پزشکان

معرفی بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

در این مطلب ما به شما بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج معرفی میکنیم، تا شما بتوانید در محله خودتان یعنی عظیمیه، بهترین متخصص قلب و عروق در عظیمیه را پیدا کنید. سایت پزشک کرج معتبر ترین سایت معرفی بهترین پزشک در کرج می باشد، در ادامه لیست بهترین دکترای قلب در عظیمیه را برای شما به نمایش گذاشته ایم، با ما همراه باشید.

دکتر قلب در عظیمیه کرج

🩺پزشک: قلب و عروق
📌محله: عظیمیه کرج
🩺سطح پزشک: فوق تخصص قلب
✔️ میزان رضایت مردم: %95

لیست بهترین متخصص قلب و عروق در عظیمیه کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر حسین فیض پور 09120308311 کرج عظیمیه نرسیده به میدان مهران،پلاک44،درمانگاه تخصصی قلب
دکتر سید احسان ابریشمی ۰۹۰۲۲۲۲۱۱۰۹ کرج عظیمیه ، میدان مهران ،نرسیده به بیمارستان تخت جمشید.ساختمان پزشکان دی.طبقه 3 .واحد9
دکتر جعفر رجایی ۰۲۶۳۲۵۰۰۶۶۸ کرج، عظیمیه، نرسیده به میدان مهران، پلاک 44، درمانگاه تخصصی قلب عظیمیه
دکتر شیما یارمحمدی 02632560364 کرج،عظیمیه،نبش بیمارستان تخت جمشید،ساختمان کوروش ،واحد, ۷۰۳
دکتر سجاد نادری ۰۹۳۰۹۸۹۷۶۰۶ عظیمیه میدان مهران خیابان شریعتی جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه ۷ واحد ۷۰۳

در دنیای امروزی پر از فشارهای روزمره و سبک زندگی نامناسب، سلامتی قلب یکی از موارد حی است که نباید آن را نادیده گرفت. انتخاب بهترین دکتر قلب در عظیمیه برای مشاوره، تشخیص و درمان امور قلبی از اهمیت بالایی برخوردار است.انتخاب بهترین دکتر قلب در کرج به سلامتی شما اهمیت بالایی می‌دهد. از مراحل تعیین نیازها تا ارتباط مؤثر با پزشک و پیروی از درمان‌ها، همه موارد باید با دقت و تجدیدنظر انجام شوند.

دکتر حسین فیض پور

دکتر حسین فیض پور

دکتر حسین فیض پور با شماره نظام پزشکی ۷۱۱۸۴ یکی از بهترین متخصص قلب و عروق با 12 سال سابقه کاری در عظیمیه کرج است، ایشان که با سابقه درخشان خود در این زمینه توانسته رضایت 93 درصدی بیماران خود را جلب کند و خدمات ارزنده ای را به بیماران خود ارائه دهد. به همین خاطر ما نام ایشان را در صفحه بهترین متخصص قلب و عروق در عظیمیه، در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. از رزومه ایشان میتوان به مواردی چون فلوشیپ فوق تخصص قلب و فشلر خون، بورد تخصص قلب و عروق از دانشگاه تهران، دوره تکمیلی از اینزل هاسپیتال کشور سوئیس، مهارت در درمان و مداخلات پیشرفته قلب و عروق، اشاره نمود. مطب ایشان در عظیمیه – میدان مهران – ندای جنوبی -بن بست رز، قرار دارد. جهت برسی دقیق لوکیشن مطب دکتر بر روی نقشه زیر کلیک کنید. اطلاعات تکمیلی و راه های ارتباطی در جدول زیر:

خدمات دکتر حسین فیض پور:

  • کاتتریزاسیون قلبی
  • سکته قلبی
  • تست استرس کامپیوتری
  • تست ورزش (تردمیل)
  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)
  • اکوکاردیوگرافی کودکان (اکوی قلب کودکان)
  • آنژیوگرافی
  • ونوگرافی

دکتر حسین فیض پور اینستاگرام

آدرس مطب دکتر حسین فیض پور: عظیمیه – میدان مهران – ندای جنوبی -بن بست رز – نبش املاک کهکشان – ساختمان پزشکان تخت جمشید-طبقه سوم
شماره تلفن: ۰۹۳۸۷۴۴۴۲۳۰ , 09120308311
ساعت کاری: یکشنبه ها و سه شنبه ها 9 صبح تا 17:00 پذیرش در مطب
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر سید احسان ابریشمی

دکتر سید احسان ابریشمی

دکتر سید احسان ابریشمی یکی از بهترین دکتر قلب و عروق در عظیمیه دکتر واریس در کرج میباشد، ایشان دوره فوق تخصص خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده اند. ایشان بورد فوق تخصصی قلب نوزادان، کودکان و نوجوانان، اکوکاردیوگرافی جنین ازتهران، مرکزآموزشی پژوهشی رجایی (قطب علمی قلب کودکان کشور) بورد تخصصی بیماری‌های کودکان ازدانشگاه علوم پزشکی تهران، را دارند. ایشان طبق معاینات و آزمایشاتی انجام میدهند به خوبی میتواند به بیماری قلبی و عروقی بیمار واقف شده و برای درمان آن اقدام کند. توصیه ایشان به همه، پیشگیری قبل از درمان است. ایشان یکی از بهترین دکترها در تخصص قلب و عروق میباشد به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. تمامی راه های ارتباطی با دکتر را در جدول زیر برایتان آورده ایم. با کلیک بر روی شماره تماس دکتر بصورت مستقیم تماس حاصل فرمایید. 

خدمات دکتر سید احسان ابریشمی:

  • تست استرس کامپیوتری
  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)
  • نصب هولتر قلب
  • تست ورزش (تردمیل)
  • تست دوبوتامین استرس
  • و…

دکتر سید احسان ابریشمی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر سید احسان ابریشمی: کرج عظیمیه ، میدان مهران ،نرسیده به بیمارستان تخت جمشید.ساختمان پزشکان دی.طبقه 3 .واحد9
شماره تلفن: ۰۹۰۲۲۲۲۱۱۰۹
ساعت کاری: 10 صبح تا 13:00 و 16:00 تا 20:30
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر جعفر رجایی

دکتر جعفر رجایی

دکتر جعفر رجایی یکی از بهترین دکتر قلب و عروق در عظیمیه کرج میباشد، ایشان دکترای حرفه‌ای پزشکی با شماره نظام پزشکی ۶۹۵۹۴ می باشد، و میتواند شما را در درمان بیماریها و مشکلات مربوط به یاری نماید. ایشان توانسته مشکلات قلبی بیماران را با آزمایشاتی که طی روند درمانهای خویش انجام میدهد، تشخیص دهد و برای رفع بیماری چاره جویی کند. ایشان با انجام تست های تست ECG، تست اکوکاردیوگرام، کاتتریزاسیون قلب، روش رادیواکتیو، که بهترین روش های حال حاضر دنیاست به تشخیص بیماری بیمار میپردازد. از نظر مردم ایشان جزو بهترین دکترهای قلب و عروق در عظیمیه کرج میباشد به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. مطب ایشان در کرج، عظیمیه، نرسیده به میدان مهران، پلاک 44 قرار دارد. جهت برقراری ارتباط با ایشان میتوانید از طریق شماره داخل جدول در ساعات ذکر شده تماس بگیرید.

خدمات دکتر جعفر رجایی:

  • تست استرس کامپیوتری
  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)
  • نصب هولتر قلب
  • تست ورزش (تردمیل)
  • تست دوبوتامین استرس
  • و….
آدرس مطب دکتر جعفر رجایی: کرج، عظیمیه، نرسیده به میدان مهران، پلاک 44، درمانگاه تخصصی قلب عظیمیه
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۵۰۰۶۶۸
ساعت کاری: یکشنبه،سه شنبه 9تا 12:30 شنبه و دوشنبه سه شنبه 16 تا 19

دکتر شیما یارمحمدی

دکتر شیما یارمحمدی

دکتر شیما یارمحمدی با شماره نظام پزشکی ۱۱۸۸۱۲ متخصص قلب و عروق در عظیمیه کرج و یکی از بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج از نظر مردم می باشد، به همین خاطر ما نام ایشان را در صفحه بهترین دکتر متخصص قلب و عروق در عظیمه کرج در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. از رزومه ایشان میتوان به مواردی چون: متخصص قلب و عروق دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران(مرکز قلب تهران),فلوشیپ نارسایی قلب و پیوند از دانشگاه ایران(شهید رجایی تهران)، رتبه برتر آزمون دستیاری سال ۸۹، سابقه انجام دوره طرح تخصص در استان بوشهر در سال ۹۵-۹۴، سابقه فعالیت از سال ۹۵ در بیمارستانها و کلینیک های استان البرز اشاره نمود. ایشان با علم بالا و تشخیص دقیقی که دارند توانسته اند زندگی بسیاری را از خطر ابتلا به بیماری های قلبی جدی نجات دهند. اطلاعات دکتر را در جدول زیر برایتان آورده ایم:

خدمات دکتر شیما یارمحمدی:

  • انژیوگرافی
  • اکوکاردیوگرافی
  • تست ورزش
  • هولتر قلب
  • متخصص قلب و عروق دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران(مرکز قلب تهران)
  • رتبه برتر آزمون دستیاری سال ۸۹
  • سابقه انجام دوره طرح تخصص در استان بوشهر در سال ۹۵-۹۴
  • سابقه فعالیت از سال ۹۵ در بیمارستانها و کلینیک های استان البرز
  • و…

اینستاگرام دکتر شیما یارمحمدی

آدرس مطب دکتر شیما یارمحمدی: کرج،عظیمیه،نبش بیمارستان تخت جمشید،ساختمان کوروش ،واحد, ۷۰۳
شماره تلفن: 02632560364 , 09100712623
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا سه شنبه 6 صبح تا 19:30

دکتر سجاد نادری

دکتر سجاد نادری

دکتر سجاد نادری متخصص قلب و عروق با شماره نظام‌پزشکی 132347 جزو بهترین دکتر قلب و عروق در عظیمیه کرج میباشد. از رزومه ایشان میتوان به مواردی چون، متخصص قلب و عروق از بیمارستان شهید رجایی تهران، رتبه برتر آزمون بورد تخصصی، رتبه برتر آزمون فلوشیپ فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی اشاره کرد. تمامی اقداماتی که دکتر سجاد نادری در آزمایشات خود برای تشخیص بیماری انجام میدهدجزو روش های روز دنیاست. ایشان با تجربه و علمی که در این زمینه دارند توانسته اند جان بسیاری را نجات دهند. از نظر مردم ایشان یک پزشک دلسوز و حرفه ای در کارخود هستند. به همین خاطر ما نام ایشان را در صفحه متخصص قلب و عروق عظیمیه، در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید ما تمامی راه های ارتباطی با دکتر را برایتان قرار داده ایم:

خدمات دکتر سجاد نادری:

  • خدمات اکوکاردیوگرافی قلبی
  • تست ورزش
  • خدمات هولتر فشار
  • هولتر ضربان قلب
  • خدمات نوار قلب
  • درمان تپش قلب
  • گرفتگی رگ قلب
  • خدمات بالون قلب
  • خدمات آنژیو گرافی
  • و…
آدرس مطب دکتر سجاد نادری: عظیمیه میدان مهران خیابان شریعتی جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه ۷ واحد ۷۰۳
شماره تلفن: ۰۹۳۰۹۸۹۷۶۰۶
ساعت کاری: روزهای یکشنبه سه شنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۱ پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۸

انتخاب دکتر متخصص و با تجربه در زمان بیماری بسیار اهمیت دارد. یکی از اعضای بدن که نقش حیاتی را برای ما ایفا می‌کند، قلب است که در صورت بروز مشکل در این زمینه انتخاب دکتر متخصص قلب بسیار اهمیت دارد. متخصص قلب پزشکانی هستند که به طور تخصصی بر روی مشکلات قلبی مطالعه و به درمان آن می‌پردازند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج بپردازیم.

مطلب مرتبط: فوق تخصص قلب در کرج چهارراه طالقانی

کات مهم در انتخاب بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج

اولین قدم در شناخت بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج تحقیق و پرس‌وجو است. شما می‌توانید بر اساس مشکلات قلبی بهترین دکتر را انتخاب و درمان را آغاز کنید. از ویژگی‌های مهم در انتخاب بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نکات مهم در انتخاب بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج

داشتن مدرک معتبر

اولین مورد مهم در انتخاب بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج، داشتن مدرک معتبر است که دارای تاییدیه‌ از سازمان نظام پزشکی باشد.

تجربه کافی و تشخیص صحیح در بیماری

سطح تجربه در دکتر قلب بسیار اهمیت دارد. برای مثال سابقه دکتر  و یا میزان مراجعه کننده او در طول سال را بررسی کنید و از میزان رضایت بیماران مطلع شوید. تجربه بالا باعث می‌شود که دکتر قلب بهترین تشخیص را در مورد بیماری شما بدهد و روش درمان مناسب را برای شما انتخاب کند. یکی از خصوصیات بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج این است که از روش‌های درمانی پیچیده که به نتیجه نمی‌رسد پرهیز می‌کند.

اخلاق خوب و صبور بودن

یکی از خصوصیات مهم در هر پزشکی داشتن اخلاق خوب است. یک بیمار در زمان مراجعه به پزشکی که دارای اخلاق خوب و صبر بالا است، احساس آرامش و اطمینان خاطر پیدا می‎‌کند. بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج  با اخلاق خوب و باحوصله به صحبت‌های بیمار گوش می‌دهد و ابهامات او را در مورد بیماری رفع می‌کند.

به روز بودن اطلاعات

داشتن اطلاعات به روز در هر زمینه کاری بسیار مهم است، اطلاعات به روز در حوزه پزشکی به دلیل سروکار داشتن با جان انسان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین دکتر قلب در عظیمیه کرج باید از اطلاعات به روز آگاه باشد و از روش‌های درمانی جدید اطلاع داشته باشد و در درمان بیماری‌ها از آن استفاده کند.

در پایان امیدوارم از هر نوع بیماری دور باشید ولی در صورت بروز مشکلات قلبی ابتدا به متخصص قلب مراجعه و بعد از تشخیص بیماری درمان را آغاز کنید و در بیماری‌های قلبی سهل انگاری نکنید.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

  1. دکتر فیض پور واقعا مرد شریفیست خیلی خوش رفتار و مهربان . قلبم رو آنژو کردم خداروشکر خیلی بهتر هستم خدا بهشون برکت و سلامتی بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا