پروفایل دکتر شیدا عبدی

پزشک کرجدکتر شیدا عبدی

شماره نظام پزشکی:8568
🩺5 سال تجربه
محبوبیت پزشک
94%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 10 صبح الی 19 عصر

یکشنبه

از ساعت 10 صبح الی 19 عصر

دوشنبه

از ساعت 10 صبح الی 19 عصر

سه شنبه

از ساعت 10 صبح الی 19 عصر

چهارشنبه

از ساعت 10 صبح الی 19 عصر

پنجشنبه

از ساعت 10 صبح الی 19 عصر

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر شیدا عبدی

کرج – مهرشهر، بلوار ارم، بین خیابان ۱۱۸ و ۱۱۹، کلینیک مرکزی مهرشهر

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر شیدا عبدی در کرج – مهرشهر، بلوار ارم، بین خیابان ۱۱۸ و ۱۱۹، کلینیک مرکزی مهرشهر مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر شیدا عبدی را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر شیدا عبدی، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر شیدا عبدی با 5 سال سابقه و با شماره نظام پزشکی: 8568 و کارشناس ارشد علوم تغذیه به یکی از بهترین دکتر تغذیه در کرج از نظر مردم تبدیل شده است، ایشان با فعالیت در بهترین کلینیک لاغری در کرج و تخصصی که در این زمینه دارد توانسته است بیماران زیادی را درمان کند و بهترین مشاوره و خدمات را به مریضان خود ارائه دهد، برای مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دکتر شیدا عبدی

خدمات دکتر شیدا عبدی به شرح زیر است:

  • سرطان درطول درمان و پس از اتمام درمان
  • دیابت، پره دیابت و دیابت بارداری
  • فشارخون، بیماریهای قلبی-عروقی
  • تخمدان پلی کیستیک، تنبلی تخمدان
  • دیس لیپیدمی
  • کبدچرب
  • آسم، آلرژی و نقرس
  • بیماریهای دستگاه گوارش ( رفلاکس، زخم معده، IBS، IBD، یبوست، اسهال، سلیاک)
  • بیماریهای خودایمنی
  • لاغری مفرط یا چاقی و اضافه وزن در کودکان و بزرگسالان
  • رژیم دوران بارداری و شیردهی
  • رژیم افزایش قد کودکان و نوجوانان

دکتر شیدا عبدی یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در کرج – مهرشهر، بلوار ارم، بین خیابان ۱۱۸ و ۱۱۹، کلینیک مرکزی مهرشهر واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر شیدا عبدی می توانید از شماره تلفن 02633412345 استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر شیدا عبدی ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه دکتر تغذیه خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر شیدا عبدی در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله دکتر تغذیه در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

1 دیدگاه برای دکتر شیدا عبدی

  1. علی

    دکتر بسیار حاذق و خوش برخوردی هستن. برای بیمار احترام قائل هستن و براشون خوب وقت میذارن و راهنمایی میکنن اطلاعات بسیار بالایی در مورد تغذیه سرطان دارن و خیلی کمکمون کردن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا