پزشکاندندانپزشک

بهترین کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج ❤️ سال [1403] + لیست 5 تایی

مراجعه منظم به کلینیک دندانپزشکی برای معاینه دندان‌ها و تشخیص سلامت آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر در گوهردشت کرج زندگی می‌کنید، بهتر است که به جای صرف هزینه و زمان زیاد و مراجعه به تهران جهت درمان دندان‌های آسیب دیده، به کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج مراجعه کنید. در این صورت دیگر نیازی به رفت و آمد و صرف هزینه زیاد نخواهید داشت. البته ذکر این نکته هم لازم است که اگر یک کلینیک خوب را برای درمان دندان‌های خودتان انتخاب نکنید، ممکن است دچار عوارض جبران‌ناپذیری پس از ترمیم دندان‌های خودتان مانند عفونت دندان و لثه شوید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج

لیست برترین کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
کلینیک دندانپزشکی موذن 02634217040 کرج، رجایی شهر، بلوار موذن، روبروی در اصلی دانشگاه آزاد، ساختمان عابد، پلاک 50، واحد 3
کلینیک دندانپزشکی گوهردشت 02634468890 کرج، گوهردشت، سوم غربی
کلینیک دندانپزشکی مهرویلا 02634236001  کرج، مهرویلا، بین 3 راه تهران و خیابان معلم، جنب بیمه رازی پلاک 342 طبقه اول
کلینیک دندانپزشکی مادر 02634427233 کرج, گوهردشت، خیابان اصلی, نبش چهارم غربی، داخل پاساژ
کلینیک دندانپزشکی ققنوس ۰۹۳۶۸۰۷۹۴۵۵ آدرس: کرج، سه راه گوهردشت، ساختمان ققنوس

1. کلینیک دندان پزشکی موذن

کلینیک دندانپزشکی موذن

کلینیک دندانپزشکی موذن یکی از مجهزترین کلینیک های دندانپزشکی کرج می باشد که کلیه درمان های مربوط به دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه، جراحی و ایمپلنت، پروتزهای ثابت و متحرک، ارتودنسی و اطفال را با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و بالاترین سلامت ارائه می دهد. استانداردها بیماران در محیطی آرام و دلپذیر. در این مرکز تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات، بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. برای هموطنان مقیم خارج از کشور و یا بیماران پرمشغله امکان انجام عمل های دندانپزشکی خارج از ساعت کاری و در کمترین زمان ممکن می باشد. خدمات این کلینیک شامل: ارتودنسی، لمینت، کامپوزیت، جرمگیری، بلیچینگ دندانها، از بین بردن فاصله بین دندانها، ایمپلنت و… میباشد. جهت برقراری ارتباط با این مرکز به جدول زیر مراجعه نمایید. وبسایت پزشک کرج شماره تلفن، آدرس، اینستاگرام و… را برایتان قرار داده است. همچنین با کلیک بر روی آیکن اینستاگرام، وارد صفحه شده و نمونه کارها را ببینید:

خدمات کلینیک دندانپزشکی موذن:

  • ارتودنسی
  • درمان ریشه ( عصب کشی )
  • ایمپلنت
  • اصلاح خط لبخند
  • و…

اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی موذن

آدرس کلینیک دندانپزشکی موذن: کرج، رجایی شهر، بلوار موذن، روبروی در اصلی دانشگاه آزاد، ساختمان عابد، پلاک 50، واحد 3
شماره تلفن: 0263421703902634217040
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 9:00 صبح تا 21:00 شب
وبسایت: moazzendentalclinic.com
اینستاگرام: Instagram

2. کلینیک دندانپزشکی گوهردشت

کلینیک دندانپزشکی گوهردشت

کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی گوهردشت کرج اولین مرکز شبانه روزی دندانپزشکی منطقه می باشد که در سال 1389 شروع به کار نموده و خدمات ویژه ای را به شهروندان عزیز با سابقه درخشان در زمینه های مختلف دندانپزشکی (عمومی و تخصصی) ارائه می نماید. این مرکز دارای محیطی آرام و مجلل و مجهز به سیستم استریلیزاسیون مرکزی با کمک دندانپزشکان متخصص در تمامی زمینه های تخصصی (اندو-پریو-ارتودنسی-اطفال-پروتودنسی و سایر زمینه ها) و با بکارگیری اساتید دانشگاه با استفاده از بهترین و بیشترین – تجهیزات مدرن موجود می باشد. خدمات ویژه ارائه می دهد و تیم پزشکی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل در این مرکز حضور دارند.همچنین لازم به ذکر است این کلینیک طرف قرارداد با بیمه های مختلف می باشد. برخی از بیمه های طرف قرارداد: سایپا، مگاموتور، بهمن موتور، بانک ملت، بانک تجارت، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک سپه، بانک توسعه صادرات، بانک ملی، بیمه سامان، بیمه سینا، بیمه ملت. جهت برقراری ارتباط با کلینیک، با شماره های جدول زیر ارتباط بگیرید.

خدمات کلینیک دندانپزشکی گوهردشت:

  • ارتودنسی
  • درمان ریشه ( عصب کشی )
  • ایمپلنت
  • اصلاح خط لبخند
  • و…
اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی گوهردشت
آدرس کلینیک دندانپزشکی گوهردشت: کرج، گوهردشت، سوم غربی
شماره تلفن: 02634468890
ساعت کاری: شنبه – پنج شنیه: 9:00 الی 20:00
وبسایت: gohardashtclinic.com
اینستاگرام: Instagram

3. کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا

کلینیک دندانپزشکی مهرویلا در منطقه مهرویلا کرج و در مساحتی بالغ بر 180 مترمربع احداث گردیده است، موسسین این کلینیک دندانپزشکی دکتر یوسف رفیع دندانپزشک دارای سابقه 10 ساله می باشد، دکتر محمد حنیف باقری نژاد دندانپزشک با دارای 13 سال سابقه و دکتر فرزین اصلانی متخصص ارتودنسی و عضو هیئت علمی دانشگاه می باشند، این کلینیک یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج از نظر مردم می باشد. به همین خاطر ما نام این کلینیک را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. موسسین کلینیک مهرویلا و پزشکان این مجموعه دکتر یوسف رفیع، دکتر فرزین اصلانی و دکتر محمد حنیف باقری نژاد میباشند. کلینیک مهرویلا طوری طراحی شده است که موجب کاهش استرس مراجعین شده است. کلینیک دندانپزشکی مهرویلا با تجهیزاتی مدرت و پیشرفته در خدمت مراجعین و زیباجویان میباشد. وبسایت پزشک کرج تمامی راه های ارتباطی با کلینیک را در جدول زیر فراهم اورده است.

خدمات کلینیک دندانپزشکی مهرویلا:

  • زیبایی
  • ترمیمی
  • کودکان
  • ایمپلنت
  • ارتودنسی
  • عصب کشی
  • و…
اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی مهرویلا
آدرس کلینیک دندانپزشکی مهرویلا: کرج، مهرویلا، بین 3 راه تهران و خیابان معلم، جنب بیمه رازی پلاک 342 طبقه اول
شماره تلفن: 02634235001 , 02634236001 
ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه 9:00 صبح تا 21:00 شب
وبسایت: mehrvilaclinic.com
اینستاگرام: Instagram

4. کلینیک دندانپزشکی مادر

کلینیک دندانپزشکی مادر

کلینیک دندانپزشکی مادر یکی از بهترین کلینیک های متخصص دهان و دندان در گوهردشت، که در سال 1385 افتتاح شد، با بهره گیری از اساتید و کادر حرفه ای و مجرب، در فضایی آرام و شیک به مردمان کرج خدمترسانی میکند. تمام دستگاه های این مجموعه در بخش استریلیزاسیون مرکزی، استریل میشوند. و همچنین برای استریل سازی وسایل فلزی از اتوکلاوهای پیشرفته استفاده میشود و برای وسایل غیر فلزی از دستگاه U.V استفاده میشود. خدمات کلینیک شامل جراحی فک و صورت، ایمپلنت، ترمیمی و زیبایی، بلیچینگ،ارتودنسی و… میباشد. تمامی گواهینامه ها و افتخارات کسب شده توسط این کلینیک را میتوانید در وبسایت این مرکز، که بصورت لینک در جدول زیر برایتان قرار داده ایم، ببینید. مردمان گوهردشت رضایت 97 درصدی از کلینیک دندانپزشکی مادر دارند، به همین خاطر ما این مرکز را در وبسایت پزشک کرج معرفی نموده ایم. شما عزیزان با مراجعه به جدول زیر میتوانید اینستاگرام، شماره تماس، آدرس و وبسایت این مجموعه را ملاحظه نمایید:

خدمات کلینیک دندانپزشکی مادر:

  • ارتودنسی
  • بلیچینگ
  • ترمیمی و زیبایی
  • درمان ریشه ( عصب کشی )
  • ایمپلنت
  • اصلاح خط لبخند
  • کامپوزیت
  • و…
اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی مادر
 
آدرس کلینیک دندانپزشکی مادر: کرج, گوهردشت، خیابان اصلی, نبش چهارم غربی، داخل پاساژ
شماره تلفن: 02634427233
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه: 9:00 الی 19:00 پنجشنبه ها: 9:00 الی 16:00
وبسایت: mothersdc.ir
اینستاگرام: Instagram

5. کلینیک دندانپزشکی ققنوس

کلینیک دندانپزشکی ققنوس

کلینیک دندانپزشکی ققنوس یکی از بهترین و تجهیز ترین مراکز دندانپزشکی در کرج میباشد. این کلینیک با بیش از یک دهه تجربه در زمینه ایمپلنت دندان، ارتودنسی دندان، لمینت سرامیکی و سایر بخش های دندانپزشکی توانسته بهترین خدمات دندانپزشکی را به مردمان گوهردشت، کرج ارائه کند و توانسته تجربه ای جدید برای مراجعین ایجاد کند. این کلینیک شامل پزشکهایی با تجربه و تحصیل کرده میباشد. کادر پزشکی این مجموعه شامل دکتر محسن عابدی و سمیرا ناصری میباشد. شما میتوانید با کلیک بر روی آیکن اینستاگرام که در جدول زیر برایتان قرار داده ایم، نمونه کارهای مرکز ققنوس را ملاحظه نمایید. همچنین ما وبسایت این مجموعه را بصورت لینک در اول پاراگراف برایتان قرار داده ایم، میتوانید وارد شوید و از اطلاعات مفید این مجموعه استفاده کنید. وبسایت پزشک کرج تمامی راه های ارتباطی با مجموعه را در جدول زیر برایتان فراهم آورده است.

خدمات کلینیک دندانپزشکی ققنوس:

  • زیبایی
  • ترمیمی
  • کودکان
  • ایمپلنت
  • ارتودنسی
  • عصب کشی
  • و…
اینستاگرام کلینیک دندانپزشکی ققنوس
 
آدرس کلینیک دندانپزشکی ققنوس: کرج، سه راه گوهردشت، ساختمان ققنوس
شماره تلفن: ۰۹۳۶۸۰۷۹۴۵۵
ساعت کاری: ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه:۱۰صبح تا ۸ شب جمعه: تعطیل
وبسایت: ghoghnousdental.ir
اینستاگرام: Instagram

خدمات قابل دریافت در کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج

هر یک از کلینیک‌های دندانپزشکی در گوهردشت دارای خدمات متنوعی هستند. به طور کلی می‌توان این کلینیک‌ها را از نظر خدمات به دو دسته، کلینیک‌های تخصصی و کلینیک‌های عمومی تقسیم‌بندی کنیم. کلینیک‌های دندانپزشکی عمومی خدمات خاصی را از جمله جرم‌گیری دندان، معاینه و ترمیم دندان ارائه می‌کنند؛ اما خدمات تخصصی در کلینیک‌های دندانپزشکی تخصصی متنوع‌تر و گسترده‌تر است.

در کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی معمولا خدمات زیبایی نیز به مردم ارائه می‌شوند. خدماتی که شامل روکش دندان، کاشت ایمپلنت و بلیچینگ دندان‌ها و … هستند و هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند. اگر نیاز به دریافت خدمات عمومی دارید، می‌توانید از خدمات کلینیک‌های دندانپزشکی عمومی استفاده کنید؛ اما اگر قرار است کار ایمپلنت و جراحی و … را انجام دهید، حتما باید به کلینیک‌های تخصصی مراجعه نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت کار آن‌ها راحت باشد.شما می‌توانید برای اطلاع از خدمات ارائه شده در این کلینیک‌ها، با شماره تلفن‌های ارائه شده ارتباط بگیرید و هر سوالی دارید بپرسید.

هزینه دریافت خدمات از کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج

اگرچه هر ساله یک تعرفه مشخص برای انجام خدمات درمانی دندان از سوی وزارت بهداشت ارائه می‌شود؛ اما معمولا کلینیک‌ها بر اساس شرایط کاری و نوع متریالی که برای ترمیم و درمان دندان‌ها استفاده می‌کنند، قیمت‌های متفاوتی را پیشنهاد می‌کنند. از این رو نمی‌توان یک بازه قیمتی مشخص برای خدمات کلینیک‌های دندانپزشکی مشخص کرد.

البته نوع خدمات دریافتی شما از کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج نیز می‌تواند روی هزینه دریافتی از شما موثر باشد. به طوری که هر چقدر خدمات تخصصی‌تر باشند، هزینه پرداختی شما نیز بالاتر خواهد رفت. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت خدمات در این کلینیک‌ها، با منشی‌های آن‌ها در ارتباط باشید و قیمت دقیق را استعلام بگیرید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج کجاست؟

کلینیک‌های دندانپزشکی زیادی در گوهردشت کرج وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها خدمات دریافت کنید. این کلینیک‌ها به‌صورت تخصصی خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌کنند و انتخاب هر کدام از آن‌ها بستگی به انتظارات شما از یک کلینیک دندانپزشکی دارد. البته کیفیت کار کلینیک‌ها، وجود پرسنل خبره و باتجربه در آن‌ها و همچنین وجود محیطی آرام در کلینیک‌های دندانپزشکی، از جمله خصوصیات عمومی بهترین کلینیک‌ها هستند که می‌توانید از طریق نظرات مراجعین قبلی به این کلینیک‌ها آن‌ها را متوجه شوید.

توصیه ما این است که برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج، لیست ارائه شده را بررسی کنید؛ چرا که این لیست با تحقیق و بررسی زیادی جمع‌آوری شده و لیستی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در آن قابل مشاهده است. یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید شما را از مراجعه مجدد به بهترین دندانپزشک در گوهردشت کرج بی‌نیاز کند؛ اما برعکس یک کلینیک با پرسنل غیر متخصص و غیر حرفه‌ای، می‌تواند مجددا باعث شود تا نیاز به مراجعه برای ترمیم و درمان دندان‌های خودتان داشته باشید. ما به غیر از محله گوهردشت، مناطق دیگر کرج هم پوشش داده ایم، محله فردیس و عظیمیه کرج هر دو از پر جمعیت ترین محله های کرج محسوب میشود و ما برای شما صفحه بهترین کلینیک دندانپزشکی در فردیس و بهترین کلینیک دندانپزشکی در عظیمیه کرج را پوشش داده ایم.

چطور از بهترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در گوهردشت کرج نوبت بگیرم؟

نوبت‌گیری از کلینیک دندانپزشکی در گوهردشت کرج کار سختی نیست و می‌توانید با شماره تلفن‌هایی که در لیست بالا به شما ارائه شده‌اند، نوبت‌گیری را انجام دهید. در اکثر موارد با یک تماس، نوبت برای شما ثبت شده و می‌توانید در زمان مناسب به کلینیک مراجعه کنید.

در صورتی که تا به حال به این کلینیک‌ها مراجعه نکرده‌اید، احتمالا در ابتدا لازم است که یک معاینه کلی روی دندان‌های شما انجام شود. از این رو باید در قدم اول نوبت معاینه بگیرید. سپس بر اساس شرایط دندان‌های شما، به شما نوبت ترمیم، جرم‌گیری، عصب کشی دندان و … داده خواهد شد. بنابراین، حتما خودتان را برای یک معاینه کلی آماده کنید و در اکثر موارد برای دفعه اول، نیاز به گرفتن عکس نیز خواهید داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. من هم کلینیک موذن رفتم و هم کلینیک مادر.. دو تاشونم اوکی هستن خیلی تمیز و شیک و مرتب. کار عصب کشی انجام دادم هر دو جا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا