زیبایی

معرفی بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس ❤️ در سال [1403]

کاشت مژه از روش‌های محبوب و پرطرفداری است که باعث پرپشت شدن مژه‌ها و زیباترشدن چهره می‌شود. حتما شما هم با تبلیغ‌های کاشت مژه در مراکز مختلف روبرو شده‌اید؛ اگر می‌خواهید بدانید  بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس چه ویژگی‌هایی دارد، میتوانید به صفحه بهترین سالن زیبایی در فردیس مراجعه کنید و یا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه یا eyelash transplant به خدماتی گفته می‌شود که تارهای مو از پشت سر به پلک منتقل می‌شود تا مژه‌ها پرپشت شوند. این شیوه هم در پلک پایین و هم در پلک بالا قابل اجرا است. کاشت مژه دائمی اثرات ماندگار و طولانی مدتی دارد و درصورتی که عمل کاشت موفقیت‌آمیز باشد، تا چند سال دوام دارد.   اما در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی خدمات کاشت مژه نیمه دائمی هم با استفاده از الیاف نرم ارائه می‌شود که مژه‌ها را پرپشت و زیبا و حالت فر آن‌ها را بیشتر می‌کند.

لیست بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس کرج

نام مرکز شماره تماس آدرس مرکز
مرکز پیرسینگ سپیده صداقتی ۰۹۱۹۴۲۵۸۸۲۵ فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹
مرکز کاشت مژه الی 09197258020 فردیس، بلوار شهید ابراهیم اسمی غربی – جنب پیتزا ماسک، ساختمان توکا
مرکز کاشت مژه عروسکا 02636547242 کرج،فردیس، بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 37 و 39

1. مرکز کاشت مژه سپیده صداقتی

سالن مژه سپیده صداقتی

سپیده صداقتی با داشتن 10 سال سابقه در زمینه زیبایی ،گریم سینما و تلوزیون، بیوتی و کاشت مژه به یکی از بهترین مرکز کاشت و اکستنشن مژه در فردیس کرج تبدیل شده است، ایشان دارای مدرک لیسانس گریم ارایش پیرایش فنی حرفه ای و بین المللی و مدرک فنی حرفه ای پوست و مو مدرک دستیار پزشکی پوست و مو و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی می باشد. تمام خدمات کاشت مژه، اکستنشن مژه، کاشت مژه کلاسیک، کاشت مژه والیوم، کاشت والیوم افکت، گربه ای کاشت والیوم افکت عروسکی و… در سالن زیبایی سپیده صداقتی ارائه میشود. در کنارخدمات کاشت انواع مژه، کاشت ناخن، رنگ و لایت، کراتین و… نیز انجام میشود. آدرس این سالن در فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر قرار دارد. آدرس دقیق تر را در جدول زیر بهمراه شماره تماس و ساعت کاری را برایتان قرار داده ایم. به جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات مرکز کاشت مژه سپیده صداقتی به شرح زیر است:

  • کاشت مژه
  • اکستنشن مژه
  • کاشت مژه کلاسیک
  • کاشت مژه والیوم
  • کاشت والیوم افکت گربه ای
  • کاشت والیوم افکت عروسکی
  • کاشت اسپایکی
  • کاشت مژه والیوم افکت سنجابی
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی سپیده صداقتی

آدرس مرکز کاشت مژه سپیده صداقتی: فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹
شماره تلفن: ۰۹۱۹۴۲۵۸۸۲۵
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 19:00
آدرس اینستاگرام  آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

2. مرکز کاشت مژه الی

سالن کاشت مژه الی

سالن زیبایی الی در فردیس یکی ازبهترین سالنهای زیبایی در فردیس میباشد. در این سالن بصورت تخصصی کاشت مژه انجام میشود. اگر از کم بودن مژه های خود ناراضی هستید و میخواهید مزه های پر، طبیعی و جذاب داشته باشید، پیشنهاد وبسایت پزشک کرج، سالن زیبایی الی در فردیس میباشد. این سالن از نظر مردم بهترین سالن کاشت مزه میباشد به همین خاطر ما نام این سالن را در وبسایت پزشک کرج آورده ایم. این سالن در کرج، فردیس، بلوار شهید ابراهیم اسمی غربی قرار دارد. آدرس دقیق تر را در جدول زیر بهمراه شماره تماس و ساعت کاری را برایتان قرار داده ایم. اگر قصد ملاحظه نمونه کارهای سالن کاشت مژه الی را دارید، میتوانید با کلیک بر آیکن اینستاگرام در جدول زیر، وارد صفحه سالن شوید و نمونه کارهایشان را ببینید. به اطلاعاتی که در ادامه برایتان قرار داده ایم توجه کنید:

خدمات مرکز کاشت مژه الی به شرح زیر است:

  • کاشت مژه
  • اکستنشن مژه
  • کاشت مژه کلاسیک
  • کاشت مژه والیوم
  • کاشت والیوم افکت گربه ای
  • کاشت والیوم افکت عروسکی
  • کاشت اسپایکی
  • کاشت مژه والیوم افکت سنجابی
  • و…

اینستاگرام کاشت مژه سالن زیبایی الی

آدرس مرکز کاشت مژه الی: فردیس، بلوار شهید ابراهیم اسمی غربی – جنب پیتزا ماسک، ساختمان توکا
شماره تلفن: 09197258020
ساعت کاری: 10:30 تا 19:00
آدرس اینستاگرام : آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

3. مرکز کاشت مژه عروسکا

سالن کاشت مژه عروسکا

سالن زیبایی عروسکا یکی از بهترین سالنهای زیبایی در کرج میباشد. این سالن خدمات کاشت مژه والیوم، مگا والیوم، اسپایکی و … در این سالن انجام میشود. اگر مژه هایتان کم پشت است و میخواهید چشمهایتان زیباتر دیده شود، حتما کاشت مژه در سالن زیبایی عروسکا را امتحان کنید. این سالن تمامی خدمات زیبایی را در لاین های مختلف به مشتری های خود ارائه میکند. و هر لاین متخصص جداگانه دارد. این سالن به یکی از بهترین سالن های کاشت مژه تبدیل شده است به همین خاطر ما نام این سالن را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. این سالن در کرج،فردیس، بین فلکه سوم و چهارم قرار دارد. آدرس دقیق تر سالن در ادامه، داخل جدول بهمراه شماره تماس برایتان فراهم آوری شده است. حتما به اینستاگرام پیج عروسکا که برایتان در ادامه قرار داده ایم سر بزنید و نمونه کارهایشان را ببینید.

خدمات مرکز کاشت مژه عروسکا به شرح زیر است:

  • کاشت مژه
  • اکستنشن مژه
  • کاشت مژه کلاسیک
  • کاشت مژه والیوم
  • کاشت والیوم افکت گربه ای
  • کاشت والیوم افکت عروسکی
  • کاشت اسپایکی
  • کاشت مژه والیوم افکت سنجابی
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی عروسکا

آدرس مرکز کاشت مژه عروسکا: کرج،فردیس، بین فلکه سوم و چهارم بین خیابان 37 و 39
شماره تلفن: 09361964666 و 02636547242
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 19:00

آدرس اینستاگرام :

آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

چه کسانی به مرکز کاشت مژه مراجعه می‌کنند؟

این روزها کاشت مژه از ترندهای روز دنیا است و کسانی که در کرج هستند و می‌خواهند مژه‌های زیباتری داشته باشند به بهترین مراکز کاشت مژه در کرج مراجعه می‌کنند. کسانی که به طور ارثی مژه‌های کوتاه یا کم تراکمی دارند، هم از کاشت مژه استقبال می‌کنند. حتی افرادی که مژه‌های کم‌رنگی دارند، هم می‌توانند با کاشت مژه، جذابیت چهره خود را افزایش دهند.

البته دلیل کاشت مژه همیشه اهداف زیبایی نیست؛ برخی از افراد که درگیر آسیب‌دیدگی در ناحیه چشم شده‌اند و با سوختگی یا بیماری مژه‌های خود را از دست داده‌اند، هم می‌توانند از خدمات کاشت مژه استفاده کنند.  

چرا باید به بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس مراجعه کنیم؟

کاشت مژه دائمی یک اقدام تخصصی زیبایی است که باید توسط پزشک حرفه‌ای انجام شود تا متقاضی درگیر عارضه خاصی نشود. کاشت مژه موقتی یا نیمه دائمی در آرایشگاه یا مراکز زیبایی باید با استفاده از مواد اولیه باکیفیت انجام شود تا سلامتی مراجعان به خطر نیفتد.

در صورتی که تارهای مژه یا چسب مورد استفاده برای چسباندن مژه کیفیت نامطلوبی داشته باشد، فرد در اثر تماس با مواد شیمیایی نامرغوب درگیر حساسیت می‌شود. حتی ممکن است در اثر تماس با مواد بی‌کیفیت مژه‌های طبیعی هم بریزد. پس برای اینکه درگیر عوارض نشوید، بهتر است به بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس مراجعه کنید.

بهترین مرکز کاشت مژه چه ویژگی‌هایی دارد؟

موارد زیر مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس است.

  • تخصص و تجربه

کاشت مژه یا اکستنشن یک کار تخصصی است که علاوه بر داشتن تخصص، نیازمند تجربه و مهارت است. بنابراین هر فردی نمی‌تواند در مرکز کاشت مژه در فردیس فعالیت کند، بلکه باید تخصص و تجربه کافی داشته باشد و در این زمینه آموزش دیده باشد.

  • قیمت مناسب کاشت مژه

قیمت کاشت مژه ثابت نیست و بستگی به عوامل مختلفی دارد. به طور مثال تعداد تارهای مو مورد استفاده برای کاشت، نوع چسبی که استفاده می‌شود، تخصص و مهارت مژه‌کار از عواملی هستند که قیمت کاشت مژه را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس جایی است که برای خدمات زیبایی که به مشتریان ارائه می‌کند قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای از آن‌ها دریافت کند. بهتر است برای دریافت خدمات کاشت مژه، کیفیت را ملاک قرار دهید و گول قیمت ارزان برخی از مراکز کاشت مژه را نخورید.

  • استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب

نوع مواد مورد استفاده برای کاشت موقت مژه در زیبایی و ماندگاری آن تاثیر دارد و می‌تواند رضایت مراجع را جلب کند.

  • توجه به نظافت مرکز کاشت مژه

مژه‌کار باید از وسایل و ابزارهای استریل و ضدعفونی برای کاشت استفاده کند. زیرا با این اقدام می‌تواند از انتقال عوامل بیماری‌زا و میکروارگانیسم‌ها بین مراجعان مختلف جلوگیری کند.

  • سیستم وقت‌دهی دقیق

همه مراجعان تمایل دارند خدمات را سرساعت یا با تاخیر کم دریافت کنند. قطعا معطل شدن در مرکز کاشت مژه از عوامل اصلی نارضایتی مراجعان است.

سایت پزشک کرج سعی می‌کند بهترین پزشکان و جراحان زیبایی کرج و معتبرترین کلینیک‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی را به شما معرفی کند تا بتوانید از خدمات مطلوب و درجه‌یک استفاده کنید.

جمع‌بندی

کاشت مژه یکی از روش‌های زیبایی و پرپشت کردن مژه‌هاست که شما را از ریمل و فرمژه بی‌نیاز می‌کند. اما باید برای انجام آن به یک مرکز کاشت مژه معتبر مراجعه کنید. این مطلب دربرگیرنده اطلاعات کامل و دقیق درباره ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مژه در فردیس است.

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا