پروفایل کلینیک زیبایی پرنسس

پزشک کرجکلینیک زیبایی پرنسس

درباره کلینیک

کلینیک زیبایی پرنسس با مدیریت دکتر امید شعبانی جزو برترین کلینیک کاشت مو در فردیس کرج میباشد. ایشان معتقد هستند که اکثر افراد در زندگی خود درگیر ریزش مو هستند و برای درمان به انواع درمان های خانگی، قرص ها، محلول ها، شامپوها و داروها روی آورده اند. در این میان، برخی افراد ممکن است به طور موقت نتیجه نه چندان رضایت بخشی از آن دریافت کرده باشند.

کلینیک زیبایی پرنسس

ادامه توضیحات بستن
خدمات
کاشت مو
کاشت ابرو
تزریق ژل و بوتاکس
لیفت ابرو با نخ
مزوتراپی مو و صورت
جوانسازی صورت
prp
آدرس بروی نقشه

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 12 ظهر الی 20 شب

یکشنبه

از ساعت 12 ظهر الی 20 شب

دوشنبه

از ساعت 12 ظهر الی 20 شب

سه شنبه

از ساعت 12 ظهر الی 20 شب

چهارشنبه

از ساعت 12 ظهر الی 20 شب

پنجشنبه

از ساعت 12 ظهر الی 20 شب

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

کرج، فردیس، فاز 3 اندیشه - چهارراه ساسان - خیابان مطهری - نبش بن بست بهار - طبقه فوقانی داروخانه شریف

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از کلینیک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن کلینیک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این کلینیک در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت کلینیک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل کلینیک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

کلینیک زیبایی پرنسس در کرج، فردیس، فاز 3 اندیشه – چهارراه ساسان – خیابان مطهری – نبش بن بست بهار – طبقه فوقانی داروخانه شریف مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل کلینیک زیبایی پرنسس را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل کلینیک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا