پزشکان

معرفی بهترین دکتر ریه در کرج ❤️ “فوق تخصص ریه” از نگاه مردم سال [1403]

بیماری‌های التهابی مزمن و حاد ریه، بیماری‌های خاصی که به دلیل شرایط محیطی و شغلی ایجاد می‌شوند و بیماری‌های ژنتیکی ریه به تشخیص و درمان دقیق نیاز دارند. زیرا بیماری‌های ریوی بر کیفیت زندگی تاثیر دارند و در صورتی که به موقع تشخیص داده نشوند و درمان مناسبی نداشته باشند، عواقب جبران ناپذیری بر سلامت فرد می‌گذارند. به همین دلیل سعی کردیم در این مطلب اطلاعات کاملی درباره انتخاب بهترین دکتر ریه در کرج در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات دقیق تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین دکتر ریه در کرج

لیست بهترین دکتر ریه در کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر کیوان ملکی مستشاری 02632707211 کرج، چهارراه کارخانه قند ، بلوار شهید فهمیده ،روبروی دانشگاه علمی کاربردی ، کوچه شهید محمود اوجانی ، پلاک 17
دکتر شکوفه زمانی 02634003283 کرج. خ مطهری . بعد از پل آزادگان. دست راست. ساختمان کشتی. ط 7. واحد 20
دکتر بهاره غفوری پور ۰۲۶۳۲۲۸۲۹۱۵ کرج ،خیابان شهید بهشتی بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، ساختمان پزشکان نیلوفر ، طبقه ۹ ، واحد۳۲
دکتر سحر چوب تاشانی ۰۹۳۶۷۲۶۵۱۷۱ کرج، میدان سپاه – روبروی اداره مخابرات – برج طاق کسری – طبقه 6 – واحد 602
دکتر سعید فرزانه ۰۲۶۳۲۲۴۶۰۰۰ کرج، خیابان شهید بهشتی، طالقانی، جنب داروخانه فاطمی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 1 واحد ۵

بیماری و مشکلات ریه را نباید دست کم گرفت و بیماری ریه یکی از خطرناک ترین مشکلات برای سلامتی است، بنابراین باید به بهترین دکتر ریه مراجعه کرد، سایت پزشک کرج برای شما بهترین دکتر ریه در کرج از نظر مردم را به صورت لیستی به نمایش گذاشته است که شما میتوانید با هرکدام از پزشکان زیر به صورت مستقیم مشاوره و رزرو نوبت داشته باشید.

دکتر کیوان ملکی مستشاری

دکتر کیوان ملکی مستشاری

دکتر کیوان ملکی مستشاری با 33 سال تجربه و با شماره نظام پزشکی: 32947 متخصص انواع بیماری های ریه یکی از بهترین دکتر ریه در کرج از نظر مردم می باشند، ایشان فوق تخصص بیماریهای ریه کودکان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو انجمن ریه اروپا ERS میباشد، و عضو انجمن ریه کودکان ایران فلوشیپ بالینی بیماریهای ریه و آلرژی کودکان از دانشگاه UM PLAB از GMC بریتانیا میباشد. ایشان گواهی برونکوسکوپی دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بورد تخصصی بیماریهای کودکان ونوزادان از دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارند. ایشان با فعالیت درخشانی که در زمینه بیماریهای ریه داشته اند به یکی از بهترین دکترای این زمینه از نظر مردم تبدیل شده است. و به همین خاطر است که ما تصمیم گرفیتم که این پزشک یعنی دکتر کیوان ملکی را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. 

خدمات دکتر کیوان ملکی مستشاری به شرح زیر است:

  • کنترل و مراقبت رشد ، تغذیه و واکسیناسیون کودک
  • متخصص انواع بیماری های ریه
  • تشخیص آسم و انواع بیماری های ریوی نهفته
  • درمان سرفه های مزمن و حمله های آسم

دکتر کیوان ملکی مستشاری

آدرس مطب دکتر کیوان ملکی مستشاری: کرج، چهارراه کارخانه قند ، بلوار شهید فهمیده ،روبروی دانشگاه علمی کاربردی ، کوچه شهید محمود اوجانی ، پلاک 17
شماره تلفن: 02632707211 , 02632714741
آدرس سایت: drkmalekimostashari.ir
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 16

دکتر شکوفه زمانی

دکتر شکوفه زمانی

دکتر شکوفه زمانی عضو هیات علمی دانشگاه سابقه طبابت از 25 سال و با شماره نظام پزشکی: 72835 توانسته است به یکی از بهترین دکتر ریه در کرج تبدیل شود، ایشان با مشاوره و تشخیص درمان دقیق توانسته است مریضان متعددی را درمان کند، دکتر شکوفه زمانی با تمامی مراجعه کنندگان خود رفتار بسیار محترمانه و شایسته دارد که همین موضوع باعث شهرت ایشان در بین مردم کرج گشته است. به همین خاطر ما تصمیم گرفیتم که این پزشک را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. شما هم میتوانید برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره رایگان با شماره های درج شده زیر با دکتر شکوفه زمانی به صورت مستقیم تماس حاصل نمایید. و از خدمات باکیفیت ایشان بهرمند شوید.

خدمات دکتر شکوفه زمانی به شرح زیر است:

  • درمان بیماری‌های آسم و آلرژی 
  • برونشیت مزمن
  • سینوزیت
  • بیماریهای شغلی ریه
  • آپنه خواب
  • بررسی علائم تنگی نفس و سرفه
  • خلط خونی و درد قفسه سینه
  • بررسی عوارض سیگار و کمک به ترک آن
آدرس مطب دکتر شکوفه زمانی: کرج، خیابان مطهری، بعد از پل آزادگان، دست راست، ساختمان کشتی، طبقه 7 واحد 20
شماره تلفن: 02634003283
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 16 الی 20

دکتر بهاره غفوری پور

دکتر بهاره غفوری پور

دکتر بهاره غفوری پور با شماره نظام پزشکی: 125920 و با سابقه درخشانی که در زمینه درمان انواع بیماری های ریه دارد توانتسه است به یکی از بهترین پزشک ریه در کرج تبدیل شود، ایشان با داشتن بیشترین مراجعان راضی به یکی از بهترین های زمینه کاری خود مبدل شده است، همچنین این پزشک که یکی از بهترین دکتر های واریس در کرج است، توانسته است رضایت حداکثر مردم کرج را به خودش جذب کند، به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم نام دکتر بهاره غفوری پور را در وبسایت پزشک کرج معرفی کنیم. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس برقرار کنید، و به نتیجه خیلی خوبی برسید. از نظر ما دکتر بهاره غفوری پور گزینه بسیار خوبی است.

خدمات دکتر بهاره غفوری پور به شرح زیر است:

  • درمان بیماری‌های آسم و آلرژی 
  • برونشیت مزمن
  • سینوزیت
  • فوق تخصص ریه
  • تخصص داخلی
آدرس مطب دکتر بهاره غفوری پور: کرج ،خیابان شهید بهشتی بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، ساختمان پزشکان نیلوفر ، طبقه ۹ ، واحد۳۲
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۸۲۹۱۵ , ۰۹۰۳۹۰۰۴۰۵۵
ساعت کاری: یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰

دکتر سحر چوب تاشانی

دکتر سحر چوب تاشانی

دکتر سحر چوب تاشانی 21 سال تجربه و با شماره نظام پزشکی: 91325 متخصص انواع بیماری های ریه و از نظر مردم کرج یکی از بهترین پزشکان و متخصص ریه در کرج می باشد، دکتر سحر چوب تاشانی متخصص بیماریهای ریه و ‎فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران و یکی از بهترین دکتر ریه در کرج می باشند، ایشان با فعالیت درخشانی که در زمینه بیماری های ریه دارند به یکی از بهترین دکترای این زمینه از نظر مردم کرج تبدیل شده است. و به همین خاطر است که ما تصمیم گرفیتم که این پزشک یعنی دکتر سحر چوب تاشانی را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره رایگان با شماره های درج شده زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید. و نوبت خود را ثبت کنید. 

خدمات دکتر سحر چوب تاشانی به شرح زیر است:

  • درمان بیماری‌های آسم و آلرژی 
  • درمان سینوزیت
  •  درمان آمبولی ریه
  •  درمان تنگی نای
  •  درمان سیلیکوزیس
  •  درمان آمبولی چربی ریه
  •  درمان سل
  •  درمان آلرژی تنفسی
  •  درمان آنفولانزا
  •  درمان پنوموتوراکس
  •  درمان فشار خون ریوی
  •  درمان ریه شیمیایی
  •  درمان سیاه سرفه
  • و…
آدرس مطب دکتر سحر چوب تاشانی: میدان سپاه – روبروی اداره مخابرات – برج طاق کسری – طبقه 6 – واحد 602
شماره تلفن: ۰۹۳۶۷۲۶۵۱۷۱
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 14 الی 19

دکتر سعید فرزانه

دکتر سعید فرزانه

دکتر سعید فرزانه با شماره نظام پزشکی: ۶۸۶۳۸ و با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه بیماریهای ریه میباشد، ایشان به عنوان یکی از بهترین دکتر ریه در کرج شناخته شده است. دکتر سعید فرزانه فارغ التحصیل پزشک عمومی و دوره تخصص داخلی و فوق تخصص بیماری های ریه از دانشگاه علوم پزشکی تهران میباشد. ایشان با فعالیت درخشانی که در زمینه بیماری های ریه دارند به یکی از بهترین دکترای این زمینه از نظر مردم کرج تبدیل شده است. و به همین خاطر ما تصمیم گرفیتم که این پزشک یعنی سعید فرزانه را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های در جدول زیر قرار گرفته با دکتر سعید فرزانه به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید. و از خدماتشان بهره ببرید.

خدمات دکتر سحر چوب تاشانی به شرح زیر است:

  • درمان بیماری‌های آسم و آلرژی 
  • درمان سینوزیت
  •  درمان آمبولی ریه
  •  درمان تنگی نای
  •  درمان سیلیکوزیس
  • و…
آدرس مطب دکتر سحر چوب تاشانی: کرج، خیابان شهید بهشتی، طالقانی، جنب داروخانه فاطمی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 1 واحد ۵
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۴۶۰۰۰ , ۰۲۶۳۲۲۳۹۹۲۲ , ۰۹۳۵۹۱۱۲۳۵۸
ساعت کاری: روز های زوج: از ساعت 15 عصر الی 21 شب

ویژگی‌های بهترین دکتر ریه در کرج چیست؟

بهترین دکتر ریه کسی است که ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردی داشته باشد و از سایر پزشکان متمایز باشد. موارد زیر مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دکتر ریه در کرج است. بهتر است قبل از مراجعه به دکتر تمام این موارد را بررسی کنید تا بتوانید درمان مناسبی داشته باشید.

دانش و تخصص کافی

داشتن دانش و اطلاعات تخصصی برای تشخیص و درمان بیماری‌ها ضروری است. پزشک متخصص ریه به واسطه اطلاعاتی که در سال‌های تحصیل به دست آورده به خوبی می‌تواند از روی نشانه‌های بالینی و با کمک آزمایش‌های تشخیصی، بیماری فرد را تشخیص دهد و مناسب‌ترین شیوه درمان را در پیش بگیرد. قطعا برای انتخاب یک پزشک خوب و حرفه‌ای باید میزان تحصیلات او را بررسی کنید.

اطلاعات و دانش آکادمیک برای انتخاب پزشک ضروری است، اما علاوه بر آن پزشک باید سعی کند اطلاعات خود را به روز نگه دارد، از جدیدترین شیوه‌های درمان و داروها مطلع باشد و در پژوهش‌ها و کنگره‌ها شرکت کند. زیرا علم پزشکی دستخوش پیشرفت‌های متعددی است و دکتر باید با آگاهی به روز بیماران را درمان کند.

تجربه کاری دکتر ریه

با اینکه تخصص و اطلاعات تخصصی برای تجربه درمان موفق ضروری است، اما کافی نیست. بهترین دکتر ریه در کرج کسی است که علاوه بر داشن آکادمیک،  تجربه و سابقه کاری در بیمارستان، کلینیک یا مطب هم داشته باشد.

توجه به مهارت‌های ارتباطی دکتر ریه

یکی از ویژگی‌های بااهمیت پزشکان که مورد توجه بیماران قرار می‌گیرد، نحوه برقراری ارتباط است. بهترین دکتر ریه در کرج کسی است که مهارت‌های ارتباطی قوی داشته باشد و بتواند با بیمار و خانواده او ارتباط موثری برقرار کند.

دکتر ریه باید به شرح حال بیمار به طور کامل توجه کند، صادقانه و دقیق بیماری را توضیح دهد، به سوالات او پاسخ دهد و بتواند روند درمان را به ساده‌ترین شکل برای بیمار توضیح دهد تا نگرانی او را برطرف نماید. برخورد محترمانه با بیمار یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری بهترین دکتر ریه در کرج است.

توانایی همکاری با تیم درمانی

برخی از افراد برای درمان مشکل باید از یک تیم درمانی کمک بگیرند. دکتر ریه در کرج باید توانایی همکاری با سایر پزشکان، پرستاران، فیزیوتراپیست‌ها یا سایر اعضای تیم درمانی را داشته باشند. در این صورت بیمار از طرح درمان بهترین نتیجه را می‌گیرد.

اخلاق حرفه‌ای دکتر ریه

بهترین دکتر ریه کسی است که به سلامت بیمار بیشتر از منافع خود توجه کند و در مواقع غیر ضروری از درمان‌های تهاجمی استفاده نکند. همچنین پزشک باید حریم خصوصی بیماران را حفظ کند و با حسن نیت با آن‌ها رفتار کند.

استفاده از شیوه‌های تشخیصی دقیق

یک دکتر خوب و حرفه‌ای در کنار توجه به علائم بیماری، از شیوه‌های تشخیص آزمایشگاهی و تصویربرداری هم استفاده می‌کند. این اقدام باعث می‌شود، با تشخیص درست بیماری، بهترین طرح درمان برای بیمار در نظر گرفته شود و کیفیت زندگی او ارتقا یابد.

سایت پزشک کرج یک رسانه تخصصی و پربازدید پزشکی است که بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک‌های زیبایی را به شما معرفی می‌کند. اطلاعات این سایت به شما کمک می‌کند با انتخاب پزشک و کلینیک معتبر به خدمات ایده‌آل و باکیفیت دسترسی داشته باشید و وضعیت سلامت خود را ارتقا دهید.

جمع بندی

بیماری‌های ریوی و تنفسی با نشانه‌هایی نظیر تنگی نفس، خس خس کردن، سرفه طولانی یا سرفه همراه با خون بروز می‌کنند که نیازمند توجه فوری و مراجعه به دکتر ریه است. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره ویژگی‌های بهترین دکتر ریه در کرج به شما ارائه کنیم.  از شما سپاسگزاریم که این مطلب را خواندید و امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا با مراجعه به یک دکتر خوب و باسابقه، بیماری‌های تنفسی را درمان کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. سلام
    پدرم مشکل ریه داشتن به دنبال متخصص ریه در کرج بودم، با پرس و جو دکتر زمانی رو بهم معرفی کردند
    خدا خیرشون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا