ارتودنسیپزشکان

8 تا از بهترین دکتر ارتودنسی در کرج ❤️ از نگاه مردم سال [1403]

ارتودنسی شاخه‌ای از علم دندانپزشکی است که دندان‌های نامرتب را اصلاح می‌کند؛ حتی افرادی که مشکلات فک دارند هم می‌توانند از ارتودنسی استفاده کنند. اما یکی از دغدغه‌های متداول متقاضیان انجام ارتودنسی انتخاب دکتر است. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های بهترین دکتر ارتودنسی درکرج آشنا کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دکتر ارتودنسی در کرج

لیست بهترین دکتر ارتودنسی در کرج

نوبت به معرفی بهترین دکتر ارتودنسی در کرج می‌رسد، در زیر لیست بهترین دکتر ارتودنسی کرج را به شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره و رزرو نوبت میتوانید با پزشکان زیر به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر بهاره حسینی محور ۰۲۶۳۲۲۶۳۵۷۳ کرج-چهارراه طالقانی جنب برج طالقانی کنارگذر پل به سمت میدان شهدا ساختمان ایرانیان 3 طبقه دوم
دکتر ستاره سهرابی دهکردی ۰۲۶۳۲۲۲۰۷۶۱ کرج – خیابان بهشتی – حدفاصل میدان شهدا و چهار راه طالقانی – برج قائم – طبقه ۳ – واحد ۶
دکتر سیروس خودسوز ۰۲۶۳۲۲۵۵۹۷۳ کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، روبروی داروخانه مریم، ساختمان مهدی، طبقه دوم
دکتر ستار کبیری 09369500440 کرج، نرسیده به میدان شهدا برج نیلوفر طبقه هشتم
دکتر شهریار جنانی ۰۲۶۳۲۲۵۴۲۲۷ کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، انتهای زیر گذر ، ساختمان پزشکان پردیس
دکتر حمید گلشاهی ۰۲۶۳۲۵۱۸۱۲۳ کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه 8
دکتر سیامک همت پور ۰۲۶۳۴۴۶۴۱۶۷ کرج جهانشهر، خیابان کسری، بعد از بیمارستان کسری، نبش کوچه باشگاه (رستم)، ساختمان پزشکان جهانشهر
دکتر حمید قاسمی ۰۲۶۳۴۲۹۴۴۵۴ کرج، جهانشهر، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان کسری، برج ولیعهدی، طبقه ۷، واحد ۷۰۱

دکتر بهاره حسینی محور

دکتر بهاره حسینی محور

دکتر بهاره حسینی محور جراح – دندانپزشک متخصص بیماریهای دهان یکی از بهترین متخصص ایمپلنت در کرج و فک و صورت دارای بورد تخصصی عضو هیئت علمی دانشگاه با شماره نظام پزشکی 147633 میباشد مردم شهر کرج ایشان را به عنوان یکی از بهترین دکتر ارتودنسی در کرج می شناسند و دلیل آن ارائه دادن مشاوره های تخصصی و دلسوزانه و کار بسیار حرفه ای به بیماران می باشد. ایشان اطلاعات و علم کافی در انواع ارتودنسی ها مانند: ارتودنسی ثابت، ارتودنسی سرامیکی، ارتودسنی لینگوال، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی رنگی و …. دارد و با توجه به وضعیت بیمار بهترین راه را پیشنهاد میکند. علاوه بر ارتودنسی ایشان خدمات لیزر تراپی را به بیماران ارائه میکند. شما میتوانید از طریق پیج اینستاگرام ایشان را دنبال کرده و جهت برقراری ارتباط با ایشان میتوانید با شماره های واقع در جدول زیر ارتباط بگیرید.

خدمات دکتر بهاره حسینی محور عبارت‌اند از:

  • ایمپلنت و جراحی های عقل
  • درمان ریشه
  • زیبایی (لمینیت)
  • پروتز
  • ارتودنسی
  • لیزر تراپی
  • و…

اینستاگرام دکتر بهاره حسینی محور

آدرس مطب دکتر بهاره حسینی محور: کرج-چهارراه طالقانی جنب برج طالقانی کنارگذر پل به سمت میدان شهدا ساختمان ایرانیان 3 طبقه دوم
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 10 الی 19 پنج شنبه ها 9 صبح الی 12 ظهر
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۶۳۵۷۳ , ۰۹۳۹۷۷۶۷۹۰۳
وبسایت: dr-bahareh-hoseeini-mehvar.ir
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر ستاره سهرابی دهکردی

دکتر ستاره سهرابی دهکردی

دکتر ستاره سهرابی دهکردی با رتبه دو رقمی کنکور و شماره نظام پزشکی 151436 سراسری وارد دانشکده دندانپزشکی اصفهان شدند. در دوره دندانپزشکی عمومی همواره دانشجوی برتر و عضو استعدادهای درخشان دانشگاه بودند.به همین دلیل پس از پایان دوره عمومی به صورت مستقیم و بدون گذراندن طرح عمومی در امتحان تخصص دندانپزشکی شرکت کردند.ایشان با کسب رتبه اول آزمون تخصص وارد بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی شد و پس از ۳ سال دوره رزیدنتی موفق به کسب بورد تخصصی شد. این دکتر علاوه بر علم کافی در زمینه ارتودنسی و زیبایی دندان دارد، بلکه شخصی با ظرافت کاری بالا میباشد زیرا که از واجبات این فیلد تخصصی میباشد. ایشان سعی بر آگاه سازی جامعه درباره بهداشت دهان و دندان و موضوعاتی از این قبیل در پیج اینستاگرام خود دارد . جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره های واقع در جدول زیر ارتباط بگیرید.

خدمات دکتر ستاره سهرابی عبارت‌اند از:

  • متخصص ارتودنسی متحرک
  • متخصص ارتودنسی کودکان
  • متخصص ارتودنسی دندان

اینستاگرام دکتر ستاره سهرابی دهکردی

آدرس مطب دکتر ستاره سهرابی: کرج – خیابان بهشتی – حدفاصل میدان شهدا و چهار راه طالقانی – برج قائم – طبقه ۳ – واحد ۶
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۲۰۷۶۱ , ۰۹۳۵۷۶۶۷۳۹۳
ساعت کاری : همه روزه از ساعت 8:00 تا 15:00
وبسایت: drsetarehsohrabi.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر سیروس خودسوز

دکتر سیروس خودسوز

دکتر سیروس خودسوز به عنوان یکی از بهترین دکتر ارتودنسی در کرج است و با شماره نظام پزشکی 110128 در کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، روبروی داروخانه مریم، ساختمان مهدی، طبقه دوم مشغول به کار می باشد. دکتر سیروس خودسوز در تجربه بسیار خوبی داشته و می‌تواند شما را در درمان بیماری‌ها و مشکلات مربوطه یاری نماید. ایشان اطمینان کار خود را با مواد با کیفیت و تجربه و علم کافی که در زمینه ارتودنسی دارد تضمین میکند. کودکان و بزرگسالان میتوانند برای ارتودنسی و هر اقدامی مرتبط با زیبایی دندان به مطب ایشان مراجعه فرمایند. همچنین دکتر سیروس خودسوز در پیج اینستاگرام خود نمونه کار های قبل و بعد ارتودنسی دندان را قرارداده و نحوه مسواک زدن و مراقبت از ارتودنسی را هم در قسمت هایلایتهای پیج آموزش داده است. جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره تماسهای داخل جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات دکتر سیروس خودسوز عبارت‌اند از:

  • متخصص ارتودنسی دندان
  • متخصص ارتودنسی متحرک دندان
  • متخصص حرفه ای ارتودنسی کودکان

اینستاگرام دکتر سیروس خودسوز

آدرس مطب دکتر سیروس خودسوز: کرج، پل آزادگان، خیابان بخشداری، روبروی داروخانه مریم، ساختمان مهدی، طبقه دوم
ساعت کاری : 9:00 صبح تا 20:00 شب
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۵۵۹۷۳ , ۰۹۳۷۲۲۵۲۱۳۱
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر ستار کبیری

دکتر ستار کبیری

دکتر ستار کبیری متولد سال 1368 می باشد. در سال 1386 در کنکور شرکت کرده و در همان سال در رشته دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شد. در سال 1392 از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و با توجه به رتبه کشوری کنکور ، رتبه برتر آزمون علوم پایه و عضویت در سازمان استعداد های درخشان، به صورت مستقیم در امتحان تخصص همان سال شرکت کرده و با کسب رتبه چهار کشوری، وارد رشته ارتودنسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد. پس از طی سه سال دوران رزیدنتی و دریافت بورد تخصصی در سال 1395 فعالیت خود به عنوان متخصص ارتودنسی در کرج آغاز کردم. این دکتر بعنوان یکی از بهترین دکترهای کرج در زمینه ارتودنسی شناخته شده است و مراجعه کنندگان زیادی دارد. شما میتوانید برای برسی نمونه کارها و رضایت کاربران به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه نموده و از طریق شماره های زیر با ایشان ارتباط بگیرید.

خدمات دکتر ستار کبیری عبارت‌اند از:

  • ارتودنسی ثابت
  • ارتودنسی متحرک
  • ارتوپدی فکی
  • ارتوسرجری
  • ارتودنسی نامرئی ( الاینر )

 

آدرس مطب دکتر ستار کبیری: کرج، نرسیده به میدان شهدا برج نیلوفر طبقه هشتم
وبسایت: dr-sattarkabiri.com
شماره تماس: 09369500440 , 02632244900
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 9 صبح تا 8 شب

دکتر شهریار جنانی

دکتر شهریار جنانی

دکتر شهریار جنانی فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی با درجه ممتار می باشند که دارای مدارک معتبر بین المللی از کشورهای مختلف دنیا نظیر ( سوئیس، آلمان، آمریکا، کره و …) نیز می باشند. از سوابق کاری ایشان تاسیس، مدیریت، فعالیت و سیاست گذاری در چندین کلینیک تخصصی دندانپزشکی ( کلینیک وصال، کلینیک بهبد، کلینیک مهر، کلینیک طالقانی، کلینیک آریا، کلینیک دردیس، کلینیک پارسه و مطب شخصی) می باشد و اکنون کامل ترین، مجهزترین و لوکس ترین کلینیک دندانپزشکی در کرج را در محیطی بسیار آرام و دلنشین که با حاصل 27 سال تجربه و دانش مستمر می باشد جهت ارائه کلیه خدمات درمانی علمی ماندگار به بیماران محترم فراهم نموده اند. جهت برقراری ارتباط با ایشان و یا مشاهده نمونه کارهای ارتودنسی میتوانید از طریق پیج اینستاگرام و شماره تماس های جدول زیر اقدام نمایید.

خدمات دکتر شهریار جنانی عبارت‌اند از:

  • متخصص ارتودنسی دندان
  • ایمپلنت دندان
  • لمینت دندان
  • اصلاح طرح لبخند
  • پروتز دندان
  • بلیچینگ دندان

اینستاگرام دکتر شهریار جنانی

آدرس مطب دکتر شهریار جنانی: کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا ، انتهای زیر گذر ، ساختمان پزشکان پردیس
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۵۴۲۲۷ , ۰۲۶۳۲۲۴۲۱۵۱
وبسایت: drjanani.com
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: 10:00 صبح الی 17:00 عصر

دکتر حمید گلشاهی

دکتر حمید گلشاهی

دکتر حمید گلشاهی با شماره نظام پزشکی: ۱۳۶۳۲۱ یکی دیگر از بهترین دکتر ارتودنسی در کرج میباشد. دکتر حمید گلشاهی تجربه بسیار خوبی داشته و می‌تواند شما را در درمان بیماری‌ها و مشکلات مربوطه یاری نماید. ایشان اطمینان کار خود را با مواد با کیفیت و تجربه و علم کافی که در زمینه ارتودنسی دارد تضمین میکند. کودکان و بزرگسالان میتوانند برای ارتودنسی و هر اقدامی مرتبط با زیبایی دندان به مطب ایشان مراجعه فرمایند. و رضایت بالای مردم سبب شده تا ما نام دکتر حمید گلشاهی را در وبسایت پزشک کرج قرار دهیم. همچنین دکتر حمید گلشاهی در پیج اینستاگرام خود نمونه کار های قبل و بعد ارتودنسی دندان را قرارداده و نحوه مسواک زدن و مراقبت از ارتودنسی را هم در قسمت هایلایتهای پیج آموزش داده است. جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره تماسهای داخل جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات دکتر حمید گلشاهی عبارت‌اند از:

  • ارتودنسی
  • ترمیم و روکش
  • بلیچینگ
  • زیبایی و طرح لبخند
  • مرتب کردن دندانها
  • پیشگیری از بهم ریختن دندانها در کودکان
  • بستن فاصله بین دندانها

اینستاگرام دکتر حمید گلشاهی

آدرس مطب دکتر حمید گلشاهی: کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه 8
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۵۱۸۱۲۳ , ۰۹۳۵۴۳۰۳۶۹۶
وبسایت: www.smilearc-dental.com
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: روزهای زوج: از ساعت 16 عصر الی 20 شب

دکتر سیامک همت پور

دکتر سیامک همت پور

دکتر سیامک همت پور با شماره نظام پزشکی: ۷۷۲۳۴ به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی در کرج تبدیل شده است. ایشان با کسب رتبه برتر وارد دانشگاه شده و مقطع دکتری دندانپزشکی را به پایان رساندند. پس از آن نیز با توجه به علاقه زیادی که به علم دندانپزشکی به ویژه ارتودنسی دارند، در آزمون تخصصی شرکت کردند. پس از کسب رتبه برتر در آزمون تخصصی و گذشت سه سال موفق به کسب بورد تخصصی دندانپزشکی شدند. هم اکنون نیز دکتر سیامک همت پور متخصص ارتودنسی در کرج با فراهم نمودن یک محیط وسیع، مدرن و مجهز انواع تجهیزات پیشرفته با آخرین فناوری روز دنیا را به کار گرفته است. تا با جدیدترین متدهای روز دنیا، اصلاح طرح لبخند و ارتودنسی کودکان و بزرگسالان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین رضایت بالای مردم کرج سبب شده تا ما نام دکتر سیامک همت پور را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر با مطب ایشان تماس بگیرید.

خدمات دکتر سیامک همت پور عبارت‌اند از:

  • ارتودنسی
  • اصلاح طرح لبخند
  • مرتب کردن دندانها
  • پیشگیری از بهم ریختن دندانها در کودکان
  • بستن فاصله بین دندانها
  • درمان ناهنجاری های فک
  • پیشگیری از ایجاد ناهنجاریهای فک
  • و…

اینستاگرام دکتر سیامک همت پور

آدرس مطب دکتر سیامک همت پور: کرج، جهانشهر، خیابان کسری، بعد از بیمارستان کسری، نبش کوچه باشگاه (رستم)، ساختمان پزشکان جهانشهر
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۴۶۴۱۶۷ , 02634403663
وبسایت: www.drhemmatpour.com
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: دوشنبه و چهارشنبه: از ساعت 16 عصر الی 20 شب

دکتر حمید قاسمی

دکتر حمید قاسمی

دکتر حمید قاسمی یکی دیگر از بهترین دکتر ارتودنسی در کرج و با شماره نظام پزشکی: 126473 میباشند. ایشان با گذراندن دوره دکتری دندانپزشکی و دوره های تخصصی و تکمیلی، دانش و تجربه فراوانی در زمینه اصلاح مشکلات ظاهری دندان ها و اصلاح طرح لبخند کسب کرده اند. به نحوی که دکتر حمید قاسمی متخصص ارتودنسی با بیش از 10 سال تجربه و سابقه درخشان انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی به ویژه ارتودنسی دندان را متناسب با جدیدترین متدهای روز دنیا به بیماران ارائه می کند. خاطر نشان می شود که دکتر حمید قاسمی یکی از بهترین، مجهزترین و مدرن ترین کلینیک دندانپزشکی در کرج را در اختیار دارند و در روزهای زوج میزبان بیماران کرجی هستند. همین ویژگی های بارز دکتر قاسمی باعث شده که ما در وبسایت پزشک کرج ایشان را قرار بدهیم. بدین ترتیب اگر به دنبال دکتر حرفه ایی برای ارتودنسی در کرج هستید، مراجعه به مطب دندانپزشک دکتر حمید قاسمی متخصص ارتودنسی را در اولویت قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات دکتر حمید قاسمی عبارت‌اند از:

  • ارتودنسی کودکان (پیشگیرانه)
  • ارتودنسی نوجوانان
  • ارتودنسی بزرگسالان
  • ارتودنسی با جراحی فک
  • ارتودنسی متحرک
  • ارتودنسی نامرئی
  • ارتودنسی ثابت
  • ارتودنسی لینگوال

اینستاگرام دکتر حمید قاسمی

آدرس مطب دکتر حمید قاسمی: کرج، جهانشهر، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به خیابان کسری، برج ولیعهدی، طبقه ۷، واحد ۷۰۱
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۲۹۴۴۵۴ , ۰۲۶۳۴۲۹۳۳۴۷ , ۰۹۰۳۰۱۳۸۳۰۳
وبسایت: www.drghasemiortho.com
اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه: از ساعت 13 ظهر الی 19.30 عصر

ضرورت استفاده از خدمات دکتر ارتودنسی در کرج

یکی از سوالات متداول در مورد ارتودنسی این است که چه کسانی باید از این خدمات استفاده کنند و در صورتی که از خدمات ارتودنسی استفاده نکنند با چه عوارضی مواجه می‌شوند. با توجه به اینکه ارتودنسی با هدف اصلاح نامرتبی دندان‌ها انجام می‌شود، کسانی که به دکتر ارتودنسی مراجعه نکنند با احتمال بیشتری دچار پوسیدگی دندان و بیماری‌های پریودنتال می‌شوند.

حتی افرادی که دندان‌های کج و نامرتب دارند و به دکتر ارتودنسی مراجعه نمی‌کنند ممکن است در اثر خوب نجویدن غذاها درگیر بیماری‌های گوارشی هم شوند.

کسانی که به دکتر ارتودنسی کرج مراجعه می‌کنند و از خدمات درمانی و زیبایی استفاده می‌کنند، دندان‌های سالم‌تر و لبخند زیباتری دارند.

از کجا بفهمیم به خدمات ارتودنسی نیاز داریم؟

افراد عادی صلاحیت تعیین نیاز به خدمات ارتودنسی را ندارند و حتما باید دندانپزشک در کرج یا متخصص ارتودنسی مشخص کند که فرد برای اصلاح وضعیت دهان و دندان نیاز به خدمات ارتودنسی دارد یا نه. دندانپزشک با معاینه بالینی و تصویربرداری اختصاصی از دهان و دندان در مورد طرح درمان و نیازهای بیمار تصمیم می‌گیرد. حتی ممکن است برای بررسی دقیق‌تر از مدل گچ دندان بیمار هم استفاده کند.

ویژگی‌های بهترین دکتر ارتودنسی در کرج چیست؟

ویژگی‌های بهترین دکتر ارتودنسی در کرج چیست؟

اگر می‌خواهید بعد از طی دوره درمان ارتودنسی، از نتیجه کار رضایت داشته باشید لازم است با ویژگی‌های بهترین دکتر ارتودنسی در کرج آشنا شوید. اگر در محله فردیس و گوهردشت کرج زندگی میکنید و به دنبال بهترین دکتر ارتودنسی هستید، میتوانید به صفحه بهترین دکتر ارتودنسی در فردیس کرج و به صفحه بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت مراجعه کنید.

  • مهارت ارتباطی دکتر ارتودنسی

وقتی در مورد یک اقدام حرفه‌ای پزشکی نظیر ارتودنسی صحبت می‌کنیم، مهارت ارتباطی ارتودنتیست هم اهمیت پیدا می‌کند. شاید ساده به نظر برسد اما یک دکتر ارتودنتیست در کرج باید توانایی برقراری ارتباط صمیمانه با بیمار را داشته باشد؛ در صورتی که ارتباط خوبی بین دندانپزشک و بیمار برقرار نشود، ترس بیمار مانع ایجاد فضای آرام و درمان صحیح می‌شود.

  • تخصص و تجربه دکتر ارتودنسی

انجام ارتودنسی با درمان‌های دیگر دندانپزشکی نظیر پر کردن یا کشیدن دندان متفاوت است. ارتودنتیست در کرج باید مهارت و تجربه کافی داشته باشد و بتواند نصب براکت را به شکل دقیقی انجام دهد. با توجه به اینکه درمان‌ها ارتودنسی کاملا تخصصی است، کوچکترین سهل‌انگاری دکتر ارتودنسی باعث می‌شود فرایند ترمیم و اصلاح دندان‌ها به خوبی انجام نشود. در نتیجه عوارض و مشکلات غیر قابل جبرانی برای فک و دندان‌ها ایجاد می‌شود.

همچنین در بررسی اقدامات دکتر ارتودنسی در کرج لازم است به خلاقیت وی هم توجه کنید. انجام ارتودنسی نیازمند استفاده از گزینه‌های متناسب با موارد خاص و خلاقیت است. به این ترتیب دکتر ارتودنسی که نتواند راه‌حل موثری به بیمار ارائه کند، در کامل کردن فرایند درمان به مشکل برمی‌خورد.

  • ارائه خدمات ارتودنسی مطابق با تکنولوژی روز

برخی از افراد تصور می‌کنند دانش و مهارت دکتر برای استفاده از خدمات ارتودنسی کافی است. اما واقعیت این است که بخشی از موفقیت درمان هم درگرو استفاده از تکنولوژی‌ پیشرفته و ابزار و امکانات جدید است. قبل از انتخاب دکتر ارتودنسی در کرج حتما بررسی‌های لازم را انجام دهید که دکتر اقدامات درمانی را با جدیدترین متدها انجام دهد و از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته استفاده کند.

این ویژگی باعث می‌شود در جلسات درمان راحتی و آسایش را تجربه کنید و نتیجه درمان رضایت‌بخش باشد.

  • برخورداری از وجدان کاری

بهترین دکتر ارتودنسی در کرج کسی است تعهد و وجدان کاری داشته باشد و در مقابل بیماران احساس تعهد کند. مسئولیت‌پذیری دندانپزشک باعث می‌شود سعی کند کار خود را به بهترین نحو انجام دهد و در انجام وظیفه کوتاهی نکند.

به طور مثال دکتر ارتودنسی متعهد و باوجدان اولویت کار خود را سلامت بیماران در نظر می‌گیرد و سعی می‌کند از انجام درمان غیر ضروری بپرهیزد.

  • برگزاری جلسه مشاوره قبل از شروع درمان

یکی از شروط برخورداری از خدمات مطلوب ارتودنسی این است دکتر ارتودنسی در جلسه مشاوره وضعیت دهان و دندان را به‌طور دقیق و کامل بررسی کند. بعد از معاینه لازم است دکتر ارتودنسی در مورد نوع درمان مورد نیاز به بیمار توضیحاتی ارائه کند.

بهترین دکتر ارتودنسی در کرج به حقوق بیمار درباره نوع درمان مورد نیاز احترام می‌گذارد و سعی می‌کند مشکلات دهان و دندان و نوع درمان پیشنهادی را به ساده‌ترین شکل برای او توضیح دهد تا بتواند رویکرد مثبتی به جلسات درمان ارتودنسی داشته باشد.

ارتودنتیست حرفه‌ای در کرج قبل از مشخص کردن طرح درمان به صحبت‌ها و نظرات مراجعه‌کننده به دقت گوش می‌کند. همچنین در صورتی که مراجعه کننده سوال یا مشکلی داشته باشد، بادقت و رعایت صداقت به سوالات  وی پاسخ می‌دهد.

  • دسترسی آسان به دکتر ارتودنسی

همه ما می‌دانیم دسترسی به دکتر مسئله بااهمیتی است که از نظر بیماران دور نمی‌ماند. این ویژگی درباره دکتر ارتودنسی در کرج هم صدق می‌کند.

یک دکتر ارتودنسی خوب راه‌های ارتباط با بیماران را حفظ می‌کند تا درصورت بروز مشکل یا سوال بتوانند به‌راحتی مشکل را حل کنند. انتخاب راه برقراری ارتباط با بیماران بستگی به نظر دکتر ارتودنسی دارد. برخی از دکترها بین وقت ملاقات مراجعین زمانی به برقراری ارتباط با بیماران اختصاص می‌دهند اما برخی دیگر از دکترها به صورت اینترنتی به سوالات مراجعین پاسخ می‌دهند.

بنابراین دکتر ارتودنسی خوب برای مراجعین به اندازه کافی وقت می‌گذارد و هیچوقت کمبود وقت را بهانه نمی‌کند.

  • وقت‌شناسی دکتر ارتودنسی

پیش از انتخاب دکتر ارتودنسی در کرج حتما به وقت شناس بودن دکتر توجه کنید. یک دکتر خوب ارتودنسی برای وقت مراجعان ارزش قائل است و کارهای درمان را به‌موقع انجام می‌دهد تا مراجعین در مطب منتظر نمانند.

همچنین یک دکتر ارتودنسی خوب با همکاری منشی تلاش می‌کند مراجعینی که محدودیت زمان دارند هم بتوانند بدون کوچکترین اخلال در زندگی روزمره به  مطب مراجعه کنند و درمان شوند.

اهمیت توجه به نظافت مطب دندانپزشکی در انتخاب دکتر ارتودنسی

برای انجام اقدامات ارتودنسی لازم است دکتری را انتخاب کنید که استرلیزه کردن و نظافت مطب و ابزارهای پزشکی اهمیت می‌دهد. با توجه به اینکه توجه نکردن به تمیزی و ضدعفونی کردن وسایل، انتقال بیماری‌ از طریق دندانپزشکی را بیشتر می‌کند، بهتر است در انتخاب دکتر ارتودنسی کرج این مورد را هم در نظر داشته باشید.

جمع‌بندی

ارتودنسی یکی از خدمات دندانپزشکی است که با هدف بهبود وضعیت کجی و نامرتبی دندان‌ها انجام می‌شود. کیفیت خدمات ارتودنسی به انتخاب دکتر باتجربه و ماهر بستگی دارد. درصورتی که تحقیقات گسترده‌ای برای انتخاب دکتر انجام دهید و به ویژگی‌های بهترین دکتر ارتودنسی کرج توجه کنید احتمال اینکه از درمان ناامید شوید کاهش پیدا می‌کند. این مطلب راهنمای کاملی درباره ویژگی‌های دکتر ارتودنسی در کرج است. امیدواریم این راهنما در انتخاب دکتر ارتودنسی به شما کمک کند.

4.8/5 - (5 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر، بنده توی همین صفحه تونستم بهترین دکتر ارتودنسی کرج رو پیدا کنم، خداروشکر پسرم بهترین نتیجه رو داره میبینه و خیلی راضی هستیم، ممنونیم از سایت پزشک کرج

  2. من دنبال بهترین دکتر ارتودنسی در کرج بودم و لیست پزشکان بالا بسیار مفید بود.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا