پزشکاندندانپزشک

5 تا از بهترین دندانپزشک کودکان در کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

پیدا کردن دندانپزشک خوب در کرج برای کودکان به خصوص در شهرستان‌ها برای خانواده‌ها بسیار چالش‌برانگیز است. حقیقت این است که برخی دندانپزشکی ها فضای مناسبی برای معاینه کودکان ندارند و همین موضوع موجب ایجاد ترس و وحشت در آن‌ها می‌شود و از طرفی یک دندانپزشک کودک باید علاوه بر دانش و مهارت‌های لازم برای ترمیم و کشیدن دندان‌های کودک، بتوانید به خوبی با او ارتباط برقرار کند و موجب نگرانی کودک و خانواده نشود. اگر ساکن کرج هستید و به دنبال بهترین دندانپزشک کودکان در کرج می‌گردید، ما قصد دارید در این مقاله به شما کمک کنیم تا بدانید چطور یک دندانپزشک را برای فرزندتان انتخاب کنید و به فاکتورهایی در زمان ورود به مطب توجه کنید.

دندانپزشک کودکان در کرج

لیست بهترین دندانپزشک کودکان در کرج

حالا نوبت به معرفی بهترین دندانپزشک کودکان در کرج می‌رسد، در زیر میپردازیم به معرفی بهترین دندانپزشک کودکان کرج از نگاه مردم، لیست بهترین هارا برایتان به نمایش گذاشته ایم و شما میتوانید به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر خود مشاوره، رزرو نوبت و … انجام دهید.

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر علیرضا حیدری 02632555405 کرج، 45 متری کاج، نرسیده به پل آزادگان، ساختمان ارکیده، طبقه اول، واحد 504
دکتر سمانه آقازاده ۰۲۶۳۴۲۵۵۴۹۹ کرج، مهرشهر، بلوار ارم، بن‌بست رز، ساختمان رز (سالیان)، بلوک ۱، طبقه ۴، واحد ۲۴
دکتر سیما شعبانی  02634000107 کرج، ابتدای طالقانی جنوبی، رو به روی بانک کشاورزی، جنب پارکینگ طبقاتی، ساختمان پزشکان ولیعصر، طبقه ۴ واحد۷
دکتر فیروزه نیک برش 02632264655 چهار راه طالقانی خیابان گلها روبروی البسکو ساختمان ماندگار واحد504
دکتر اوین فتاحی 02634259640 کرج- گوهردشت، فلکه اول گوهردشت برج نیکامال، طبقه 6 واحد 8

دکتر علیرضا حیدری

دکتر علیرضا حیدری

 

دکتر علیرضا حیدری با سابقه 22 سال و دارنده مدال طلای المپیاد شیمی کشوری، با شماره نظام پزشکی 91679 مدرس دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی گروه آموزشی دندانپزشکی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و در تهران و کرج، مشغول به طبابت می باشند، و به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک کودکان در کرج شناخته شده است.ایشان و عضو تیم المپیاد شیمی در سال 1374 عضو هیئت علمی گروه آموزشی دندانپزشکی کودکان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، از سال 1384 الی 1387 مدیر گروه آموزشی دندانپزشکی کودکان و ترمیمی دانشگاه علوم پزشكي زاهدان، از سال 1386 الی 1387 معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ، از سال 1386 الی 1387 عضو سابق هیئت علمی گروه آموزشی دندانپزشکی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران، از سال 1388 تا 1401 راهنمایی بیش از ٣۵ پایان نامه در حیطه دندانپزشکی کودکان داشته است. جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره جدول زیر ارتباط برقرار نمایید.

خدمات دکتر علیرضا حیدری عبارت‌اند از:

  • عصب کشی دندان
  • جرم گیری
  • ترمیم دندان
  • روکش دندان
  • فلورایدتراپی
  • کشیدن دندان
  • ارتودنسی پیشگیری
  • چکاپ روتین

اینستاگرام دکتر علیرضا حیدری

آدرس مطب دکتر علیرضا حیدری:
کرج، 45 متری کاج، نرسیده به پل آزادگان، ساختمان ارکیده، طبقه اول، واحد 504
ساعت کاری: 3:30 تا 6:30 عصر
شماره تلفن: 02632555405
وبسایت: drheidari.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر سمانه آقازاده

دکتر سمانه آقازاده

 

دکتر سمانه آقازاده، با شماره نظام پزشکی 128461 همیشه تمام تلاش خود را برای دندان کودکان را برای درمان کرده است. و چز بهترین دندانپزشک کودکان در کرج بوده است. ازآنجایی که نشستن کودکان زیر دست دندانپزشک دشوار است، دکتر سمانه آقازاده با صبوری و خوش اخلاقی و شوخ طبعی و استقبال خوب از ترس کودک کاهش میدهد. ایشان همواره توانسته یک تجربه شیرین و بدون ترسی برای کودکان به ارمغان بیاورد. ایشان همواره به روانشناسی کودکان آشناست و میتواند به راحتی و به زبان ساده کودک را ازفرایند درمان آگاه کند. اگر کودک شما ترس زیادی نسبت به دندانپزشکی دارد، مراجعه به یک پزشکی که تخصص در دندانپزشکی کودکان دارد کمک بسزایی در روند درمان به شما خواهد کرد. در ادامه راه های ارتباطی با این پزشک را برایتان قرارداده ایم.

خدمات دکتر سمانه آقازاده عبارت‌اند از:

  • فلورایدتراپی
  • پلاک‌های متحرک ارتودنسی
  • ترمیم دندان
  • روکش دندان شیری (استیل)
  • کشیدن
  • درمان عصب (عصب کشی)

اینستاگرام دکتر سمانه آقازاده

 

آدرس مطب دکتر سمانه آقازاده:
مهرشهر، بلوار ارم، بن‌بست رز، ساختمان رز (سالیان)، بلوک ۱، طبقه ۴، واحد ۲۴
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۲۵۵۴۹۹
وبسایت: dr-samane.com
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 18:00 عصر
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر سیما شعبانی

دکتر سیما شعبانی

 

دکتر سیما شعبانی با بیش از 10 سال تجربه با شماره نظام پزشکی 156558 در زمینه دندانپزشک کودکان به صورت حرفه ای می باشد،. اگر شما هم به دنبال یک دندانپزشک متخصص کودکان در کرج با تعرفه مناسب می گردید، قطعا دکتر شعبانی یکی از بهترین گزینه می باشد. ایشان یکی از مورد اطمینان ترین دکترهایی میباشد که شما میتوانید با اطمینان کامل فرزند خود را به ایشان بسپارید. دکتر سیما شعبانی بسیار شخصی با اخلاق و با علم میباشد و میتواند با کودکان ارتباط صمیمانه ای برقرار کرده و ترس و استرس آنها را نسبت به دندانپزشکی از بین ببرد. ایشان با خلاقیت خود محیطی آرامبخش و سرگرم کننده برای کودکان فراهم کرده است. از نظر هزینه، دکتر سیما شعبانی بسیار منصف هستند. جهت برقراری ارتباط با ایشان میتوانید از طریق شماره های جدول با ایشان در ارتباط باشید و نمونه کارهای ایشان را داخل اینستاگرام ملاحظه فرمایید.

خدمات دکتر سیما شعبانی عبارت‌اند از:

  • عصب کشی دندان
  • جرم گیری
  • ترمیم دندان
  • روکش دندان
  • فلورایدتراپی
  • کشیدن دندان
  • ارتودنسی پیشگیری
  • چکاپ روتین

اینستاگرام دکتر سیما شبانی

آدرس مطب دکتر سیما شعبانی:
کرج، ابتدای طالقانی جنوبی، رو به روی بانک کشاورزی، جنب پارکینگ طبقاتی، ساختمان پزشکان ولیعصر، طبقه ۴ واحد۷
شماره تلفن: 02634000107 , 02634000108
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 14:00 الی 20:00 شب
وبسایت: drshabani.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر فیروزه نیک برش

دکتر فیروزه نیک برش

 

دکتر فیروزه نیک برش با بیش از 29 سال تجربه در زمینه دندانپزشک کودکان با شماره نظام پزشکی 50075 به صورت حرفه ای فعالیت خود را انجام داده است، با تجربه بالایی که دارد یکی از بهترین دندانپزشک کودکان در کرج می باشد، و قطعا با انتخاب این دکتر تمامی نیازهای درمانی کودکانتان برطرف میشود. ایشان تمامی خدمات دهان و دندان کودکان عصب کشی دندان کودکان، ترمیم دندان، روکش دندان، ارتودنسی، کشیدن دندان و… همجنین این دکتر تمامی نکاتی که یک کودک باید رعایت کند تا دندانهای سالمی داشته باشد را با بیانی ساده، شیرین و تاثیر گذار بیان میکند. ایشان یک دکتر حاذق و با تجربه میباشد که به تمامی رفتارهای کودکان آگاهی دارد. شما میتوانید از طریق پیج اینستاگرام با ایشان ارتباط گرفته و نمونه کارهای ایشان را برسی نمایید یا با شماره های قرارداده شده در جدول زیر با این دکتر در ارتباط باشید.

خدمات دکتر فیروزه نیک برش عبارت‌اند از:

  • فلورایدتراپی کودکان
  • کشیدن دندان کودکان
  • ارتودنسی پیشگیری کودکان
  • چکاپ روتین کودکان
  • عصب کشی دندان کودکان
  • جرم گیری کودکان
  • ترمیم دندان کودکان
  • روکش دندان کودکان

اینستاگرام دکترفیروزه نیک برش

 

آدرس مطب دکتر فیروزه نیک برش:
چهار راه طالقانی خیابان گلها روبروی البسکو ساختمان ماندگار واحد504
اینستاگرام: Instagram
شماره تلفن: 02632264655
ساعت کاری: 10 صبح تا 18:00 عصر

دکتر اوین فتاحی

دکتر اوین فتاحی

 

دکتر اوین فتاحی با شماره نظام پزشکی 128032 دوره تخصصی دندانپزشکی کودکان و نوجوانان را در اصفهان به پایان رساندند و درسال 1395 موفق دریافت بورد تخصصی کشوری با رتبه عالی گردیدند، دکتر اوین فتاحی عضو سازمان نظام پزشکی کشور بوده، دکتر فتاحی قطعا یکی از بهترین انتخاب ها برای درمان دندانی کودکان شما می باشد. ایشان یکی از با اخلاق ترین و محبوب ترین دکترها در زمینه دندانپزشکی کودکان است. و توانسته نظر کودکان را جلب نموده و آموزش های لازم وکاربردی را به آنها توضیح دهد. دکتر اوین فتاحی تمامی خدمات عصب کشی، کشیدن دندان، فلوراید تراپی و … را در مطلب خود انجام میدهد. جهت برقراری ارتباط با ایشان میتوانید از طریق شماره های جدول و یا از طریق پیج اینستاگرام نمونه کارهایشان را برسی نموده با ایشان در ارتباط باشید.

خدمات دکتر اوین فتاحی عبارت‌اند از:

  • عصب کشی
  • فیشورسیلانت
  • فلوراید تراپی
  • درمان های ترمیمی
  • درمان تحت بیهوشی

اینستاگرام دکتر آوین فتاحی

 

آدرس مطب دکتر اوین فتاحی:
کرج- گوهردشت، فلکه اول گوهردشت برج نیکامال، طبقه 6 واحد 8
وبسایت: dravinfattahi.ir
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 9 صبح تا 9 شب
شماره تماس: 02634259640

ویژگی‌های بهترین دندانپزشک کودکان در کرج

اگر به دنبال بهترین دندانپزشک کودکان در کرج هستید، لازم است با ویژگی‌های یک دندانپزشک مناسب برای کارهای کودک آشنایی داشته باشید. شاید زمانی که ما به عنوان بزرگسال قصد انتخاب یک دندانپزشک خوب را داریم، تنها به کیفیت کار، مهارت، هزینه و سرعت عمل پزشک توجه کنیم. اما زمانی که پای کودکان در میان است، لازم است علاوه بر این‌ها به فاکتورهای دیگری نیز توجه کنید. تجربه پزشک برای کار با کودکان و فراهم کردن محیط مناسب و همچنین نحوه برخورد او با کودکان اهمیت زیادی در انتخاب بهترین دندانپزشک کودکان در کرج دارد. در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین ویژگی‌های دندانپزشک کودکان در کرج آشنا شوید.

داشتن مهارت کافی

اولین موضوعی که لازم است برای انتخاب بهترین دندانپزشک کودکان در کرج مدنظر داشته باشید، داشتن مهارت و تخصص کافی برای درمان دندان‌های کودک است. یک دندانپزشک کودک باید مهارت کافی برای مدیریت و درمان مشکلات دهان و دندان کودکان و نوجوانان از سن 6 ماهگی تا 20 سالگی داشته باشد.

او باید با تشخیص زودهنگام حفره‌های دندانی به بهترین نحو و با ملایمت کامل دندان‌های کودک را بررسی و در صورت نیاز درمان کند. توجه داشته باشید که برای درمان مشکلات دهان و دندان کودک به جای کمک گرفتن از یک دندانپزشک عمومی از دندانپزشک کودک که آشنایی کامل و تجربه کافی برای درمان دندان‌های کودک دارد، کمک بگیرید. یک دندانپزشک کودک علاوه بر پشت سر گذاشتن دکترای عمومی دندانپزشکی چند سال نیز دوره دهان و دندان کودک را پشت سر می‌گذارد و از همین رو مهارت، دقت و همچنین تجربه بیشتری برای کار با کودکان دارد.

لارم به ذکر است خیلی از کودکان نیار به عصب کشی دندان دارند و باید دکتر مناسبی برای عصب کشی دندان انتخاب شود چرا که عصب کشی دندان از فرایند کاری سختی برخوردار می باشد و ما پیشنهاد میکنیم به صفحه بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج مراجعه کنید.

فراهم کردن محیط مناسب برای معاینه کودک

بهترین دندانپزشک کودکان در کرج باید علاوه بر مهارت کافی، در مطب خود تجهیزات مناسبی برای معاینه و درمان کودک داشته باشد. از طرف دیگر معمولا کودکان با ورود به دندانپزشکی بزرگسالان و فضاهایی که برای آن‌ها طراحی نشده‌اند، دچار ترس و وحشت می‌شوند. بهترین دندانپزشک کودکان در کرج باید با در نظر گرفتن علایق کودکان طراحی منحصربه‌فردی برای کودکان داشته باشد تا کودک با ورود به مطب احساس خوبی را تجربه کند و نگران نشود. استفاده از پوسترهای کودکانه در کنار به کار بردن رنگ‌های شاد و لوازم جذاب برای کودکان می‌تواند به تجربه بهتر یک کودک در دندانپزشکی کمک زیادی کند.

توانایی برقراری ارتباط مناسب با کودک

شاید یک دندانپزشک بزرگسال برای درمان به سرعت شروع به بی‌حس کردن دهان و انجام فرآیند درمان کند. اما زمانی که قرار است دندانپزشک دندان یک کودک را معاینه یا درمان کند، قبل از هر چیزی باید توانایی برقراری ارتباط با کودک را داشته باشد. بهترین دندانپزشک کودکان در کرج باید بتواند به روی خوش و به راحتی با کودک ارتباط برقرار کند و قبل از شروع درمان با او دوست شود. معمولا کودکان به حرف‌های کسی که دوستش دارند و با او احساس راحتی می‌کنند، بهتر گوش می‌کنند. بنابراین داشتن کمی اطلاعات روانشناسی در کنار  شوخی و خنده با کودک می‌تواند جو جدی دندانپزشکی را با یک محیط جذاب برای او تبدیل کند.

بهتر است بعد از اتمام کار در دندانپزشکی حتما به احساسات و رضایت کودک توجه کنید. در صورتی که کودک تجربه خوبی از دندانپزشکی نداشت و یا دچار ترس و نگرانی شد، بهتر است دفعه بعد به مطب دیگری بروید. اما اگر احساس کردید که کار پزشک خوب بوده  کودک نیز از روند کار راضی است، می‌توانید برای درمان‌های بعدی نیز به همان پزشک مراجعه کنید.

نزدیک بودن مطب دندانپزشک به محل زندگی

معمولا کودکان نسبت به درد بسیار کم‌طاقت هستند و از همین رو نزدیک بودن مطب به محل زندگی شما می‌تواند نکته بسیار مثبتی باشد. بهتر است برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک کودکان در کرج حتما به نزدیک بودن مطب یا کلینیک و همچنین دسترسی راحت به بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج توجه ویژه‌ای داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید به سرعت خودتان را به کلینیک یا مطب موردنظر برسانید.

بهترین سن برای مراجعه کودک به دندانپزشکی چه زمانی است؟

معمولا از چندماهگی که دندان‌های نوزاد شروع به رویش می‌کند، لازم است یک دندانپزشک برای او در نظر داشته باشید تا در صورت بروز مشکل نگران پیدا کردن یک دندانپزشک نباشید. رویش دندان‌های شیری در برخی کودکان از سن 4 تا 18 ماهگی آغاز می‌شود و معمولا تا سن 2 تا 3 سالگی 20 دندان کودک رویش می‌کند و کامل می‌شود.

بهتر است با نزدیک شدن سن کودک به رویش دندان بهتر است چند مطب را بررسی کنید و در مورد کار و همچنین نحوه برخورد پزشک با کودکان تحقیق کنید. بعد از پیدا کردن بهترین دندانپزشک کودکان در کرج می‌توانید هر زمان که لازم شد، کودک را با خیال راحت نزد دندانپزشک ببرید. بعد از رویش دندان‌ها از سن 6 تا 7 سالگی نیز باید منتظر افتادن دندان‌های شیری و رویش دندان‌های دائمی باشید. در این زمان نیز معمولا لازم است چندین بار به دندانپزشک مراجعه کنید تا دندان‌ها به‌طور مرتب رشد کنند و مشکلی در رویش آن‌ها ایجاد نشود.

چرا نباید برای کودکان از کلینیک‌های دندانپزشکی بزرگسالان استفاده کنیم؟

شاید تا چندین سال پیش در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک تعداد کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی کودک کمتر از الان بودند و بسیاری از خانواده‌ها برای درمان مشکلات دهان و دندان کودک، او را به یکی از کلینیک‌ها و مطب‌های بزرگسالان می‌بردند. اما حقیقت این است که روحیه کودکان به‌شدت با احساسات یک فرد بزرگسال متفاوت است و قرار گرفتن او در یک محیط نامناسب برای درمان می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری بر روحیه و احساسات او وارد کند. زمانی که فضای دندانپزشکی برای کودکان طراحی‌شده باشد، او از بدو ورود به مطب یا کلینیک احساس خوبی را تجربه می‌کند و خاطره بهتری از دندانپزشکی برای او در ذهن باقی می‌ماند.

جمع‌بندی نهایی

پیدا کردن بهترین دندانپزشک اطفال در کرج برای خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها به تازگی دندان درآورده و یا با مشکلات دهان و دندان روبرو شده، اهمیت زیادی دارد. به خاطر داشته باشید که کودک شما روحیه حساس و دندان‌های ظریفی دارد و از همین رو نباید او را برای درمان به کلینیک‌های عمومی و نامناسب ببرید. درمان دندان‌های کودک توسط بهترین دندانپزشک کودکان در کرج و در کلینیک یا مطب مخصوص به کودکان موجب می‌شود تا کودک ترس کمتری را تجربه کند و در نوبت‌های بعدی برای درمان دندان با مشکل روبرو نشوید.

بهتر است برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک کودکان در کرج ابتدا به سراغ گزینه‌هایی بروید که نسبت به محل زندگی شما فاصله کمتری دارند که مجموعه پزشک کرج راه را برای شما آسان کرده است و بهترین دکتر های داندانپزشک را به شما معرفی میکند و دسترسی به آن برای شما راحت‌تر در دسترس شما میگذارد. سپس می‌توانید با کمک گرفتن از یک دندانپزشک باتجربه و ماهر دندان‌های کودک را درمان کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫3 دیدگاه ها

  1. به دنبال بهترین دندانپزشک کودکان کرج بودم که با سایت پزشک کرج آشنا شدم، و به همین صفحه منتقل شدم و با بهترین دکترای دندانپزشک کودکان آشنا شدم، و خداروشکر خیلی راضی هستم و پسرم بدون هیچ ترس و استرسی دندوناشو درست کردم. با تشکر از پزشک کرج

  2. واقعأ در این صفحه بهترین دندانپزشک کودکان در کرج معرفی شده، من خیلی راضی بودم
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا