پزشکان

معرفی بهترین دکتر زود انزالی در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

زود انزالی، یک مشکل شایع در ارتباطات جنسی مردان میباشد که می‌تواند منجر به ناراحتی‌ ها و مشکلات روانی و زناشویی شود. درمان زود انزالی می‌تواند از طریق مشاوره‌ های پزشکی، داروها و تمرینات کنترلی انجام شود. آگاهی از این موضوع و مراجعه به متخصصان می‌تواند به بهبود روابط جنسی و روانی شما کمک کند. بنابراین سایت پزشک کرج در این مقاله پرداخته است به بهترین دکتر زود انزالی در فردیس به همراه آدرس، شماره تلفن، مپ گوگل و پیج اینستاگرام با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بهترین دکتر زود انزالی در فردیس

لیست بهترین دکتر زود انزالی در فردیس

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر مجید زینلی 02636501461 کرج، فردیس، فلکه دوم، خیابان 15 غربی جدید، جنب درمانگاه تامین اجتماعی، مجتمع تخصصی پارسیان، طبقه اول، واحد 4
دکتر علیمحمد فخریاسری ۰۹۱۰۳۴۴۷۶۴۷ کرج، فردیس، فلکه اول، برج نگین فردیس، طبقه دوم، واحد ۵
دکتر حسین سخی پور ۰۲۶۳۶۵۱۱۰۵۸ کرج، فردیس، بعداز کانال، جنب داروخانه سلامت، ساختمان دی، طبقه چهارم

دکتر مجید زینلی

دکتر مجید زینلی

دکتر مجید زینلی با شماره نظام پزشکی: ۷۱۴۳۰ به عنوان یکی از بهترین دکتر درمان زود انزالی در فردیس و بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج شناخته شده است. ایشان دارای بورد تخصصی جراحی تناسلی میباشد. دکتر مجید زینلی عضو انجام اورولوژی اریان و آسیا هستند و با تجربه بالای خود توانسته‌اند رضایت بیماران را جلب کنند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که دکتر زینلی را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. دکتر مجید زینلی توانسته‌اند مقالات بسیاری در حوزه زود انزالی به چاپ برسانند. دکتر زینلی با علم و توانایی های خود توانسته راهکارهایی کارآمد برای متوقف سازی بیماری زود انزالی ارائه کند همچنین ایشان مهارت و تبحر کاری در انجام اقداماتی مانند عمل وازکتومی، میکرووازکتومی، لیزر پروستات، جراحی اندوسکوپیک سرطان مثانه و تمامی خدماتی که مربوط به تخصص اورولوژی میباشد در مطب ایشان انجام پذیر است. جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره های واقع در جدول تماس بگیرید. 

خدمات دکتر مجید زینلی به شرح زیر است:

  • سنگ شکنی کلیه
  • درمان زیگیل تناسلی
  • سنگ حالب
  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری
  • و…

اینستاگرام دکتر مجید زینلی

آدرس مطب دکتر مجید زینلی: کرج، فردیس، فلکه دوم، خیابان 15 غربی جدید، جنب درمانگاه تامین اجتماعی، مجتمع تخصصی پارسیان، طبقه اول، واحد 4
شماره تلفن: 02636501461 , 09394977878
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 15 عصر الی 17 عصر

دکتر علیمحمد فخریاسری

دکتر علیمحمد فخریاسری

یکی دیگر از بهترین دکتر زود انزالی در کرج فردیس، دکتر علیمحمد فخریاسری با 16 سال تجربه و با شماره نظام پزشکی: ۱۴۰۰۸۲، ایشان تحصیل کرده دانشگاه تهران متخصص درمان زود انزالی در فردیس کرج می‌باشند. ایشان توانسته با علم روز به درمان انزال زودرس بپردازد و ضایعه های آن را درمان کند که همین امر باعث شده است که به بهترین دکتر زود انزالی در کرج تبدیل شود. ایشان تخصص کافی برای تشخیص این بیماری را دارد زیرا تشخیص این بیماری برای خیلی ها دشوار است. ایشان با داشتن دانش کافی در رابطه با آناتومی این بیماری پیچیده در نواحی مختلف بدن توانمندی خود را برای درمان این بیماری اثبات نموده است. دکتر فخریاسری از طریق پیج اینستاگرام جراح و فوق متخصص کلیه و مجاری ادراری، تناسلی ، پروستات و ناباروری، بی اختیاری ادراری، زود انزالی، فلوشیپ پیوند کلیه اطلاعات کافی را در اختیار بیماران قرار میدهد. جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره های زیر تماس برقرار کنید. 

خدمات دکتر علیمحمد فخریاسری به شرح زیر است:

  • سنگ شکنی کلیه
  • سنگ حالب
  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری
  • و…

اینستاگرام دکتر علیمحمد فخریاسری

آدرس مطب دکتر علیمحمد فخریاسری: کرج، فردیس، فلکه اول، برج نگین فردیس، طبقه دوم، واحد ۵
شماره تلفن: ۰۹۱۰۳۴۴۷۶۴۷
آدرس اینستاگرام: Instagram
وبسایت: www.dryasseri.ir
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 8 صبح الی 20.30 شب

دکتر حسین سخی پور

دکتر حسین سخی پور

دکتر حسین سخی پور با شماره نظام پزشکی: ۶۵۸۷۱ به یکی از بهترین دکتر زود انزالی در فردیس کرج تبدیل شده است. ایشان دارای بورد تخصصی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند. دکتر حسین سخی پور مهارت و تجربه بالایی در زمینه اورولوژی و بیماری‌های مجاری ادرار و تناسلی دارند و توانسته‌اند رضایت بیماران را به صورت 96 درصد جلب کنند. یکی از تخصص های ایشان که توانسته اند رضایت های زیادی را بدست آورند، مداوای بیماریهای زود انزالی است. ایشان با استفاده از علوم روز دنیا توانسته در برابر بیماریهای انزال زودرس چاره جویی کند. به همین دلیل ما ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. ایشان همچنین در مسائلی مثل ناباروری مردان، واریکوسل و هیدروسل تسلط کافی دارد. دکتر حسین سخی پور بازگردانی سلامت بیماران را وظیفه خود میداند. جهت برقراری ارتباط با دکتر و دریافت نوبت میتوانید با شماره های داخل جدول بصورت مستقیم تماس بگیرید .

خدمات دکتر حسین سخی پور به شرح زیر است:

  • عمل واریکوسل (واریکوسلکتومی)
  • سنگ شکنی کلیه
  • سنگ حالب
  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری
  • و…
آدرس مطب دکتر حسین سخی پور: کرج، فردیس، بعداز کانال، جنب داروخانه سلامت، ساختمان دی، طبقه چهارم
شماره تلفن: ۰۲۶۳۶۵۱۱۰۵۸ , ۰۲۶۳۲۲۲۲۰۷۱ , ۰۹۳۰۲۱۸۱۲۱۷
ساعت کاری: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه: از ساعت 16 عصر الی 19 عصر

سوالات متداول:

1_ زود انزالی می‌تواند بر روی روابط شخصی تأثیر بگذارد؟

بله، زود انزالی می‌تواند بر روی روابط شخصی تأثیرگذار باشد و باعث ایجاد استرس و نگرانی در روابط جنسی شود.

2_ آیا مشاوره روان‌ درمانی تاثیر گذار و مفید است؟

بله، مشاوره روان‌ درمانی می‌تواند به شما کمک کند تا با اضطراب و استرس خود با زود انزالی مقابله کنید و روابط جنسی خود را بهبود بخشید.

3_ آیا برای درمان زود انزالی در فردیس باید به یک پزشک متخصص زود انزالی مراجعه کرد؟

دقیقا، برای درمان زود انزالی در فردیس بهتر است به یک پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا بهترین راهکارها و درمان‌ها برای شما تعیین کند. همچنین ما در بالای صفحه لیستی از بهترین دکتر زود انزالی در فردیس را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم و به شما معرفی کردیم.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا