سایت بهترین مراکز لیزر موهای زائد معرفی می‌شوند و شما می‌توانید نظر مراجعان قبلی به کلینیک را مشاهده کنید.

5.قیمت مناسب در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج قیمت خدمات است. قیمت خرید دستگاه لیزر بالاست، از طرفی دیگر مبلغی هم به عنوان دستمزد اپراتورها و تجهیز کلینیک باید پرداخته شود. بنابراین اگر در یک کلینیک قیمتی غیر منتظره و پایین به شما اعلام شد باید در کیفیت خدمات شک کنید.

از طرف دیگر قیمت لیزر موهای زائد باید مناسب و به‌صرفه باشد. پس سعی کنید در انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج به قیمت‌ جلسات ارائه خدمات هم توجه کنید. 

6.تخصص و اطلاعات کافی پزشک کلینیک لیزر موهای زائد

در انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج به این نکته توجه داشته باشید که پزشک یا متخصصی متبحر مدیریت آن را به عهده داشته باشد. پزشک کلینیک وظایف مشخصی به عهده دارد که در کیفیت خدمات ارائه شده به متقاضیان تاثیرگذار است.

به طور مثال پزشک کلینیک باید به خوبی با موارد ممنوعیت لیزر آشنایی داشته باشد و بداند خانم‌های باردار یا شیرده یا کسانی که عفونت‌های پوستی یا جوش‌های چرکی دارند، نمی‌توانند لیزر انجام دهند. البته ممنوعیت لیزر موهای زائد به این موارد خلاصه نمی‌شود و کسانی که مشکلات زیر را داشته باشند هم نمی‌توانند لیزر انجام دهند.

  • مبتلایان به پسوزیاریس یا کسانی که در محل لیزر کلوئید یا زخم دارند.
  • کسانی که سابقه مصرف راکوتان دارند.
  • کسانی که در منطقه لیزر خالکوبی یا لیزر دارند.
  • کسانی که تروموبوفلبیت یا لخته خون دارند.
  • افرادی که داروهای حساس به نور استفاده می‌کنند.

در سایت پزشک کرج می‌توانید با لیستی از بهترین کلینیک‌های لیزر در کرج آشنا شوید و در شرایط ایمن و با بهترین کیفیت موهای زائد بدن خود را از بین ببرید.

اهمیت جلسه مشاوره قبل از شروع لیزر موهای زائد چیست؟

یکی از ویژگی‌های بااهمیت بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج این است که در جلسه مشاوره پیش از لیزر شرایط عمومی و وضعیت سلامت متقاضی لیزر بررسی می‌شود تا درصورت داشتن شرایط ممنوعیت لیزر از بروز عوارض جبران ناپذیر جلوگیری شود.

همچنین مراقبت‌های ضروری بعد از جلسات لیزر به فرد آموزش داده می‌شود تا اثربخشی و ماندگاری لیزر افزایش پیدا کند.  

همچنین لازم است در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد در کرج به این نکته هم توجه کنید که در بهترین کلینیک آموزش‌های لازم برای مراقبت‌های پیش از جلسات لیزر هم به متقاضی ارائه می‌شود.

7.برقراری ارتباط سریع با مراجعان

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج مسیر ارتباط مراجعان را با اپراتور یا پزشک آسان می‌کند تا درصورتی که مشکلی برای فرد پیش آمد یا سوالی داشت در کوتاه‌ترین زمان پاسخ بگیرد.

8.برخورداری از محیط آرام و تمیز

قطعا یکی از مواردی که بر میزان رضایت مراجعه کننده بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج تاثیر گذار است، محیط تمیز و ساکت است. پس حتما در انتخاب کلینیک به این ویژگی هم دقت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »
دکمه بازگشت به بالا