پزشکانکامپوزیت

معرفی بهترین دکتر کامپوزیت در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

در زیر میپردازیم به معرفی بهترین دکتر کامپوزیت در فردیس، معرفی 4 دکتر کامپوزیت در کرج (فردیس) به همراه آدرس و شماره تماس و خدماتی که ارائه میدهند، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو آنلاین میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

دکتر کامپوزیت در فردیس

لیست بهترین دکتر کامپوزیت در فردیس کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر رضا واحدی 02634239961 کرج ، فلکه اول فردیس – برج نگین البرز – طبقه سوم
دکتر سیامک نیک اندیش 02636556807 کرج ،فردیس بلوار شهدا بین خ 23و25غربی جدید
دکتر زهرا سلطانی 09351548725 فردیس، کانال شرقی ، روبروی فروشگاه اتکا، ساختمان اداری ارژنته، درب ورود از کوچه 6متری، طبقه 3 واحد 6
دندانپزشکی آرین 02636644505 فردیس، شهرک وحدت.خیابان ۲۰متری اصلی

دکتر رضا واحدی

دکتر رضا واحدی

دکتر رضا واحدی با شماره نظام پزشکی ۱۵۳۶۱۰ در سال 1387 با نمره 489 در کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد و ضمن تحصیل به عنوان دستیار نیمه وقت نزد اساتید بزرگ به تاثیرگذارترین دوره های آموزشی خود اشاره می کند. وی همچنین چندین مقاله تحقیقاتی در طول دوره تحصیلی دکتر واحدی پس از فارغ التحصیلی در سال 1373 با معدل عالی به رشته تحریر درآورد. در سال 2016، آنها فلوشیپ ایمپلنت دندان را از آکادمی بین المللی ایمپلنتولوژی (ICOI) دریافت کردند. دکتر رضا واحدی در حال حاضر یکی از بهترین دندانپزشک در فردیس کرج می باشد و همچنین عضو انجمن دندانپزشکان زیبایی آمریکا و انجمن دندانپزشکی ایران است. وی دوره های پایه و پیشرفته متعددی را در زمینه دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنتولوژی در داخل و خارج از کشور گذرانده و در اکثر سمینارهای علمی شرکت فعال دارد. کادر مجرب مرکز دندانپزشکی دکتر واحدی یکی از بهترین دکتر کامپوزیت در فردیس کرج در محیطی آرام و بهره مندی از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

خدمات دکتر رضا واحدی:

  • ایمپلنت
  • کامپوزيت ونير
  • لمينت سراميکي
  • بليچينگ
  • روکش هاي تمام سراميکي
  • جرم گیری
  • عصب کشی و ترمیم
  • جراحی دندان عقل

دکتر رضا واحدی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر رضا واحدی: کرج ، فلکه اول فردیس – برج نگین البرز – طبقه سوم
شماره تلفن: 0263423996102634239031
وبسایت: drvahedident.com
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 19

قبل از دیدن لیست دوم بهترین دکتر کامپوزیت در فردیس، اگر در محله گوهردشت کرج زندگی میکنید و به دنبال بهترین متخصص کامپوزیت گوهردشت هستید، میتوانید به صفحه بهترین دکتر کامپوزیت در گوهردشت مراجعه کنید.

دکتر سیامک نیک اندیش

دکتر سیامک نیک اندیش

دکتر سیامک نیک اندیش یک دندانپزشک با تخصص در زمینه کامپوزیت دندان در فردیس است. ایشان به عنوان یک متخصص در زمینه دندانپزشکی با شماره نظام پزشکی: 149835 مشغول به فعالیت هستند و درمان‌های مربوط به کامپوزیت دندان را انجام می‌دهند. دکتر سیامک نیک اندیش دکتری متخصص در زمینه کامپوزیت دندان در فردیس است و تجربه درخشانی در این حوزه دارد. ایشان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت کامپوزیت، به ارائه خدمات با کیفیت و جذاب در زمینه کامپوزیت دندان می‌پردازند. ایشان با استفاده از تکنیک‌های نوین در دندانپزشکی کامپوزیت، به حفظ زیبایی طبیعی دندان‌ها و بهبود وضعیت لبخند می‌پردازند. محل مطب دکتر سیامک نیک اندیش در فردیس، با امکانات به‌روز و محیط دندان‌پزشکی مدرن، به بیماران امکانات راحتی و اطمینان از خدمات بهداشت دهان ارائه می‌دهد. به جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات دکتر سیامک نیک اندیش:

  • ایمپلنت
  • کامپوزيت ونير
  • لمينت سراميکي
  • بليچينگ
  • روکش هاي تمام سراميکي
  • جرم گیری
  • عصب کشی و ترمیم
  • جراحی دندان عقل

دکتر سیامک نیک اندیش اینستاگرام

آدرس مطب دکتر سیامک نیک اندیش: کرج ،فردیس بلوار شهدا بین خ 23و25غربی جدید
شماره تلفن: 02636556807
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 19

دکتر زهرا سلطانی

دکتر زهرا سلطانی

به دنبال بهترین دکتر کامپوزیت در فردیس کرج هستید؟ دکتر زهرا سلطانی با شماره نظام پزشکی ۵۷۴۶۶ یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند باشد و با ٧ سال سابقه کاری درخشان، ارایه کلیه خدمات دندانپزشکی و زیبایی و انواع کامپوزیت ها و لمینت ها ،با بروزترین و بهترین دستگاه ها و مواد روز دنیا در محیطی آرام و مدرن انجام میدهد، دکتر زهرا سلطانی یکی از بهترین دکتر کامپوزیت در کرج (فردیس) می باشد که جزء برترین دندانپزشک های فردیس می باشد، برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید. ایشان توانسته رضایت مردمان فردیس را به خود جلب کند و جزو یکی از بهترین ها در تخصص کامپوزیت دندان در فردیس بشود. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج آورده ایم. اطلاعات تماس برایتان در ادامه قرار گرفته شده است.

خدمات دکتر زهرا سلطانی:

  • اصلاح طرح لبخند هالیوودی، لمینت دندان و ایمپلنت دندان
  • روکش دندان، کامپوزیت ونیر و بلیچینگ دندان
  • ترمیم دندان های پوسیده و آسیب دیده
  • جراحی دندان، جراحی تخصصی لثه، پروتز ثابت و متحرک دندان
  • درمان تخصصی ریشه دندان (عصب کشی) و جرم گیری
  • تشخیص و غربالگری سرطان های دندان
  • کشیدن دندان
  • و…

دکتر زهرا سلطانی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر زهرا سلطانی: فردیس، کانال شرقی ، روبروی فروشگاه اتکا، ساختمان اداری ارژنته، درب ورود از کوچه 6متری، طبقه 3 واحد 6
شماره تلفن: 09351548725
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 4 تا 8 عصر هر روز

دندانپزشکی آرین

دندانپزشکی آرین

 از بین بهترین کلینیک های کامپوزیت دندان در فردیس می توان از کلینیک دندانپزشکی آرین نام برد، این دندانپزشکی این مرکز یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در فردیس کرج می باشد و از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار می‌باشد. این کلینیک یکی از بهترین کلینیک های فردیس، از نظر مردم میباشد که از نظر کیفیت مواد به کار رفته در کامپوزیت ها و استفاده از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته در محیطی بسیار شیک و بهداشتی، سبب شده رضایت 97 درصدی مردمان فردیس را به خود جلب نماید. علاوه بر کامپوزیت خدمات دیگری از جمله عصب کشی، ایمپلنت، ارتودنسی، بلیچینگ و… در این کلینیک انجام میشود. جهت ملاحظه نمونه کارها و برسی خدمات کلینیک به اطلاعاتی که در ادامه وبسایت پزشک کرج برایتان فراهم آورده است توجه فرمایید:

تخصص در کامپوزیت دندان: دندانپزشکی آرین به‌عنوان یک کلینیک تخصصی، در زمینه کامپوزیت دندان فعالیت می‌کند. تیم حرفه‌ای و متخصص این کلینیک با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، خدمات بهداشت دهان با استفاده از کامپوزیت را ارائه می‌دهد.

استفاده از مواد با کیفیت بالا: دندانپزشکی آرین از باکیفیت ترین مواد کامپوزیت و در درمان‌های خود استفاده می‌نماید. این امر به حفظ طولانی مدت جلوه زیبایی و عملکرد بهتر درمان کمک می‌کند.

برنامه‌ریزی مختص مراجعه کننده: تیم درمانی کلینیک آرین به دقت به نیازهای هر بیمار گوش داده و برنامه‌های درمانی را بر اساس شرایط فردی برنامه ریزی می‌کند.

پیشرفته بودن تجهیزات: این کلینیک از تجهیزات پزشکی پیشرفته و به‌روز برخوردار است، که این امر به ارتقاء کیفیت و دقت در ارائه خدمات کمک می‌کند.

محیط دوستانه و راحتی بیماران: محیط کلینیک آرین با توجه به راحتی بیماران طراحی شده و با ارائه خدمات با کیفیت، سعی در ایجاد تجربه مثبتی برای بیماران دارد.

به طور کلی، دندانپزشکی آرین به عنوان یک کلینیک کامپوزیت در فردیس، با تخصص، متخصصان کارآمد، و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، به بیماران خدمات با کیفیت ارائه می‌دهد.

خدمات دندانپزشکی آرین:

  • کامپوزیت دندان (ونیر و سرامیکی) و لمینت دندان (سرامیکی و کامپوزینی)
  • ایمپلنت دندان (کاشت) و روکش دندان
  • جرم گیری و عصب کشی (درمان ریشه دندان)
  • پروتز دندان ثابت و متحرک و جراحی تخصصی لثه و فک
  • پیوند استخوان، دندانپزشکی زیبایی و ترمیم دندان

اینستاگرام دندانپزشکی آرین

آدرس دندانپزشکی آرین: فردیس، شهرک وحدت.خیابان ۲۰متری اصلی
شماره تلفن: 02636644505
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 16 الی 21:30

سوالات متداول:

1_ آیا دکتر کامپوزیت در فردیس تخصص خاصی دارد؟

بله، دکتر کامپوزیت در فردیس یک تخصصی در زمینه کامپوزیت دندان دارد و با تجربهٔ طولانی در این حوزه، به ارائهٔ خدمات با کیفیت و متناسب با نیازهای بیماران می‌پردازد. که در لیست بالا بهترین دکتر کامپوزیت را معرفی کرده ایم.

2_ آیا از مواد با کیفیت در درمان‌ها استفاده می‌شود؟

بله، دکتر کامپوزیت در فردیس از مواد با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی در درمان‌های خود استفاده می‌نماید، تا جلوه زیبایی طبیعی دندان‌ها حفظ شود. 

3_ هزینه کامپوزیت دندان در فردیس چقدر است؟

هزینه کامپوزیت دندان بستگی به نوع برند کامپوزیت، پزشک متخصص و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد، ولی درکل، هر واحد کامپوزیت از 800 هزارتومان شروع میشود.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا