پروفایل دکتر ضرغام قنبرپور عالم

پزشک کرجدکتر ضرغام قنبرپور عالم

شماره نظام پزشکی:۲۷۲۶
🩺30 سال تجربه
محبوبیت پزشک
98%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰

یکشنبه

از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰

دوشنبه

از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰

سه شنبه

از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰

چهارشنبه

از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰

پنجشنبه

تعطیل

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر ضرغام قنبرپور عالم

کرج فردیس بین فلکه اول و دوم - پایین تر از بانک ملی - پلاک 1206 - طبقه اول

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر ضرغام قنبرپور عالم در کرج فردیس بین فلکه اول و دوم – پایین تر از بانک ملی – پلاک 1206 – طبقه اول مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر ضرغام قنبرپور عالم را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر ضرغام قنبرپور عالم، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر ضرغام قنبرپور عالم یکی از بهترین دکتر روانشناس در فردیس کرج میباشند، ایشان 30 سال است که در حوزه خانواده درمانی و فرزندپروری به صورت حرفه ای مشغول انجام فعالیت اند، از مدت ها قبل پروانه تخصصی از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران دریافت کردند، در سال ۱۳۹۵ به عنوان مولف برگزیده کشوری در حوزه خانواده و فرزندان، موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره اولیاء و مربیان از وزارت آموزش و پرورش شدند،سال 1399 به عنوان مولف برتر بین المللی و کشوری در حوزه زوج درمانی موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره خیام شدند. هم چنین،سال ۱۳۹۶ اولین مرکز روان شناسی و مشاوره تحت نظارت سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران را در (فردیس کرج و حومه) افتتاح نمودند.

دکتر ضرغام قنبرپور عالم

  • خدمات و حوزه تخصصی دکتر ضرغام قنبرپور عالم:
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • درمان اضطراب و افسردگی به روش شناختی رفتاری
  • عضو کارگروه مصاحبه گران استخدام دبیری وزارت آموزش و پرورش در مقطع کارشناسی دانشگاه فرهنگیان استان البرز (ازسال۱۳۹۳)
  • مدیر و مسئول فنی مرکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی استان البرز(از سال ۱۳۹۴)
  • مدیر مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه ۲کرج
  • مدیر مرکز راهنمایی و مشاوره رازی آموزش و پرورش ناحیه ۲کرج
  • مشاور طرح صدای مشاور دانشگاه فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی استان البرز
  • درمانگر مرکز مشاوره مرکز پیوند وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در زمینه های، تحصیلی، شغلی و خانوادگی به مدت دو سال .
  • ۲۶ سال متوالی و مستمر به عنوان مشاور مدرسه در زمینه ( تحصیلی، شغلی و خانوادگی)
  • ۵ سال متوالی به عنوان مشاور تحصیلی درپایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری تحت نظارت آموزش و پرورش

پژوهش ها:
عالم،ضرغام. فرحبخش،کیومرث.اسمعیلی، معصومه(۱۳۹۱). روابط خانوادگی دانش آموزان موفق و ناموفق . فصلنامه خانواده پژوهی، دانشگاه شهید بهشتی تهران.سال هشتم، شماره ۳۱ ص ۲۳۷-۳۵۴٫
عالم، ضرغام. لطفعلی، سعدی(۱۳۹۳) اثر بخشی آموزش تنظیم هیجانی در کنترل خشم دانشجویان) در هفتمین سمینار سراسری سلامت روان دانشجویان. دانشگاه اصفهان.
Lotfali,S . Ghanbarpour Alem, Z.(2017).Effectiveness of met cognition training and short-term daily practice of mathematics in academic achievement and attitude towards mathematics .AD ALTA: Journal of interdisciplinary research , Speial Issue:07/01-I,Volume:07,Issue:01.http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/070101/PDF/070101.pdf
Lotfali,S., Elmis., Lashgari, Z,.GhanbarpourAlem,Z.,& Yoonesi A. (2014). The Implementation of Academic stady Programmming by non-academic activities. 3rdCongress2014 Basic and clinical neuroscience. Tehran (29-31 October).
Lotfali,S., Elmis., Lashgari, Z,.GhanbarpourAlem,Z.,& Yoonesi A. (2014). Stress and pleasure cycle for dawdle student. Congress 2014 Basic and clinical neuroscience. Tehran (29-31 October).

تالیفات:
عالم، ضرغام (۱۳۹۵). خانواده،موفقیت و شکست تحصیلی فرزندان. انتشارات نهمار کرج.
عالم، ضرغام (۱۳۹۸) ناچیزهای مهم زندگی زناشویی. انتشارات نهمار کرج.
عالم، ضرغام(۱۳۹۴). ویراستار علمی کتاب (بررسی معماری توپولوژی های شبکه از دیدگاه امنیت و تشخیص و آزمون پذیری).مولفان.عالم،رسول،صادقی،محمد. انتشارات.ناقوس.

گواهینامه:
تربیت مربی، دوره آموزشی بلوغ و نوجوانی، مدیریت رفتار نوجوان، سازمان بهزیستی استان البرز(۱۳۹۶).
مشاوره پیش از ازدواج، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان (۱۳۹۶).
مشاوره تخصصی پیش از ازدواج، دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی وزارت ورزش و جوانان(۱۳۹۵)

دکتر ضرغام قنبرپور عالم یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در کرج فردیس بین فلکه اول و دوم – پایین تر از بانک ملی – پلاک 1206 – طبقه اول واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر ضرغام قنبرپور عالم می توانید از شماره تلفن ۰۲۶۳۶۵۳۰۳۹۴ استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر ضرغام قنبرپور عالم ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه دکتر روانشناس خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر ضرغام قنبرپور عالم در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله دکتر روانشناس در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر ضرغام قنبرپور عالم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا