پروفایل کلینیک زیبایی دکتر سحر صمدی صوفی

پزشک کرجکلینیک زیبایی دکتر سحر صمدی صوفی

درباره کلینیک

کلینیک زیبایی دکتر سحر صمدی صوفی با شماره نظام پزشکی 109901 جزو تاپ ترین کلینیک هایی است که در مهرشهر کرج فعالیت میکند و این کلینیک با داشتن پرسنل بسیار حرفه ای تبدیل به یکی از بهترین کلینیک زیبایی در کرج شده است. خدماتی مانند: کربوکسی تراپی، کاشت مو، زاویه سازی فک، فیلر لب، فیشیال تخصصی و... در این کلینیک انجام میشود که برای حوانسازی پوست بسیار موثر بوده و با بالا بردن گردش خون در نواحی هدف، زیباجو را به نتیجه دلخواه خود میرسانند. خانم دکتر سحر صمدی صوفی با بکارگیری دستگاه های پیشرفته و به روز و باکیفیت در تلاش برای جلب رضایت متقاضیان میباشد.

کلینیک زیبایی دکتر سحر صمدی صوفی

ادامه توضیحات بستن
خدمات
تزریق ژل ، بوتاکس و مزوژل
درمان انواع لک ، کک و مک و ملاسما
درمان جای زخم و چین و چروک
رفع منافذ باز پوست
فشیال و پاکسازی عمیق پوست
جوانسازی و آبرسانی پوست
ویتامینه پوست
آدرس بروی نقشه

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 11 صبح الی 18 عصر

یکشنبه

از ساعت 11 صبح الی 18 عصر

دوشنبه

از ساعت 11 صبح الی 18 عصر

سه شنبه

از ساعت 11 صبح الی 18 عصر

چهارشنبه

از ساعت 11 صبح الی 18 عصر

پنجشنبه

از ساعت 11 صبح الی 18 عصر

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

کرج، بلوار امام خمینی، بین ارم 219 و 220 ساختمان آریا طبقه 5 واحد 12

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از کلینیک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن کلینیک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این کلینیک در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت کلینیک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل کلینیک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

کلینیک زیبایی دکتر سحر صمدی صوفی در کرج، بلوار امام خمینی، بین ارم 219 و 220 ساختمان آریا طبقه 5 واحد 12 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل کلینیک زیبایی دکتر سحر صمدی صوفی را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل کلینیک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا