پروفایل دکتر سیامک نیک اندیش

پزشک کرجدکتر سیامک نیک اندیش

شماره نظام پزشکی:149835
🩺10 سال تجربه
محبوبیت پزشک
95%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 11 الی 19:00

یکشنبه

از ساعت 11 الی 19:00

دوشنبه

از ساعت 11 الی 19:00

سه شنبه

از ساعت 11 الی 19:00

چهارشنبه

از ساعت 11 الی 19:00

پنجشنبه

از ساعت 11 الی 19:00

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر سیامک نیک اندیش

فردیس بلوار شهدا بین خ 23و25 غربی جدید

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر سیامک نیک اندیش در فردیس بلوار شهدا بین خ 23و25 غربی جدید مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر سیامک نیک اندیش را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر سیامک نیک اندیش، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر سیامک نیک اندیش با شماره نظام پزشکی 149835 جزو دکترهای حرفه ای فردیس در زمینه دکتر ارتودنسی در  فردیس میباشد. ایشان تخصص و مهارت خاصی در انواع ارتودنسی از جمله ارتوندسی ثابت، سرامیکی، نامرئی، متحرک، رنگی و... را دارد. و بسته به نیاز بیمار و معاینات انجام شده نوع ارتودنسی را برای فرد مشخص مینماید. هدف ایشان هدیه دادن لبخندی زیبا به بیماران میباشد. مطب ایشان در فردیس بلوار شهدا بین خ 23 و 25 غربی جدید میباشد. ایشان با استفاده ازبهترین متریال و دستگاه ها توانسته رضایت بیمارانش را به خود جلب نماید. محیط کلینیک ایشان بسیار تمیز و استریل میباشد و توسط کادری مجرب و حرفه ای اداره میشود. ایشان تمامی خدمات دندانپزشکی را در مطب خود به بیماران خود ارائه میکند. جهت برقراری ارتباط با دکتر سیامک نیک اندیش با شماره داخل جدول بصورت مستقیم تماس حاصل نمایید. با کلیک بر روی آیکن اینستاگرام میتوانید به صفحه ایشان وارد شوید:

دکتر سیامک نیک اندیش

خدمات دکتر سیامک نیک اندیش:

  • ایمپلنت
  • ونیر کامپوزیت
  • عصب کشی
  • لمینت
  • ارتودنسی
  • و...

دکتر سیامک نیک اندیش یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در فردیس بلوار شهدا بین خ 23و25 غربی جدید واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر سیامک نیک اندیش می توانید از شماره تلفن 02636556807 استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر سیامک نیک اندیش ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه دکتر ارتودنسی خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر سیامک نیک اندیش در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله دکتر ارتودنسی در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر سیامک نیک اندیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا