پزشکانجراحی بینی

5 تا از بهترین جراح بینی گوشتی در کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

بهترین جراح بینی گوشتی در کرج کیست؟ معمولا انتخاب جراح، یکی از بزرگترین چالش‌های افرادی است که بینی گوشتی دارند زیرا عمل کردن بینی‌های گوشتی کمی پیچیده‌تر از بینی‌های استخوانی است. معمولا نتیجه عمل و سلامت فرد به مهارت و تجربه جراح بستگی دارد.برای پیدا کردن بهترین جراح بینی استخوانی میتوانید به صفحه بهترین جراح بینی استخوانی در کرج مراجعه کنید.

پس در انتخاب جراح باید دقت کافی و لازم را داشت تا از به وجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری کرد. به همین منظور در ادامه این مطلب از سایت (پزشک کرج) به ویژگی‌ها و بهترین جراح بینی گوشتی در کرج باید داشته باشد، اشاره شده است.

بهترین جراح بینی گوشتی در کرج

لیست 5 تا از بهترین جراح بینی گوشتی در کرج

در زیر 5 تا از بهترین دکتر و جراح بینی گوشتی در کرج را به شما معرفی میکنیم، با ما همراه باشید:

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر محمد اسلامیان کوپایی 02632235381 کرج، خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، پشت برج طالقانی، خیابان یادگاری، ساختمان پزشکان گلایل، طبقه دوم، واحد 6
دکتر نجمه زندی پور 02632251344 کرج- حدفاصل میدان شهدا به سمت چهارراه طالقانی- برج قائم-طبقه 9 واحد32
دکتر فرشته عبدالمطلبی 02632262895 کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی، ساختمان قائم، طبقه 5، واحد 14
دکتر عباس نوروزی 09124231242 کرج، چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان امید، طبقه دوم، واحد202
دکتر سید علی نبی پور اشرفی ۰۲۶۳۲۲۱۶۴۰۳ کرج، خیابان شهید بهشتی – برج رازی – طبقه 6 – واحد٦٢

دکتر محمد اسلامیان کوپایی

دکتر محمد اسلامیان کوپایی

دکتر محمد اسلامیان کوپایی با شماره نظام پزشکی: 57755 به عنوان یکی از بهترین جراح بینی گوشتی در کرج شناخته شده است. وی فارغ التحصیل از دانشگاه مکزیک و با 33 سال سابقه در زمینه جراحی زیبایی بینی و صورت جزء بهترین های کرج میباشد. دکتر اسلامیان پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی در رشته تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی پذیرفته شد و در حال حاضر از تجربه و مهارت بالایی در این زمینه برخوردار است و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. ایشان به منظور رفع نیاز بیماران و جلب نظر اکثریت آنها یک مطب تخصصی با تجهیزات پیشرفته راه اندازی کرده اند. تا ضمن انجام معاینات دقیق و تخصصی بهترین خدمات را به زیباجویان ارائه دهند. شما نیز می توانید با برقراری تماس یا مراجعه به وب سایت دکتر اسلامیان از خدمات تخصصی ایشان برای داشتن چهره زیبا و جذاب نهایت بهره را ببرید.

اینستاگرام دکتر محمد اسلامیان کوپایی

آدرس دکتر محمد اسلامیان: کرج، خیابان شهید بهشتی، بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا، پشت برج طالقانی، خیابان یادگاری، ساختمان پزشکان گلایل، طبقه دوم، واحد 6
شماره تلفن: 02632235381 , 09122101024
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.dr-eslamiyan.com
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: 15 الی 20

دکتر نجمه زندی پور

دکتر نجمه زندی پور

دکتر نجمه زندی پور نیز با بیش از دو دهه تجربه و سابقه درخشان ارائه خدمات زیبایی بینی در لیست بهترین جراح بینی گوشتی در کرج قرار می گیرد. ایشان فوق تخصص جراحی فک و صورت هستند و مشاوره تخصصی در این زمینه دارند. در سال 1390 به گروه جراحی فک و صورت و دهان دانشگاه علوم پزشکی همدان پیوست و به مدت 5 سال را در این بخش سپری کرد. وی در دوران رزیدنتی نیز سمت رزیدنت ارشد بخش جراحی فک و صورت را بر عهده داشت و در این مدت به عنوان رزیدنت نمونه از سوی ریاست بیمارستان بعثه همدان معرفی و مفتخر به دریافت لوح سپاس شد. و اکنون در شهر کرج فعالیت مستمری دارند. در صورت تمایل می توانید به وسیله یکی از راه های ارتباطی، اقدام به رزرو نوبت غیرحضوری کرده و از خدمات دکترنجمه زندی پور فوق تخصص جراحی بینی گوشتی در کرج بهره مند گردید.

دکتر نجمه زندی پور

آدرس دکتر نجمه زندی پور: کرج، میدان شهدا به سمت چهارراه طالقانی-برج قائم-طبقه9 واحد32
شماره تلفن: 02632251344 , 09332661386
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.drzandipoor.com
ساعت کاری: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه: 15 الی 20

دکتر فرشته عبدالمطلبی

دکتر فرشته عبدالمطلبی

دکتر فرشته عبدالمطلبی فوق تخصص جراحی پلاستیک، فک، صورت و یکی از بهترین جراح بینی گوشتی در کرج هستند. شماره نظام پزشکی ایشان: ۹۹۹۲۴ میباشد. وی با گذراندن دوره های مختلف مراقبت های زیبایی و همچنین بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک کشور، میزبان زیباجویان و علاقه مندان به داشتن چهره زیبا و مناسب می باشند. این جراح پلاستیک و متخصص زیبایی با بیش از 20 سال سابقه حرفه ای و درخشان هم اکنون از یک تیم پزشکی و درمان حرفه ای برخوردار می باشد. از این رو با در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه های مدرن با آخرین فناوری های روز دنیا، بهترین خدمات زیبایی بینی را به بیماران عزیز کرجی ارائه می کند. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر با دکتر فرشته عبدالمطلبی تماس حاصل فرمایید. 

خدمات دکتر فرشته عبدالمطلبی:

  • جراح پلاستیک بینی و صورت (پلک، ابرو، پروتز چانه و گونه)
  • رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس و ژل
  • جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس و درمان بیماریهای گوش

اینستاگرام دکتر فرشته عبدالمطلبی

آدرس دکتر فرشته عبدالمطلبی: کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی، ساختمان قائم، طبقه 5، واحد 14
شماره تلفن: 02632262895 , 02632219600
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.dr-abdolmotalebi.ir
ساعت کاری: هر روز به جز دوشنبه و پنجشنبه ساعت 16 الی 20

دکتر عباس نوروزی

دکتر عباس نوروزی متخصص گوش و حلق و بینی و بهترین جراح بینی گوشتی در کرج هستند. ایشان با دانش و تجربه فراوان با انجام جراحی های متعدد بینی و جراحی های زیبایی بینی یکی از پزشکان برجسته و جا افتاده در این رده می باشد. کلینیک زیبایی دکتر نوروزی با بیش از 23 سال سابقه درخشان و عملکرد قابل توجه به عنوان اولین مرجع زیبایی در کرج شناخته شده است. به دلیل اینکه برای انجام خدمات زیبایی و عمل های مختلف از بهترین تجهیزات با آخرین فناوری های روز دنیا استفاده می کند. از همه مهمتر در اختیار داشتن پزشکان متخصص زیبایی و دوره دیده ایران و جهان در این کلینیک حضور دارند و سبب شده تا نام دکتر عباس نوروزی در بین بهترین جراحان پلاستیک و بینی گوشتی کرج و سراسر کشور قرار بگیرد. برای رزرو نوبت و مشاوره غیر حضوری میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

اینستاگرام دکتر عباس نوروزی

آدرس دکتر عباس نوروزی: کرج، چهارراه طالقانی، به سمت میدان شهدا، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان امید، طبقه دوم، واحد202
شماره تلفن: 09124231242 , 09359829002
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.drnouroozi.com
ساعت کاری: ساعات کاری مطب: شنبه تا چهارشنبه 12:00 الی 19:00

دکتر سید علی نبی پور اشرفی

دکتر سید علی نبی پور اشرفی

دکتر سید علی نبی پور اشرفی، در سال های 88-87 در کنگره های گوش و حلق و بینی شرکت کرد، در سال های 1389، 1390 و 1391 در دوره رینوپلاستی پیشرفته بیمارستان امیر علم و در سال 1392 در دوره آندوسکوپی سینوس بیمارستان رسول اکرم (ص) در تهران فعالیت کرد. دکتر نبی پور تا به امروز بیش از 2000 عمل جراحی بینی را با موفقیت انجام داده است. کلینیک ایشان در یک مکان وسیع، مجهز و آرام قرار دارد و انواع خدمات زیبایی توسط تیم پزشکی متبحر و دستیاران دوره دیده به زیباجویان ارئه میدهد. بنابراین با خیال آسوده از بابت کیفیت، سرعت و ارائه خدمات دکتر اشرفی داشته باشید، و به مطب زیبایی ایشان در کرج سر بزنید تا زیبایی را به بهترین نحو و منطبق و متدهای زیبایی جهان را تجربه کنید. تا به نتیجه دلخواه خود برسید، برای رزرو نوبت با شماره های درج شده زیر تماس بگیرید.

اینستاگرام دکتر سید علی نبی پور اشرفی

آدرس دکتر علی نبی پور اشرفی: کرج، خیابان شهید بهشتی – برج رازی – طبقه 6 – واحد٦٢
شماره تلفن: ٠٩٣٦٣٠٩١٨١٩ , ۰۲۶۳۲۲۱۶۴۰۳
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: 15 الی 22

ویژگی های بهترین جراح بینی گوشتی

اگر به دنبال جراح بینی گوشتی در کرج و فردیس هستید میتوانید به صفحه پزشک جراح بینی گوشتی در کرج و صفحه جراح بینی گوشتی در فردیس کرج مراجعه کنید. چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا بتوان لقب بهترین جراح را به او داد؟ به طور کلی می‌توان گفت یک جراح خوب و حرفه‌ای دارای ویژگی‌های زیر است:

1_ تحصیلات

عمل بینی جزو جراحی‌های پیچیده و دشوار است، به همین دلیل پزشک جراح باید بورد تخصصی داشته باشد. در واقع چنانچه پزشکی فاقد بورد تخصصی باشد و عمل جراحی بینی را انجام دهد، خلاف قوانین سازمان پزشکی عمل کرده و مجازات می‌شود.

2_ مهارت

دومین ویژگی که بهترین جراح دارد این است که از مهارت کافی برخوردار باشد و از بروز‌ترین متدهای جراحی استفاده کند.

3_ به روز بودن

علم پزشکی از جمله علم‌هایی بوده که دائما در حال بروز شدن است و هر ساله در کنفرانس‌های علمی و بین‌المللی متدها و روش‌های جدیدی ارائه می‌شود. یک پزشک حرفه‌ای تمام تلاش خود را می‌کند تا دانش و مهارت خود را ارتقا دهد و بروز نگه دارد.

 4_ تجربه

تجربه مکمل تحصیلات است یعنی اگر پزشک بورد تخصصی و دانش کافی را داشته باشد اما سابقه کافی را نداشته باشد به راحتی نمی‌توان به او اعتماد کرد. معمولا به پزشکی که به مدت ۵ سال هفته‌ای دو جراحی بینی را انجام داده باشد، جراح با‌تجربه می‌گویند.

5_ مشاوره پیش از عمل

مشاوره قبل عمل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که جراحان برجسته دارند این است که وضعیت فرد مورد‌نظر را از جهت‌های مختلف به طور کامل بررسی می‌کنند‌. پس اگر به دنبال بهترین جراح بینی گوشتی در کرج هستید به پزشکی مراجعه کنید که وقت کافی را برای مشاوره پیش از عمل صرف می‌کند.

معمولا طی این جلسات مشاوره از چهره فرد عکس گرفته می‌شود و با نرم‌افزارهای مخصوص، فرم‌های مختلف بینی را بر روی چهره فرد امتحان می‌کنند و پس از قطعی شدن عمل جراحی به طور کامل کارهایی که فرد قبل از عمل باید انجام دهد و همچنین روش‌های مراقبت پس از عمل را آموزش می‌دهند.

6_ صداقت

صداقت از دیگر ویژگی‌هایی که یک پزشک جراح باید داشته باشد. مثلا اگر جراحی بینی برای فرد خطر‌آفرین باشد پزشک باید این نکته را به فرد گوشزد کند. متاسفانه به طور اندک دیده شده که برخی از جراحان فقط به فکر منافع مالی خود هستند و تمام افراد را تحت عمل جراحی قرار می‌دهند.

7_ اخلاق خوب و رفتار مناسب

از دیگر ویژگی‌هایی مثبتی که یک پزشک جراح باید داشته باشد، اخلاق خوب و برخورد مناسب با بیمار است. چون برخورد اخلاق بد و رفتار نا‌مناسب پزشک باعث ایجاد استرس و اضطراب در فرد می‌شود و استرس زیاد فرد می‌تواند بر روی نتیجه عمل نیز اثر بدی داشته باشد.

8_ بررسی بیمار پس از عمل

یک پزشک خوب و حرفه‌ای به منظور دیدن نتیجه کار خود، پس از انجام عمل نیز وضعیت بیمار به دقت بررسی می‌کند تا در صورت وجود مشکلات احتمالی بتواند آن‌ها را برطرف کند. همچنین مراقبت‌های پس از عمل را مجدد به او یادآوری می‌کند.

9_ ارائه خدمات با قیمت منصفانه

شاید خیلی افراد تصور می‌کنند که قیمت بالا نشانه مهارت پزشک است. در صورتی که چنین چیزی کاملا اشتباه بوده و یک جراح حرفه‌ای برای انجام عمل هزینه متعارف و منصفانه‌ای دریافت می‌کند. البته به پزشکانی که قیمت بسیار کمی را دریافت می‌کنند هم نمی‌توان اعتماد کرد زیرا قیمت پایین آن‌ها معمولا به دلیل تجربه کم در جراحی است.

چگونه می‌توان بهترین جراح بینی گوشتی در کرج را پیدا کرد؟

در بخش قبلی به طور مختصر به ویژگی‌های بهترین جراح بینی گوشتی در کرج پرداخته شد. حال نکته دیگری که وجود دارد این است که چطور می‌توان بهترین جراح بینی در کرج را پیدا کرد؟ برای یافتن بهترین جراح بینی گوشتی در کرج باید اقدامات زیر را انجام داد:

جستجو در گوگل

پیش از کاری باید عبارت بهترین جراح بینی گوشتی در کرج را در موتور جستجو گوگل جستجو کرد که قطعا لیستی از بهترین پزشکان نمایش داده می‌شود. پس از یافتن اسامی می‌توان اقداماتی که در ادامه بیان شده را انجام داد.

بررسی سوابق جراح

همانطور که در قسمت قبلی  به آن اشاره شد، یکی از ویژگی‌های بهترین جراح بینی گوشتی در کرج، تجربه و سابقه است. پس افرادی که به دنبال یک جراح خوب هستند پیش از هر کاری بهتر است که سوابق کاری جراح را بررسی کنند. با توجه به سیستمی شدن اطلاعات تحصیلی و کاری پزشکان، معمولا با وارد کردن نام پزشک مورد‌نظر در موتور جستجو گوگل می‌توان تمامی سوابق تحصیلی و کاری او را مشاهده کرد.

بررسی نمونه کار پزشک در اینترنت و رسانه ‌های اجتماعی

در حال حاضر با توجه به گسترش فناوری و شبکه‌های اجتماعی، اکثر جراحان سایت اینترنتی دارند یا در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با سر زدن به سایت یا صفحه پزشک می‌توان نمونه کارهای او را مشاهده کرد و از نظرات دیگران نیز مطلع شد.

پرس و جو از بیماران

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به یافتن بهترین جراح بینی گوشتی در کرج کمک کند، پرس و جو از کسانی که توسط پزشک مورد‌نظر، تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند‌. بدون شک تجربیات این افراد می‌تواند فرایند انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در کرج را ساده‌تر کند.

 کمک گرفتن از سایر پزشکان متخصص

از آنجایی که کارهای درمانی به یکدیگر مرتبط هستند معمولا پزشکان متخصص با یکدیگر ارتباط دارند به عنوان مثال اگر فرد به صورت دوره‌ای و منظم به متخصص پوست و مو مراجعه می‌کند، می‌تواند از پزشک پوست خود بپرسد که بهتران جراح بینی گوشتی در کرج کیست تا در صورت امکان او را راهنمایی کند.

کلام آخر

معمولا فرایند جراحی بینی‌های گوشتی کمی پیچیده‌تر از بینی‌های معمولی و استخوانی است زیرا پوست این افراد کمی ضخیم‌تر است و بینی آن‌ها غضروف کم‌تری دارد. در نتیجه پزشک مورد‌نظر باید مهارت و دانش کافی را در زمینه جراحی و زیبایی داشته باشد و افراد برای انتخاب جراح باید کمی دقت و وسواس به خرج دهند. به همین منظور در این مطلب از سایت (پزشک کرج) به بررسی بهترین جراح بینی گوشتی در کرج پرداختیم.

5/5 - (1 امتیاز)

سپهر شوکتی

سلام من سپهر شوکتی هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و سلامتی در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد گردآوری کنم و انتشار بدم و بهترین ها رو در زمینه پزشکی و سلامتی… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    مدت زیادی بود دنبال دکتر خوب برای جراحی بینی در کرج میگشتم که دکتر عباس نوروزی را بهم معرفی کردند واقعأ راضی بودم

  2. جراحان بینی گوشتی در کرج واقعا جزو بهترینها هستن. خودم پیش دکتر عبدالمطلبی بینیمو عمل کردم فکر نمیکردم بینی من کوچیک بشه و فرم نیمه فانزی در بیاد. ممنون از سایت پزشک کرج و دکتر عبدالمظلبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا