پزشکان

5 تا از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

Angioplasty doctor in Karaj 1402

بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از علت‌های اصلی مرگ‎و‎میر در جهان هستند که می‌توانند افراد زیادی را درگیر خود کنند. متاسفانه، بسیاری از افراد مسن با این بیماری مواجه هستند و به‎دلیل تنگی عروق در معرض خطر سکته قلبی نیز می‌باشند. همین موضوع باعث شده تا روش‌های جدیدی برای جلوگیری از تنگی و گرفتگی عروق و یا درمان این مشکلات روی کار بیایند که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند. بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج، به شما این امکان را می‌دهد تا به‎صورت تخصصی از خدمات باز کردن عروق گرفته استفاده کنید. در سایت پزشک کرج، لیستی از بهترین متخصصین آنژیوپلاستی در کرج در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، از تشدید بیماری‌های خود جلوگیری کنید.

بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج

آنژیوپلاستی چیست و چرا انجام می‌شود؟

بیماری‌های قلبی و عروقی هنوز هم بی رحمانه در حال پیشرفت در میان جهانیان هستند. همین موضوع باعث شده تا پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه درمان بیماری‌های قلبی و عروقی ایجاد شود. آنژیوپلاستی یکی از انواع بیماری‌های قلبی و عروقی است که می‌تواند برای درمان گرفتگی عروق انجام شود. در واقع، این روش درمانی مکمل آنژیوگرافی است که در آن یک‎سری ابزارهای مختلف از طریق رگ‌های بزرگ بدن، وارد قلب می‌شوند تا مراحل باز کردن عروق گرفته انجام شوند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج مراجعه کنید.

دلیل انجام آنژیوپلاستی، باز کردن گرفتگی رگ‌های قلب است. در واقع، ممکن است افراد به ‎دلیل مصرف مواد غذایی نامناسب و چربی‌های بیش از حد، با مشکل گرفتگی عروق مواجه شوند. در ابتدا گرفتگی عروق کوچک بوده و علائم شدیدی را به‎دنبال ندارد؛ اما رفته رفته این گرفتگی تشدید می‌شود، به طوری که می‌تواند باعث تجمع خون در یک رگ و حتی لخته خون شود.

افرادی که با گرفتگی عروق مواجه می‌شوند، به‎مرور زمان در معرض خطر سکته قلبی قرار می‌گیرند. به همین خاطر، درمان به موقع این بیماری با آنژیوگرافی ضروری است و لازم است که بیماران این روش درمانی را در موقع مناسب انجام دهند.

لیست بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر ناصر مهتاب ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۷۴ کرج، چهارراه طالقانی – جنب اداره پست – جنب کاچیران – ساختمان امید – طیقه 4
دکتر لیلا عسگرپور ۰۲۶۳۲۲۷۹۷۴۱ کرج، خ بهشتی بین م شهداء و چهار راه طالقانی، برج رازی (ساختمان بانک آینده)، ط ۷، واحد ۷۳
دکتر محسن مولوی اردکانی ۰۲۶۳۲۲۵۳۰۴۵ کرج، میدان شهدا – ابتدای خیابان بهار – کوچه شهید طاهری – ساختمان پزشکان بهار – طبقه دوم – واحد 8
دکتر فاطمه نعمتی 02632407221 کرج، خیابان شهید بهشتی، ما بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی، برج نیلوفر، طبقه 9، واحد 33
دکتر مهدی ساجدی خانیان 02632232212 کرج، چهارراه طالقانی خیابان گلها، ساختمان بنای ماندگار، واحد 401

دکتر ناصر مهتابدکتر ناصر مهتاب

دکتر ناصر مهتاب، یکی از بهترین دکتر قلب در کرج و تهران از نگاه مردم می باشد، ایشان با تجربه زیادی که در این زمینه دارد توانسته است مشکل 99درصد بیمارهای خود را به خوبی تشخیص و معالجه کند، از نظر مردم قدرت تشخیص دهی دکتر ناصر مهتاب بسیار قابل توجه می باشد و یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج می باشد. دکتر ناصر مهتاب یک پزشک حرفه ای در شهر کرج، با شماره نظام پزشکی ۵۱۰۰۴ می تواند در درمان بیماری ها و مشکلات مربوط به قلب و آنژیوپلاستی به شما کمک کند و یکی از بهترین دکتر قلب و عروق در کرج هستند. دکتر مهتاب توانسته است در زمینه آنژیوپلاستی به بیماران خود خدمات ارزشمندی را ارائه دهد، برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با دکتر ناصر مهتاب تماس بگیرید.

آدرس دکتر ناصر مهتاب: کرج، چهارراه طالقانی – جنب اداره پست – جنب کاچیران – ساختمان امید – طیقه 4
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۷۴ , ۰۲۶۳۲۲۶۵۵۷۵
ساعت کاری: یکشنبه ها و سه شنبه ها عصر

دکتر لیلا عسگرپور

دکتر لیلا عسگرپور

دکتر لیلا عسگرپور یکی از بهترین و با تجربه ترین و بهترین دکتر قلب در کرج هستند. دکتر لیلا عسگرپور متخصص قلب و عروق متولد 1356 در تهران میباشد، وی در سال 1375 وارد دانشگاه تهران شد و در رشته پزشکی عمومی به فعالیت خود ادامه داد، دکتر عسگر پور در سال 1386 به عنوان دستیاری قلب و عروق در دانشگاه تهران شروع به کار کرد، و در سال 1390 مدرک کارشناسی قلب و عروق خود را را دریافت کرد. شماره نظام پزشکی دکتر: ۹۹۹۲۵ میباشد. لیلا عسگرپور در زمینه آنژیوپلاستی با کسب تجربه و سابقه فعالیت درخشان یک کلینیک وسیع، مدرن و مجهز را برای ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت را برای مراجعه کنندگان راه اندازی کرده اند. به طوری که با بهره گیری نیروی انسانی حرفه ای و دوره دیده و همچنین در اختیار داشتن دستگاه های خارجی پیشرفته، آماده ارائه خدمت به بیماران هستند. تا به امروز نیز کارنامه درخشانی در زمینه آنژیوپلاستی به ثبت رسانده است، و توانسته است 97 درصد بیماران خود را به رضایت برساند و نظر مردم کرج را به خودش جلب کند. برای رزرو نوبت با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات دکتر لیلا عسگرپور به شرح زیر است:

  • ارائه پايان نامه دکترای تخصصی بیماریهای قلب وعروق با عنوان ” بررسی نتایج و عوارض بستن مجرای شریانی باز (Patent ductus arteriosus) به دو روش جراحی وپرکوتانئوس device” در بیمارستان مرکز قلب تهران
  • رائه پايان نامه دكتراي عمومي با عنوان ” مقایسه سطح سرمی هموسیستئین در افراد مبتلا به سندرم تخمدان پلیکیستیک و طبیعی “
  • ارائه مقاله حاملگی و بیماریهای قلبی سال ۱۳۹۰
  • ارائه مقاله Systemic Hypertension سال 1390
  • حضور فعال در دهها همايش تخصصي قلب و عروق
  • شركت در انجمن هاي تخصصي قلب

اینستاگرام دکتر لیلا عسگرپور

آدرس دکتر لیلا عسگرپور: کرج، خ بهشتی بین م شهداء و چهار راه طالقانی، برج رازی (ساختمان بانک آینده)، ط ۷، واحد ۷۳
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۷۹۷۴۱ , ۰۹۳۰۲۷۹۷۶۱۶
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.drgalb.ir
ساعت کاری: روزهای فرد (یکشنبه ها ، سه شنبه ها) ، ساعت ۱۵ الی ۲۱

دکتر محسن مولوی اردکانی

دکتر محسن مولوی اردکانی

دکتر محسن مولوی اردکانی متخصص قلب و عروق در شهر کرج با بیش از 33 سال تجربه در این زمینه توانسته است به یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج تبدیل شود، ایشان متخصص قلب، و در زمینه آنژیوپلاستی فارغ التحصل دانشگاه تهران با شماره نظام پزشکی: ۲۹۴۲۴ هستند، و ضمن کسب تجربه زیر نظر اساتید مطرح کشوری یک مطب تخصصی را در کرج راه اندازی کرده اند. دکتر اردکانی با هدف ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت به بیماران و جلب رضایت آنها از بهترین دستگاه ها با فناوری های نوین بهره گرفته و متدهای روز دنیا برای تشخیص، کنترل و درمان مشکلات قلبی بیماران استفاده می کند. در واقع این ویژگی بارز سبب شده تا شاهد حضور گسترده مراجیعن این دکتر قلب در کرج باشیم. جهت اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با دکتر محسن مولوی تماس بگیرید. دکتر مولوی یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. 

آدرس دکتر محسن مولوی اردکانی: کرج، میدان شهدا – ابتدای خیابان بهار – کوچه شهید طاهری – ساختمان پزشکان بهار – طبقه دوم – واحد 8
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۵۳۰۴۵ , ۰۹۰۱۱۹۶۵۹۰۵
ساعت کاری: از شنبه تا چهارشنبه عصر ها

دکتر فاطمه نعمتی

دکتر فاطمه نعمتی

تخصص دکتر فاطمه نعمتی قلب میباشد، ایشان با نزدیک به دو دهه تجربه و سابقه فعالیت یکی از بهترین و با تجربه ترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج شناخته شده است. شماره نظام پزشکی دکتر نعمتی: ۱۰۴۶۱۹ میباشد، وی با کسب دانش و تخصص در زمینه آنژیوپلاستی توانسته است 98 درصد بیماران خودرا به رضایت برساند و مردمان شهر کرج را به خودش جلب کند. ایشان در رشته دوره پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال 1383 فارغ التحصیل شده است، و در سال 1393 دوره تخصصی قلب و عروق از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. کلینیک دکتر نعمتی برای ارتقاء سطح کیفیتی خدمات از دستگاه های مدرن با تکنولوژی های نوین بهره گرفته اند و توانسته کارنامه درخشانی از خود به ثبت برسانند. دکتر فاطمه نعمتی میتواند شما را در درمان بیماری های قلبی به شما عزیزان کمک کند، جهت کسب اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و دریافت مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

سوابق تحصیلی:

۱) فارغ التحصیل دوره پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در شهریور ماه ۱۳۸۳
۲) فارغ التحصیل دوره تخصص قلب و عروق از دانشگاه تهران در شهریور ماه ۱۳۹۳
۳) دارای بورد تخصصی قلب و عروق دانشگاه تهران

سوابق شغلی:

۱) متخصص قلب و عروق از سال ۱۳۹۴ در بیمارستان های شهید رجایی و شهید مدنی کرج و بیمارستان امام جعفر صادق هشتگرد
۲) مطب تخصصی قلب و عروق

مهارت ها:

  • ۱) تشخیص و درمان ریسک فاکتورهای بیماری های عروق کرونر، چربی خون، فشار خون
  • ۲) انجام نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و آنژیوگرافی
  • ۳) تفسیر هولتر فشار خون و هولتر نوار قلب
  • ۴) بررسی و مشاوره قلبی عروقی قبل از عمل جراحی و سایر پروسیجرهای تهاجمی

اینستاگرام دکتر فاطمه نعمتی

آدرس دکتر فاطمه نعمتی: کرج، خیابان شهید بهشتی، ما بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی، برج نیلوفر، طبقه 9، واحد 33
شماره تلفن: 09100476979 , 02632407221
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.doctornemati.com
ساعت کاری: شنبه، دوشنبه و سه شنبه 16 الی 20 چهارشنبه ها 10.30 الی 14.30 

دکتر مهدی ساجدی خانیان

دکتر مهدی ساجدی خانیان

دکتر مهدی ساجدی خانیان یکی دیگر از متخصصین مطرح و برجسته قلب در کرج هستند. این دکتر قلب با کسب تجربه و تخصص منحصر به فرد در دانشگاه تهران و زیر نظر برترین اساتید به عنوان یک متخصص سرشناس در زمینه آنژیوپلاستی، شناخته شده اند. تا به امروز نیز دکتر مهدی ساجدی با فعالیت و ارائه خدمات قابل توجه در مراکز درمانی مختلف توانسته اند کارنامه درخشانی از خود به ثبت برسانند. هم اکنون نیز مدیریت یک کلینیک تخصصی قلب را برعهده دارند و با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، تجهیزات و دستگاه های پیشرفته با تکنولوژی های نوین میزبان مراجعین کرجی هستند، و با بیمارستان های شهید رجایی کرج، بیمارستان مدائن تهران، بیمارستان امام خمینی کرج همکاری میکند. و در آخر شماره نظام پزشکی دکتر مهدی ساجدی: ۸۱۷۸۲ میباشد، برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

آدرس دکتر مهدی ساجدی خانیان: کرج، چهارراه طالقانی خیابان گلها، ساختمان بنای ماندگار، واحد 401
شماره تلفن: 02632232212 , 09039408212 
ساعت کاری: شنبه تا سه شنبه: 16 الی 21

انواع روش‌های باز کردن عروق با آنژیوپلاستی

هدف از انجام آنژیوپلاستی رفع گرفتگی عروق است؛ اما انجام آن با دو روش کلی صورت می‌گیرد که بسته به شدت گرفتگی می‌توان از یکی از روش‌ها کمک گرفت.

رفع گرفتگی عروق با بالن

یکی از روش‌های باز کردن عروق گرفته با کمک آنژیوپلاستی، استفاده از بالن است. در این روش یک بالن به ‎صورت متراکم و بسته وارد عروق بزرگ بدن مانند رگ بازو یا رگ کشاله ران می‌شود و کم کم از طریق رگ‌های دیگر وارد رگ دچار گرفتگی خواهد شد. سپس، بالن با توجه به داده‌های تصویری به آرامی باد می‌شود تا رگ بسته شده باز گردد. در نهایت مجددا بالن به ‎همراه ابزارهای مخصوص از رگ باز می‌شوند.

رفع گرفتگی عروق با استنت

یکی دیگر از روش‌های رفع گرفتگی عروق با آنژیوپلاستی، استفاده از استنت است. این روش زمانی انجام می‌شود که گرفتگی عروق شدیدتر باشد و نتوان با بالن آن را رفع کرد. استنت‌ها یک داربست فلزی هستند که می‌توانند در جداره عروق قرار بگیرند و از بسته شدن آن‌ها جلوگیری کنند. برای انجام این روش نیز لازم است که از طریق رگ کشاله ران و یا رگ بازو یک کاتتر به ‎همراه دیگر ابزارها وارد رگ اصلی که دچار گرفتگی شده، شود. یک استنت و یک بالن نیز به همراه کاتتر وارد رگ می‌شوند. برای رفع گرفتگی و باز کردن رگ، ابتدا بالن باد می‌شود تا استنت جمع و متراکم شده باز شود و به جداره دیواره رگ بچسبد. در این صورت تا زمانی که استنت در رگ قرار داده شده باشد، می‌تواند از بسته شدن مجدد رگ جلوگیری کند.

آیا آنژیوپلاستی همان آنژیوگرافی است؟

آنژیوپلاستی یک روش درمانی است که پس از آنژیوگرافی روی کار آمد. برای انجام آنژیوپلاستی و آنژیوگرافی لازم است که از یک‎سری کاتترها که می‌توانند با داشتن دوربین‌های کوچک وارد عروق شوند و فضای داخل عروق را تصویربرداری کنند، استفاده می‌شود؛ اما در روش آنژیوگرافی، هدف تشخیص بیماری‌ها و محل گرفتگی عروق است، ولی در روش آنژیوپلاستی هدف درمان گرفتگی عروق و رفع این مشکل خواهد بود.

در آنژیوگرافی از ابزارهایی مانند بالن یا استنت استفاده می‌شود؛ اما در آنژیوپلاستی نیازی به استفاده از این ابزارها نیست. به همین خاطر مراحل انجام آنژیوگرافی به مراتب کوتاه‎تر از مراحل آنژیوپلاستی است. معمولا آنژیوگرافی به عنوان روش تشخیصی در ابتدا انجام می‌شود و در صورتی که نیاز به باز کردن عروق باشد، از روش آنژیوپلاستی استفاده خواهد شد.

اهمیت مراجعه به بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج

اگرچه روش آنژیوپلاستی یک روش ایمن و بدون دردسر است که می‌تواند بیماری‌ها و مشکلات رایج قلبی را بدون عارضه برطرف کند؛ اما اگر به بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج مراجعه نکنید، احتمال اینکه شاهد عوارض خاصی باشید وجود دارد. حتی ارسال یک کاتتر درون رگ نیز اگر به صورت تخصصی و با تجربه و دانش متخصص انجام نشود، می‌تواند باعث پارگی رگ شود.

بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج، در ابتدا مراحل تشخیص را به ‎صورت اصولی انجام می‌دهد. سپس بر اساس نوع تشخیص انجام شده، اقدام به درمان می‌کند. استفاده از ابزار درمانی مناسب (بالن یا استنت) نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. گاهی اوقات استفاده از بالن برای درمان کافی نیست و لازم است که پزشک از استنت استفاده کند. تشخیص به موقع هر یک از این روش‌ها و انجام آن‌ها به ‎صورت ایمن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بنابراین، اگر قصد مراجعه به پزشک برای انجام آنژیوپلاستی را دارید، بهتر است که از همین ابتدا به ‎دنبال یک پزشک حرفه‎ ای و خوب باشید. در غیر این صورت احتمال عود مجدد مشکل و یا حتی مشاهده عوارض بعدی در اثر عدم درمان مناسب، وجود دارد.

بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج کیست؟

حتی اگر به بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج مراجعه کنید، باز هم احتمال اینکه گرفتگی عروق شما مجددا بازگردند، وجود دارد. به همین خاطر مراقبت اصولی و مراجعه منظم به پزشک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج دارای تجربه و دانش کافی برای انجام این روش درمانی است. اگر به ‎دنبال بهترین متخصص آنژیوپلاستی در کرج هستید، می‌توانید لیست این پزشکان را از طریق سایت پزشک کرج مشاهده کنید. بررسی نظرات بیماران قبلی و شرایط فعلی آن‌ها نیز می‌تواند به شما برای انتخاب بهترین پزشک کمک کند. بهتر است به بیمارستانی که پزشک برای انجام آنژیوپلاستی به آن مراجعه می‌کند نیز توجه داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد آنژیوپلاستی، مراحل انجام آن و انواع روش‌های درمان گرفتگی عروق با کمک این روش درمانی صحبت کردیم. اگر بنا به تشخیص پزشک قصد انجام آنژیوپلاستی را دارید، می‌توانید با مراجعه به بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج در همین صفحه بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج را انتخاب کنید، مراحل درمان خود را به ‎صورت ایمن انجام دهید. انجام این روش‌های درمانی نیاز به تخصص و تجربه پزشک دارد و هر متخصصی از پس انجام برنخواهد آمد.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. بهترین دکتر آنژوپلاستی در کرج که ما هم برای پدرمان پیششون رفته بودیم دکتر خانیان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا