پزشکان

5 تا از بهترین دکتر لیفت صورت در کرج ❤️ از نظر مردم کرج در سال [1403]

The best face lift doctor in Karaj [1402]

بالارفتن سن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست موجب ظاهر شدن چین و چروک روی پوست صورت و گردن می‌شود. بهترین راه برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ها لیفت صورت و رفع افتادگی است. در صورتی که هنوز نمی‌دانید به کدام دکتر مراجعه کنید و چگونه بهترین دکتر لیفت صورت در کرج را پیدا کنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

بهترین دکتر لیفت صورت در کرج

ما قصد داریم در این مطلب ویژگی‌های بااهمیت بهترین دکتر برای خدمات لیفت صورت را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید مطلوب‌ترین و مناسب‌ترین خدمات را دریافت کنید و با عارضه‌های کمتری روبرو شوید.

لیست بهترین دکتر لیفت صورت در کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر صادق میرزایی ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴ کرج، بلوار موذن، نبش خیابان اشتراکی شمالی، پلاک۲ طبقه۱
دکتر فرزانه ملایی 02636526607 کرج، فردیس، خیابان 23 غربی جدید ، پلاک 22 ، طبقه چهارم ، واحد 10
دکتر افشین مرتضوی 02632245247 کرج، چهارراه طالقانی شمالی، جنب سالیان، ساختمان هستی، طبقه اول
دکتر سعید پیروزی 09125623578 کرج، خیابان طالقانی شمالی- جنب فروشگاه سالیان- ساختمان هستی – طبقه دوم
دکتر شادی مظلومی ۰۹۱۲۹۴۱۲۴۲۰ کرج، ابتدای طالقانی شمالی، کوچه فروشگاه سالیان ساختمان آترا، طبقه چهارم

دکتر صادق میرزایی

دکتر صادق میرزایی

اگر با مشکل افتادگی پوست مواجه هستید و به دنبال یک پزشک متخصص در زمینه لیفت صورت هستید، دکتر صادق میرزایی یک پزشک حرفه ای در شهر کرج با شماره سامانه پزشکی 178353 می تواند در درمان بیماری ها و مشکلات مربوط به زیبایی و لیفت صورت به شما کمک کند و یکی از بهترین جراح بلفاروپلاستی در کرج هستند. دکتر میرزایی توانسته است در زمینه لیفت صورت به بیماران خود خدمات ارزشمندی را ارائه دهد، و خدمات زیبایی را با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت به زیباجویان عزیز عرضه کنند. و ایشان به عنوان یکی از بهترین دکتر لیفت صورت در کرج شناخته شده است جهت مشاوره رزرو نوبت و تعیین وقت می توانید با شماره تلفن های درج شده زیر با دکتر میرزایی به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

خدمات دکتر صادق میرزایی به شرح زیر می باشد:

  • زیبایی صورت (لیفت ابرو، لیفت بینی، پروتز لب گونه و چانه، جراحی افتادگی پلک، رفع پف زیر چشم، درمان گودی و سیاهی)
  • درمان بیماری های پوستی (بیماری های عفونی، بیماری های حساسیتی، درمان آکنه، برداشت خال و زگیل)
  • زیبایی مو (کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، مزوتراپی و تقویت مو)
  • پاکسازی و جوانسازی پوست(رفع اسکار، جای جوش، جای زخم، سوختگی)
  • تزریقات زیبایی (تزریق ژل، بوتاکس، چربی)
  • روش های درمانی(لیزر درمانی، لیزر موهای زائد، میگرن، دندان قروچه)

دکتر صادق میرزایی

آدرس مطب دکتر صادق میرزایی: کرج، بلوار موذن، نبش خیابان اشتراکی شمالی، پلاک۲ طبقه۱
شماره تلفن: ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه: از ساعت 11 الی 17

 

دکتر فرزانه ملایی

دکتر فرزانه ملایی

دکتر فرزانه ملایی با شماره سامانه نظام پزشکی: 60906 به عنوان یکی از بهترین دکتر لیفت صورت در کرج شناخته شده است. ایشان پس از اخذ دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رشته تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر فارغ التحصیل شد. دکتر فرزانه ملایی یکی از بهترین دکتر بوتاکس در کرج هستند و عضو انجمن پوست ایران است. دکتر فرزانه ملایی تحقیقات ارزشمندی در زمینه «آلوپسی آره آتا» ارائه کرد.

دکتر فرزانه ملای متخصص پوست در فردیس و هشتگرد به فعالیت پزشکی می پردازد و به بیماران خدمات پزشکی و زیبایی ارائه می دهد. برخی از خدمات پزشکی و زیبایی که توسط دکتر فرزانه ملایی، متخصص پوست در فردیس و هشتگرد ارائه می شود شامل لیفت صورت، لیزر درمانی، لیزر موهای زائد، مزوتراپی، جوانسازی پوست، سابسیژن، تزریق ژل، بوتاکس، رفع چین و چروک و رفع لک پوست می باشد. جوش و اسکار، لایه برداری، کاشت مو، درمان ریزش مو، درمان انواع بیماری های پوستی، درمان آکنه، رفع خال و زگیل، کرایوتراپی، درمان انواع ضایعات پوستی و تومورهای پوستی و …

دکتر فرزانه ملایی اینستاگرام

آدرس مطبی دکتر فرزانه ملایی: کرج، فردیس، خیابان 23 غربی جدید ، پلاک 22 ، طبقه چهارم ، واحد 10
شماره تلفن: 02636526607 ، 02644225577
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری:

شنبه تا چهارشنبه عصر: 17.30 الی 19.30

دکتر افشین مرتضوی

دکتر افشین مرتضوی

دکتر افشین مرتضوی با شماره سامانه نظام پزشکی: ۷۱۶۴۳ به عنوان یکی از بهترین متخصص برجسته و برتر در زمینه لیفت صورت در کرج می باشد، ایشان متخصص پوست مو و زیبایی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال1384 می باشد و همچنین از بنیانگذاران و مدیرعامل کلینیک آسمان آبی می باشد. تمامی خدمات زیبایی پوست و مو را می توانید از او در مطب شخصی اش دریافت کنید. ایشان همچنین با فراهم کردن یک محیط مناسب، مدرن و مجهز با دستگاه های پیشرفته و همچنین به کارگیری کادر باتجربه یک مرکز مناسب برای لیفت صورت به وجود آورده اند. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر با دکتر مرتضوی تماس بگیرید.

خدمات دکتر افشین مرتضوی به شرح زیر می باشد:

  • جراحی بینی (راینوپلاستی)
  • بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)
  • جراحی گوش (اتوپلاستی)
  • تزریق فیلر
  • تزریق چربی به صورت
  • تزریق ژل
  • بوتاکس
  • لیفت صورت
  • و…

اینستاگرام دکتر افشین مرتضوی

آدرس مطب دکتر افشین مرتضوی: کرج، چهارراه طالقانی شمالی، جنب سالیان، ساختمان هستی، طبقه اول
شماره تلفن: 02632245247 , 02632263652
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.drafshinmortazavi.com
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه (به جز دوشنبه ها) از ساعت 17:30 الی 20

دکتر سعید پیروزی

دکتر سعید پیروزی

جناب آقای دکتر سعید پیروزی با شماره نظام پزشکی: ۳۶۱۰۷ در سال 1371 دکترای خود را در رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران دریافت کردند و سپس در سال 1377 در رشته پوست، مو و زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل شدند. دکتر پیروزی عضو هیأت علمی دانشگاه، سازمان نظام پزشکی ایران و همچنین عضویت در انجمن پوست ایران است. دکتر سعید پیروزی در حال حاضر نیز با بیش از 19 سال سابقه درخشان در زمینه لیفت صورت، میتواند خدمات متنوعی را به بیماران خود ارائه دهد. با این توصیف اگر می خواهید مشکلات پوست و مو شما در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و برطرف گردد، حتماً به مطب دکتر سعید پیروزی مراجعه کنید. برخی از خدمات پزشکی و زیبایی که توسط دکتر سعید پیروزی ارائه می شود عبارتند از:

  • لیزر درمانی
  • جوانسازی پوست
  • میکرونیدلینگ و مزومیکرونیدلینگ
  • تزریق ژل
  • بوتاکس
  • لیفت صورت
  • لک های پوستی
  • رفع جوش و جای زخم
  • لایه برداری
  • کاشت مو
  • درمان ریزش مو
  • درمان انواع بیماری های پوستی
  • درمان آکنه
  • و…

اینستاگرام دکتر سعید پیروزی

آدرس مطب دکتر سعید پیروزی: کرج، خیابان طالقانی شمالی- جنب فروشگاه سالیان- ساختمان هستی – طبقه دوم
شماره تلفن: 09125623578 , 02634208493
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه: 17.20 الی 21

دکتر شادی مظلومی

دکتر شادی مظلومی

دکتر شادی مظلومی با شماره سامانه نظام پزشکی: ۸۰۸۵۲ کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر مظلومی یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و مو در کشور می باشد و با هدف ارائه خدمات بهتر به مراجعین و انجام خدمات تخصصی از جمله لیفت صورت در کرج، کاشت مو و انواع جراحی های پوست دکتر شادی مظلومی می باشد. دکتر شادی مظلومی متخصص پوست در کرج به فعالیت پزشکی می پردازد و به بیماران خدمات پزشکی و زیبایی ارائه می دهد. مظلومی کلینیک پوست، مو و لیزر تاسیس کرد. این کلینیک تخصصی در مرکز پزشکی استان البرز، چهارراه طالقانی کرج واقع شده است و دارای چندین اتاق عمل مجزا و مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر روز دنیا و مورد تایید FDA و اتحادیه اروپا می باشد. برای اطلاعات بیشتر رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید، و از خدمات دکتر شادی مظلومی بهرمند شوید.

  • بوتاکس
  • لیفت صورت
  • لک های پوستی
  • لیزر درمانی
  • جوانسازی پوست
  • میکرونیدلینگ و مزومیکرونیدلینگ
  • تزریق ژل

اینستاگرام دکتر شادی مظلومی

آدرس مطب دکتر شادی مظلومی: کرج، ابتدای طالقانی شمالی، کوچه فروشگاه سالیان ساختمان آترا، طبقه چهارم
شماره تلفن: ۰۹۱۲۹۴۱۲۴۲۰ , ۰۲۶۳۴۴۴۴۸۰۳
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.shadiclinic.com
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: ۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰

بهترین جراح لیفت صورت در کرج

اگر به دنبال بهترین جراح لیفت صورت در کرج هستید جای درستی آمدید! سایت پزشک کرج با انتخاب و معرفی بهترین جراح لیفت صورت کرج در لیست بالا کمک زیادی برای پیدا کردن بهترین جراح کرده است، ما بهترین پزشکان و جراحان لیفت صورت از نظر مردم کرج را برای شما به نمایش گذاشته ایم که شما میتوانید با انتخاب جراح مورد نظر خود به صورت مستقیم مشاوره آنلاین و حضوری داشته باشید، اگر میخواهید درباره ویژگی ها و اطلاعات دقیق تری درباره لیفت صورت بدانید توصیه میکنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید.

ویژگی‌های بهترین دکتر لیفت صورت چیست؟

لیفت پوست صورت یکی از تکنیک‌های موثر برای بالاکشیدن پوست چروک و افتاده است و باعث می‌شود آثار پیری پوست از بین برود و ظاهر فرد بهبود پیدا کند. با توجه به گستردگی روش‌های مختلف لیفت صورت، دکتر تصمیم می‌گیرد که شما کاندید مناسب‌تری برای کدام یکی از روش‌های لیفت صورت هستید.

1.تخصص کافی دکتر برای لیفت صورت

لیفت صورت یکی از روش‌های زیبایی حساس و دقیق است که انجام آن نیاز به دانش تخصصی دارد. در صورتی که پزشک نتواند بهترین کاندیدهای لیفت صورت را تشخیص بدهد و تخصص کافی برای انجام روش‌ها نداشته باشد، متقاضی دریافت خدمات دچار عارضه خواهد شد.

به همین دلیل اولین کاری که برای پیدا کردن بهترین دکتر لیفت در کرج باید انجام دهید این است که درباره تخصص پزشک تحقیق کنید و کسی را انتخاب کنید که دانش کافی در این زمینه داشته باشد و بتواند اعتماد شما را جلب کند.

2.تجربه و مهارت دکتر برای لیفت صورت

یکی دیگر از شرایط ضروری پزشک خوب و کاربلد، تجربه و مهارت کافی برای انجام تکنیک‌های لیفت صورت است. قطعا پزشکی که دانش و اطلاعات کافی برای انجام خدمات لیفت و رفع چین و چروک صورت دارد، اما به طور عملی این کار را بارها انجام نداده است، گزینه مناسبی برای دریافت خدمات نیست.

تجربه و مهارت پزشک نقش مهمی در جلب رضایت مراجعان و دریافت‌کنندگان خدمات دارد. وقتی می‌خواهید درباره سابقه‌کاری دکتر تحقیق کنید می‌توانید نتیجه جراحی‌های قبلی را مشاهده کنید و بر اساس آن درباره تخصص و شیوه کار دکتر لیفت به نتیجه قابل قبولی برسید. قطعا اعتماد کردن به پزشکی که پیش از این به تعداد کافی جراحی لیفت انجام نداده است و با شرایط کار به صورت عملی آشنا نیست، ریسک بالایی دارد.

3.اخلاق حرفه‌ای و برخورد دکتر لیفت

در بررسی ویژگی‌های بهترین دکتر لیفت صورت در کرج فقط دانش و تخصص یا سابقه کاری نمی‌تواند به شما اطمینان دهد که مطلوب‌ترین خدمات را دریافت می‌کنید و صورتی بدون چین و چروک خواهید داشت. یکی دیگر از ملاک‌های بااهمیت برای انتخاب دکتر، اخلاق حرفه‌ای و برخورد مناسب است.

بهترین پزشک لیفت صورت، قبل از شروع خدمات درمانی، یک جلسه مشاوره به صورت رایگان برگزار می‌کند، شرایط عمومی و وضعیت پوست متقاضی دریافت خدمات را بررسی می‌کند، درباره تکنیک مورد استفاده، مزایا و معایب احتمالی آن برای فرد توضیحات لازم را ارائه می‌کند. در واقع شرایط را به طور کامل برای فرد توضیح می‌دهد تا ابهامی نداشته باشد و به تمام سوالات او پاسخ می‌دهد.

در جلسه مشاوره مهم است که دکتر لیفت انتظارات متقاضی دریافت خدمات را بشناسد و در صورتی که انتظارات غیرواقع‌بینانه دارد، شرایط را برای او توضیح بدهد.

4.استفاده از جدیدترین تکنولوزی روز دنیا

برای انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت در کرج به دستگاه‌ها و متدهای درمانی دقت کنید. بهترین دکتر کسی است که از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز استفاده می‌کند و روش‌های جدید را به کار می‌گیرد.

5.مطب یا کلینیک زیبایی تمیز و استریل

یکی از موارد بااهمیت که برای تحقیق درباره بهترین دکتر لیفت صورت در کرج باید در نظر داشته باشید، استریل بودن مطب یا کلینیک زیبایی است. در صورتی که بهداشت محیط توسط دکتر و پرسنل دیگر رعایت شود و تجهیزات زیبایی مورد استفاده استریل و تمیز باشند، احتمال انتقال آلودگی و بیماری کاهش پیدا می‌کند.

به این ترتیب مراجعان با آرامش خاطر می‌توانند خدمات مورد نظر را دریافت کنند و نگران عوارض و بیماری‌های ناشی از عدم رعایت بهداشت نباشند.

6.هزینه‌های درمانی معقول

ارائه خدمات لیفت باید با تعرفه‌های معقول و منطقی باشد. یکی از ملاک‌های بااهمیت برای انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت در کرج برای  متقاضیان دریافت خدمات لیفت، هزینه آن است. تعرفه‌های کمتر یا بیشتر از حد معقول نشان‌دهنده این است که فرد باید بررسی‌های بیشتری انجام دهد و انتخاب دقیق‌تری داشته باشد.

زیرا ممکن است ارائه خدمات با هزینه پایین به دلیل کیفیت پایین و نامطلوب خدمات باشد و فرد بعدا مجبور باشد برای اصلاح روش و از بین بردن عوارض آن هزینه‌های بیشتری بپردازد.

7.پرسنل خوش برخورد و وظیفه‌شناس

شاید تصور کنید فقط مهارت‌ها و تخصص دکتر لیفت اهمیت دارد و فقط باید این مورد را بررسی کنید. اما واقعیت این است که یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت در کرج، توجه به رفتارهای پرسنل کیلینیکی است که پزشک در آن فعالیت دارد. پرسنل وظیفه‌شناس در تعیین وقت ملاقات دقیق هستند و مانع اتلاف وقت یا ازدحام در مطب و کلینیک می‌شوند. همچنین به سوالات مراجعان به طور کامل پاسخ می‌دهند و در صورت لزوم درباره مراقبت‌هایی بعد از انجام لیفت صورت، توضیحات لازم را ارائه می‌کنند.

عواقب انتخاب نادرست دکتر لیفت صورت چیست؟

وقتی از انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت در کرج صحبت می‌کنیم، باید ضرورت آن را هم مشخص کنیم. خدمات لیفت صورت و از بین بردن افتادگی و چین و چروک پوست در کلینیک‌های فاقد اعتبار یا توسط افراد تجربی نمی‌تواند رضایت مراجعه کنندگان را جلب کند.

زیرا احتمال اینکه فردی درگیر عوارضی نظیر عفونت، التهاب یا آسیب‌های پوستی شود، زیاد می‌شود. به همین دلیل لازم است فریب تبلیغات یا قیمت‌های ارزان خدمات لیفت صورت قرار نگیرید و اقدامات لیفت صورت را به افراد غیر متخصص و بدون تجربه نسپارید.

چگونه بهترین دکتر لیفت صورت در کرج را پیدا کنیم؟

ساده‌ترین راه برای پیدا کردن بهترین پزشک لیفت صورت، مراجعه به سایت پزشک کرج است. پزشکانی که به شما معرفی می‌شوند، دانش و تجربه کافی برای انجام خدمات لیفت صورت دارند، در محیطی استریل و تمیز فعالیت دارند و تعرفه‌های مناسبی برای خدمات لیفت صورت و گردن تعیین می‌کند.

جمع‌بندی

خدمات لیفت برای رفع افتادگی پوست صورت و گردن و جوانسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب سعی کردیم به شما کمک کنیم بهترین دکتر لیفت صورت در کرج را انتخاب کنید و خدمات مطلوب و استاندارد بالینی دریافت کنید. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام یک سوال داشتم، من دنبال بهترین جراح لیفت صورت در کرج میگردم و اینجا خواستم ازتون بپرسم، تمامیه این پزشک هایی که معرفی کردید جراحی هم انجام میدن درسته؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام و درود، بله سرکار خانم رضایی پور تمامیه پزشکان معرفی شده جراحی لیفت صورت انجام میدهند.برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره های تماس هر پزشک تماس بگیرد.

  2. من برای مزوتراپی رفتم پیش دکتر فرزانه ملایی بعد دو سه جلسه مزو جلوی سرم موهای ریز ریز درومده واقعا خوشحالم … ریزش موهامم خیلی کمتر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا