پزشکاندندانپزشک

معرفی بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج ❤️ + درمان ریشه در سال [1403]

معاینات معمول بهترین دندانپزشک در کرج موجب حفظ سلامت دهان و دندان و جلوگیری از آسیب به ریشه دندان می‌شود. عصب کشی یکی از درمان‌های تخصصی دندانپزشکی است که انجام آن نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی درباره ویژگی‌های بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج را بیان کنیم.

دکتر عصب کشی دندان در کرج

لیست بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر علی اکبر جمشیدیان 02634414450 کرج، جهانشهر ، میدان جمهوری اسلامی ، بلوار جمهوری ، کنار گذر پل شهدای روحانی ، کوچه ارژنگ ، پلاک 2 ، طبقه 3 ، واحد 4
دکتر علی نوحه خوان 02634427232 کرج، جهانشهر، خ شهید بهشتی، ابتدای خ استانداری، ساختمان اگرین، طبقه 3 واحد 8
دکتر بیتا فتحی 02634210079 کرج، شهید بهشتى، خیابان کسری،روروی بیمارستان کسری نبش کوچه اناهیتا ساختمان بقراط ط ۶ واحد ۱۱
دکتر پوریا صفایی 02632563859 کرج، عظیمیه – میدان مهران – بالای بانک مسکن – ساختمان بابک – طبقه دوم – واحد ۲۰۱
دکتر محمدرضا رفویی 02632279284 چهار راه طالقانی طالقانی شمالی-روبروی بلوار ماهان بن بست نسیم-س کیمیا-ط2-و4

در زیر ما به صورت لیست میپردازیم به بهترین دکتر های عصب کشی دندان در کرج، و در ادامه مشخصات کامل هر دکتر را ذکر میکنیم تا شما بتوانید تماس مستقیم جهت مشاوره ورزرو نوبت داشه باشید.

دکتر علی اکبر جمشیدیان

دکتر علی اکبر جمشیدیان

دکتر علی اکبر جمشیدیان با شماره نظام پزشکی ۱۳۰۱۱۵ فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی، دوره اندودنتیکس عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دارای بورد تخصصی ریشه، همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تهران به عنوان دستیار، همکاری با دانشگاه البرز، دستیار، همکاری با دندانپزشکی معتبر تخصصی درمانگاه های تهران و کرج، ( دوره عمومی دندانپزشکی سال 83 تا 89)، Postgraduate of Endodontics in IAU جزو رزومه کاری ایشان میباشد. مطب ایشان در کرج، جهانشهر ، میدان جمهوری اسلامی ، بلوار جمهوری ، کنار گذر پل شهدای روحانی ، کوچه ارژنگ ، پلاک 2، میباشد. ایشان یکی از بهترین و با علم ترین دکتر ها در کرج میباشد. شما میتوانید با خیال راحت و اطمینان کامل دندان خود را عصب کشی کنید. وبسایت پزشک کرج بعلت رضایت مردم از ایشان، به معرفی دکتر علی اکبر جمشیدیان پرداخته است. جهت برقراری ارتباط با شماره های جدول زیر در ارتباط باشید.

خدمات دکتر علی اکبر جمشیدیان به شرح زیر است:

  • عصب کشی دندان
  • درمان آبسه لثه
  • جرم گیری دندان
  • درمان عفونت لثه درمان کیست دندان
  • درمان مجدد ریشه دندان
  • درمان تغییر رنگ دندان
  • درمان حساسیت دندان
  • کشیدن دندان
  • پرکردن دندان
  • درمان پوسیدگی دندان
  • درمان دندان درد
  • و…

دکتر علی اکبر جمشیدیان اینستاگرام

آدرس مطب دکتر علی اکبر جمشیدیان: کرج، جهانشهر ، میدان جمهوری اسلامی ، بلوار جمهوری ، کنار گذر پل شهدای روحانی ، کوچه ارژنگ ، پلاک 2 ، طبقه 3 ، واحد 4
شماره تلفن: 02634414450
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت 10 الی 19

دکتر علی نوحه خوان

دکتر علی نوحه خوان

دکتر علی نوحه خوان متخصص درمان ریشه و عصب کشی در کرج  هستند، دکتر علی نوحه خوان با داشتن 11 سال سابقه و با شماره نظام پزشکی : 140097 یکی از بهترین پزشک های عصب کشی دندان در کرج از نظر مردم کرج میباشند، ایشان در خصوص عصب کشی و درمان ریشه بسیار ماهر می باشند. ایشان با تخصص اندودانتیکس توانسته اند به انواع مشکلات ریشه دندان بپردازند. اگر مشکلات درد دندان، حساسیت دندان به گرما و سرما، بوی بد دهان، درد در ناحیه فک و صورت دارید، اینها علائم بوجود آمدن مشکلات در ریشه دندان میباشد. میتوانید به مطب علی نوحه خوان که در کرج، جهانشهر، خ شهید بهشتی، ابتدای خ استانداری، ساختمان اگرین، طبقه 3 واحد 8، قرار دارد، مراجعه نمایید. ایشان رضایت بسیاری از بیماران را به خود جلب کرده اند. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج، قرار داده ایم. به اطلاعاتی که در جدول زیر برایتان قرار داده ایم توجه کنید:

خدمات دکتر علی نوحه خوان به شرح زیر است:

  • عصب کشی دندان
  • درمان آبسه لثه
  • جرم گیری دندان
  • درمان عفونت لثه
  • درمان کیست دندان
  • درمان مجدد ریشه دندان
  • و…

دکتر علی نوحه خوان اینستاگرام

آدرس مطب دکتر علی نوحه خوان: کرج، جهانشهر، خ شهید بهشتی، ابتدای خ استانداری، ساختمان اگرین، طبقه 3 واحد 8
شماره تلفن: 02634427232 , 0264444277
ساعت کاری: شنبه ها و چهارشنبه ها 15:00 تا 20:00
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر بیتا فتحی

دکتر بیتا فتحی

دکتر بیتا فتحی با شماره نظام پزشکی 132963 دکترای عمومی و بورد تخصصی از دانشگاه تهران بیش از ۱۰ سال سابقه انجام کار تخصصی ریشه و ۵ سال سابقه هیئت علمی دانشگاه، دکتر بیتا فتحی جزء بهترین دکتر های عصب کشی در کرج می باشد، درمان ریشه دندان کودکان، درمان عفونت، آبسه دهانی و دندان درد در مطب ایشان انجام میشود. همچنین خدمات دیگری چون فلوراید تراپی، بلیچینگ و … نیز انجام میشود. از سوابق تحصیلی خانم دکتر بیتا فتحی میتوان به فارغ التحصیل دکترای عمومی و بورد تخصصی از دانشگاه تهران، متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)، دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی بیش از ۱۰ سال سابقه انجام کار تخصصی ریشه، 5 سال سابقه هیئت علمی دانشگاه اشاره نمود. جهت رزرو نوبت با ایشان میتوانید با کلیک کردن بر روی نام خانم دکتر که بصورت آبی نوشته شده است، وارد پروفایل رزرو نوبت به صورت آنلاین شوید. اطلاعات تماس نیز در جدول زیر برایتان آورده شده است.

خدمات دکتر بیتا فتحی به شرح زیر است:

  • عصب کشی دندان
  • درمان آبسه لثه
  • جرم گیری دندان
  • درمان عفونت لثه
  • درمان کیست دندان
  • درمان مجدد ریشه دندان
  • و…

دکتر بیتا فتحی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر بیتا فتحی: کرج، شهید بهشتى، خیابان کسری،روروی بیمارستان کسری نبش کوچه اناهیتا ساختمان بقراط ط ۶ واحد ۱۱
شماره تلفن: 02634210079
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 20:30
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر پوریا صفایی

دکتر پوریا صفایی

دکتر پوریا صفایی با شماره نظام پزشکی 136407 یکی از بهترین دندانپزشک در کرج (درمان ریشه و عصب کشی) میباشد، ایشان با سابقه چندین ساله خود توانسته اند به یکی از بهترین حوزه خود تبدیل شود، از سوابق تحصیلی ایشان میتوان به متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس) و دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی اشاره نمود. ایشان یک پزشک حرفه ای و با علم در کار خود میباشند و مراجعه کنندگان راضی بسیاری دارند. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. مطب ایشان در کرج، عظیمیه – میدان مهران – بالای بانک مسکن قرار دارد. جهت ملاحظه اطلاعات کامل تر میتوانید به جدول که در ادامه برایتان قرار داده ایم مراجعه نمایید. همچنین جهت رزرو نوبت بصورت آنلاین بر روی نام پزشک که بصورت آبی نوشته شده کلیک کنید و وارد پروفایل رزرو نوبت آنلاین دکتر پوریا صفایی شوید.

خدمات دکتر پوریا صفایی به شرح زیر است:

  • درمان ریشه و عصب کشی
  • جراحی لثه
  • روکش
  • کامپوزیت و لمینت
  • جرم گیری دندان
  • سفید کردن دندان
  • و…
آدرس مطب دکتر پوریا صفایی: کرج، عظیمیه – میدان مهران – بالای بانک مسکن – ساختمان بابک – طبقه دوم – واحد ۲۰۱
شماره تلفن: 02632563859
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

دکتر محمدرضا رفویی

 

دکتر محمدرضا رفویی

دکتر محمدرضا رفویی متخصص درمان ریشه در کرج  هستند، دکتر محمدرضا رفویی با 25 سال سابقه و با شماره نظام پزشکی : 74106 یکی از بهترین پزشک های عصب کشی دندان در کرج از نظر مردم میباشند، ایشان در خصوص عصب کشی و درمان ریشه بسیار ماهر می باشند، اگر علایمی مثل درد شدید دندان، درد دندان هنگام نوشیدن آب گرم و سرد، بوس بد دهان هستید، میتوانید به مطب دکتر محمدرضا رفویی مراجعه نمایید. مطب ایشان در چهار راه طالقانی طالقانی شمالی-روبروی بلوار ماهان بن بست نسیم میباشد. جهت ملاحظه دقیق تر آدرس مطب میتوانید به جدول زیر مراجعه نمایید. اطلاعات تماس با مطب میز در جدول برایتان آورده شده است. ایشان یکی از بهترین متخصصان اندودانتیکس هستند. شما میتوانید با کلیک بر روی نام دکتر در اول پاراگراف وارد پروفایل رزرو آنلاین نوبت شوید.

خدمات دکتر محمدرضا رفویی به شرح زیر است:

  • درمان ریشه و عصب کشی
  • متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)
  • جراحی لثه
  • و…
آدرس مطب دکتر محمدرضا رفویی: چهار راه طالقانی طالقانی شمالی-روبروی بلوار ماهان بن بست نسیم-س کیمیا-ط2-و4
شماره تلفن: 02632279284
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 20:00

دکتر عصب کشی چه اقداماتی انجام می‌دهد؟  

پیش از اینکه به بررسی ویژگی‌های بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج بپردازیم، بهتر است بدانیم دکتر عصب کشی چه اقدامی انجام می‌دهد و چه تخصصی دارد. دکتر عصب کشی بر مشکلات پالپ دندان تمرکز دارد و سعی می‌کند با روش‌های درمانی نوین و پیشرفته بافت‌های آسیب‌دیده درون پالپ را درمان کند تا درد آن کاهش پیدا کند. اگر در محله فردیس یا گوهردشت کرج هستید و به دنبال بهترین دکتر عصب کشی هستید، میتوانید به صفحه بهترین دکتر عصب کشی دندان در فردیس و یا به صفحه بهترین دکتر عصب کشی دندان در گوهردشت مراجعه کنید.

ویژگی‌های بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج

·تخصص و دانش کافی برای عصب کشی

عصب‌کشی دندان از درمان‌های تخصصی و پیچیده دندانپزشکی است که انجام آن نیاز به کسب اطلاعات و دانش کافی دندانپزشک دارد. اما دانش برای انجام عصب‌کشی کافی نیست؛ اگر می‌خواهید به بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج مراجعه کنید، باید مطمئن شوید که دندانپزشک تخصص دارد و به خوبی با نحوه انجام عصب‌کشی آشنا است.

تجربه دندانپزشک باعث اطمینان خاطر شما می‌شود و می‌توانید بدون استرس مراحل درمان را طی کنید.

·مهارت کافی دندانپزشک

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دندانپزشک خوب، مهارت بالا برای کار با دست است. زیرا کوچکترین لغزش دست هنگام ترمیم دندان ممکن است موجب آسیب جبران ناپذیر به دندان شود. دندانپزشک ماهر در صورت بروز اتفاقات پیش بینی نشده به خوبی می‌داند چه اقدام درمانی موثری برای درمان باید انجام دهد.

·تجربه کافی برای عصب کشی دندان

یکی دیگر از عوامل مهم انتخاب بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج، تجربه و سابقه است. با توجه به اینکه عصب‌کشی از درمان‌های سخت و حساس است، اگر دندانپزشک تجربه کافی نداشته باشد، نمی‌تواند عصب‌کشی را به درستی انجام دهد و موجب از بین رفتن دندان می‌شود. به همین دلیل لازم است قبل از مراجعه به دندانپزشک درباره سابقه کاری او تحقیق کنید و از تجربه کافی او اطمینان کسب کنید.

·درمان در محیط ایزوله و استریل

رعایت نظافت محیط کار بخش مهمی از ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب است. بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج در محیط تمیز و ایزوله فعالیت می‌کند. زیرا در محیط‌های درمانی انواع عوامل بیماری‌زای ویروسی، قارچ‌ها و باکتری‌ها از طریق بیماران مختلف، دندانپزشک یا پرسنل وارد کلینیک و مطب می‌شوند. بنابراین در صورتی که لوازم و محیط کار استریل نشوند، عوامل بیماری‌زا به افراد مختلف انتقال پیدا می‌کند. 

·وقت شناسی دندانپزشک

این روزها همه افراد درگیر مشغله شغلی، تحصیلی یا خانوادگی هستند و فرصت هدر دادان وقت یا منتظر ماندن در مطب دندانپزشکی را ندارند. بنابراین برای انتخاب بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج باید وقت شناسی را هم بررسی کنیم. دندانپزشک مجرب و متعهد به زمان سر وقت در مطب حاضر می‌شود و اقدامات درمانی مورد نیاز بیماران را انجام می‌دهد.

·در دسترس بودن دندانپزشک

آسیب ریشه با درد زیادی همراه است که اغلب افراد تحمل آن را ندارند. بهترین دندانپزشک کسی است که در دسترس باشد و بیمار بتواند در مواقع نیار بدون دردسر وقت معاینه بگیرد. همچنین باید ساعت کاری مطب دندانپزشک با برنامه زمانی بیماران هماهنگ باشد.

·استفاده از جدیدترین فناوری‌های دیجیتال

رشد و پیشرفت تکنولوژی در حوزه دندانپزشکی موجب استفاه از روش‌ها و ابزارهای جدید شده است. عصب‌کشی با لیزر یکی از شیوه‌های نوین و پرطرفدار در دندانپزشکی است که بدون درد و التهاب و خونریزی عاج دندان را برش می‌زند. عصب کشی با دستگاه روتایر و عصب کشی با دستگاه اپکس فایندر هم شیوه‌های جدیدی برای عصب‌کشی دندان هستند.

جمع بندی

اولین علائم آسیب ریشه و پوسیدگی دندان، درد شدید است. در صورتی که آسیب ریشه شدید باشد یا اینکه عفونت کند، ممکن است دندان به طور کامل از بین برود و مجبور به کشیدن آن شوید. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات دقیقی درباره بهترین دکتر عصب کشی دندان در کرج در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم با استفاده از این اطلاعات بتوانید به دکتر مجرب و باتجربه‌ای مراجعه کنید و سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنید.

سایت پزشک کرج در زمینه خدمات سلامت و زیبایی فعالیت دارد و سعی می‌کند بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک‌های زیبایی را به شما معرفی کند تا بدون اتلاف وقت و هزینه به بهترین خدمات زیبایی دسترسی داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. عصب کشی واقعا خیلی سخته.. ولی دکتر فتحی انقدر صبورانه و با آرامش کارمو انجام دادن که باعث شدن من هیچ استرسی نداشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا