پزشکانکامپوزیت

معرفی بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

در این مطلب پرداخته ایم به معرفی بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت کرج، خیلی از شما عزیزان به دنبال بهترین دندانپزشک در گوهردشت کرج هستید که بتواند خدمات ونیر کامپوزیت را به صورت حرفه ای انجام دهد و لبخند زیبایی را بسازید، سایت پزشک کرج با نظرسنجی مردم گوهردشت بهترین متخصص های کامپوزیت را در لیست زیر جمع آوری کرده است که شما عزیزان بتوانید باکیفیت ترین خدمات کامپوزیت را با دکتر های کامپوزیت در لیست زیر تجربه کنید.

دکتر کامپوزیت در گوهردشت

لیست بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
کلینیک دندانپزشکی رایان 02634402812 سه راه گوهردشت، ما بین سه باندی و فلکه اول گوهردشت، نبش دهم غربی کارمندان، ساختمان گلدار، ط3 واحد5
کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان ۰۲۶۳۴۴۳۶۴۱۸ خیابان اصلی گوهردشت نبش 12 غربی جنب بانک ملت پلاک6 طبقه دوم واحد 4
کلینیک دندانپزشکی یولیا ۰۲۶۳۴۴۷۱۶۲۰ کرج گوهردشت خیابان دوم غربی فاز دو پلاک ۴۴

کلینیک دندانپزشکی رایان

کلینیک دندانپزشکی رایان

کلینیک کامپوزیت دندان رایان یک مرکز تخصصی در زمینه بهبود و زیبایی دندان در گوهردشت کرج و بهترین دکتر کامپوزیت در کرج در این کلینیک مشغول به فعالیت می باشد. که با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد کامپوزیت است. کامپوزیت یک نوع ماده رزینی است که برای ترمیم و بازسازی دندان‌ها به کار می‌رود. کلینیک رایان توسط بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت برای شما کامپوزیت دندان انجام میشود، و توسط تیم حرفه‌ای از دندانپزشکان و پرسنل متخصص در زمینه زیبایی دندان مدیریت می‌شوند. در کلینیک رایان، انواع خدمات ارائه می‌شود که شامل ترمیم‌های کامپوزیتی، پوشش‌دهی و قالبگیری دندان‌ها با لایه‌های کامپوزیتی برای تصحیح رنگ، شکل و اندازه دندان‌ها می‌شود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر جهت مشاوره کامپوزیت و رزرو نوبت تماس بگیرید. وبسایت پزشک کرج تمامی اطلاعات ازتباطی را در جدول زیر برایتان قرار داده است.

خدمات کلینیک دندانپزشکی رایان:

  • ترمیم و پر کردن دندان‌ها: ترمیم دندان، کامپوزیتی و سرامیکی برای بازسازی دندان‌های خراب، پر کردن شکاف‌ها و لایه های دندان به کمک مواد.
  • جراحی دندانی: خدمات جراحی و کشیدن دندان عقل، جراحی‌های لثه و جراحی‌های ترمیمی.
  • ارتودنسی: ارائه خدمات ارتودنسی برای اصلاح و تنظیم انحرافات و ناهنجاری های دندانی.
  • پروتزهای دندانی: ساخت و ارائه پروتزهای دندانی ثابت و متحرک برای جلوگیری از فرسایش و افت دندان‌ها.
  • ترمیم زیبایی و لمینت دندان: ارائه خدمات ترمیم زیبایی با استفاده از مواد مانند کامپوزیت، لمینت دندان برای بهبود رنگ، شکل و زیبایی دندان‌ها.

اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی رایان

آدرس کلینیک دندانپزشکی رایان: سه راه گوهردشت، ما بین سه باندی و فلکه اول گوهردشت، نبش دهم غربی کارمندان، ساختمان گلدار، ط3 واحد5
شماره تلفن: 09307267931 , 02634402812
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 19

کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان

دکتر بیژن رضوان

از بین بهترین دندانپزشک در کرج می توان از دکتر بیژن رضوان نام برد. کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان در گوهردشت کرج واقع شده و با بهره گیری از تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته با آخرین فناوری روز دنیا و همچنین در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد، در خدمت شما عزیزان می باشد. دکتر بیژن رضوان متولد ۱۳۵۷ فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران با شماره نظام پزشکی: ۹۵۹۴۶، محقق برتر جشنواره شهید هدایت و بیش از ۱۷ سال تجربه یکی دیگر از بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت کرج می باشد، ایشان قطعا میتواند در خدمات دندانپزشکی بهترین خدمات را مخصوصا در کامپوزیت به شما عزیزان خدمات با کیفیتی ارائه دهد، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت کامپوزیت میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید. وبسایت پزشک کرج تمامی اطلاعات ازتباطی را در جدول زیر برایتان قرار داده است.

خدمات دکتر بیژن رضوان:

  • اصلاح طرح لبخند، لمینت دندان و ایمپلنت دندان
  • روکش دندان، کامپوزیت ونیر و بلیچینگ دندان
  • ترمیم دندان های پوسیده و آسیب دیده
  • جراحی دندان، جراحی تخصصی لثه، پروتز ثابت و متحرک دندان
  • درمان تخصصی ریشه دندان (عصب کشی) و جرم گیری
  • تشخیص و غربالگری سرطان های دندان
  • کشیدن دندان

دكتر بيژن رضوان اینستاگرام

آدرس مطب دکتر بیژن رضوان: خیابان اصلی گوهردشت نبش 12 غربی جنب بانک ملت پلاک6 طبقه دوم واحد 4
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۴۳۶۴۱۸ , ٠٩٠١٢٩٣١٤١٤
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر

کلینیک دندانپزشکی یولیا

کلینیک دندانپزشکی یولیا

کلینیک دندانپزشکی یولیا یک یک کلینیک تخخصی کامپوزیت دندان در گوهردشت کرج است. این کلینیک با با داشتن بهترین تجهیزات پیشرفته و پرسنل متخصص، به ارائه خدمات با کیفیت کامپوزیت دندان به بیماران می‌پردازد. خدمات این کلینیک شامل درمان ریشه، ایمپلنت دندان، ارتودنسی، کامپوزیت دندان و خدمات جراحی دندانپزشکی می‌شود. کلینیک یولیا بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت می باشد و به محیطی امن و دوستانه برای بیماران خود افتخار می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت، می‌توانید با اطلاعات درج شده در زیر با تماس تلفنی به کلینیک دندانپزشکی یولیا مراجعه فرمایید. وبسایت پزشک کرج همواره به معرفی بهترینها به شما عزیزان پرداخته است. شما میتوانید جهت ملاحظه کامپوزیت های کلینیک دندانپزشکی یولیا به آدرس اینستاگرام که در جدول زیر برایتان قرار داده ایم مراجعه نمایید. اطلاعات بیشتر در ادامه:

خدمات کلینیک دندانپزشکی یولیا:

  • اصلاح طرح لبخند: بلیچینگ دندان، لمینت، روکش های زیرکونیا و روکش های فول سرام
  • ایمپلنت دندان، ارتودنسی (ثابت، متحرک و نامرئی)، کامپوزیت ونیر و جرم گیری دندان
  • ترمیم و درمان: جراحی و کشیدن دندان عقل، پر کردگی های هم رنگ دندان، پر کردگی های غیر هم رنگ و عصب کشی
  • پروتز: روکش های تک دندانی، روکش های جایگزین دندان و پروتزهای متحرک
  • لیفت لثه، جراحی سینوس لثه، پیوند استخوان فک و افزایش طول تاج دندان

اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی یولیا

 

آدرس کلینیک دندانپزشکی یولیا: کرج گوهردشت خیابان دوم غربی فاز دو پلاک ۴۴
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۴۷۱۶۲۰
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: از شنبه تا پنجشنبه ساعت 11 صبح تا 19 بعد از ظهر

سوالات متداول:

۱. آیا دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت خدمات زیبایی دندان را ارائه می‌دهد؟

بله، دکتر کامپوزیت دندان در گوهردشت خدمات زیبایی دندان را ارائه می‌دهد، از جمله ترمیم‌های کامپوزیت، بلیچینگ، روشک های دندانی، لمینت دندانی.

۲. مراحل کامپوزیت دندان چقدر زمان میبرد؟

روند تکمیلی کامپوزیت دندان در فک بالا و پایین تقریبا 4 ساعت می باشد و در 1 جلسه تمامی دندان هایتان را میشود کامپوزیت کرد. البته این موضوع به تشخیص دکتر کامپوزیت در گوهردشت بستگی دارد.

3. هزینه کامپوزیت دندان در گوهردشت چقدر است؟

هزینه های کامپوزیت دندان به میزان ترمیم، نوع مواد استفاده شده، برند کامپوزیت و خدمات ارائه شده بستگی دارد. اما هر واحد کامپوزیت از 1 میلیون 500 هزارتومان شروع میشود.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا