پزشکان

معرفی بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

در دنیای امروز، حفظ سلامتی قلب از اهمیت بی‌نظیری برخوردار است. انتخاب بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج برای مشاوره، تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی امری بسیار حیاتی است. اما چگونه می‌توانیم بهترین دکتر قلب در کرج گوهردشت را پیدا کنیم؟ در این مقاله، به شما نکات و راهنمایی‌هایی را ارائه خواهیم داد تا بتوانید بهترین متخصص قلب و عروق گوهردشت کرج را پیدا کنید. در ادامه مطلب ما لیست بهترین دکترای قلب گوهردشت را به نمایش گذاشته ایم و میتوانید به صورت مستقیم با دکتر مورد نظر خود تماس بگیرید.

دکتر قلب در گوهردشت کرج

🩺پزشک: قلب و عروق
📌محله: گوهردشت کرج
🩺سطح پزشک: فوق تخصص قلب
✔️ میزان رضایت مردم: %95

لیست بهترین دکتر قلب و عروق در گوهردشت کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر حسن کمال زاده ۰۲۶۳۲۷۳۲۰۳۰ کرج سه راه گوهردشت – کوی کارمندان جنوبی – ولیعصر 4 – پلاک 59 – ساختمان پرشکان مریم
دکتر بهاره اسدزاده ۰۹۳۹۷۲۵۰۲۰۰ کرج- گوهردشت- فلکه اول- خیابان شهید معینی- کلینیک نورنگاه

یکی از دغدغه‌های افرادی که با مشکل قلبی و عروقی مواجه هستند، این است که نمی‌توانند بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج را از میان پزشکان حاضر پیدا کنند. از این رو ما تلاش کرده‌ایم که با توجه به نظرات مراجعین دیگر پزشکان قلب، بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج را به شما پیشنهاد کنیم. شما می‌توانید لیستی از بهترین پزشکان قلب در گوهردشت کرج را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود، از یکی از این پزشکان نوبت بگیرید. همچنین، شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های هر یک از پزشکان، با آن‌ها ارتباط بگیرید.

در انتخاب بهترین دکتر قلب گوهردشت کرج برای مراقبت از سلامتی قلبی خود، نیاز است که به تمام جنبه‌ها توجه کنید. با تعیین نیازها، تحقیقات دقیق، و مشاوره با پزشکان مختلف، می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. به‌یاد داشته باشید که راحتی و اعتماد به دکتر از اهمیت بالایی برخوردار است تا تجربه درمانی موثرتری داشته باشید. که ما در سایت پزشک کرج کار را برای شما ساده کرده ایم، و بهترین دکتر مورد نظر از نگاه مردم را برای شما گلچین کرده ایم.

دکتر حسن کمال زاده

دکتر حسن کمال زاده

دکتر حسن کمال زاده با شماره نظام پزشکی ۳۶۱۰۹ یکی از بهترین دکتر قلب و عروق در گوهردشت کرج میباشد، ایشان متخصص قلب و عروق و فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب ، دارای دکترای حرفه ای پزشکی می باشند . همچنین پروانه طبابت خود را در تاریخ 2/4/ 1395 دریافت کردند. ایشان شخصی بسیار دلسوز میباشند و جراحی های موفق بسیاری را انجام داده اند. دکتر حسن کمال زاده از نظر مردم بهترین دکتر میباشد و توانسته رضایت 95 درصدی مردم را جلب کند. به همین سبب ما نام ایشان را در صفحه بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. ایشان با آزمایشاتی که انجام میدهد توانسته به تشخیص درست بیماری بیمار برسد. جهت برقراری ارتباط با ایشان میتوانید از شنبه تا چهارشنبه در ساعات ذکر شده در جدول زیر تماس حاصل نمایید. همچنین میتوانید با کلیک بر روی شماره تماس جدول بصورت مستقیم تماس حاصل نمایید.

خدمات دکتر حسن کمال زاده:

  • تست استرس کامپیوتری
  • اکوکاردیوگرافی (اکوی قلب)
  • نصب هولتر قلب
  • تست ورزش (تردمیل)
  • تست دوبوتامین استرس
  • بالون قلب
  • آنژیوگرافی
  • و….
آدرس مطب دکتر حسن کمال زاده: کرج سه راه گوهردشت – کوی کارمندان جنوبی – ولیعصر 4 – پلاک 59 – ساختمان پرشکان مریم
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:00 الی 18:00
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۷۳۲۰۳۰

دکتر بهاره اسدزاده

دکتر بهاره اسدزاده

دکتر بهاره اسدزاده یکی از بهترین دکتر متخصص قلب و عروق در گوهردشت کرج میباشد، ایشان با شماره نظام پزشکی 131345 و با سابقه 12 ساله خود می تواند شما را در درمان بیماری ها و مشکلات قلبی و عروقی یاری دهد. از ویژگی های حرفه ای آن می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد: خدمات ارائه شده در این دفتر:- نوار قلب – اکوکاردیوگرافی – اندازه گیری فشار خون – درمان وریدهای عنکبوتی بدون بیهوشی و به صورت سرپایی میباشد. دکتر بهاره اسدزاده فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران میباشد. از نظر مردم ایشان جزو بهترین دکترهای قلب در گوهردشت کرج میباشند و توانسته اند نجات بخش جان بسیاری بیماران باشند. به همین خاطر ما نام ایشان را در این وبسایت قرار داده ایم. مطب ایشان در کرج- گوهردشت- فلکه اول- خیابان شهید معینی میباشد، اطلاعات دقیق تر را در جدول زیر برایتان آورده ایم.

خدمات دکتر بهاره اسدزاده:

  • نوار قلب
  • اکوکاردیوگرافی
  • اندازه گیری فشار خون
  • درمان وریدهای عنکبوتی بدون بیهوشی و به صورت سرپایی
  • و….
آدرس مطب دکتر بهاره اسدزاده: کرج- گوهردشت- فلکه اول- خیابان شهید معینی- کلینیک نورنگاه
شماره تلفن: ۰۹۳۹۷۲۵۰۲۰۰
ساعت کاری: دوشنبه ساعت 12:30 الی 15:30 پنجشنبه ساعت 8:30 الی 10:30

بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج

قلب به عنوان یکی از ارگان‌های حیاتی ما انسان‌ها شناخته می‌شود که عملکرد صحیح آن، تاثیر زیادی روی شرایط جسمی ما دارد. به وجود آمدن مشکل در قلب به ویژه در سنین بالا، نیاز به پیگیری دقیق دارد که این کار با کمک بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج قابل انجام است. اگر بیماری خاص قلبی دارید و یا می‌خواهید سلامت قلب خودتان را چک کنید، کافیست که از بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج کمک بگیرید.

چه زمانی باید به دکتر قلب مراجعه کنیم؟

سیستم قلب و عروق شما، سیستمی برای انتقال جریان خون به بخش‌های مختلف است که اگر به درستی کار نکند؛ می‌تواند مشکلات زیادی را برای دیگر ارگان‌های بدن شما به همراه داشته باشد. متاسفانه برخی از افراد توجهی به علائم بیماری‌های قلبی ندارند و زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته باشد و عملا مراجعه به پزشک فایده‌ای نداشته باشد.

مراجعه به دکتر قلب در گوهردشت کرج به افرادی که دارای سابقه خانوادگی بیماری‌های قلبی هستند، به شدت توصیه می‌شود. ریسک فاکتورهای مختلفی از جمله فشار خون بالا، کلسترول خون و … می‌توانند خطر و ریسک سکته‌های قلبی را افزایش دهند. از این رو توصیه می‌شود که افراد حتما به علائم بیماری‌های قلبی و ریسک فاکتورهای این بیماری توجه داشته باشند و در صورت لزوم به متخصص قلب مراجعه کنند.

در برخی از مواقع مراجعه به دکتر قلب در گوهردشت کرج ضروری می‌شود؛ چرا که افراد با علائم خاصی از جمله درد در قفسه سینه، تنگی نفس، بی حس شدن دست‌ها و … مواجه می‌شوند که علائم هشدار سکته قلبی هستند. بنابراین، هر گونه ناراحتی اذیت‌کننده‌ای که در قفسه سینه به وجود می‌آید باید با کمک بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج تشخیص و درمان شود. اگر در محله ی طالقانی به دنبال بهترین دکتر قلب و عروق هستید میتوانید به صفحه بهترین دکتر قلب در چهارراه طالقانی کرج مراجعه کنید.

اهمیت مراجعه به بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج

اهمیت مراجعه به بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج

تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی و انتخاب بهترین روش برای درمان این بیماری، اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین دکتر قلب در گوهردشت کرج می‌تواند به شما برای درمان مشکلات قلب و عروقی کمک کند تا بتوانید سلامت قلب بهتری داشته باشید.

اگرچه همه دکترهای قلب در کرج، علم کافی برای تشخیص بیماری‌های قلبی و عروقی دارند؛ اما چیزی که باعث می‌شود بهترین روش درمانی توسط دکتر قلب انتخاب شود، تجربه پزشک است. از این رو توصیه می‌کنیم که حتما در کنار تخصص، به نظرات مراجعین پزشکان قلب در گوهردشت کرج توجه داشته باشید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از بهترین روش درمانی کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا خیر بده دکتر کمال زادرو واقعا هیچ امیدی به پدرم نداشتیم قرص و دارو چند تا قرص داد خداروشکر الان خیلی حالش بهتر شد.

    1. سلام
      من خیلی دنبال کلینیک تخصصی قلب و دکتر قلب خوب در کرج میگشتم برای مادرم دکتر بهاره اسدزاده خیلی به ما کمک کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا