پروفایل کلینیک دندانپزشکی آرین

پزشک کرجکلینیک دندانپزشکی آرین

درباره کلینیک

کلینیک دندانپزشکی آرین متشکل از متخصصین مجرب و باتجربه در حوزه دندانپزشکی و زیبایی با ارائه بروزترین خدمات دندانپزشکی و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا خدماتی همچون: خدمات درمانی دندانپزشکی: ایمپلنت دندان، عصب کشی دندان، رفع پوسیدگی دندان، پر کردن دندان و... را ارائه میدهند، در این کلینیک خدمات ایمپلنت بصورت حرفه ای با بهترین متریال روز دنیا انجام میشود. و به یکی از بهترین کلینیک کامپوزیت در فردیس از نظر مردم شناخته شده است.

کلینیک دندانپزشکی آرین

ادامه توضیحات بستن
خدمات
کامپوزیت دندان
ایمپلنت دندان
جرم گیری و عصب کشی
پروتز دندان ثابت و متحرک
ترمیم دندان
آدرس بروی نقشه

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 16 عصر الی 21 شب

یکشنبه

از ساعت 16 عصر الی 21 شب

دوشنبه

از ساعت 16 عصر الی 21 شب

سه شنبه

از ساعت 16 عصر الی 21 شب

چهارشنبه

از ساعت 16 عصر الی 21 شب

پنجشنبه

از ساعت 16 عصر الی 21 شب

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

فردیس، شهرک وحدت.خیابان ۲۰متری اصلی

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از کلینیک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن کلینیک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این کلینیک در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت کلینیک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل کلینیک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

کلینیک دندانپزشکی آرین در فردیس، شهرک وحدت.خیابان ۲۰متری اصلی مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل کلینیک دندانپزشکی آرین را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل کلینیک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا