Mona-Physiotherapy-Clinic

پزشک کرجکلینیک فیزیوتراپی مونا

درباره کلینیک

کلینیک فیزیوتراپی مونا یکی از بهترین مرکز فیزیوتراپی در کرج میباشد. این کلینیک همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به بهترین شکل و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در محیطی آرام و زیبا به مراجعین خود میباشد.استفاده از مجموعه ای از روش های درمانی بر اساس آخرین پروتکل های معتبر دنیا برای نتیجه گیری بهتر در چهارچوب استانداردهای این کلینیک قرار دارد به طوری که درمان بیماران از جمله الکتروتراپی، منوال تراپی و تمرین درمانی به طور مستقیم توسط فیزیوتراپیست انجام می شود.

کلینیک فیزیوتراپی مونا

ادامه توضیحات بستن
خدمات
فیزیوتراپی در بیماری های ارتوپدی، نورولوژی، ورزشی و سالمندان
انجام تخصصی درمان های دستی و درای نیدلینگ
درد و اسپاسم عضلانی حاد و مزمن
آموزش تمرینات در آب جهت آب درمانی (هیدروتراپی)
مشاوره جهت پیشگیری و درمان پوکی استخوان
آدرس بروی نقشه

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 9 صبح الی 19 عصر

یکشنبه

از ساعت 9 صبح الی 19 عصر

دوشنبه

از ساعت 9 صبح الی 19 عصر

سه شنبه

از ساعت 9 صبح الی 19 عصر

چهارشنبه

از ساعت 9 صبح الی 19 عصر

پنجشنبه

از ساعت 9 صبح الی 19 عصر

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه دوم، واحد ۲۰۳

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از کلینیک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن کلینیک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این کلینیک در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت کلینیک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل کلینیک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

کلینیک فیزیوتراپی مونا در کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه دوم، واحد ۲۰۳ مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل کلینیک فیزیوتراپی مونا را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل کلینیک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا