پروفایل دکتر سارا عباسی

پزشک کرجدکتر سارا عباسی

شماره نظام پزشکی:18020
🩺11 سال تجربه
محبوبیت پزشک
95%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 9 صبح تا 20:00

یکشنبه

از ساعت 9 صبح تا 20:00

دوشنبه

از ساعت 9 صبح تا 20:00

سه شنبه

از ساعت 9 صبح تا 20:00

چهارشنبه

از ساعت 9 صبح تا 20:00

پنجشنبه

از ساعت 9 صبح تا 20:00

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر سارا عباسی

کرج - گوهردشت - خیابان سوم شرقی - پاساژ بهارستان - طبقه 3 - واحد 1

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر سارا عباسی در کرج – گوهردشت – خیابان سوم شرقی – پاساژ بهارستان – طبقه 3 – واحد 1 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر سارا عباسی را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر سارا عباسی، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر سارا عباسی عضو انجمن روانشناسی ایران، یکی از بهترین و با علم ترین پزشک های روانشناس میباشد. از سوابق تحصیلی ایشان میتوان به مواردی چون دکترای تخصصی روانسنجی، کارشناس ارشد سنجش و اندازه گیری، اشاره نمود. روان درمانی فردی ( افسردگی ، اضطراب ، وسواس ، نشخوار فکری ، عزت نفس ، پرخاشگری ، اهمال کاری ، کمال گرایی ، اختلالات خواب ، اختلالات خوردن و..... )عشق و روابط عاطفی جدایی ، سوگ و شکستهای عشقی درمان های روابط فردی و بین فردی و انجام هیپنوتیزم درمانی جزو خدمات ایشان میباشد. همچنین دکتر سارا عباسی دوره های سوپرویژن به مدت 500 ساعت، دوره کارآموزی فنون و مهارت های پایه در مشاوره و روان درمانی را بطور حرفه ای گذرانده اند. ایشان همچنین نویسنده مقاله های متعددی در حوزه متخصص روانشناسی کرج بوده اند. جهت برقراری ارتباط با این پزشک متبحر با شماره های جدول میتوانید بطور مستقیم تماس حاصل فرمایید.

دکتر سارا عباسی

خدمات دکتر سارا عباسی به شرح زیر است:

  • درمان اختلالات جنسی
  • تست هوش از سن دو سالگی تا بزرگسال
  • مشاوره در زمینه hiv و hpv
  •  اضطراب اختلال پس از سانحه توانمند سازی زنان
  • استعداد یابی و مشاوره تعیین رشته و شغل
  • مشاوره کودک و نوجوان
  • درمان اختلالات اضطرابی و فوبی ها
  • برگزار کننده کارگاههای پیش از ازدواج
  • بهبود روابط زوجین ،کنترل خشم
  • عضو سازمان نظام مشاوره و روانشناسی ایران
  • انواع تست های تشخیصی، تست شخصیت، تست IQ و EQ
  • و...

دکتر سارا عباسی یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در کرج – گوهردشت – خیابان سوم شرقی – پاساژ بهارستان – طبقه 3 – واحد 1 واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر سارا عباسی می توانید از شماره تلفن ۰۹۰۲۵۴۵۵۷۳۸ استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر سارا عباسی ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه دکتر روانشناس خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر سارا عباسی در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله دکتر روانشناس در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر سارا عباسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا