پزشکان

5 تا از بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج از نگاه مردم کرج ❤️ [سال 1403]

The best sculpting doctor in Karaj in [1402]

تجمع چربی در یک ناحیه از بدن می‎تواند مشکلات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد که تنها یکی از این مشکلات، بروز ظاهر نامناسب و چاقی در اطراف شکم و پهلوهاست. پیکرتراشی روشی برای از بین بردن چربی‎ها‎ی اضافه دور شکم یا دیگر نواحی بدن است.و با بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج را به شما معرفی میکنیم و در این روش می‎توان به صورت موضعی چربی‎ها‎ی اضافه را از بدن خارج کرد و در صورت نیاز امکان استفاده از این چربی‎ها‎ی اضافه برای دیگر نواحی مختلف بدن نیز وجود دارد.

بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج

لیست بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج

در حال حاضر بسیاری از افراد به دلیل اینکه از تناسب‎اند‎ام و فرم بدن خودشان رضایت ندارند، علاقه‎مند به انجام پیکرتراشی در کرج هستند. همین موضوع باعث شده تا تقاضای مردم برای پیدا کردن بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج افزایش پیدا کند. بهترین دکتر پیکرتراشی در کرج باید با اخلاق و رفتار خوب، با بیمار جهت انتخاب بهترین روش برای حذف چربی‎ها‎ی اضافه دور شکم صحبت کند و بر اساس شرایط بیمار، بهترین روش را برای کاهش چربی‎ها‎ی اضافه انتخاب کند.

در صورتی که نیاز به مراجعه به بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج دارید، می‎توانید لیست پزشکان مطرح در این زمینه را در سایت پزشک کرج مشاهده نمایید. پزشکان برتر که دارای تخصص و تجربه کافی در حوزه پیکرتراشی هستند، می‎توانند به شما برای رسیدن به تناسب ‎اند‎ام کمک کنند. با کمی ‎پرس‎‎وجو در مورد پزشک و مطالعه نظرات بیماران قبلی، می‎توانید بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج را پیدا کنید. لازم به ذکر است در زیر به معرفی بهترین پزشک پیکر تراشی در کرج میپردازیم:

حال که با مبحث پیکر تراشی آشنا شدیم، نوبت به معرفی دکتر پیکر تراشی در کرج می‌رسد:

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر رسول خوشنواز 02632216405 کرج- خیابان شهید بهشتی – بین میدان شهدا و زیرگذر چهارراه طالقانی – ساختمان پزشکی رازی – طبقه 8 – واحد 83
دکتر روناک تمدن 09195736462 کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بانک مسکن، ساختمان میلاد ، طبقه 2، واحد 6
دکتر امید نامداری 02634491960 کرج، چهارراه طالقانی، خیابان شهید بهشتی، جنب شهرکتاب، ساختمان پزشکان نور،واحد ۱۸
دکتر محمدجواد باقری 09106141630 کرج، جهانشهر، میدان مدنی، خیابان مهران، ساختمان جهانشهر، طبقه دوم، واحد 5
دکتر بلال دلشاد ۰۲۶۳۳۵۰۹۳۲۳ کرج- 45 متری گلشهر- خیابان ارغوان غربی- کلینیک پستان بیمارستان فوق تخصصی مریم

دکتر رسول خوشنواز

دکتر رسول خوشنواز

دکتر رسول خوشنواز با کد نظام پزشکی: 97831 در سال 1389 پس از اخذ مدرک دکتری در رشته پزشکی عمومی در رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شد. دکتر رسول خوشنواز فوق تخصص جراحی عمومی در کرج با بیش از 8 سال سابقه پزشکی تخصصی در زمینه انجام انواع جراحی های درمانی و زیبایی به فعالیت های پزشکی و ارائه خدمات پزشکی به بیماران می پردازد. برای انجام بهترین و باکیفیت ترین عمل پیکر تراشی پیش دکتر خوشنواز بیایید چرا که 99 درصد مراجعه کنندگان رضایت کامل داشته اند و درحال حاضر مطب دکتر خوشنواز یکی از بهترین خدمات پیکرتراشی را ارائه میدهد و یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج می باشد و همین موضوع باعث شده است که در لیست بهترین پزشکان پیکر تراشی در سایت پزشک کرج معرفی شود، برای اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات دکتر رسول خوشنواز به شرح زیر است:

  • دستگاه گوارش و سرطان دستگاه گوارش
  • سینه، تیروئید، رکتوم، معده،،مری،کیسه صفرا
  • عمل های زیبایی مانند جراحی پلک، لیپوساکشن و لیزر لیپولیز بدن،
  • لیفت صورت، تزریق چربی، فیلر و بوتاکس، جراحی سینه، پروتز سینه، لیفت سینه، جراحی های ترمیمی و غیره.

صفحه اینستاگرام دکتر رسول خوشنواز

آدرس مطب دکتر رسول خوشنواز: کرج – خیابان شهید بهشتی – بین میدان شهدا و زیرگذر چهارراه طالقانی – ساختمان پزشکی رازی – طبقه 8 – واحد 83
شماره تلفن: 02632216405 , 02632216402
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: drrasoulkhoshnavaz.com
ساعت کاری: از شنبه الی پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 (قبل از مراجعه حضوری، حتما تماس بگیرید)

دکتر روناک تمدن

دکتر روناک تمدن

دکتر روناک تمدن با شماره نظام پپزشکی: 112158 در سال 1394 دکترای خود را در رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران دریافت کرد و سپس در سال 1391 در رشته جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین فارغ التحصیل شد. دکتر روناک تمدن دارای گواهینامه دوره پیشرفته بیماریهای پستان از مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد. دکتر روناک تمدن، جراح عمومی و یکی از بهترین جراح زیبایی زنان در کرج و بهترین جراح سینه و پستان در کرج می باشد. ایشان مطالعات ارزشمند بسیاری ارائه کرده و دارای مقالات تحقیقاتی تخصصی می باشد. در حال حاضر بیشترین تمرکز وی در زمینه درمان سینه و عمل های زیبایی است. دکتر تمدن درحال حاضر یکی دیگر از بهترین جراحان و دکتر پیکراتشی از نگاه مردم کرج می باشد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این لیست به شما عزیزان معرفی کنیم.

خدمات دکتر روناک تمدن به شرح زیر است:

  • جراحی های درمانی: جراحی های دستگاه گوارش – کیسه صفرا – آپاندیس – فتق – همورویید و شقاق
  • جراحی های زیبایی صورت: تزریق چربی – جراحی زیبایی پلک
  • جراحی زیبایی تنه و اندام ها: جراحی زیبایی بازو یا براکیوپلاستی – جراحی زیبایی باسن – جراحی زیبایی شکم (آبدومینوپلاستی) – لیپوساکشن و لیزر لیپولیز بدن – لیپوماتیک
  • جراحی زیبایی سینه: عمل پروتز سینه – جراحی زیبایی کوچک کردن سینه – عمل جراحی کوچک کردن سینه مردان – لیفت سینه همراه با پروتز سینه – لیفت سینه
  • جراحی های ترمیمی: ترمیم جای زخم و اسکار – عمل اسکار
  • روش های زیبایی: تزریق بوتاکس – تزریق ژل – تزریق چربی و فیلر

صفحه اینستاگرام دکتر روناک تمدن

آدرس مطب دکتر روناک تمدن: کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بانک مسکن، ساختمان میلاد ، طبقه 2، واحد 6
شماره تلفن: 09195736462 , 02632517579
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: drronaktamaddon.ir
ساعت کاری: از شنبه الی پنجشنبه 10 صبح الی 19 (قبل از مراجعه حضوری، حتما تماس بگیرید)

دکتر امید نامداری

دکتر امید نامداری

دکتر امید نامداری با شماره نظام پزشکی: 105395 در سال 1353 وارد دانشگاه تهران شد، دکترای عمومی را در سال 1360 به پایان رساند و در سال 1368 در دانشگاه شهید بهشتی جراحی عمومی را به پایان رساند و درحال حاضر در چهارراه طالقانی کرج مطب خود را احداث کرده است. دکتر امید نامداری دارای 9 سال سابقه جراحی عمومی، لاپاراسکوپی تیروئید سینه و عضویت در جامعه جراحان کشور می باشد. در حال حاضر فعالیت ایشان در بیمارستان قائم (عج) بیمارستان البرز می باشد. دکتر نامداری با داشتن بهترین پرسنل و جراحی های موفق توانسته است رضایت 99 درصد از بیماران خود را جلب کند و از نگاه مردم کرج به یکی از بهترین جراحان زیبایی و پیکرتراشی تبدیل شود، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستیم با مطب ایشان تماس بگرید.

خدمات دکتر امید نامداری به شرح زیر است:

  • ماموپلاستی
  • جراحی
  • ابدومینوپلاستی
  • لیپوماتیک

صفحه اینستاگرام دکتر امید نامداری

آدرس مطب دکتر امید نامداری: کرج، چهارراه طالقانی، خیابان شهید بهشتی، جنب شهرکتاب، ساختمان پزشکان نور،واحد ۱۸
شماره تلفن: 02634491960
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: dromidnamdari.com
ساعت کاری: از شنبه الی چهارشنبه 9 صبح الی 19 (قبل از مراجعه حضوری، حتما تماس بگیرید)

دکتر محمدجواد باقری

دکتر محمدجواد باقری

دکتر محمدجواد باقری با شماره نظام پزشکی: ۱۳۶۱۷۷ فلوشیپ فوق تخصصی جراحی چاقی و متابولیک و لاپاراسکوپی پیشرفته در استان البرز می باشد، دکتر محمدجواد باقری یک پزشک و جراح ماهر در حوزه پیکرتراشی و لیپوماتیک و زیبایی صورت است که در جهانشهر کرج مشغول به فعالیت می باشد. او دارای تجربه و تخصص فراوانی در انجام انواع عمل‌های پلاستیک و زیبایی صورت است و به عنوان یکی از پزشکان برجسته در این زمینه شناخته می‌شود. از جمله خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌توان به رینوپلاستی (ترمیم و شکل‌دهی بینی)، فیس‌لیفت (بلند کردن و جوان‌سازی صورت)، بوتاکس و فیلرها (برای کاهش چین و چروک صورت) و سایر روش‌های ترمیمی و زیبایی صورت و بدن اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید.

بورد تخصصی جراحی عمومی

– عضو رسمی انجمن بین المللی جراحی چاقی (IFSO)
– عضو رسمی انجمن جراحان درونبین

سوابق تحصیلی

  1. ورودی سال 1382 پزشکی عمومی دانشگاه تهران با رتبه 58
  2. ورودی سال 1391 جراحی عمومی دانشگاه تهران
  3. ورودی سال 1397 دوره فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی پیشرفته و چاقی دانشگاه تهران

صفحه اینستاگرام دکتر محمدجواد باقری

آدرس مطب دکتر محمدجواد باقری: کرج، جهانشهر، میدان مدنی، خیابان مهران، ساختمان جهانشهر، طبقه دوم، واحد 5
شماره تلفن: 09106141630
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: doctor-bagheri.com
ساعت کاری:  روزهای دوشنبه و چهارشنبه بعد از ظهرها 20:00 – 16:00 ( تعیین نوبت با هماهنگی قبلی )

دکتر بلال دلشاد

دکتر بلال دلشاد

بر خلاف تصور بعضی از بیماران یافتن دکتر پیکر تراشی در کرج کار چندان سختی نیست و در این لیست دکتر بلال دلشاد را معرفی میکنیم با شماره نظام پزشکی:۱۲۶۴۴۶  فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان. ورودی سال ۱۳۸۱ پزشکی عمومی دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۹۱ دوره جراحی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران، ورودی سال ۱۳۹۹ دوره فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان دانشگاه شهید بهشتی تهران، که در حا حاضر در 45 متری گلشهر کرج مطب خود را دایر کرده است، دکتر دلشاد یکی دیگر از بهترین جراحان پیکرتراشی می باشد که سایت پزشک کرج پرداخته است به معرفی این پزشک ماهر ، چرا که 99 درصد از بیماران مراجعه کننده رضایت کامل داشته اند و از خدمات ایشان رضایت داشته است. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم با مطب ایشان تماس بگیرید. 

خدمات دکتر بلال دلشاد به شرح زیر است:

  • ابدومینوپلاستی
  • لیپوساکشن
  • لیپوماتیک
  • تزریق چربی
  • ماموپلاستی
  • لیفت سینه
  • پروتز سینه
  • سرطان‌های سینه
  • بازسازی سینه

صفحه اینستاگرام دکتر بلال دلشاد

آدرس مطب دکتر بلال دلشاد: کرج- 45 متری گلشهر- خیابان ارغوان غربی- کلینیک پستان بیمارستان فوق تخصصی مریم
شماره تلفن: ۰۲۶۳۳۵۰۹۳۲۳ , ۰۲۶۳۳۵۰۲۳۴۷
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: drbelaldelshad.com
ساعت کاری: از شنبه الی چهارشنبه 16 صبح الی 20 (قبل از مراجعه حضوری، حتما تماس بگیرید)

پیکرتراشی چیست و با چه هدفی انجام می‎شود؟

تصویر اینفوگرافیک دکتر پیکر تراشی در کرج

چاقی و اضافه وزن می‎تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. اینکه افراد بتوانند با رژیم و ورزش، بخش زیادی از چربی‎ها‎ی اضافه دور شکم خودشان را حذف کنند و به تناسب‎اند‎ام برسند، بسیار عالی است؛ اما در برخی از شرایط، امکان حذف چربی‎ها‎ی اضافه دور شکم، پهلوها و دیگر نواحی بدن با ورزش و رژیم غذایی مناسب وجود ندارد. در این شرایط می‎توان از روش پیکرتراشی برای کاهش چربی‎ها‎ی تجمع یافته در یک ناحیه استفاده کرد. اگر میخواهید با بهترین دکترهای چاقی آشنا بشید، به صفحه بهترین دکتر چاقی در کرج مراجعه کنید.

پیکرتراشی یک روش ایمن برای خارج کردن چربی‎ها‎ است. شاید این روش منجر به کاهش وزن نشود، اما تاثیر زیادی روی تناسب‎اند‎ام دارد. افرادی که بنا به دلایل ارثی و یا کم تحرک بودن دارای چربی‎ها‎ی اضافه در بخش‎ها‎ی مختلفی از بدن خودشان هستند، ولی اضافه وزن شدیدی ندارند؛ می‎توانند از پیکرتراشی برای کاهش چربی‎ها‎ و کنترل این شرایط استفاده کنند. بنابراین، هدف اصلی پیکرتراشی، کاهش چربی‎ها‎ و رسیدن به تناسب‎اند‎ام است و تاثیر چندانی روی اضافه وزن و چاقی ندارد.

انواع روش‎ها‎ی پیکرتراشی

پیکرتراشی یک اصطلاح است که به تمامی‎اقدامات انجام شده برای حذف چربی‎ها‎ی تجمع یافته در بافت‎ها‎ی مختلف بدن و نواحی خاص مانند کمر، گردن و … اطلاق می‎شود. روش‎ها‎ی مختلفی برای انجام پیکرتراشی وجود دارند که هر کدام از متخصصین این حوزه از آن‎ها‎ کمک می‎گیرند. انجام پیکرتراشی به‎صورت ایمن به افراد این امکان را می‎دهد تا تناسب‎اند‎ام بهتری داشته باشند و بتوانند به سلامت جسمانی خودشان بیشتر توجه کنند.

انتخاب بهترین روش پیکرتراشی باید توسط بهترین دکتر پیکرتراشی در کرج انجام شود. بسته به حجم چربی‎ها‎، ناحیه‎ای که دارای چربی‎ها‎ی اضافه است و … می‎توان از روش‎ها‎ی پیکرتراشی مختلف استفاده کرد که هر کدام شرایط و خصوصیات خاص خودشان را دارند. در ادامه به رایج‎ترین روش‎ها‎ی پیکرتراشی که در مطب پزشکان متخصص انجام می‎شوند، اشاره می‎کنیم.

لیپوساکشن

لیپوساکشن جزء بهترین روش ها‎یی است که می‎تواند به صورت اثربخش تمامی‎ چربی ‎ها‎ی اضافه ه‎ای که در بافت‎ ها‎ی مختلف بدن مانند کمر، گردن، غبغب، شکم، پهلوها تجمع یافته ‎اند‎ را خارج کند. در این روش از یک لوله استفاده می‎شود که می‎توان با وارد کردن به بخش‎ها‎یی از بدن که نیاز به خارج کردن چربی از آن‎ها‎ست، می‎توان چربی‎ها‎ی اضافه را خارج کرد. در عمل لیپوساکشن لوله به یک ساکشن متصل می‎شود که این ساکشن می‎تواند چربی‎ها‎ی اضافه را به‎صورت مکشی از بدن خارج کند.

لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از روش‎ها‎ی رایج برای پیکرتراشی است که می‎تواند توسط بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج انجام شود. در این روش یک سوراخ به بخش داخلی بدن ایجاد می‎شود و یک لوله به خصوص با‎اند‎ازه مشخص وارد بدن می‎گردد. این لوله می‎تواند از طریق اشعه ماوراء بنفش چربی‎ها‎ی اضافه را خارج کند و باعث کاهش چربی‎ها‎ی تجمع یافته در بخش‎ها‎ی خاصی از بدن شود.

عمل لیپوماتیک یک عمل بدون ضرر و ایمن است و عمدتا عارضه جانبی خاصی به جز درد و کبودی در ناحیه مورد نظر را ندارد. چربی‎ها‎ی خارج شده در اثر لیپوماتیک می‎توانند به‎صورت کاملا ایمن برای دیگر نواحی بدن مانند صورت، گونه و … مورد استفاده قرار گیرند.

لیپوست

لیپوست یکی از روش های رایج برای کاهش چربی های اضافه بدن است که با ایمنی بالا، میتواند برای کاهش چربیها مورد استفاده قرار گیرد، این روش تا حدی مشابه با روش لیپوماتیک است. و می‎تواند چربی‎ها‎ی اضافه را به‎صورت ایمن و سالم از بدن خارج کند. تنها تفاوتی که میان لیپوست و لیپوساکشن وجود دارد، ویبره‎ای است که در لیپوست ایجاد می‎شود تا چربی‎ها‎ به‌‎صورت اصولی‎تر از بدن خارج شوند.

روش لیپوست باعث کاهش حجم چربی‎ها‎ی اضافه دور شکم، پهلوها، غبغب و … می‎شود. از مهم‎ترین مزیت لیپوست می‎توان به اثربخشی فوق‎العاده آن اشاره کرد. همچنین این روش باعث گلوله شدن چربی‎ها‎ نمی‎شود؛ چون چربی‎ها‎ به‎طور کامل از بدن خارج می‎گردند.

لزوم مراجعه به بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج

رسیدن به تناسب ‎اند‎ام و حذف چربی‎ها‎ی اضافه دور شکم و پهلوها، آرزوی بسیاری از افراد است؛ اما متاسفانه برخی از افراد بدون توجه به تخصص پزشک و تجربه او، پزشک مراجعه می‎کنند؛ ولی از نتیجه کار راضی نیستند. مراجعه به بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج به شما این امکان را می‎دهد تا به‎صورت ایمن چربی‎ها‎ی اضافه را از بدن خودتان خارج کنید.

بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج بهترین روش را برای پیکرتراشی شما در نظر می‎گیرد تا عوارضی در اثر پیکرتراشی و خارج کردن چربی‎ها‎ی اضافه بدن شما به وجود نیاید. بنابراین، برای جلوگیری از عوارض ناخواسته مانند عفونت، درد، خونریزی و حتی گلوله شدن چربی در بدن خودتان، حتما به بهترین دکتر پیکر تراشی در کرج مراجعه کنید. اگر میخواهید تزریق چربی انجام دهید و مشاوره داشته باشید به صفحه بهترین دکتر تزریق چربی در کرج مراجعه کنید.

در پزشک کرج امکان مشاهده لیست بهترین پزشکان پیکرتراشی در کرج برای شما فراهم شده است. فقط کافیست که به این سایت مراجعه نمایید و با مطالعه رزومه هر یک از پزشکان و نظرات بیماران آن‎ها‎ف بهترین پزشک را برای پیکرتراشی در کرج انتخاب کنید.

سخن پایانی

پیکرتراشی یکی از روش‎ها‎ی ایمن و در عین حال کارآمد برای بهبود شرایط جسمی‎و تناسب‎اند‎ام است؛ اما اگر این روش توسط بهترین پزشک پیکرتراشی در کرج انجام نشود، احتمال بروز یک سری عوارض خطرناک وجود دارد. به همین خاطر توصیه می‎کنیم که حتما در مورد انتخاب پزشک دقت کافی داشته باشید و بر اساس نظرات بیماران قبلی پزشک پیکرتراشی را انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا