زیبایی

بهترین سالن زیبایی در گوهردشت ❤️ معرفی آرایشگاه زنانه لاکچری در گوهردشت در سال [1403]

همه خانم‌ها با توجه به خدمات مختلف زیبایی، نیاز به مراجعه حضوری به سالن‌های زیبایی دارند. اهمیت انتخاب بهترین سالن زیبایی در گوهردشت آنقدر زیاد است که پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از انتخاب این سالن‌ها، به رضایت سایر مراجعین و نمونه کارهای سالن‌های زیبایی توجه داشته باشید. کیفیت کار سالن‌های زیبایی تحت تاثیر نیروهای حاضر در این سالن‌ها، تجهیزات استفاده شده و مواد اولیه برای انجام خدمات مختلف است. از این رو چندین معیار را باید بررسی بهترین سالن زیبایی در گوهردشت مورد توجه قرار دهید.

بهترین سالن زیبایی در گوهردشت

لیست بهترین سالن زیبایی گوهردشت کرج

نام سالن شماره تماس آدرس سالن
سالن زیبایی تاماران ۰۹۲۱۶۵۱۲۱۶۵ کرج، گوهردشت خیابان چهارم شرقی پلاک ۱۲۸ طبقه دوم
سالن زیبایی و عروس رازمنا 09121936769 کرج، فلکه اول گوهردشت، ابتدای خیابان مطهری، جنب بانک رسالت، ساختمان البرز، طبقه اول
سالن زیبایی پیک گوهردشت 09125643588 کرج، گوهردشت٬ خیابان سوم شرقی
سالن زیبایی نسیم 09366053863 کرج، گوهردشت، خیابان سوم، مجتمع ستاره طبقه ی ۵ واحد ۱۵
سالن زیبایی الی 09936300602 گوهردشت، خیابان دوم شرقی، مجتمع تندیس

سالن زیبایی تاماران

سالن زیبایی تاماران

سالن زیبایی تاماران در محیطی بسیار شیک و زیبا در گوهردشت کرج با آرایشگران بسیار مجرب و حرفه ای برای تمامی خدمات زیبایی مد نظر شما بانوان زیبای کشور می باشد. این مجموعه یکی از بهترین مراکز کاشت ناخن در گوهردشت می باشد، و با سالها تجربه بهترین خدمات آرایشی را به شما ارائه دهد. این سالن یکی از بهترین سالن زیبایی ها در گوهردشت، کرج است. این سالن با بکارگیری آرایشگرانی با تجربه در لاین های زیبایی خود توانسته نیاز یک بانوی شیک پسند را رفع کند. در این سالن تمامی لاین های زیبایی فعالیت دارند و میکوشند مرجعه کنندگان خود را راضی نگهدارند و انها را به مشتری دائمی تبدیل کنند. این سالن در بهترین لوکیشن گوهردشت واقع شده است. ادرس سالن در خیابان چهارم شرقی میباشد. اگر قصد انجام خدمات زیبایی را دارید، این سالن پیشنهاد وبسایت پزشک کرج، به شما بانوان خاص پسند میباشد.

خدمات سالن زیبایی تاماران به شرح زیر است:

  • خدمات مو
  • کراتین و احیا
  • میكاپ
  • خدمات ناخن
  • آرایش دائم
  • خدمات ابرو و مژه
  • فیشال و پاكسازی صورت
  • ماساژ صورت
  • اصلاح صورت
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی تاماران

آدرس سالن زیبایی تاماران: کرج، گوهردشت خیابان چهارم شرقی پلاک ۱۲۸ طبقه دوم
شماره تلفن: ۰۹۲۱۶۵۱۲۱۶۵ , ۰۹۳۷۳۹۰۱۴۳۲
ساعت کاری: 11:00 تا 20:00
وبسایت: tamarangroup.ir
آدرس اینستاگرام: instagram

قبل از دیدن لیست دوم بهترین سالن زیبایی در گوهردشت، اگه در محله مهرشهر کرج هستید و به دنبال بهترین سالن زیبایی هستید، میتوانید به صفحه بهترین سالن زیبایی در مهرشهر مراجعه کنید.

سالن زیبایی و عروس سرا رازمنا

سالن زیبایی رازمنا

سالن زیبایی رازمنا با کیفیت ترین خدمات زیبایی، شینیون های مدرن و کلاسیک، جدیدترین تکنیک های رنگ و نور (امبر، سامبر و بالیاژ)، پاکسازی و درمان پوست، خدمات تخصصی ناخن، خدمات مژه و مو، بافتن و شانه کردن، ویتامین ها و کراتینه مو، ساخت -آپ متخصص میکاپ عروس، بهترین میکاپ آرتیست در کرج و آرایشگران حرفه ای با سالها تجربه در خدمت مشتریان عزیز می باشد. سالن VIP و عروس سرای رازمنا با 19 سال درخشان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز زیبایی استان لبرز با کادر مجرب و دانش و تکنیک های به روز بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان عزیز و محترم خود ارائه می دهد. اگر نیاز به مشاوره در هر زمینه ای از خدمات زیبایی داشتید، و یا قصد انجام خدمات زیبایی را دارید، میتوانید از طریق شماره هایی که وبسایت پزشک کرج در جدول زیر برایتان قرار داده است، با کلیک بر روی آنها تماس مستقیم حاصل نمایید.

خدمات سالن زیبایی رازمنا به شرح زیر است:

  • لاین مژه
  • لاین ناخن
  • لاین رنگ
  • لاین براشینگ ،کرلی و بافت
  • لاین اصلاح و ابرو و وکس
  • لاین کوتاهی و هیرکات
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی رازمنا

آدرس سالن زیبایی رازمنا: کرج، فلکه اول گوهردشت، ابتدای خیابان مطهری، جنب بانک رسالت، ساختمان البرز، طبقه اول
شماره تلفن: 09121936769 , 09121200551
ساعت کاری: 10:00 تا 19:30
وبسایت: razmenasalon.ir
آدرس اینستاگرام instagram

سالن زیبایی پیک گوهردشت

سالن زیبایی پیک

سالن زیبایی پیک در بزرگترین و مجلل ترین ساختمان و سالن زیبایی عروس سرا کرج گوهردشت خدماتی با استفاده از جدیدترین متدها و تکنیک ها برای شما عزیزان ارائه می شود. سالن زیبایی پیک در سالنی بسیار لوکس و زیبا آماده خدمت رسانی به مشتری های عزیز میباشد. این سالن با بکارگیری از پرسنل اموزش دیده در لاین های بیوتی مختلف توانسته نیاز بانوان را در یک جا رفع کند و تبدیل به بهترینسالن زیبایی در گوهردشت، کرج شود. عروس خانم های عزیز دیگر استرس میکاپ عروسی خود را نداشته باشید، چرا که سالن زیبایی پیک خالق سلایق شماست. اگر تمایل به دریافت مشاوره و یا انجام خدمات دارید، میتوانید با شماره تماس های جدول زیر ارتباط برقرار نمایید. وبسایت پزشک کرج همواره به معرفی بهترنها از نظر مردم، به شما عزیزان پرداخته است. میتوانید از طریق پیج اینستاگرام در جدول، نمونه کارها در خدمات مورد نظرتان را ملاحظه نمایید.

خدمات سالن زیبایی پیک به شرح زیر است:

  •  خدمات تخصصی رنگ ، لایت ، آمبره ، سامبره و دیگر متدهای جدید دوره ویژه ( Mounir )
  •  خدمات تخصصی ترمیم ، احیا ء مو و سالم سازی موهای آسیب دیده و درمان مو
  •  خدمات تخصصی کاشت و گریم ناخن و طراحی ژلیش به صورت حرفه ای .
  •  کاشت دائم و موقت مژه ، لیفت و لمینت مژه و ابرو (بدون چسب ) و بدون هیچگونه آسیب به مژه و ابرو .
  •  خدمات تخصصی ابرو .
  •  انواع بافت ، اکستنشن مو و نصب لمه و بافتهای تزئینی .
آدرس سالن زیبایی پیک: کرج، گوهردشت٬ خیابان سوم شرقی
شماره تلفن: 0912564358802634019286
ساعت کاری: 9:30 تا 19:30
آدرس اینستاگرام: instagram

سالن زیبایی آیچین

سالن زیبایی آیچین

سالن زیبایی نسیم واقع در گوهردشت کرج، یکی از بهترین سالن های زیبایی از نظر مردم می باشد، این سالن با داشتن پرسنل حرفه ای و مجرب توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و کیفیت بالایی را در کار خود ارائه کند. تمامی خدمات رنگ و لایت مو، کراتین و احیا، خدمات کاشت ناخن، پدیکور، مانیکور، میکاپ عروس، کوتاهی ژورنالی مو و… در این سالن انجام پذیر است. شما میتوانید با توجه به نیاز خود، در هر کدام از لاین های زیبایی که مد نظرتان هست، در این سالن از خدمات استفاده کنید. استفاده از بهترین و درجه یک ترین مواد ها در این سالن سبب شده رضایت 95 درصدی مراجعین را به خود جلب کند. به همین خاطر ما نام این سالن را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. همچنین تمامی اطلاعات ارتباطی را در جدول زیر برایتان فراهم آورده ایم. به جدول زیر مراجعه نمایید:

خدمات سالن زیبایی آیچین به شرح زیر است:

  • میکاپ و گریم سینمایی عروس با مواد بسیار عالی
  • شینیون های مدرن و کلاسیک و انواع براشینگ با ماندگاری طولانی مدت
  • اکستنشن فوق حرفه ای با متد جدید (بافت ، رینگ و گره )وکس صورت ، طراحی و قرینه سازی و پرپشت کردن ابرو ، پر کردن جای شکستگی ابرو و از بین بردن فاصله های خالی توسط هاشور ابرو 
  • هیرکات تخصصی توسط قیچی با تیغه الماس برای جلوگیری از موخوره 
  • آبرسانی مو با روغن های کاملاً طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان 
  • خدمات مژه بدون حساسیت و آسیب رساندن به مژه

اینستاگرام سالن زیبایی آیچین

آدرس سالن زیبایی آیچین: کرج، گوهردشت، خیابان سوم، مجتمع ستاره طبقه ی ۵ واحد ۱۵
شماره تلفن: 09366053863
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه: 10.30 الی 19.30
اینستاگرام: instagram

سالن زیبایی الی

 

سالن زیبایی الی

سالن زیبایی الی یکی از بهترین سالنهای زیبایی در تمامی تخصص ها و لاین های زیبایی میباشد، که توانسته نظر مساعد مردم را نسبت به خود جلب کند. به همین خاطر ما نام این سالن را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. این سالن با بیش از 20 سال تجربه در این زمینه تمامی تجربات خود را در قالب بهترین خدمات در بالا ترین کیفیت به شما بانوان عزیز ارائه میکند. این سالن در لوکیشن دوم شرقی گوهردشت قرار گرفته است. از بابت کیفیت مواد استفاده شده در لاین های مختلف اطمینان داشته باشید، چرا که سالن زیبایی الی بهترینها را در اختیار شما قرار میدهد. در این سالن تجربه شیرین، حس دلنشین طراوت و تازگی را احساس خواهید کرد. پس فرصت را از دست ندهید و از خدمات با کیفیت و ارزشمند سالن الی استفاده نمایید. وبسایت پزشک کرج تمامی اطلاعات مورد نیاز شما عزیزان را در جدول زیر برایتان فراهم آورده است:

خدمات سالن زیبایی الی به شرح زیر است:

  • میکاپ و گریم سینمایی عروس با مواد بسیار عالی
  • شینیون های مدرن و کلاسیک و انواع براشینگ با ماندگاری طولانی مدت
  • اکستنشن فوق حرفه ای با متد جدید (بافت ، رینگ و گره )وکس صورت ، طراحی و قرینه سازی و پرپشت کردن ابرو ، پر کردن جای شکستگی ابرو و از بین بردن فاصله های خالی توسط هاشور ابرو 
  • هیرکات تخصصی توسط قیچی با تیغه الماس برای جلوگیری از موخوره 
  • آبرسانی مو با روغن های کاملاً طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان 
  • خدمات مژه بدون حساسیت و آسیب رساندن به مژه

اینستاگرام سالن زیبایی الی

آدرس سالن زیبایی الی : گوهردشت، خیابان دوم شرقی، مجتمع تندیس
شماره تماس: 02634206531 , 09936300602
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه: 9 الی 18.30
شماره تلفن: instagram

ویژگی‌های بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج

هر خانمی دوست دارد زیبا به نظر برسد. در گذشته آرایشگاه‌های مختلفی خدمات زیبایی را به خانم‌ها ارائه می‌کردند، ولی خدمات آن‌ها محدود به کوتاهی مو، آرایش ابرو و موارد این چنینی بود؛ اما به مرور زمان به دلیل تنوع بالای خدمات قابل ارائه در آرایشگاه‌ها، آرایشگاه‌های کوچک جای خود را به سالن‌های زیبایی بزرگ دادند که مجموعه‌ای از خدمات مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

اگر به بهترین سالن زیبایی در گوهردشت مراجعه کنید، می‌توانید خدمات مختلفی را از جمله کوتاهی مو، اصلاح ابرو، اکستنشن مو، لایت مو، کاشت ناخن، پدیکور و مانیکور و … دریافت کنید که هر کدام روی زیبایی شما تاثیر زیادی دارند. انتخاب بهترین مرکز زیبایی در گوهردشت نیز به شما برای دیدن بهترین نتیجه کمک می‌کند. به همین خاطر لازم می‌دانیم که شما را با ویژگی‌های بهترین سالن‌های زیبایی در گوهردشت کرج آشنا کنیم.

بهره‌گیری از پرسنل متخصص

پرسنل متخصص مستقیما روی نتیجه کار شما و خدماتی که دریافت می‌کنید، تاثیر می‌گذارند. برای اینکه بتوانید به بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج مراجعه کنید، باید از حرفه‌ای بودن پرسنل سالن زیبایی اطمینان حاصل کنید. در این صورت از متدهای به روز و جدید برای حفظ زیبایی شما استفاده خواهد شد.

ارائه خدمات متنوع

تنوع خدمات سالن زیبایی در کرج (گوهردشت)، شما را از مراجعه حضوری به مراکز زیبایی دیگر بی‌نیاز می‌کند. اگر عادت دارید از خدمات متنوعی در سالن‌های زیبایی استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج را انتخاب کنید. در این صورت تنوع بالایی از خدمات شامل خدمات زیبایی مو، زیبایی صورت، ناخن، لیزر و … به شما ارائه می‌شوند.

استفاده از تجهیزات و مواد اولیه مناسب

مواد اولیه‌ای که برای آرایش، کاشت ناخن، اکستنشن مژه و فیبروز ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند، روی نتیجه کار تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت. حتما باید به دنبال بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج باشید تا بتوانید دغدغه خودتان را برای استفاده از مواد اولیه مناسب و عدم آسیب به پوست و صورت خودتان برطرف کنید.

ما در سایت پزشک کرج به معرفی سالن های زیبایی در تمامی محله های کرج پرداخته ایم، در این مطلب به بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج صحبت کردیم و در محله فردیس هم به صورت کامل راجب بهترین سالن زیبایی در فردیس صحبت کردیم، سعی ما این هست که نیاز شمارا در کمتر از 1 دقیقه برطرف کنیم و شمارا با بهترین ها آشنا کنیم. 

ارائه نوبت‌های منظم

وقت هر فردی که به سالن زیبایی در گوهردشت کرج مراجعه می‌کند، باید غنیمت شمرده شود. متاسفانه برخی از مراکز زیبایی توجهی به این موضوع ندارند و فقط می‌خواهند مشتری جذب کنند. این موضوع باعث معطلی بیش از حد مشتریان پس از مراجعه به مراکز زیبایی می‌شود. اگر روی زمان خودتان حساس هستید، حتما به دنبال سالن زیبایی باشید که نوبت‌های خود را بدون معطلی یا حداقل با کمترین معطلی به شما ارائه می‌کند.

ارائه مشاوره حرفه‌ای به بانوان

بهترین سالن زیبایی در گوهردشت، نباید فقط ارائه دهنده خدمات زیبایی باشد. پرسنل سالن زیبایی باید بتوانند به‌صورت تخصصی مشاوره حرفه‌ای به بانوان بدهند. مشاوره‌ای که نشان می‌دهد بانوان تا چه حد می‌توانند روی زیبایی خودشان حساب کنند و یا اصلا پس از دریافت هر خدمات زیبایی به چه نتیجه‌ای می‌رسند؟ دادن اطلاعات صحیح و دلسوزانه به بانوان جهت دریافت خدمات زیبایی، بسیار حائز اهمیت است.

آدرس و شماره تلفن بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج

یکی از اهداف اصلی سایت پزشک کرج، ارائه اطلاعات درست به بانوان عزیز برای انتخاب بهترین مراکز زیبایی در گوهردشت کرج است. با وجود تنوع بالای سالن‌ها و مراکز زیبایی، باز هم همه این مراکز زیبایی در گوهردشت کرج خدمات یکسانی را به شما ارائه نمی‌کنند. به همین خاطر می‌بایست به دنبال مراکزی باشید که با یک بار مراجعه حضوری به آن‌ها، مشتری همیشگی آن‌ها شوید.

آدرس و شماره تلفن بهترین سالن زیبایی در گوهردشت کرج در میان لیستی از بهترین مراکز سالن زیبایی در گوهردشت درج شده‌اند. می‌توانید پس از انتخاب سالن زیبایی، با شماره تلفن‌های درج شده در ارتباط باشید و در صورت نیاز نوبت مورد نیاز برای مراجعه حضوری را رزرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. مرسی از سایت پزشک کرج بخاطر معرفی سالن رازمنا . از خدمات رنگ و لایتشون خیلی راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا