زیبایی

بهترین مرکز بافت مو در گوهردشت ❤️ از نگاه مردم در سال [1403] + 5 سالن بافت مو

بافت موی سر یکی از خدمات محبوب سالن های زیبایی می باشد، بافت مو یکی از پرطرفدارترین قسمت یک سالن زیبایی هست پس ما در سایت پزشک کرج تصمیم گرفتیم که لیست بهترین مرکز بافت مو در گوهردشت رو به شما عزیزان به صورت لیستی به نمایش بدیم و شما بتونید در کمترین زمان ممکن بهترین سالن و مراکز بافت مو در گوهردشت کرج رو پیدا کنید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین مرکز بافت مو در گوهردشت

لیست بهترین مرکز بافت مو در گوهردشت کرج

نام مرکز شماره تماس آدرس سالن
مرکز بافت مو مانا 09376875784 کرج، گوهردشت
مرکز بافت مو شادی عربی 09022575701 کرج، گوهردشت، فلکه اول سالن زیبایی سیمرغ
مرکز بافت مو مهدیه محمودی 09392748865 کرج، گوهردشت، رستاخیز، بین 13 و 14 شرقی
مرکز بافت مو مبینا 09934378251 کرج، گوهردشت، بلوار انقلاب
مرکز بافت مو فاطمه میر 09194063802 کرج، گوهردشت، خیابان سوم غربی، سالن زیبایی و مرکز بافت مو فاطمه میر

1. مرکز بافت مو مانا

مرکز بافت مو مانا

مرکز بافت مو مانا به عنوان یکی از بهترین مرکز بافت مو در گوهردشت شناخته شده است. این مرکز با تعهد به ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه بافت مو و زیبایی مو، به مشتریان فرصتی برای تجربه لحظات آرامبخش و ترتیب دهنده موها می‌دهد. تیم ماهر و متخصص این مرکز بافت مو از تکنیک‌های نوین و مواد با کیفیت برای بهبود و زیبایی موها استفاده می‌کند. با توجه به تخصص مرکز سالن زیبایی مانا و تجربه در زمینه بافت مو، این مرکز به یکی از بهترین سالن و مرکز بافت مو در کرج تبدیل شده است. مرکز بافت مو مانا مکانی منحصر به فرد در عرصه زیبایی مو و بافت مو می باشد. انواع بافت مکزیکی، بافت با مو مصنوعی، بافت کف سر، بافت فرانسوی و غیره جزو انواع بافت های این سالن است. شما میتوانید جهت ملاحظه خدمات، به لیست خدمات این سالن که وبسایت پزشک کرج در ادامه برایتان قرار داده است مشاهده نمایید. ایشان علاوه بر انجام خدمات بافت مو، به آموزش آن نیز پرداخته اند. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات مرکز بافت مو مانا به شرح زیر است:

  • خدمات: رنگ و مش، لایت، هایلایت، دولایت
  • خدمات: انواع شینیون و بافت ژورنالی مو، اکستنشن مو و مژه
  • خدمات: اصلاح، کوپ، کوتاهی و هیرکات تخصصی مو، لیفت و لمینت مژه و ابرو
  • خدمات: تاتو، هاشور و سایه ابرو، فیبروز، میکروبلیدینگ و…
  • خدمات: طراحی، کاشت و دیزاین ناخن، فیشیال و پاکسازی پوست
  • خدمات: آرایش، گریم و میکاپ تخصصی صورت

اینستاگرام سالن زیبایی مانا

آدرس سالن مانا: کرج، گوهردشت
شماره تلفن: 09376875784
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 9.30 صبح الی 19.30 عصر

2. مرکز بافت مو شادی عربی

مرکز بافت مو شادی عربی

میخواهید در گوهردشت خدمات بافت مو را انجام بدهید، ابتدا به مرکز بافت مو شادی عربی مراجعه کنید. چون یکی از بهترین و با تجربه ترین آرایشگاه های منطقه گوهردشت کرج است. به همین دلیل با ارائه تجهیزات پیشرفته و مدرن و همچنین گردآوری کادری مجرب و کارآمد، بهترین خدمات آرایشی از جمله بافتن مو در سبک های مختلف را به مشتریان ارائه می دهند. همچنین این مرکز به عنوان بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج شناخته می شوند و تا به امروز مشتریان از کار این متخصص بافت مو رضایت کامل دارند. به همین خاطر ما این مرکز بافت مو را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. بنابراین برای داشتن موهایی زیبا با بافت های کلاسیک، مدرن و سایر بافت های روز دنیا به مرکز بافت مو شادی عربی مراجعه نمایید. ایشان نمونه کارهای بافت مو خود را در پیج اینستاگرام انتشار میدهند. میتوانید با کلیک بر آیکن اینستاگرام، وارد صفحه ایشان شوید و نمونه بافت های ایشان  را ببینید. به جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات مرکز بافت مو شادی عربی به شرح زیر است:

  • اصلاح، کوپ و کوتاهی مو، انواع شینیون و بافت های ژورنالی مو
  • آرایش، گریم و میکاپ صورت با جدیدترین سبک ها
  • تاتو و هاشور ابرو، سایه ابرو، فیبروز و میکروبلیدینگ
  • اصلاح صورت و ابرو، پاکسازی و جوانسازی پوست
  • حرفه ای ترین پرسنل کاشت ناخن در گوهردشت، خط لب و خط ابرو
  • رنگ و مش، لایت، هایلایت، بالیاژ

اینستاگرام سالن زیبایی شادی عربی

آدرس سالن شادی عربی: کرج، گوهردشت، فلکه اول سالن زیبایی سیمرغ
شماره تلفن: 09022575701
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 9 صبح الی 20 شب

3. مرکز بافت مو مهدیه محمودی

مرکز بافت مو مهدیه محمودی

سالن مهدیه محمودی یک سالن زیبایی حرفه ای بافت مو در گوهردشت کرج واقع شده است. این مکان به مشتریان خود تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات زیبایی و بافت مو ارائه می‌دهد. این مرکز از کارشناسان ماهر و متخصصان در زمینه‌های آرایش، بافت مو، کراتینه مو، مراقبت از پوست و مو، یکی از بهترین سالن بافت مو در گوهردشت می باشد. دکوراسیون زیبا و مدرن سالن مهدیه محمودی، احساس دوستانه و آرامش بخشی به محیط اضافه کرده است. شما میتوانید علاوه بر انجام مدلهای مختلفی از بافت مو، خدمات زیبایی دیگری نیز در این سالن انجام دهید. با ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از بهترین محصولات، سالن زیبایی خانم محمودی به هدف زیبایی و رضایت مشتریان خود پیش می‌رود. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات مرکز بافت مو مهدیه محمودی به شرح زیر است:

  • کاشت و دیزاین ناخن، خط لب و خط ابرو
  • رنگ و مش، لایت، هایلایت، بالیاژ
  • اصلاح، کوپ و کوتاهی مو، انواع شینیون و بافت های ژورنالی مو
  • آرایش، گریم و میکاپ صورت با جدیدترین سبک ها
  • تاتو و هاشور ابرو، سایه ابرو، فیبروز و میکروبلیدینگ
  • اصلاح صورت و ابرو، پاکسازی و جوانسازی پوست
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی مهدیه محمودی

آدرس سالن مهدیه محمودی: کرج، گوهردشت، رستاخیز، بین 13 و 14 شرقی
شماره تلفن: 09392748865
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 10.30 صبح الی 18 عصر

قبل از دیدن لیست چهارم بهترین سالن بافت مو گوهردشت کرج، اگر در محله مهرشهر کرج به دنبال سالن بافت مو میگردید میتوانید به صفحه بهترین سالن بافت مو در مهرشهر مراجعه کنید و در انتها نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

4. مرکز بافت مو مبینا

مرکز بافت مو مبینا

اگر به دنبال مرکز بافت مو در گوهردشت هستید، قطعا سالن زیبایی و مرکز بافت مو مبینا یکی از بهترین انتخاب ها است، با طراحی شیک و مدرن، به مشتریان فرصتی برای تجربه لحظاتی از آرامش و زیبایی موها می‌دهد. تیم ماهر و متخصص این مرکز بافت مو با استفاده از تکنیک‌های بروز و محصولات با کیفیت، به بهبود و زیبایی موها اختصاص می‌دهد. مرکز بافت مو مبینا با توجه به تجربه و تخصص در زمینه زیبایی مو سر، کراتینه مو، بافت مو، میکاپ و غیره این مرکز را به یکی از بهترین سالن زیبایی در گوهردشت تبدیل شده است. و به شما این مرکز بافت مو را پیشنهاد میکنیم. با فضای دلنشین و خدمات شخصی‌سازی، سالن زیبایی و مرکز بافت مو مبینا جایگاه ویژه‌ای در دنیای زیبایی دارد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات مرکز بافت مو مبینا به شرح زیر است:

  • کاشت و دیزاین ناخن، خط لب و خط ابرو
  • رنگ و مش، لایت، هایلایت، بالیاژ
  • اصلاح صورت و ابرو، پاکسازی و جوانسازی پوست
  • اصلاح، کوپ و کوتاهی مو، انواع شینیون و بافت های ژورنالی مو
  • آرایش، گریم و میکاپ صورت با جدیدترین سبک ها
  • تاتو و هاشور ابرو، سایه ابرو، فیبروز و میکروبلیدینگ

اینستاگرام سالن زیبایی مبینا

آدرس سالن مبینا: کرج، گوهردشت، بلوار انقلاب
شماره تلفن: 09934378251
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 8 صبح الی 20 شب

5. مرکز بافت مو فاطمه میر

مرکز بافت مو فاطمه میر

اگر همچنان به دنبال بهترین مرکز بافت مو در گوهردشت کرج هستید، باید بگوییم که مرکز بافت مو فاطمه میر یکی از بهترین مراکز بافت مو در گوهردشت است. این مرکز بافت مو با وجود داشتن محیطی مناسب، شیک و مدرن دارای بهترین دستگاه ها و تجهیزات برای زیبایی پوست و مو می باشد. به همین دلیل بافت مو در این سالن زیبایی با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. اگر می خواهید بهترین و تخصصی ترین روش های بافت مو را تجربه کنید، بازدید از این مرکز نخصصی بافت را فراموش نکنید. همچنین رضایت بالای مردم گوهردشت سبب شده تا ما نام مرکز بافت مو فاطمه میر را در وبسایت پزشک کرج قرار دهیم. ایشان علاوه بر انجام بافت مو، ورکشاپ ها و آموزشهای خصوصی بافت مو نیز برگزار میکنند. تا با توجه به نوع، مدل و سایز موهایتان از بهترین روش بافت برای شما استفاده کنیم. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات مرکز بافت مو فاطمه میر به شرح زیر است:

  • اصلاح صورت و ابرو، پاکسازی و جوانسازی پوست
  • اصلاح، کوپ و کوتاهی مو، انواع شینیون و بافت های ژورنالی مو
  • آرایش، گریم و میکاپ صورت با جدیدترین سبک ها
  • کاشت و دیزاین ناخن، خط لب و خط ابرو
  • رنگ و مش، لایت، هایلایت، بالیاژ
  • تاتو و هاشور ابرو، سایه ابرو، فیبروز و میکروبلیدینگ
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی فاطمه میر

آدرس سالن فاطمه میر: کرج، گوهردشت، خیابان سوم غربی، سالن زیبایی و مرکز بافت مو فاطمه میر
شماره تلفن: 09194063802
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 8.30 صبح الی 20.30 شب

سوالات متداول:

1_ آیا، چه خدماتی در مراکز بافت مو در گوهردشت ارائه داده می شود؟

مرکز بافت مو در گوهردشت معمولاً انواع مختلفی از خدمات مربوط به مو را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل بافت موهای مختلف مانند: بافت آفریقایی، بافت فرانسوی، بافت هلندی، و همچنین اکستنشن مو، ترمیم و تقویت مو، و مشاوره‌های مراقبت از مو را ارائه میدهند. برخی مراکز بافت مو در گوهردشت کرج نیز خدمات رنگ مو و درمان‌های مختلف مو را هم حتی انجام می‌دهند. سایت پزشک کرج در بالا لیستی از بهترین مرکز بافت مو در گوهردشت را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

2_چطور میتوان از مرکز بافت مو در گوهردشت نوبت گرفت؟

برای گرفتن وقت ملاقات در مراکز بافت مو گوهردشت، می‌توانید به روش‌های مختلفی اقدام کنید. معمولاً این مراکز شماره تماس و آدرس خود را در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود قرار می‌دهند. با تماس تلفنی، ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی، یا مراجعه حضوری به مرکز می‌توانید وقت ملاقات خود را رزرو کنید. برخی از مراکز نیز سیستم رزرو آنلاین دارند که می‌توانید از طریق وب‌سایت آن‌ها وقت خود را تنظیم کنید. که وب سایت پزشک کرج آدرس، شماره تماس و پیج اینستاگرام را برای شما در بالا قرار داده است.

3_ هزینه خدمات بافت مو در گوهردشت چقدر است؟

هزینه‌ های خدمات بافت مو در مرکز بافت مو گوهردشت بستگی به نوع خدمات مورد نظر شما دارد. به عنوان مثال، هزینه بافت مو می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. این قیمت‌ها به طول و حجم موهای شما و همچنین مهارت و تجربه فردی که این خدمات را ارائه می‌دهد، وابسته است. بنابراین اگر قصد بافت مو را دارید، به این موارد توجه ویژه داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

حسن قربانی

سلام، من حسن قربانی هستم و با 2 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و بهترینها رو در صنف درمانی و زیبایی در شهر کرج و از طریق سایت پزشک… بیشتر »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا