پزشکانروانشناسی

معرفی بهترین دکتر روانشناس در گوهردشت کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

امروزه ممکن است به دلیل مشغله‌های زیاد کاری و تغییر پیدا کردن نوع زندگی‌ها دچار مشکلاتی شوید که خود به تنهایی قادر به حل آن نباشید به همین دلیل مشورت کردن با فردی که در این زمینه تخصص دارد و آموزش دیده است به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری در مقابله با مشکلات بگیرید.در این مقاله قصد داریم به معرفی دکتر روانشناس در گوهردشت کرج بپردازیم و شما در انتخاب بهترین روانشناس یاری دهیم.

بهترین دکتر روانشناس در گوهردشت کرج

لیست بهترین دکتر روانشناس در گوهردشت کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر سیما عسکری 09195111182 کرج گوهردشت – خیابان اصلی – نبش 12 شرقی – پلاک 8 – طبقه1 – واحد 5
دکتر گیتی همتی راد ۰۹۱۹۷۰۷۰۷۴۰ کرج، گوهردشت ، خیابان اصلی ، نبش خیابان ۱۲ شرقی ، ساختمان دی ، پلاک ۸ ، واحد ۵
دکتر عاطفه سرزعیم 09125652490 كرج، بين ميدان سپاه و سه راه گوهردشت، نبش خيابان گلستان، ساختمان پاسارگاد، طبقه٥، واحد ٥٠١
دکتر معصومه غزل 02634409863 کرج، گوهردشت، فاز 1 نهم شرقی – ساختمان سرو (ایلخانی)، پلاک 2، طبقه 1، واحد 4، کلینیک ساحل امید
دکتر لیلا نوروزی ورزقانی ۰۹۱۰۹۵۴۱۱۴۸ کرج:گوهردشت رستاخیزبین ششم و هفتم غربی پلاک ۱۳۹ واحد۲

در زیر به معرفی بهترین روانشناس های منطقه گوهردشت از نظر مردم گوهردشت پرداخته ایم و شما میتوانید با پروفایل هر پزشک و روانشناس مورد نظر تمامی اطلاعات و رزرومه کاری را مشاهده کنید و در صورت لزوم، یکی از روانشناسان مد نظر خود را انتخاب کنید.

دکتر سیما عسکری

دکتر سیما عسگری

دکتر سیما عسکری یکی از بهترین دکتر روانشناس خانم در کرج در گوهردشت عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران با شماره نظام: 22764 در کرج میباشد، ایشان با بیش از یک دهه سابقه کار تخصصی به بهترین پزشک روانشناسی در کرج محسوب می شود و دارای بورد تخصصی در زمینه روانپزشکی می باشد. از رزومه و سوابق ایشان میتوان به مواردی چون مدرس دانشگاه، برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، کاندیدای دکترای تخصصی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی اشاره نمود. سوابق تحصیلی و دوره هایی که ایشان گذراندند شامل نوروفیدبک و tdcs، مشاور مرکز کنترل خشم استان البرز (دادگستری) میشود. همچنین ایشان مقالاتی معنادرمانی و ام اس، اختلالات یادگیری، تالیف کرده اند. جهت رزرو نوبت بصورت آنلاین بر روی نام ایشان قسمت اول پاراگراف کلیک کنید و وقت خود را رزرو کنید. اطلاعات تماس و دیگر راه های ارتباطی در جدول زیر:

خدمات دکتر سیما عسکری:

  • مشاوره کودک
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • نوروتراپی
  • درمان اختلالات افسردگی، اضطراب، وسواس و فوبیا
  • درمان بین فردی
  • مشاوره خیانت
  • رواندرمانی (اضطراب، افسردگی، وسواس)
  • زوج درمانی
  • مشاوره جنسی
  • و…

دکتر سیما عسکری اینستاگرام

آدرس مطب دکتر سیما عسکری: کرج گوهردشت – خیابان اصلی – نبش 12 شرقی – پلاک 8 – طبقه1 – واحد 5
شماره تلفن: 09195111182
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 9:00 الی 13:00

دکتر گیتی همتی راد

دکتر گیتی همتی راد

دکتر گیتی همتی راد متخصص روانشناس در گوهردشت کرج با شماره نظام روانشناسی ۱۸۰۴ می باشد، ایشان دارای دکترای تخصصی روانشناسی و کارشناس ارشد روانشناسی و دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران را دارد عضو هیات علمی دانشگاه میباشد. وی دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان و شورای انقلاب فرهنگی و دارای مجوز وزارت آموزش و پرورش در زمینه آموزش و توانبخشی دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری را دارد. ایشان شخصی متبحر و مسئولیت پذیر هستند و همواره سعی بر تحلیل مسائل و مشکلات مراجعین و ارائه بهترین راه حل به آنها هستند و تاکنون توانسته اند رضایت بسیاری را به خود جلب کنند. ایشان یکی از بهترین روانشناسان در گوهردشت میباشد به همین خاطر ما ایشان را در وبسایت پزشک کرج معرفی نموده ایم. برای رزرو نوبت با دکتر بر روی نام ایشان کلیک کنید و نوبت خود را رزرو کنید. اطلاعات تماس با ایشان در جدول زیر:

خدمات دکتر گیتی همتی راد:

  • مشاوره تخصصی ازدواج و اختلافات خانوادگی (زوجین، والد، فرزند)
  • مشاوره تخصصی تحکیم خانواده زوج درمانی
  • مشاوره تخصصی کودک و نوجوان
  • مشاوره فردی
  • مشاوره شغلی
  • اجرا و تفسیر تست های تحلیلی،
  • هوش و شخصیت تشخیص و درمان مشکلات رفتاری، تحصیلی
  • و…

دکتر گیتی همتی راد اینستاگرام

آدرس مطب دکتر گیتی همتی راد: کرج گوهردشت ، خیابان اصلی ، نبش خیابان ۱۲ شرقی ، ساختمان دی ، پلاک ۸ ، واحد ۵
شماره تلفن: ۰۹۱۹۷۰۷۰۷۴۰ , ۰۹۱۹۷۵۲۲۲۷۵
ساعت کاری:  
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر عاطفه سرزعیم

دکتر عاطفه سرزعیم

دکتر عاطفه سرزعیم یکی از بهترین دکتر روانشناس در گوهردشت کرج با شماره نظام روانشناسی ۱۳۸۸۶۷۰ می باشد، ایشان کارشناس ارشد و کارشناس روانشناسی بالینی و فارغ التحصیل رتبه برتر دانشگاه آزاد کرج در رشته روانشناسی بالینی است. وی دارای پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاروه ایران را دارد. ایشان دوره های بسیاری مانند: درمانگری کودک و بیش فعالی، درمان مشکلات زناشویی، کارگاه احساس و هیجان، داستان درمانی و… را گذرانده اند و همواره سعی بر ارتقا سطح خود و به روز کردن اطلاعات خود را دارند. ایشان شخصیتی بسیار صبور، همدل و شنوا دارند و احساس امنیت و آرامش را به مراجعین خود القا میکنند و به تحلیل مسائل آنها میپردازند. جهت رزرو نوبت بصورت آنلاین با دکتر عاطفه سرزعیم بر روی نام ایشان در اول پاراگراف کلیک کنید. ایشان به مسائل و توضیح موضوعاتی در صفحه اینستاگرام خود میپردازند که بسیار مفید و کارآمد میباشد. اطلاعات بیشتر را در جدول زیر برایتان قرار داده ایم.

خدمات دکتر عاطفه سرزعیم:

  • مشاوره فردی
  • درمان اختلالات افسردگی، اضطراب، وسواس و فوبیا
  • درمان بین فردی
  • مشاوره خیانت
  • رواندرمانی (اضطراب، افسردگی، وسواس)
  • زوج درمانی
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره خانواده
  • روانکاوی
  • و…

دکتر عاطفه سرزعیم اینستاگرام

آدرس مطب دکتر عاطفه سرزعیم: كرج، بين ميدان سپاه و سه راه گوهردشت، نبش خيابان گلستان، ساختمان پاسارگاد، طبقه٥، واحد ٥٠١
شماره تلفن: 09125652490
ساعت کاری: سه شنبه و پنج شنبه ساعت 15:00 تا 21:00
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر معصومه قزل

دکتر معصومه قزل

دکتر معصومه قزل یکی از بهترین دکتر روانشناس در گوهردشت کرج می باشد، ایشان با سابقه درخشان خود در این زمینه توانسته رضایت 93 درصدی بیماران خود را جلب کند و خدمات ارزنده ای را به بیماران خود ارائه دهد. ایشان کارشناسی وانشناسی عمومی و ارشد روانشناسی بالینی دارند و عضو سازمان نظام روانشناسی ایران با شماره 30860 هستند. ایشان تبحر کافی در درمان استرس، اضظراب، اختلافات زناشویی، مشاور جنسی، مشاور روابط عاطفی و… هستند. ایشان شخصی با تجربه بالا و تحصیل کرده هستند و از نظر مردم گوهردشت، ایشان توانسته اند خدمات ارزنده ای ارائه کنند. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. برای رزرو نوبت بصورت انلاین، بر روی نام دکتر که بصورت آبی نوشته شده کلیک کنید. جهت برقراری تماس تلفنی ما اطلاعات تماس و راه هایارتباطی با ایشان را برایتان در جدول زیر آورده ایم:

خدمات دکتر معصومه قزل:

  • مشاوره فردی
  • درمان اختلالات خلقی: اضطراب و افسردگی و …
  • زوج درمانی
  • مداخله در بحران های خیانت و طلاق
  • بهبود روابط عاطفی
  • رویکردهای درمانی:CBT_طرحواره درمانی
آدرس مطب دکتر معصومه قزل: کرج، گوهردشت، فاز 1 نهم شرقی – ساختمان سرو (ایلخانی)، پلاک 2، طبقه 1، واحد 4، کلینیک ساحل امید
شماره تلفن: 09924747359 و 02634409863
ساعت کاری: 11:00 تا 21:00

دکتر لیلا نوروزی ورزقانی

دکتر لیلا نوروزی ورزقانی

دکتر لیلا نوروزی ورزقانی یکی از بهترین دکتر متخصص روانشناس در گوهردشت کرج با شماره نظام روانشناسی6489 می باشد، ایشان کارشناس ارشد روانشناسی شخصیت و دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران به شماره نظام پزشکی 6489 میباشد، وی دارای مدرک CBT و مهارت های زندگی از دانشگاه تهران و درمانگر شناختی-رفتاری (CBT) است، ایشان دارای مدرک توانمند سازی حرفه ای (مقدماتی و پیشرفته) تحت سوپرویژن بالینی را دارد. همچنین ایشان کتابی تحت عنوان اختلالات بالینی در بزرگسالی را به چاپ رسانده اند. ایشان مشاور بسیار حاذق و با تجربه ای در زمینه های استرس و اضطراب و مدیریت آن، انواع فوبیا ها و… دارد. ایشان با راهنمایی ها و مشاوره هایش موجب نجات بسیاری از خانواده ها شده است. جهت رزرو نوبت با ایشان بر روی نام دکتر که بصورت آبی نوشته شده کلیک کنید. همچنین اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با دکتر را در ادامه برایتان آورده ایم.

خدمات دکتر لیلا نوروزی ورزقانی:

  • درمان افسردگی، اضطراب و استرس پس از سانحه (PTSD)
  • مدیریت خشم و استرس
  • روان درمانی
  • درمان فوبی خاص (ترس از حیوانات، ترس از تزریقات، خون، ترس از ارتفاع) با استفاده از روش EMDR
آدرس مطب دکتر لیلا نوروزی ورزقانی: کرج:گوهردشت رستاخیزبین ششم و هفتم غربی پلاک ۱۳۹ واحد۲
شماره تلفن: ۰۹۱۰۹۵۴۱۱۴۸
ساعت کاری: همه روزه 9:00 صبح تا 19:00 شب

بهترین ویژگی‌های دکتر روانشناس در گوهردشت کرج

اگر ویژگی‌های مهم یک روانشناس را بشناسید به شما  در انتخاب دکتر روانشناس در گوهردشت کرج کمک می‌کند. یک روانشناس موفق صمیمی و دل‌گرم کننده برخورد می‌کند و برای سلامتی روان شما تلاش می‌کند؛ در ادامه به چند ویژگی مهم در روانشناسان می‌پردازیم. لازم به ذکر است که سایت پزشک کرج فقط به معرفی دکتر روانشناس در گوهردشت کرج نپرداخته است، و تمامی محله های شهر کرج از جمله مهرشهر و فردیس کرج پرداخته است و میتوانید به صفحه بهترین دکتر روانشناس در مهرشهر و یا به صفحه بهترین دکتر روانشناس در فردیس مراجعه کنید.

مهارت بالا در ارتباط

یکی از ویژگی‌های مهم در بهترین دکتر روانشناس در کرج (گوهردشت کرج)، برقراری ارتباط بالا با تمامی تیپ‌های شخصیتی است. این ویژگی باعث می‌شود با تمامی افراد به خوبی ارتباط بگیرد و صحبت کند.

صبور و شنونده خوبی باشد

یک دکتر روانشناس در گوهردشت کرج، در رسیدن به نتیجه عجله‌ای ندارد و با صبر و حوصله مراحل درمان را طی می‌کند و با حوصله به حرف‌های مراجعه کننده گوش می‌دهد.

یادگیری مداوم و توانایی در حل مسئله

یک روانشناس موفق پیوسته در حال یادگیری است و اطلاعات خود را به روز نگه می‌دارد تا با مواجهه شدن با مشکلات بهترین راه‌حل را ارائه دهد و بیمار را در گرفتن یک تصمیم عالی یاری دهد.

حس همدلی و درک کردن

یک دکتر روانشناس در گوهردشت کرج، با قرار دادن خود به جای مراجعه کننده این حس همدلی را به او انتقال می‌دهد، این کار باعث می‌شود فرد با احساس آرامش و اطمینان به دکتر روانشناس مراجعه کند.

انتخاب روش‌های متفاوت در درمان

یک دکتر روانشناس در گوهردشت کرج، با تمام مراجعه‌کنندگان به یک روش برخورد نمی‌کند و همیشه سعی می‌کند تا برای هر مشکل روش درمانی خاصی را استفاده کند و از یک نمونه ثابت پیروی نمی‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. خدا خیر بده خانم دکتر راد رو. ایشون داخل گوهردشت یکی از بهترین دکترهای روانشناس هستن. من جاهای زیادی رفتم برای افسردگی دخترم. واقعا والدین نیاز دارن که اموزش ببینن تربیت فرزند رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا