پزشکاندندانپزشک

بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج ❤️ از نگاه مردم کرج در سال [1403]

خدمات دندانپزشکی به افرادی که از مشکلات دهان و دندان رنج می‌برند ارائه می‌شود. اگر به دنبال دریافت خدمات باکیفیت و مطلوب هستید باید با ویژگی‌های کلینیک دندانپزشکی خوب آشنا شوید. این سایت (پزشک کرج) اطلاعات کاملی درباره ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کلینیک دندانپزشکی در کرج

لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج

نام کلینیک شماره تماس آدرس کلینیک
کلینیک دندانپزشکی رجایی شهر 02634432060 كرج- رجايي شهر(گوهردشت) – خيابان آزادي شمالي- نبش خيابان دوم شرقي- درمانگاه شبانه روزي رجايي شهر
کلینیک دندانپزشکی بهبد 02632219052 کرج، خیابان بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، روبه‌روی بانک انصار، مجتمع درمانی بهبد، طبقه ۵
کلینیک دندانپزشکی وصال ۰۲۶۳۴۲۱۲۷۱۳ كرج ، بلوارملاصدرا ، ميدان نبوت ، درمانگاه وصال ، طبقه سوم
کلینیک دندانپزشکی رسا 02632550801 کرج- عظیمیه، نرسيده به ميدان اسبی، نبش خیابان اركيده
کلینیک دندانپزشکی آریا 02632265826 كرج. چهار راه طالقاني، نرسيده به اداره پست، برج آذرخش، طبقه٧ واحد ٢٦

کلینیک دندانپزشکی رجایی شهر

کلینیک دندانپزشکی رجایی شهر

مرکز و کلینیک دندانپزشکی رجایی شهر یکی از بهترین‌ کلینیک دندانپزشکی در کرج می باشد، و بهترین دکتر های دندانپزشک در این کلینیک مشغول به فعالیت می باشند، یکی از مزایای این کلینیک 24 ساعت بودن این کلینیک دندانپزشکی می باشد، پس بدون محدودیت زمانی میتوانید به محض مراجعه درمان خود را شروع کنید. این کلینیک با وجود مراجعین زیاد از نظر بهداشت جزو استریل ترین کلینیک ها میباشد. تمامی خدمات دندان در کلینیک رجایی شهر انجام میشود. خدماتی مانند فلوراید تراپی جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان، عصب کشی تک کاناله ، دو کاناله و سه کاناله، سفید کردن دندان با استفاده از بهترین تکنیک های روز دنیا بدون آسیب رسانی به مینای دندان، کامپوزیت و … در این کلینیک انجام پذیر است. در ادامه لیستی از خدمات دیگر این کلینیک و شماره تماس برای برقراری ارتباط را قرار داده ایم. 

خدمات کلینیک دندان پزشکی رجایی شهر به شرح زیر است:

  • پروتز ثابت : روکش سرامیکی
  • ترمیم آمالگام و کامپوزیت نوری
  • جرم گیری و بروساژ
  • پروتز متحرک : کروم کبالت , پارسیل , آکریلی
  • جراحی دندان عقل
  • کشیدن دندان قدامی وخلفی
  • فیشور سیلنت برای کودکان بالاتر از 6 سال
  • فلوراید تراپی برای کودکان جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان ها
  • و…
آدرس کلینیک دندانپزشکی رجایی شهر: كرج- رجايي شهر(گوهردشت) – خيابان آزادي شمالي- نبش خيابان دوم شرقي- درمانگاه شبانه روزي رجايي شهر
ساعت کاری : شبانه روزی
شماره تلفن: 02634432060 , 02634410910
وبسایت: www.darmangah-rajaeshahr.ir
آدرس اینستاگرام: Instagram

کلینیک دندانپزشکی بهبد

کلینیک دندانپزشکی بهبد

کلینیک دندانپزشکی بهبد یکی از کامل ترین، مجهزترین و لوکس ترین کلینیک های دندانپزشکی در محیطی بسیار آرام و دلنشین می باشد که توسط دکتر شهریار جنانی تاسیس شده.این مجموعه حاصل 20 سال تجربه و دانش مستمر است که به منظور ارائه کلیه خدمات درمانی، علمی ماندگار به بیماران محترم گردآوری شده. در این کلینیک خدمات دندانپزشکی کودکان، دندان مصنوعی و متحرک برای بزرگسالان، عصب کشی همه دندانها و … انجام میشود. کلینیک دندانپزشکی بهبد با شرکت های بیمه مانند بیمه سامان، پارسیان، بیمه آسیا و رازی قرارداد جاری دارد و مراجعه کنندگان میتوانند از خدمات درمانی این شرکت های بیمه استفاده نمایند. دکتر های با تجربه ای در این مرکز با سابقه مشغول به فعالیت هستند و شما میتوانید با اطمینان کافی به درمان و زیباسازی دندان های خود بپردازید. جهت برقراری ارتباط با کلینیک بهبد با شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید.

خدمات کلینیک دندان پزشکی بهبد به شرح زیر است:

  • اصلاح لبخند
  • عصب کشی
  • انجام امور زیبایی
  • اورتودنسی
  • ایمپلنت
  • انواع ترمیم های مورد نیاز
  • و … 

اینستاگرام کلینیک بهبد

آدرس کلینیک دندانپزشکی بهبد: کرج، خیابان بهشتی، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، روبه‌روی بانک انصار، مجتمع درمانی بهبد، طبقه ۵
ساعت کاری : 9 صبح تا 9 شب
شماره تلفن: 02632219052 و 02632402374
وبسایت: www.behboddental.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

کلینیک دندانپزشکی وصال

کلینیک دندانپزشکی وصال

کلینیک دندانپزشکی وصال در سال ۱۳۸۱تاسیس شده است موسسان این شرکت دکترحمیدرضا البرزی نیا و دکتر شهریار جنانی و مدیریت کلینیک دندانپزشکی وصال در کرج، دکتر حمیدرضا البرزی نیا بوده است. این کلینیک از نگاه مردم کرج به یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج معروف می باشد و دارای کادر پزشکی و حرفه ای میباشد. در این کلینیک خدمات اورتودنسی دندان، متحرک و ثابت انجام پذیر است. تمامی اموز زیبایی دندان مثل کامپوزیت، لمینت، و… برای نیز جزو خدمات کلینیک دندانپزشکی وصال میباشد. یکی از مهم ترین خدمات این کلینیک جراحی فک، که اولویت یک چهره زیبا میباشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت سبب جلب رضایت بیماران شده است. نمونه کارهای این کلینیک از طریق پیج اینستاگرام قابل مشاهده است و شما میتوانید از طریق کامنتها نظرات کاربران را مورد برسی قرار دهمید. جهت برقراری ارتباط با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. 

خدمات کلینیک دندان پزشکی وصال به شرح زیر است:

  • اصلاح لبخند
  • عصب کشی
  • انجام امور زیبایی
  • اورتودنسی
  • انواع ترمیم های مورد نیاز
  • جرم گیری دندان
  • پوسیدگی دندان
  • بیماری لثه 
  • عصب کشی
  • درمان ریشه دندان
  •  ایمپلنت 
  • بریج دندان در کودکان
  • ارتودنسی دندان
  • و…

کلینیک دندانپزشکی وصال

آدرس کلینیک دندانپزشکی وصال: كرج ، بلوارملاصدرا ، ميدان نبوت ، درمانگاه وصال ، طبقه سوم
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۲۱۲۷۱۳ , ۰۲۶۳۴۴۸۱۴۵۵
ساعت کاری: شنبه تا جمعه 9 صبح تا 9 شب
وبسایت: www.vesaldc.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

کلینیک دندانپزشکی رسا

کلینیک دندانپزشکی رسا

کلینیک دندانپزشکی رسا با 8 سال سابقه کار مستمر، با شماره نظام پزشکی 111583 دارای دو طبقه مجزا با 9 یونیت و اتاق مخصوص برای کودک دلبند شما با بکارگیری دستگاههای بروز و پیشرفته جهت رفاه حال شما عزیزان آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران است. کلینیک رسا یکی ازکلینیکهای مجهز به دستگاه تصویربرداری دیجیتال (فسفر پلیت)، سیستم بروز استریل ابزار و وسایل و تنها کلینیک مجهز به دستگاه اسکنر داخل دهانی در کرج می باشد که با وجود سابقه کار بالا روش های قدیمی را به فراموشی سپرده است. سعی ما براین است که با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه و همکاری پزشکان مجرب لبخند واعتماد به نفس را به شما هدیه دهیم و عضوی جدا نشدنی از خانواده شما عزیزان باشیم. جهت برقراری ارتباط با کلینیک رسا و برسی نمونه کارها میتوانید از طریق اینستاگرام و شماره های داخل جدول، ارتباط داشته باشید.

خدمات کلینیک دندان پزشکی رسا به شرح زیر است:

  • اصلاح لبخند
  • عصب کشی
  • انجام امور زیبایی
  • اورتودنسی
  • ایمپلنت
  • انواع ترمیم های مورد نیاز
  • و … 

اینستاگرام کلینیک رسا

آدرس کلینیک دندانپزشکی رسا: کرج- عظیمیه، نرسيده به ميدان اسبی، نبش خیابان اركيده
ساعت کاری: 9 صبح تا 8 شب
شماره تلفن: 02632550801
وبسایت: www.rasadental.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

کلینیک تخصصی دندانپزشکی آریا

کلینیک دندانپزشکی آریا

کلینیک دندانپزشکی آریا اولین و مجهزترین کلینیک تخصصی با داشتن بیش از 10 سال سابقه در استان البرز می باشد ، این مرکز با محیطی لوکس و مجهز ، با بهره مندی از بهترین و مدرن ترین تجهیزات در فضایی به مساحت 300 مترمربع و 8 یونیت دندانپزشکی خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی ارائه می نماید. این کلینیک دارای پزشک هایی با تخصص های ویژه میباشد که میتواند بیماران را در موضاعات مختلف راهنمایی و به درمان آنها بپردازد. این کلینیک با اساتید دانشگاهی و دندانپزشکی متخصص درتمامی رشته ها همکاری میکند و دارای کادری مجرب و دلسوز مباشد. کلینیک آریا امکاناتی مثل سیستم استریلیزاسیون مرکزی رادیوگرافی پانورکس OPG رادیوگرافی RVG تک دندان را داراست. شما میتوانید از طریق شماره های جدول و پیج اینستاگرام با این کلینیک در ارتباط باشید.

خدمات کلینیک تخصصی دندانپزشکی آریا :

  1. عصب کشی با استفاده از از دستگاه روتاری
  2. سفید کردن دندان (بلیچینگ)
  3. کشیدن و جراحی دندان عقل نهفته
  4. جرمگیری و بروساژ
  5. ارتودنسی ثابت و متحرک (اطفال و بزرگسال)
  6. جراحی فک و صورت
  7. ایمپلنت
  8. پروتز
  9. جراحی لثه
  10. درمان تخصصی ریشه
  11. دندانپزشکی اطفال
آدرس کلینیک دندانپزشکی آریا: کرج، طالقانی جنوبی، طبقه فوقانی بانک اقتصادنوین
ساعت کاری: از شنبه تا پنج شنبه: 9 صبح الی 21 شب
شماره تلفن: 02632731050 , 02632755757
آدرس وبسایت: www.ariadentalclinic.com

تفاوت مطب دندانپزشکی با کلینیک دندانپزشکی چیست؟

پیش از اینکه با ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج آشنا شویم، لازم است تفاوت‌های مطب دندانپزشکی و کلینیک را بررسی کنیم. اصلی‌ترین تفاوت میان مطب و کلینیک این است که کلینیک در بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان دایر می‌شود، اما مطب در یک ساختمان اداری و تجاری است.

ساعت کاری مطب و کلینیک با هم تفاوت دارد. اغلب کلینیک‌ها شبانه‌روزی هستند تا کسانی که نیمه شب دچار عارضه دندانی یا درد می‌شوند هم بتوانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

با وجود تفاوت‌هایی که نام بردیم، باز هم نمی‌توانیم ادعا کنیم خدمات مطب بهتر است یا خدمات کلینیک دندانپزشکی، اما لازم است ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی را بدانیم.

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج

همه ما تمایل داریم برای سلامت دهان و دندان بهترین خدمات دندانپزشکی را دریافت کنیم. موارد زیر مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج است. اگر در فردیس یا گوهردشت کرج ساکن هستید و به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی هستید میتوانید به صفحه بهترین کلینیک دندانپزشکی در فردیس کرج و یا بهترین کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج کلیک کنید.

  1. موقعیت مکانی مناسب

دسترسی آسان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلینیک دندانپزشکی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج باید در منطقه‌ای باشد که امکان دسترسی به آن با وسایل نقلیه عمومی و شخصی آسان باشد. همچنین برای رفاه حال مراجعان به کلینیک دندانپزشکی لازم است امکاناتی نظیر پارکینگ و آسانسور هم فراهم باشد تا استفاده از خدمات آسان شود.

یکی دیگر از مواردی که در تجهیز بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج باید مورد توجه قرار بگیرد، آماده کردن امکانات رفاهی برای افراد کم‌توان و ناتوان جسمی است تا این افراد هم بتوانند از خدمات دهان و دندان استفاده کنند.

  1. تمیزی و استرلیزه بودن کلینیک

وقتی وارد یک کلینیک دندانپزشکی می‌شوید اولین چیزی که به چشم شما می‌آید زیبایی و تمیزی محیط است. تمیز بودن محیط موجب ایجاد اطمینان از دریافت خدمات مطلوب می‌شود. زیرا در محیطی که استرلیزه و تمیز باشد، احتمال انتقال بیماری کاهش پیدا می‌کند و سلامت مراجعه‌کنندگان تضمین می‌شود.

همچنین برای اینکه مراجع احساس خوبی به کلینیک داشته باشد، لازم است اندازه آن به‌قدر کافی بزرگ باشد تا قبل از شروع درمان و حین درمان مراجع احساس راحتی کند.

  1. طراحی و دیزاین حرفه‌ای و مناسب

طراحی دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی باید تداعی کننده آرامش برای مراجعان باشد. به‌خصوص زمانی که قرار است کودکان خدمات دندانپزشکی دریافت کنند و لازم است استرس یا ترسی نداشته باشند و همچنین برای دیدن بهترین دکترهای دندانپزشکی کودکان کرج میتوانید به صفحه بهترین  دندانپزشک کودکان در کرج مراجعه کنید. به همین دلیل برای طراحی دکوراسیون بهترین کلینیک دندانپزشکی از المان‌ها و رنگ‌های مناسب استفاده می‌شود.

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج

  1. پیشرفته بودن تجهیزات و امکانات

بهترین دندانپزشک در کرج باید مجهز به تجهیزات و امکانات تخصصی باشد تا مراجعه‌کنندگان بتوانند خدمات مورد نیاز را با بهترین کیفیت دریافت کنند. استفاده از خدمات تخصصی و پیشرفته نیازمند استفاده از به‌روز ترین دستگاه‌ها است.

به طور مثال برای کاهش آسیب‌های وارده به بیماران و کوتاه‌کردن دوران نقاهت می‌توان از تکنولوژی‌های نوین نظیر لیزر دندانپزشکی یا دستگاه‌های شبیه‌ساز سه‌بعدی استفاده کرد.

  1. پرسنل حرفه‌ای و مجرب

خدمات باکیفیت یک کلینیک دندانپزشکی معتبر در گرو به کارگیری پرسنل حرفه‌ای است که در زمینه‌های مختلف تخصص و تبحر داشته باشند؛ زیرا فقط در این صورت است که می‌توانند خدمات مطلوب و جامعی را به مراجعه‌کنندگان ارائه کنند. هر قدر کارکنان و پرسنل یک کلینیک دندانپزشکی خدمات باکیفیت و مطلوبی در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند، می‌توانند رضایت آن‌ها را جلب کنند.

حتی لازم است برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج به تخصصی بودن خدمات ارائه شده هم توجه کنید. به طور مثال یک دندانپزشک عمومی توانایی انجام اقدامات تخصصی مانند ارتودنسی یا ایمپلنت را ندارد یو لازم است از خدمات یک متخصص استفاده شود و اگر میخواهید با بهترین متخصص ایمپلنت در کرج و بهترین دکتر ارتودنسی در کرج مشاوره های داشته باشید سایت پزشک کرج بهترین متخصص هارا به شما معرفی میکند . به همین دلیل پرسنلی در کلینیک مشغول به کار می‌شوند که بتوانند تمام خدمات موردنیاز مراجعه کنندگان را به آن‌ها ارائه دهند.

بر این اساس خدمات عمومی که در کلینیک دندانپزشکی معتبر به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود شامل موارد زیر است.

  • چکاب و ترمیم دندان
  • سفید کردن دندان
  • عصب‌کشی دندان
  • کشیدن دندان پوسیده و دندان عقل
  • جراحی لثه

و خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل موارد زیر است.

  • کاشت دندان مصنوعی و ایمپلنت
  • اصلاح طرح لبخند
  • ایمپلنت دندان
  • ارتودنسی

به جز این افراد لازم است در کلینیک، دستیاران دندانپزشکی در بخش‌های مالی و پذیرش هم مشغول فعالیت باشند.

  1. برخورد مناسب با مراجعان

یکی از اهداف بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج کسب رضایت حداکثری مراجعان با برخورد درست و حرفه‌ای است. به همین دلیل توجه به نحوه برخورد پرسنل و دندانپزشکان با مراجعان ضروری است.

به طور مثال یکی از اقدامات حرفه‌ای دندانپزشکان این است که مشکلات بیمار را از زبان خود او بشنوند و سپس به معاینه و درمان بپردازند. در این صورت بیمار احساس ارزشمندی می‌کند و با آرامش مراحل درمان را طی می‌کند. همچنین لازم است پزشک برای بیمار توضیح دهد که مشکل چیست و چه اقدامی می‌خواهد انجام دهد.

  1. نوبت‌دهی سازمان یافته درکلینیک دندانپزشکی

یکی از چالش‌های اساسی و مهم در کلینیک‌های درمانی وقت گرفتن است. کوچکترین اخلال و اشتباه در سیستم نوبت‌دهی کلینیک می‌تواند مشکلات زیادی را برای مراجعان و کادر درمان ایجاد کند. بنابراین سیستم نوبت‌دهی سازمان یافته یکی از ویژگی‌های اساسی بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج است و از ایجاد بی‌نظمی جلوگیری می‌کند.

سیستم نوبت‌دهی سازمان یافته علاوه بر اینکه موجب ایجاد نظم در کلینیک و سامان دادن کارها می‌شود، در حفظ احترام مراجعان هم تاثیر دارد.

یکی از نکات اساسی که در سیستم نوبت‌دهی باید به آن توجه شود، این است که روش‌های آن جامع باشد و بتواند به نیازهای تمام مراجعان پاسخ دهد. به‌طور مثال برخی از افراد تمایل دارند به صورت حضوری یا اینترنتی وقت بگیرند؛ درحالی‌که ممکن است گروهی دیگر فرصت گرفتن نوبت حضوری نداشته باشند و بخواهند آنلاین نوبت بگیرند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی کرج امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن یا سایت را برای مراجعان فراهم می‌کند تا بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی نوبت بگیرند.

  1. ارتباط بیمار با دندانپزشک بعد از درمان

یکی از مواردی که در کلینیک دندانپزشکی معتبر به آن توجه می‌شود حفظ ارتباط بیمار با دندانپزشک است. به این ترتیب وقتی بیمار متوجه مراقبت‌های بعد از درمان نمی‌شود یا نیاز به راهنمایی پیدا می‌کند، می‌تواند سوالات خود را از دندانپزشک بپرسد.

جمع‌بندی

به منظور بهره‌مندی از خدمات باکیفیت و مطلوب لازم است به کلینیک دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید چرا که سایت پزشک کرج بهترین کلینیک های دندانپزشکی کرج را از نظر مردم به شما معرفی میکند. در این مطلب سعی کردیم ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج را به شما معرفی کنیم تا برای انتخاب کلینیک و دریافت خدمات مرتبط با سلامت دهان و دندان به مشکل برنخورید. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

4.8/5 - (6 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا