پزشکاندندانپزشک

معرفی 5 تا از بهترین جراح دندانپزشک در کرج ❤️ از نگاه مردم در سال (1403)

متاسفانه یکی از مشکلات رایج در میان ایرانیان، بیماری‌های دندانی هستند که در اثر مراقبت نادرست و یا عوامل متنوع دیگر به وجود می‌آیند. برخی از مردم تصور می‌کنند که می‌توان تمامی مراحل درمان بیماری‌های دندانی را نزدیک پزشک عمومی دندانپزشکی انجام داد؛ اما با توجه به اینکه هر یک از مشکلات دندانی نیاز به بررسی تخصصی و دقیق دارند، متخصصین زیادی در حوزه درمان دندان‌ها خدمات ارائه می‌کنند که یکی از مهم‎ترین این متخصص‌ها، جراح دندانپزشک است.

بهترین جراح دندانپزشک در کرج

بسیاری از افرادی که در کرج حضور دارند، به دنبال بهترین دکتر جراح دندانپزشک در کرج هستند تا بتوانند مراحل درمان بیماری‌های دندان خود را نزد این دندانپزشکان انجام دهند. با توجه به اهمیت این موضوع، در ادامه مقاله قصد داریم در مورد دکتر جراح دندانپزشک در کرج و خدمات ارائه شده توسط این دندانپزشکان صحبت کنیم.

لیست بهترین جراح دندانپزشک در کرج

در ادامه میپردازیم به معرفی بهترین جراح دندانپزشک در کرج از نگاه مردم، که میتوانید با هر جراح مورد نظر خود به صورت مستقیم تماس بگیرید و از خدماتی که ارائه میدهند به صورت کامل استفاده کنید.

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر زکیه پورذکریا ۰۲۶۳۴۲۱۱۳۷۸ کرج فلکه اول گوهردشت-ابتدای مطهری-ساختمان یاس- طبقه اول واحد 4
دکتر فاطمه شریفی ۰۲۶۳۲۵۴۳۸۹۴ کرج ،بلوار امام رضا، بین اردلان چهارم و پنجم، مجتمع سیمرغ، طبقه چهارم، واحد 401
دکتر میترا گنجی 09960181858 کرج، جهانشهر، بلوار ماهان به سمت طالقانی، خیابان اموزش و پرورش، ساختمان پزشکان ماهان، طبقه ۵ واحد ۱۳
دکتر سید امیرعلی ترابی 02634001216 کرج، ابتدای طالقانی جنوبی، روبروی بانک‌ کشاورزی، جنب پارکینگ‌ طبقاتی، ساختمان ولیعصر، طبقه 4
دکتر علی اصغر نادری 09233284122 کرج، طالقانی جنوبی، جنب پارکینگ شهرداری کوچه گلها، رو به روی البسکو، ساختمان گلستان 1،طبقه همکف

دکتر زکیه پورذکریا

دکتر زکیه پورذکریا

دکتر زکیه پورذکریا با سابقه درخشانی که در زمینه دندانپزشکی دارد، محبوبیت زیادی بین مریضان خود دارد، و در کار خود بهترین می باشد، اگر دنبال بهترین جراح دندانپزشک در کرج هستید، قطعا دکتر پورذکریا یکی از بهترین انتخاب شما می باشد. ایشان یکی از بهترین دکتر دندانپزشک کودکان در کرج می باشد. از بیوگرافی ایشان میتوان به مواردی چون: ایمپلنتولوژیست ،متخصص کاشت ایمپلنت از دانشگاه تهران، عضو انجمن ایمپلنت ICOI امریکا، عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی امریکاAACD، و عضویت در بنیاد ملی نخبگان اشاره نمود. با توجه به رزومه قوی که دکتر زکیه پوردکریا دارند قطعا اولین و برترین انتخاب برای کسانی است که بدنبال انجام خدمات دندانپزشکی هستند. جهت برقرای ارتباط با ایشان با شماره های جدول بطور مستقیم میتوانید تماس بگیرید و با کلیک بر روی آیکون اینستاگرام وارد صفحه ایشان شده و نمونه کارهایشان را ملاحظه نمایید.

خدمات دکتر زکیه پورذکریا عبارت‌اند از:

  • عصب کشی
  • ایمپلنت
  • پروتز ثابت و متحرک
  • ارتودنسی
  • بلیچینک
  • انواع جراحی
  • ترمیم دندان
  • کامپوزیت
  • و…

اینستاگرام دکتر زکیه پورذکریا

آدرس مطب دکتر زکیه پورذکریا: کرج فلکه اول گوهردشت-ابتدای مطهری-ساختمان یاس- طبقه اول واحد 4
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۲۱۱۳۷۸ , ۰۹۱۹۰۹۴۰۷۹۹
وبسایت: drpourzekriya.com
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: سه شنبه ها و چهارشنبه ها 16:00 تا 20:00 

دکتر فاطمه شریفی

دکتر فاطمه شریفی

دکتر فاطمه شریفی تحصیل کرده در دانشگاه شهید بهشتی تهران با شماره نظام پزشکی ۱۶۳۳۱۶ یکی از بهترین، درستکار ترین و با علم ترین دکتر های خانم با 8 سال سابقه کار در کرج هستند. همچنین ایشان جزو انجمن دندانپزشکی ایران میباشند. مطب ایشان در آزادگان کرج میباشد. دندان پزشکی شغلی است که دقت بالایی را میطلبد و ایشان با دقت بر مسائل جزعی از پدید امدن مشکلات بزرگ جلوگیری میکند. این دکتر از فناوری های جدید که بطور مداوم توسعه میابد استفاده میکند و همیشه طبق علم روز دنیا عمل میکند. دکتر فاطمه شریفی شخصی بسیار صبور و دلسوز میباشد. ایشان در پیج اینستاگرام خود نکات نگهداری درست از دندانها را آموزش میدهد و خدماتی که به بیماران ارائه میدهد را انتشار میدهد. این عمل سبب شده تا مخاطبان راحت تر با نحوه عملکرد ایشان آشنا شوند. جهت یرقراری ارتباط با شماره تلفنهای داخل جدول بطور مستقیم تماس بگیرید.

خدمات دکتر فاطمه شریفی عبارت‌اند از:

  • جراح دندانپزشک
  • دکترای دندانپزشکی
  • عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی
  • بلیچینگ
  • جراحی زیبایی
  • عصب کشی
  • جرمگیری

 

دکتر فاطمه شریفی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر فاطمه شریفی: کرج ،بلوار امام رضا، بین اردلان چهارم و پنجم، مجتمع سیمرغ، طبقه چهارم، واحد 401
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۵۴۳۸۹۴ , ۰۹۹۲۵۶۵۰۰۴۳
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 9 صبح تا 12.30

دکتر میترا گنجی

دکتر میترا گنجی

 دکتر میترا گنجی با کد نظام پزشکی: 177286 یکی از بهترین دندانپزشک های استان البرز می باشد، و این محبوبیت بین مردم بسیار زیاد می باشد، دکتر گنجی یکی از بهترین جراح دندانپزشک کرج می باشد و با کیفیت کاری که دارد توانسته است به شدت در این زمینه محبوبیت زیادی داشته باشد. ایشان با بنیان کارت در کرج قرارداد دارند این قرارداد برای بیماران کلینیک ایشان این امتیاز را به ارمغان میاورد که با تخفیف از خدمات استفاده کنند. عصب کشی، جرم گیری دندان با بهترین تکنولوژی روز بدون آسیب رسانی به دندان، جراحی زیبایی، ایمپلنت دندان و… بین 50 الی 90 درصد تخفیف انجام میگردد. جهت برقراری ارتباط با ایشان میتوانید بصورت مستقیم با شماره های داخل جدول تماس حاصل نمایید و با کلیک بر روی آیکن اینستاگرام داخل جدول مستقیما به صفحه اینستاگرام ایشان وارد شده و میتوانید نمونه کارهای ایشان را ملاحظه نمایید. 

خدمات دکتر میترا گنجی عبارت‌اند از:

  • جراح دندانپزشک
  • دکترای دندانپزشکی
  • عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی
  • بلیچینگ
  • جراحی زیبایی
  • عصب کشی
  • جرمگیری

اینستاگرام دکتر میترا گنجی

آدرس مطب دکتر میترا گنجی: کرج، جهانشهر، بلوار ماهان به سمت طالقانی، خیابان اموزش و پرورش، ساختمان پزشکان ماهان، طبقه ۵ واحد ۱۳
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 16 صبح تا 20.00 عصر
شماره تلفن: 09960181858

دکتر سید امیرعلی ترابی

دکتر سیدامیرعلی ترابی

دکتر سید امیرعلی ترابی یکی از بهترین پزشکان در زمینه است و با شماره نظام پزشکی 191189 کرج، ابتدای طالقانی جنوبی، روبروی بانک‌ کشاورزی، جنب پارکینگ‌ طبقاتی، ساختمان ولیعصر، طبقه 4 مشغول به کار میباشند. دکتر سیدامیرعلی ترابی در تجربه بسیار خوبی داشته و می‌تواند شما را در درمان بیماری‌ها و مشکلات مربوطه یاری نماید. ایشان یک دکتر حاذق و ماهر در کار خود میباشند و جزو بهترین دکترها در کرج شناخته شده اند. دکتر سید امیرعلی ترابی خدمات مربوط به درمان ریشه دندان، بازسازی دندان، پر کردن دندان با مواد سفید و با کیفیت ترین متریال ها را در مطب خود بهمراه تیمی حرفه ای به انجام میرسانند. همچنین ایمپلنت دندان و ارتودنسی شفاف نیز از خدماتی است که در مطب ایشان انجام میپذیرد. جهت برقراری ارتباط با ایشان میتوانید ازطریق اینستاگرام و شماره های واقع در جدول بصورت مستقیم در ساعات کاری ارتباط بگیرید.

خدمات دکتر سید امیرعلی ترابی عبارت‌اند از:

  • جراح دندانپزشک
  • دکترای دندانپزشکی
  • عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی
  • ایمپلنت
  • بلیچینگ
  • درمان ریشه
  • ترمیم دندان
  • پر کردن دندان
  • ارتودنسی
  • و…

 اینستاگرام دکتر سید امیرعلی ترابی

آدرس مطب دکتر سیدامیرعلی ترابی: کرج، ابتدای طالقانی جنوبی، روبروی بانک‌ کشاورزی، جنب پارکینگ‌ طبقاتی، ساختمان ولیعصر، طبقه 4
شماره تماس: 02634001216
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 10 صبح تا 20:00 شب

دکتر علی اصغر نادری

دکتر علی اصغر نادری

دکتر علی اصغر نادری یکی از بهترین دکترهای جراحی دهان و دندان، فک و صورت با شماره نظام پزشکی ۱۲۹۷۲۴ عضو سابق هیات علمی دانشگاه میباشد. ایشان شخصی با علم و دانایی بالا در حرفه خود میباشد. دکتر علی اصغر نادری همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات داشته است و در کرج خواهان بسیاری بعلت کیفیت خدماتش داشته است. تمامی جراحی های دهان و دندان، طراحی دندان، بهترین کامپوزیت ها، لیفت لثه و… در مطب ایشان انجام پذیر است. ایشان عصب کشی و پر کردن دندان را با بهترین مواد و نامدارترین برندها در مطب های خود به انجام میرساند. بلیچینگ دندان با بهترین مواد اروپایی انجام میشود. شما میتوانید از طریق اینستاگرام نمونه کارهای ایشان را ملاحظه نمایید و نظرات کاربران را برسی نمایید. چنانچه تمایل به ارتباط گرفتن با این مجموعه را دارید میتوانید از طریق شماره های جدول بصورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات دکتر علی اصغر نادری:

  • ویزیت اولیه
  • انجام خدمات ایمپلنت با شرایط اقساطی دارای گارانتی تضمین کیفیت
  • انجام خدمات زیبایی با بالاترین سطح دقت و کیفیت دارای گارانتی تضمین کیفیت شامل:
    – لمینیت ایمکس
    – ونیر کامپوزیت
    – لیفت لثه
  • انجام کلیه درمان های روتین دندانپزشکی شامل:
    – عصب کشی تمام دیجیتال دندان ها
    – ترمیم و پر کردن دندان ها با بهترین و عالی ترین برند کامپوزیت دندان جراحی دندان عقل نهفته و نیمه نهفته
    – انجام انواع روکش های با کیفیت سرامیکی (طرف قرارداد با بهترین لابراتوارهای تهران و البرز)
    – بلیچینگ و سفید کردن دندان ها با مواد اروپایی

اینستاگرام دکتر علی اصغر نادری

آدرس مطب دکتر علی اصغر نادری: کرج، طالقانی جنوبی، جنب پارکینگ شهرداری کوچه گلها، رو به روی البسکو، ساختمان گلستان 1،طبقه همکف
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 16 الی 20
شماره تلفن: 09233284122 و 02634206008

جراح دندانپزشک کیست؟

علم دندانپزشکی یکی از تخصص‌های پزشکی است که برای درمان بیماری‌های دندانی روی‎کار آمده است. جراح دندانپزشک یکی از متخصصین حوزه دندانپزشکی است که برای انجام عمل‌های جراحی دندانی، از روش‌های نوین و جدید کمک می‌گیرد. در واقع، گاهی درمان دندان با روش‌های روتین که دندانپزشکان عمومی انجام می‌دهند، امکان‎پذیر نیست و نیاز به ارائه خدمات تخصصی‎تر برای درمان دندان هاست. در این زمان دندانپزشکانی که کار جراحی دندان‌ها را انجام می‌دهند. می‌توانند خدمات درمان دندان را به صورت تخصصی و اصولی‎تر به مردم عزیز ایران ارائه کنند.

جراح دندانپزشک فردی است که با داشتن تخصص در حوزه جراحی لثه و دندان، می‌تواند ناهنجاری‌های دندانی را برطرف کند. این دندانپزشک عمدتا دارای مدرک تخصصی در حوزه جراحی است و با پاره کردن لثه و رسیدن به بخش‌های داخلی لثه و دندان، می‌تواند مراحل درمان دندان‌ها را انجام دهد. بنابراین، دکتر جراح دندانپزشک در کرج بیشتر با بخیه و برش سر‎و‎کار دارد.

وظایف مختلف جراح دندانپزشک در کرج

به طور کلی، جراح دندانپزشک در کرج می‌تواند خدمات بسیار متنوعی را به بیماران ارائه کند مثل عصب کشی دندان، عصب کشی دندان باید یک دکتر دندانپزشک ماهر این خدمت را انجام دهد، برای دیدن بهترین دکتر عصب کشی دندان میتوانید به صفحه بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج مراجعه کنید. چون این پزشکان دارای مدرک عمومی دندانپزشکی نیز هستند و برای ارائه خدمات معمولی و عمومی دندانپزشکی مانند ترمیم، پر کردن دندان‌ها و همچنین جرم‎گیری تخصص کافی دارند؛ اما با توجه به اینکه شمار دندانپزشکان عمومی در کرج کم نیستند؛ لازم است که برای دریافت خدمات تخصصی به جراح دندانپزشک در کرج مراجعه کرد.

در حال حاضر، هر یک از پزشکان جراح دندانپزشک در کرج می‌توانند خدمات مختلفی را از جمله خدمات زیر به مردم ارائه کنند. به غیر از اینکه خدمات، جراحان می‌توانند در مورد مشکلاتی از قبیل آپنه خواب، مشکلات سینوس‌ها، تغییر رنگ دندان‌ها و … نیز فعال باشند.

جراحی دندان‌های خراب و دارای آبسه

در بعضی از مواقع عفونت دندان آنقدر پیشرفت می‎کند که کم‎کم به سمت لثه می‌رود و باعث آبسه و کیست‌های عفونی می‌گردد. در این زمان یک دندانپزشک عمومی نمی‌تواند آبسه یا عفونت را از داخل دندان خارج کند و مراحل ترمیم یا حتی کشیدن دندان را انجام دهد. جراح دندانپزشک در کرج با ایجاد برش و حتی زدن بخش، می‌تواند مراحل جراحی دندان‌های خراب و دارای آبسه و چرک عفونی را انجام دهد.

خارج کردن دندان‌های نیمه نهفته و نهفته از لثه

کشیدن دندان‌های نهفته و نیمه نهفته که در داخل لثه باقی مانده‎اند، کار ساده‎ای نیست و نیاز به ایجاد برش برای باز کردن لثه دارد. بسیاری از افراد بزرگسال با مشکل نهفته و یا نیمه نهفته بودن دندان‌های عقل خود مواجه هستند. در این صورت باید بخشی از لثه برش زده شود تا دندانی که درون لثه پنهان شده است، خارج شود. طبق توضیحات داده‎شده می‌توان متوجه شد که کار خارج کردن دندان‌های نهفته و نیمه نهفته کار ساده‎ای نیست و حتما باید به صورت تخصصی انجام شود. دکتر جراح دندانپزشک در کرج با داشتن تخصص در این زمینه، به شما جهت خارج کردن دندان‌ها کمک می‌کند.

کاشت ایمپلنت دندانی

یکی از پرمتقاضی‎ترین خدمات ارائه شده توسط جراح دندانپزشک در کرج، کاشت ایمپلنت‌های دندانی است. ایمپلنت‌های دندانی، دندان‌های جایگزینی هستند که می‌توانند با کمک دو بخش روکش و پیچ، در دندان ساخته و مورد استفاده قرار گیرند. کاشت ایمپلنت دندانی نیز نیاز به تخصص دارد. دندانپزشکان عمومی نمی‌توانند این کار را بدون داشتن تخصص جراحی دندانی، انجام دهند. چون در نهایت، اگر کاشت ایمپلنت دندانی به درستی انجام نگیرد؛ احتمال رد شدن آن در دندان بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. جراح دندانپزشک در کرج، می‌تواند مراحل کاشت ایمپلنت دندانی را به صورت تخصصی و اصولی به شما عزیزان ارائه کند تا در نهایت از نتیجه کار لذت ببرید.

در نهایت اگر میخواهید بهترین متخصص ایمپلنت در کرج و متخصص ایمپلنت در فردیس کرج را بشناسید حتما به صفحات مرتبط خود مراجعه کنید و میتوانید با یکی از متخصص های مورد نظر تماس بگیرید و مشاوره ای داشته باشید، در سایت پزشک کرج بهترین متخصص ها و دکتر ها را میتوانید برای انجام خدمات پزشکی استفاده کنید.

جراحی دندان‌های شکسته

تصادفات رانندگی، زمین خوردن‌های ناگهانی، خوردن توپ به دندان و … همگی می‌توانند باعث ایجاد شکستگی در دندان‌ها شوند. اگرچه در برخی از موارد می‌توان شکستگی دندان‌ها را با ساخت یک روکش اختصاصی، رفع کرد؛ اما در صورتی که راهی به جز خارج کردن دندان از لثه نباشد، باز هم باید از جراح دندانپزشک در کرج کمک گرفته شود. در این صورت، دندان شکسته که در داخل لثه باقی مانده است، می‌تواند توسط جراح دندانپزشک از لثه خارج شود.

هزینه دریافت خدمات از جراح دندانپزشک در کرج چقدر است؟

هزینه دریافت خدمات از دکتر جراح دندانپزشک در کرج بستگی به نوع خدمات دریافت‎شده دارد. موقعیت جغرافیایی مطب، نحوه ارائه خدمات، تخصص دندانپزشک و اعتبار آن، همه و همه می‌توانند بر روی هزینه دریافت شده از سوی دکتر جراح دندانپزشک در کرج تاثیر بگذارند. به طور کلی، توصیه می‌کنیم که برای دریافت خدمات سلامتی، کمتر به هزینه توجه داشته باشید و بیشتر به کیفیت خدمات توجه کنید. در این صورت حتی اگر برای درمان دندان‌های خودتان هزینه زیادی را پرداخت کنید، خیالتان از بابت کیفیت خدمات راحت‎تر خواهد بود و دیگر نیازی به ترمیم یا جراحی مجدد دندان‌های خودتان نخواهید داشت.

چگونه بهترین جراح دندانپزشک در کرج را پیدا کنیم؟

برای انجام جراحی‌های لثه و دندان، باید به بهترین جراح دندانپزشک در کرج مراجعه کنید. رعایت بهداشت و انجام فعالیت‌های مربوط به درمان دندان در مطب دندانپزشکی، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر، حتما برای انتخاب کلینیک و بهترین جراح دندانپزشک در کرج تحقیق کنید. می‌توانید از سایت‌های اینترنتی که اقدام به ارائه اطلاعات مناسب از پزشکان می‌کنند، برای دریافت اطلاعات بهترین جراح دندانپزشک کمک بگیرید. همچنین تحقیق از مراجعین قبلی دندانپزشکان نیز می‌تواند روش خوبی برای پیدا کردن بهترین جراح دندانپزشک در کرج باشد.

جمع ‎بندی

در این مقاله در مورد نحوه جستجوی بهترین دکتر دندانپزشک و خدماتی که جراحان دندانپزشک به مردم ارائه می‌کنند، صحبت کردیم با توجه به اهمیت انتخاب بهترین جراح دندانپزشک در کرج ما به شما مجموعه پزشک کرج را پیشنهاد میکنیم،  پزشک کرج با داشتن بهترین دندانپزشک های سطح استان البرز مخصوصا کرج به یکی از بهترین مجموعه دندانپزشکی در استان البرز تبدیل شده است. می‌توانید از جراح دندانپزشک در کرج در مجموعه پزشک کرج خدمات دریافت کنید. مطمئن باشید که خدمات ارائه شده از سوی دندانپزشک جراح، کاملا اصولی و تخصصی است و هیچ نگرانی از بابت عفونت زخم نخواهد داشت.

سوالات متداول:

1_ چگونه بهترین جراح دندانپزشک در کرج را پیداکنیم؟

شما میتوانید همواره در اینترنت جستجو کنید و به دنبال نظرات و بازخورد مریضان و در بین آشنا ها بهترین جراح را پیدا کنید، و میتوانید در سایت پزشک کرج که به صورت تخصصی به معرفی پزشکان پرداخته است و در این زمینه فعالیت دارد بهترین جراح دندانپزشک را پیدا کنید.

2_ هزینه جراحی دندان چقدر هست؟

هزینه تمامی جراحی دندان ها باید بررسی شود و در این موضوع یک قیمت ثابت و پایه ندارد و باید با پزشک مورد نظر مشاوره بگیرید.

4.9/5 - (8 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا