پروفایل کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان

پزشک کرجکلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان

درباره کلینیک

از بین بهترین دندانپزشک های کرج می توان از دکتر بیژن رضوان نام برد. کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان در گوهردشت کرج واقع شده و با بهره گیری از تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته با آخرین فناوری روز دنیا و همچنین در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد، در خدمت شما عزیزان می باشد. و به عنوان بهترین کلینیک و دکتر کامپوزیت در گوهردشت شناخته شده است. دکتر بیژن رضوان متولد ۱۳۵۷ فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران با شماره نظام پزشکی: ۹۵۹۴۶، محقق برتر جشنواره شهید هدایت و بیش از ۱۷ سال تجربه یکی دیگر از بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت کرج می باشد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان

ادامه توضیحات بستن
خدمات
اصلاح طرح لبخند
لمینت دندان
ایمپلنت دندان
روکش دندان
کامپوزیت ونیر و بلیچینگ دندان
ترمیم دندان های پوسیده و آسیب دیده
جراحی دندان
درمان تخصصی ریشه دندان
کشیدن دندان
عصب کشی
آدرس بروی نقشه

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 16.30 عصر الی 21 شب

یکشنبه

از ساعت 16.30 عصر الی 21 شب

دوشنبه

از ساعت 16.30 عصر الی 21 شب

سه شنبه

از ساعت 16.30 عصر الی 21 شب

چهارشنبه

از ساعت 16.30 عصر الی 21 شب

پنجشنبه

از ساعت 9 صبح الی 15 عصر

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

خیابان اصلی گوهردشت نبش 12 غربی جنب بانک ملت پلاک6 طبقه دوم واحد 4

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از کلینیک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن کلینیک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این کلینیک در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت کلینیک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل کلینیک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان در خیابان اصلی گوهردشت نبش 12 غربی جنب بانک ملت پلاک6 طبقه دوم واحد 4 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل کلینیک دندانپزشکی دکتر بیژن رضوان را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل کلینیک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا