پزشکان

معرفی بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

The best angiography doctor in Karaj [1402]

آنژیوگرافی یک روش دقیق برای تشخیص بیماری‌های عروق کرونر قلب است که در آن از اشعه ایکس برای عکس‌برداری از عروق خونی و بررسی وضعیت سلامت فرد استفاده می‌شود. در صورتی که می‌خواهید تشخیص آنژیوگرافی با دقت بالایی انجام شود و درگیر کمترین عارضه شوید، باید به بهترین دکتر آنژیوگرافی مراجعه کنید. خواندن ادامه این مطلب می‌تواند به شما کمک کند با ویژگی‌های بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج آشنا شوید.پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج

لیست بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر لیلا عسگرپور ۰۲۶۳۲۲۷۹۷۴۱ کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برج رازی (ساختمان بانک آینده)، طبقه 8، واحد 81
دکتر ناصر مهتاب 02632265574  کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، جنب کاچیران، ساختمان امید، طیقه 4
دکتر حسین فیض پور 02632570570 کرج، عظیمیه، میدان مهران، ندای جنوبی، ساختمان پزشکان تخت جمشید، طبقه سوم

دکتر لیلا عسگرپور

دکتر لیلا عسگرپور

دکتر لیلا عسگرپور متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی ۹۹۹۲۵ دارای طیف تخصصی قلب و عروق و درمان فشار خون بالا یا پایین، تپش قلب و آریتمی، انسداد عروق یا اندام های قلب، بیماری های دریچه ای قلب، نارسایی و نارسایی قلبی است. ، چربی زیاد در خون، واریس و غیره. دکتر لیلا عسگرپور تحصیل در رشته پزشکی را از سال 1375 در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کرد. دکتر لیلا عسگرپور از سال 1383 به عنوان پزشک عمومی و از سال 1390 به عنوان پزشک متخصص قلب و عروق شروع به فعالیت کرد. دکتر لیلا عسگرپور با ویزیت بیش از 90 هزار بیمار در طول بیش از 10 سال تخصص قلب، تجربه بسیار بالایی در تشخیص و درمان بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا یا پایین – تپش قلب و آریتمی – گرفتگی عروق قلب یا اندام ها و … دارد. اطلاعات تماس در جدول زیر:

خدمات دکتر لیلا عسگرپور:

  • نوار قلب
  • تست ورزشی
  • آنژیوگرافی
  • درمان قلب و عروق
  • درمان واریس
  • چک آپ و تست کامل قلب
  • چک آپ و مشاوره قبل از عمل های جراحی
  • اکوکاردیوگرافی
  • نوار قلب
  • تست ورزش

اینستاگرام دکتر لیلا عسگرپور

آدرس مطب دکتر لیلا عسگرپور: کرج، خیابان شهید بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، برج رازی (ساختمان بانک آینده)، طبقه 8، واحد 81
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۷۹۷۴۱ , ۰۹۳۰۲۷۹۷۶۱۶
ساعت کاری: روزهای فرد (یکشنبه ها ، سه شنبه ها) ، ساعت ۱۵ الی ۲۱
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر ناصر مهتاب

دکتر ناصر مهتاب

دکتر ناصر مهتاب با شماره نظام پزشکی ۵۱۰۰۴ متخصص قلب و عروق در شهر تهران و کرج می باشد، ایشان با سابقه درخشانی که در این زمینه دارند توانسته است بیش از چندهزار بیمار را درمان کند و از نظر مردم کرج یکی از بهترین دکتر قلب و عروق و آنژیوگرافی در کرج می باشد. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. ایشان تمامی خدمات آنژوگرافی، تست ورزش، آزمایشات تشخیص بیماری، نوار قلب و… را انجام میدهند. ایشان با استفاده از علم روز و آزمایشاتی انجام میدهند توانسته اند بیماری های قلب را درست تشخیص دهند و مداوا کنند. جهت رزرو نوبت با دکتر ناصر مهتاب بر روی نام ایشان در قسمت اول پاراگراف کلیک کنید. مطب ایشان در کرج، چهار راه طالقانی، جنب اداره پست قرار دارد. همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی شماره های جدول بصورت مستقیم تماس حاصل فرمایید. به جدول زیر مراجعه کنید:

آدرس مطب دکتر ناصر مهتاب:  کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، جنب کاچیران، ساختمان امید، طیقه 4
شماره تلفن: 02632265574 , 02632265575
ساعت کاری: یکشنبه ها و سه شنبه ها 17:00 تا 20:30

دکتر حسین فیض پور

دکتر حسین فیض پور

دکتر حسین فیض پور متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی: 71184 در کرج می باشد، ایشان به عنوان یکی از بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج می باشند، به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. ایشان با معاینات و آزمایشاتی که بر روی بیمار انجام میدهند تاکنون توانسته اند به تشخیص صحیح 95 درصدی بیماری برسند. دکتر حسین فیض پور همواره سعی بر حل بیماری ها از طریق دارو را دارند. ایشان جراحی های موفقی در این زمینه داشته اند و توانسته اند جان بسیاری را نجات دهند. خدمات دکتر عبارتند از: آنژوگرافی، درمان واریس، درمان درد های ناشی از مشکلات قلبی و… میباشد. برای رزرو نوبت بر روی نام دکتر در اول پاراگراف کلیک کنید. در جدول زیر ما تمامی راه های ارتباطی با دکتر را برایتان قرار داده ایم. به جدول زیر مراجعه فرمایید:

خدمات دکتر حسین فیض پور:

  • نوار قلب
  • تست ورزشی
  • آنژیوگرافی
  • درمان قلب و عروق
  • درمان واریس
  • درمان درد های ناشی از مشکلات قلبی

دکتر حسین فیض پور اینستاگرام

آدرس مطب دکتر حسین فیض پور: کرج، عظیمیه، میدان مهران، ندای جنوبی، ساختمان پزشکان تخت جمشید، طبقه سوم
شماره تلفن: 02632570570 و 09120308311
ساعت کاری: سه شنبه و چهارشنبه 9:00 صبح تا 17:00
آدرس اینستاگرام: instagram

ویژگی‌های بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج

1.بررسی تحصیلات و تخصص دکتر آنژیوگرافی

یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج باید به آن دقت داشته باشید، تخصص و مدرک پزشک است. گرفتگی‌های عروق قلب باعث می‌شود، خون به قلب نرسد؛ پزشکی که قرار است آنژیوگرافی انجام دهد و میزان گرفتگی قلب را تشخیص دهد باید تخصص قلب و عروق داشته باشد و به‌خوبی با بیماری‌های قلبی و نحوه انجام آنژیوگرافی آشنا باشد. قطعا کسی که دانش و آگاهی کافی در این زمینه نداشته باشد، نمی‌تواند بدون خطا کار خود را انجام بدهد یا تشخیص درستی بدهد، اگر مشکل قلبی دارید و نیاز به شماوره و ویزیت دارید و برای دیدن بهترین دکتر قلب حتما به صفحه بهترین دکتر قلب در کرج مراجعه کنید.

همچنین برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج لازم است پزشکی را انتخاب کنید که علاوه بر تخصص قلب و عروق، بورد تخصصی یا فلوشیب بیماری‌های عروق را هم داشته باشد و بتواند بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار دهد. یکی از نکات مهمی که برای پیدا کردن بهترین دکتر آنژیوگرافی باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک تخصصی و پزشکی دکتر باید در معرض دید باشد تا مراجعان با استناد به آن با اطمینان خاطر بیشتری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

2.بررسی سابقه دکتر آنژیوگرافی

خدمات پزشکی نظیر آنژیوگرافی باید با دقت بالایی انجام شود تا منجر به تشخیص‌های دقیق شود. با این حساب در انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج باید سابقه کاری و تجربه دکتر را هم بررسی کنید تا بتوانید به دقیق بودن تشخیص‌ها اطمینان کنید.

3.بررسی هزینه آنژیوگرافی

یکی از نگرانی‌های بیمارانی که قصد دارند آنژیوگرافی انجام دهند، هزینه انجام آن است. قبل از انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج باید هزینه انجام آنژیو را سوال کنید. هزینه انجام آنژیو توسط دکتر باید در بازه‌ قیمتی مناسب و منصفانه‌ای باشد. البته عوامل مختلفی هزینه انجام آنژیوگرافی در کرج را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به طور مثال میزان تخصص، شهرت و تجربه پزشک، تجهیزات کلینیک یا مطبی که قرار است آنژیوگرافی در آن انجام شود، همچنین منطقه‌ای که مطب یا کلینیک در آن واقع است بر هزینه انجام آنژیوگرافی تاثیر می‌گذارد.

همچنین باید دقت داشته باشید که ممکن است تعرفه انجام آنژیوگرافی برای بیماران مختلف هم ثابت نباشد و تحت تاثیر عوامل مختلف تغییر کند. به طور مثال اینکه آنژیوگرافی به تنهایی انجام می‌شود یا اینکه همراه با آن آنژیوپلاستی هم انجام می‌شود یا نه در میزان تعرفه‌ها تاثیر دارد. همچنین استفاده از استنت‌های دارویی و غیر دارویی، هم هزینه آنژیوگرافی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، همواره میتوانید بهترین دکتر آنژیوپلاستی در کرج را مشاهده کنید. تنها نکته‌ای که در انتخاب بهترین دکتر برای آنژیو در کرج باید به آن دقت داشته باشید انتخاب دکتری است که قیمت منصفانه‌ای برای انجام آنژیو  از بیماران دریافت می‌کند.

4.بررسی وضعیت قرارداد دکتر با بیمه

کسانی که قصد دارند بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج را پیدا کنند باید به وضعیت قرارداد دکتر آنژیوگرافی با بیمه‌ها هم توجه کنند تا خدمات آنژیو را با قیمت مناسب‌تری دریافت کنند. اینکه بیمار تحت پوشش بیمه سلامت، بیمه تامین اجتماعی یا بیمه نیروهای مسلح باشد یا نه، همچنین داشتن یا نداشتن بیمه تکمیلی و طرف قرارداد بودن پزشک با این بیمه‌ها از مواد بااهمیتی است که هزینه تشخیص مشکلات قلبی و عروقی با آنژیوگرافی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ادامه درمان را برای اغلب بیماران آسان‌تر می‌کند.

پیش از انجام آنژیوگرافی، دکتر باید شرایط آنژیوگرافی یا کارهایی که لازم است قبل از انجام آنژیو انجام دهید توضیحات لازم را به شما ارائه کند. هنگامی که توسط پزشک ویزیت می‌شوید باید این فرصت را در اختیار داشته باشید که سوالات خود را بپرسید و نگرانی‌هایتان را برطرف کنید.

5.نحوه برخورد پرسنل مطب

شاید تصور کنید برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی کرج، بررسی تخصص و تجربه پزشک کافی است و شما با خیال راحت می‌توانید بهترین خدمات را دریافت کنید. اما واقعیت این است که رفتار پرسنلی که در مطب فعالیت می‌کنند هم در میزان رضایت شما و کیفیت خدمات ارائه شده تاثیرگذار است.
پرسنل مطب دکتر باید برخوردی محترمانه با مراجعان داشته باشند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهند. همچنین لازم است پرسنل مطب وقت آنژیوگرافی را به دقت تنظیم کنند تا بیماران در مطب معطل نشوند و از بروز ازدحام و شلوغی در مطب جلوگیری شود.

6.بررسی اخلاق حرفه‌ای دکتر آنژیوگرافی

یکی از موارد بااهمیت برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج این است که دکتر اخلاق حرفه‌ای داشته باشد و فقط در مواردی آنژیو را برای بیمار توصیه کند که واقعا ضرورت داشته باشد. زیرا همان‌طور که پیش از این هم تاکید کردیم، آنژیو با اشعه ایکس انجام می‌شود و با توجه به آسیب‌هایی که این اشعه ایجاد می‌کند، بهتر است فقط در موارد ضروری از آن استفاده شود.
به عبارت دیگر ملاک بااهمیت انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج، این است که اولویت پزشک سلامت بیمار باشد. برای اطلاع از این ویژگی می‌توانید از دوستان و آشنایانتان که قبلا به دکتر مورد نظر مراجعه کرده‌اند، پرس و جو کنید و از این موضوع مطمئن شوید.

7.دسترسی مکانی آسان به دکتر آنژیوگرافی

شاید خیلی از افراد به ویژگی دسترسی مکانی آسان به دکتر آنژیوگرافی توجهی نکنند و برای رفت و آمد با مشکلاتی مواجه شوند. بهترین کار این است که بهترین دکتر درنزدیکی محل کار یا محل سکونت را برای انجام آنژیوگرافی انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان و بدون اتلاف وقت به مطب برسید و آنژیوگرافی را انجام دهید.

8.استفاده از جدیدترین دستگاه آنژیو

یکی دیگر از ملاک‌های بااهمیت برای انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج استفاده از دستگاه‌های دقیق و پیشرفته است. دستگاه آزوریون جدیدترین تکنولوژی است که برای آنژیوگرافی استفاده می‌شود و بر اساس نیازهای کاربران طراحی شده است. توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب دکتر برای انجام آنژیوگرافی به تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می‌دهد هم دقت کنید تا نتایج تشخیص دقیقی دریافت کنید.
پزشک کرج مسیر انتخاب بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج را برای شما آسان کرده است و لیستی از بهترین پزشکان که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند را به همراه شماره تلفن و آدرس در اختیار شما قرار داده تا بتوانید بدون دغدغه پزشک مورد نظر را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

آنژیوگرافی نوعی تصویربرداری با اشعه ایکس است که مشکلات عروق کرونر قلب را تشخیص می‌دهد و باید توسط دکتر متخصص و باتجربه انجام شود. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دکتر آنژیوگرافی در کرج در اختیار شما قرار دهیم تا در انتخاب دکتر با مشکل مواجه نشوید.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

  1. دکتر فیض پور واقعا خیلی دکتر دلسوزیه خدا بهش برکت و سلامتی بده … قلب پدربزرگمو ایشون آنژیو کرد

  2. دکتر ناصر مهتاب بسیار خوش اخلاق و به عنوان دکترر آنژیوگرافی بسیار حرفه ای هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا