پزشکان

5 تا از بهترین دکتر پروتز باسن در کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

بهترین دکتر پروتز باسن در کرج این روزها و با توجه به استقبال بالای عموم از این عمل به یکی از چالش‌های مهم کاربران تبدیل شده است.پزشکان انجام دهنده پروتز باسن در کرج، دست‌اندرکار یکی از مهم‌ترین عمل‌های زیبایی هستند که به خوبی توانایی‌های یک دکتر مجرب و حرفه‌ای را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

بهترین دکتر پروتز باسن در کرج

لیست بهترین دکتر پروتز باسن در کرج 

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر امید نامداری ۰۲۶۳۴۴۹۱۹۶۰ کرج، چهارراه طالقانی، خیابان شهید بهشتی، جنب شهرکتاب، ساختمان پزشکان نور،واحد ۱۸
دکتر علی کربلایی ۰۲۶۳۲۲۵۶۹۲۲ کرج , چهارراه طالقانی , بالاتر از اداره پست به سمت میدان شهدا , جنب داروخانه اهورا ساختمان امید,طبقه اول واحد 106
دکتر روناک تمدن 09195736462 کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بانک مسکن، ساختمان میلاد ، طبقه 2، واحد 6
دکتر فرهاد فتحی کازرونی ۰۹۹۲۱۹۲۹۲۳۷ کرج جهانشهر، خیابان کسری جنوبی، ضلع شمال غربی میدان گلها، مجتمع تجاری کوروش (شیرینی دلیا) طبقه دوم واحد 103
دکتر سید سعید شیرنگی 02632248538 کرج، خیابان شهید بهشتی – بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – نبش بانک انصار – ساختمان سینا – طبقه 6 – واحد 25

دکتر امید نامداریدکتر امید نامداری

دکتر امید نامداری در سال 1353 وارد دانشگاه تهران شد، و با شماره نظام پزشکی: 105395 در سال 1360 در مقطع دکتری عمومی فارغ التحصیل شد، در سال 1368 در رشته جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شد. دکتر امید نامداری دارای 9 سال سابقه در زمینه جراحی عمومی و یکی از بهترین جراح بلفاروپلاستی در کرج، لاپاراسکوپی سینه تیروئید و عضویت جامعه جراحان کشور میباشد. ایشان با گذراندن دوره های تخصصی و همچنین کسب تجربه در طول مدت زمان فعالیت 19 ساله خود، بهترین خدمات زیبایی را به عنوان جراح باسن در کرج به مراجعه کنندگان عزیز ارائه می کنند. همچنین دکتر امید نامداری در بیمارستان قائم (عج) و بیمارستان البرز فعالیت میکند. اگر به دنبال یک پزشک حاذق و حرفه ایی در زمینه پروتز باسن هستید ما دکتر امید نامداری را به شما توصیه میکنیم، برای مشاوره و رزر نوبت با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

خدمات دکتر امید نامداری به شرح زیر می باشد:

  • پروتز باسن
  • جراحی بینی (راینوپلاستی)
  • بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)
  • جراحی گوش (اتوپلاستی)
  • تزریق فیلر
  • جراحی زیبایی باسن
  • جراحی زیبایی شکم (آبدومینوپلاستی)
  • تزریق چربی به صورت

اینستاگرام دکتر امید نامداری

آدرس دکتر امید نامداری: کرج، چهارراه طالقانی، خیابان شهید بهشتی، جنب شهرکتاب، ساختمان پزشکان نور،واحد ۱۸
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۴۹۱۹۶۰
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.dromidnamdari.com
ساعت کاری: شنبه، سه شنبه:(۱۰:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی ۲۰) چهارشنبه: ۱۰:۳۰ الی ۱۳:۳۰

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی با شماره نظام پزشکی: ۴۵۰۲۲ و به عنوان یکی از بهترین دکتر پروتز باسن در کرج شناخته شده است، و همچنین بهترین دکتر لیفت باسن در کرج و مجرب ترین جراحان پلاستیک در ایران و تهران می باشد. دکتر علی کربلایی خانی متولد 1346 می باشند ایشان در سال 1365 با رتبه ممتاز وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ملی سابق) شدند و پس از طی دوره 7 ساله پزشکی عمومی در سال 1372 با معدل ممتاز از این دانشکاه فارغ التحصیل شدند، دکتر کربلایی خانی تجربه جراحی بیش از بیست هزار عمل زیبایی را در کارنامه خود دارد. هم اکنون با تجربه کامل در خدمت هموطنان و خارج از کشور و گردشگران عزیز از کشورهای دور و نزدیک هستند. اگر می خواهید در یک فضای صمیمی و دوستانه زیر نظر بهترین جراج پروتز باسن در کرج، عمل زیبایی موردنیازتان را انجام دهید، حتماً به مطب دکتر کربلایی خانی مراجعه کنید، و نتیجه بسیار خوبی دریافت کنید. برای مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات دکتر علی کربلایی خانی:

  • فوق تخصص ترميمی
  • جراحی پلاستيك بینی و سينه
  • شكم و پيكر تراشی
  • دانشيار دانشگاه علوم پزشكی
  • جراحی زیبایی سینه
  • جراحی پلاستیک بینی
  • پروتز لب
  • گونه و چانه
  • جراحی زیبایی افتادگی پلک
  • لیفتینگ صورت
  • پروتز باسن
  • و…

اینستاگرام دکتر کربلایی خانی

آدرس دکتر علی کربلایی: کرج , چهارراه طالقانی , بالاتر از اداره پست به سمت میدان شهدا , جنب داروخانه اهورا ساختمان امید,طبقه اول واحد 106
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۵۶۹۲۲ , ۰۹۱۲۸۰۹۲۹۵۸
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.drkarbalaei.com
ساعت کاری: یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه: ساعت 16 الی 20 

دکتر روناک تمدن

دکتر روناک تمدن

دکتر روناک تمدن با شماره نظام پزشکی: 112158 به عنوان بهترین دکتر پروتز باسن در کرج از نظر مردم تبدیل شده است. دکتر روناک تمدن در سال 1385 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تهران شدند و سپس در سال 1392 با تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین فارغ التحصیل گردیدند. دکتر روناک تمدن دارای گواهینامه دوره تکمیلی بیماری های پستان از مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند. دکتر روناک تمدن با انجام عمل های زیبایی در زمینه پروتز باسن توانسته اند نظر بسیاری از مراجعه کنندگان شهر کرج را به خود جلب کند. همچنین دکتر تمدن با بیش از 17 سال سابقه درخشان و ارائه بهترین خدمات زیبایی در خدمت همشهریان عزیز کرجی است. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های درج شده زیر تماس حاصل فرمایید.

خدمات دکتر روناک تمدن:

  • پروتز باسن
  • جراحی پلاستیک بینی
  • لیفت و بزرگ کردن لب،
  • جراحی زیبایی گونه،
  • جراحی زیبایی افتادگی پلک،
  • لیفتینگ صورت،
  • تزریق ژل،
  • جراحی زیبایی سینه

اینستاگرام دکتر روناک تمدن

آدرس دکتر روناک تمدن: کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بانک مسکن، ساختمان میلاد ، طبقه 2، واحد 6
شماره تلفن: 09195736462 , 02632517579
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.drronaktamaddon.ir
ساعت کاری: شنبه ها و پنجشنبه ها: 16 الی 19

دکتر فرهاد فتحی کازرونی

دکتر فرهاد فتحی کازرونی

دکتر فرهاد فتحی کازرونی با شماره نظام پزشکی: ۱۴۵۲۳۵ و متخصص جراحی پروتز باسن در کرج میباشد. ایشان با گذراندن دوره های تخصصی و فوق تخصصی در برترین دانشگاه ها، میتواند انچام جراحی پروتز باسن را با کیفیت عالی و ماندگاری بالا انجام می دهند. در حال حاضر بیشترین آمار رضایت مراجعین به دکتر کازرونی متخصص زیبایی و پروتز باسن در کرج تعلق دارد. از همه مهمتر اینکه مطب ایشان جزء بهترین و مجهزترین مراکز تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی در کرج است و می تواند بهترین خدمات زیبایی را در مطب ایشان دریافت کرد. با این توصیف اگر می خواهید بهترین خدمات با قیمت مناسب را زیر نظر یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک تجربه کنید، حتماً به مطب دکتر کازرونی سر بزنید. برای رزرو نوبت و مشاوره غیر حضوری میتوانید با شماره های زیر با دکتر کازرونی به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات دکتر فرهاد فتحی کازرونی:

  • پروتز لب
  • گونه و چانه
  • جراحی زیبایی افتادگی پلک
  • لیفتینگ صورت
  • پروتز باسن
  • و…

اینستاگرام دکتر فرهاد فتحی کازرونی

آدرس دکتر فرهاد فتحی کازرونی: کرج جهانشهر، خیابان کسری جنوبی، ضلع شمال غربی میدان گلها، مجتمع تجاری کوروش (شیرینی دلیا) طبقه دوم واحد 103
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۴۹۹۵۷۱ , ۰۹۹۲۱۹۲۹۲۳۷
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: روزهای چهارشنبه ساعت ۱۵ الی ۱۹

دکتر سید سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی به عنوان بهترین جراح پروتز باسن با شماره نظام پزشکی: 106272 در کرج شناخته شده است. دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، و در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. ایشان با بیش از 19 سال سابقه فعالیت درخشان در زمینه انجام عمل های زیبایی و ترمیمی، خدمات با کیفیت و مناسب در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده اند. بدین ترتیب بازدید از مطب شیک، مدرن و به روز دکتر شیرنگی جراح پروتز باسن در کرج را از دست ندهید. و همین الان با شماره گیری در جدول زیر اولین نوبت را برای انجام پروتز باسن و سایر خدمات زیبایی رزرو نمایید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره های زیر با ایشان تماس بگیرید.

خدمات دکتر سید سعید شیرنگی:

  • تزریق فیلر
  • جراحی زیبایی باسن
  • جراحی زیبایی شکم (آبدومینوپلاستی)
  • تزریق چربی به صورت
  • و…

اینستاگرام دکتر سید سعید شیرنگی

آدرس دکتر سید سعید شیرنگی: کرج، خیابان شهید بهشتی – بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – نبش بانک انصار – ساختمان سینا – طبقه 6 – واحد 25
شماره تلفن: 02632233438 , 02632248538
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: www.drshirangi.com
ساعت کاری: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه: 16.30 الی 19.30

دکتر پروتز باسن، با تمرکز بر جزئیات و آگاهی کامل از درخواست‌ها و نیازهای بیمار، نتیجه‌ای طبیعی و هماهنگ با سبک زندگی او را تدارک می‌بیند. او درک عمیقی از اهمیت روانی و اعتماد به نفس برای بیماران داشته و با استفاده از تکنیک‌های برتر و استفاده از مواد با کیفیت، در مورد رسیدن به نتایجی شگفت‌انگیز و رضایت‌بخش به بیماران خود تضمین می‌کند.

در مطالعه این نوشتار با ما همراه شوید تا بیشتر در این مورد گفتگو کنیم.

پروتز باسن، یکی از روش‌های مورد استفاده برای بزرگ کردن و شکل دهی به باسن است. این روش به‌طور عمومی برای افرادی استفاده می‌شود که چربی کافی برای تزریق به باسن در دسترس ندارند یا به‌دلایلی مایل به انجام عمل تزریق نیستند. روش کلاسیک برای بزرگ کردن باسن، تزریق چربی از مناطقی مانند شکم و پهلوها به باسن است.

با این حال، امروزه استفاده از پروتز برای بزرگ کردن باسن بیش از سایر روش ها با اقبال روبروست. جهت موفقیت در این عمل و رضایت بیمار، نیاز به تحلیل زیبایی شناختی باسن وجود دارد. زیرا هر فرد و هر بدنی خصوصیات زیبایی خود را داشته و ممکن است نیازهای زیبایی شناختی باسن بین افراد متفاوت باشد. در ادامه به بهترین دکتر پروتز باسن در کرج میپردازیم، باما همراه باشید.

پروتز باسن در یک نگاه

در عمل پروتز باسن‌ از لاستیک سیلیکونی نرم و نیمه جامد استفاده شده و پروتزها بر اساس نسبت‌ها و اهداف هر بیمار سفارشی تهیه می‌شوند. در برخی موارد، ایمپلنت‌ها ممکن است برای قسمت دیگری از بدن تنظیم شوند. جراحی پروتز باسن با یک برش کوچک در امتداد خط کمربند انجام شده و ایمپلنت‌ها زیر لایه فاسیای زیر جلد قرار می‌گیرند. پس از جراحی نیز مراعات استراحت چند هفته تا چند ماهه و رعایت دستورات پزشکی ضروری است. عوارض نادری نیز شامل عفونت، عدم تقارن و زخم‌ها در مواردی قابل مشاهده است که در صورت بروز باید به جراح مراجعه و درمان مناسب را دریافت نمود.

در انتخاب بهترین دکتر پروتز باسن در کرج و شیوه و دلایل اجرای عمل، چالش‌های متعددی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

زیبایی پس از عمل: برای ارزیابی زیبایی باسن می‌توان آن را با استفاده از دو خط عمودی که از مرکز باسن عبور می‌کنند به چهار قسمت مساوی تقسیم کرد. یک باسن ایده‌آل، در اطراف هر یک از این خطوط (شامل خط عمودی و عرضی) دارای حجم مساوی یوده و در جمع، شکل آن به یک توپ شبیه است.

نحوه جراحی و عملکرد پزشک: استفاده از پروتز باسن نیازمند جراحی بوده و حواشی خاص خود را دارد. همچنین، تزریق چربی نیز نیازمند یک عمل جراحی کوچک برای جمع‌آوری چربی از مناطق دیگر بدن است. بر این اساس انتخاب بهترین دکتر پروتز باسن در کرج که بتواند به‌خوبی این چالش را برای بیمار تشریح و تفسیر کند اهمیت زیادی دارد.

نتایج طبیعی: یکی از چالش‌های مهم در بزرگ کردن باسن، به دست آوردن نتایج طبیعی و سازگار با بدن است. این نتایج باید با سایر قسمت‌های بدن سازگار و تعادل داشته باشند. تنها بهترین دکتر پروتز باسن در کرج می‌تواند در این مورد به خوبی عمل کرده و نتایج دلخواه را به دست آورد.

مراحل و مراقبت‌های پس از جراحی: پروتز باسن نیز مانند هر روش دیگر که برای بزرگ کردن باسن استفاده می‌شود، نیازمند مراقبت‌ها و مراحل تجدیدی است. این عمل ممکن است نیاز به دوره‌های بازیابی و تغییر در روش زندگی نیز داشته باشد که بهترین دکتر پروتز باسن به خوبی آن را تفهیم و تشریح می‌کند.

5 الزام مهم در انتخاب بهترین دکتر پروتز باسن!

اعمال جایگزینی پروتزهای زیبایی از جمله عمل پروتز باسن نقش مهمی در زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد. از طرفی موفقیت‌آمیز بودن این عمل سهم زیادی نیز در سلامتی افراد داشته و اجرای نامناسب آن می‌تواند فرد را درگیر مشکلات جسمی و پیامدهای روحی فراوانی کند.

بر این اساس، انتخاب بهترین دکتر پروتز باسن در کرج نیازمند از الزامات اجرایی این عمل بوده و نیازمند بررسی ویژگی‌های مختلفی است تا بتوان بهترین تخصص‌ها و تجربه‌ها را در این زمینه پیدا کرده و به کار بگیرید.

در ادامه ویژگی‌هایی را مرور می‌کنیم که در انتخاب دکتر پروتز باسن در کرج باید مورد توجه قرار گیرند:

  • تخصص و تجربه: اولین و مهمترین ویژگی برای انتخاب بهترین دکتر پروتز باسن در کرج، تخصص و تجربه او در این زمینه است. بررسی تحصیلات، گواهینامه‌ها، سابقه کار و تجربه در انجام عملیات پروتز باسن می‌تواند به شما در انتخاب بهترین دکتر کمک کند. خوشبختانه مجموعه درمانی ایران و به‌ویژه کرج از این نظر بسیار غنی بوده و توان تامین چنین پزشکانی را به خوبی داراست.
  • مجوز و صلاحیت: اطمینان حاصل کنید که دکتر مورد نظر شما دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه برای انجام این عمل است. این مجوزها نشانگر این است که بهترین دکتر پروتز باسن در کرج تاییدیه‌ها و استانداردهای لازم برای این عمل را داراست و می‌توانید به او اعتماد کنید.
  • بازخوردها و تجربیات قبلی: بررسی بازخوردها و تجربیات دیگران که از این خدمات استفاده کرده‌اند، می‌تواند به شما در تشخیص کیفیت کار دکتر کمک کند. جستجوی نظرات و امتیازها در سایت‌های معتبر و مراجعه به گروه‌ها و انجمن‌های مرتبط می‌تواند منابع مفیدی در زمینه یافتن بهترین دکتر پروتز باسن در کرج باشند.
  • مشاوره و ارتباط: در طول مشاوره اولیه با دکتر، توانایی او در گوش دادن به نیازها و خواسته‌های شما و توضیح به شما در مورد روش‌ها، ریسک‌ها و نتایج ممکن از اهمیت بالایی برخوردار است. دکتری که به شما اطمینان و راهنمایی لازم را ارائه می‌دهد، گزینه مناسبی برای این مورد خواهد بود.
  • اشراف بر آناتومی فرد و توان ایجاد تعادل از نظر ظاهری: در نهایت، نتایج موفقیت آمیز پروتز باسن شامل بزرگ کردن و شکل دادن به باسن است که باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت شما از ظاهرتان می‌شود. به‌طور کلی، موارد مثبت از جمله بهبود ظاهر و تعادل بین قسمت‌های بدن، ایجاد زیبایی طبیعی و افزایش رونق شخصیتی شما می‌تواند از نتایج خوب این عمل باشد.

سخن آخر

این روزها بسیاری از مردم تمایل دارند تناسب اندام خود را با استفاده از پروتزها و سایر روش‌های درمانی و زیبایی کامل کنند. دراین میان انتخاب بهترین دکتر پروتز باسن در کرج نیز اهمیت بسیاری یافته و مواردی از قبیل تخصص، تجربه و مشاوره در این مورد الزامیست.

علاوه بر موارد فوق، ارزیابی نتایج موفق و رضایتمندی بیماران قبلی نیز در این مورد اهمیت زیادی دارد. انتخاب دقیق و مطمئن، اعتماد و رضایت شما را افزایش خواهد داد.

چنانچه به دنبال دکتری با مجوز، بازخوردهای مثبت و توانایی در ارتباط و مشاوره با بیماران هستید، انتخاب شما باید بر اساس این ملاحظات انجام شود تا نتایج بهترین و رضایت کامل را برای آنها به ارمغان آورد.

منبع: پزشک کرج

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

  1. از اینکه باسنم خیلی کوچیک بود واقعا ناراحت بودم بالاخره سینه و باسن جزو زیبایی های اندام یک خانوم هست … آخر رفتم پیش دکتر امید نامداری پروتز گذاشتم . خیلی نچرال و طبیعیه . واقعا راضیم

  2. دکتر پروتز باسن داخل اصلا پیدا نمیکردم . ممنون از وبسایت خوبتون. فعلا پیش دکتر تمدن و دکتر خانی رفتم و ویزیت شدم کاراشون رو دوست داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا