پروفایل دکتر زهرا سلطانی

پزشک کرجدکتر زهرا سلطانی

شماره نظام پزشکی:۱۴۰۴۲۷
🩺7 سال تجربه
محبوبیت پزشک
92%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 10 الی 2 ظهر 4 الی 8 عصر

یکشنبه

از ساعت 10 الی 2 ظهر 4 الی 8 عصر

دوشنبه

از ساعت 10 الی 2 ظهر 4 الی 8 عصر

سه شنبه

از ساعت 10 الی 2 ظهر 4 الی 8 عصر

چهارشنبه

از ساعت 10 الی 2 ظهر 4 الی 8 عصر

پنجشنبه

از ساعت 10 الی 2 ظهر 4 الی 8 عصر

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر زهرا سلطانی

کرج فردیس، کانال شرقی، روب روی فروشگاه اتکا، ساختمان اداری ارژنته، کوچه 6 متری، طبقه 3 واحد 6

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر زهرا سلطانی در کرج فردیس، کانال شرقی، روب روی فروشگاه اتکا، ساختمان اداری ارژنته، کوچه 6 متری، طبقه 3 واحد 6 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر زهرا سلطانی را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر زهرا سلطانی، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر زهرا سلطانی یکی از بهترین دکتر دندانپزشک در فردیس کرج میباشد، جراح زیبایی و دندانپزشک با 7 سال سابقه کاری درخشان ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی و زیبایی و انواع کامپوزیت و لمینت با جدیدترین و بهترین دستگاه ها و مواد روز دنیا در محیطی آرام و مدرن.برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دکتر زهرا سلطانی

  • خدمات دکتر زهرا سلطانی:
  • ترمیم و زیبایی
  • اصلاح طرح لبخند
  • جراحی لثه
  • کامپوزیت
  • لمینت دندان
  • ایمپلنت دندان
  • بلیچینگ
  • پر کردن دندان
  • و....

دکتر زهرا سلطانی یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در کرج فردیس، کانال شرقی، روب روی فروشگاه اتکا، ساختمان اداری ارژنته، کوچه 6 متری، طبقه 3 واحد 6 واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر زهرا سلطانی می توانید از شماره تلفن ۰۹۳۵۱۵۴-۸۷۲۵ استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر زهرا سلطانی ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه دکتر دندانپزشک خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر زهرا سلطانی در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله دکتر دندانپزشک در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر زهرا سلطانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا