ارتودنسیپزشکان

معرفی بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

وقتی دندان‌ها نامرتب هستند یا دندان‌ها در فک بالا و پایین نسبت به یکدیگر دچار ناهماهنگی شده‌اند، نیاز به درمان ارتودنسی وجود دارد. یک متخصص ارتودنسی در کرج با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای متنوع، مشکلات نامرتبی دندان‌ها و ناهماهنگی‌های بین فکی را تصحیح می‌کند. این تصحیح‌ها نه تنها زیبایی بیشتری به لبخند افراد می‌بخشد، بلکه به بهبود عملکرد دهان و دندان نیز کمک می‌کند.

در این مقاله، می‌خواهیم شما را با این حوزه از دندانپزشکی آشنا کنیم و توضیح دهیم که یک ارتودنتیست چگونه می‌تواند دندان‌های شما مرتب کند. همچنین نکات مهم برای انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج را با هم بررسی خواهیم کرد.

بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت

لیست بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر زینب قلی زاده کیسمی 02634443372 کرج، گوهردشت – فلکه اول گوهردشت خیابان دوم شرقی درمانگاه رجایی شهر طبقه دوم
دکتر افشین سجادی 09361575358 کرج، گوهردشت بین خیابان٧و٨غربی روبروی داروخانه گوهردشت پلاک٢٢٣طبقه اول
دکتر نگین هادیان ۰۲۶۳۴۴۳۲۱۹۸ گوهردشت،رستاخیز نبش 7 شرقی پلاک 248 واحد 2
دکتر بیژن رضوان 02634436418 آدرس مطب دکتر بیژن رضوان البرز کرج خیابان اصلی گوهردشت نبش 12 غربی جنب بانک ملت پلاک 6 طبقه دوم واحد4

دکتر زینب قلی زاده کیسمی

دکتر زینب قلیزاده کیسمی

دکتر زینب قلی زاده کیسمی با شماره نظام پزشکی: 173689 با مراجعین رضایت مندی که داشته است به یکی از بهترین دکترهای ارتودنسی در گوهردشت کرج تبدیل شده است. اگر دندان های نامرتبی دارید، میتوانید با مراجعه به خانم دکتر زینب قلی زاده، زیبایی و را به دندانهای خود بازگردانید. ایشان یکی از بهترین دکترها از نظر مردم در زمینه ارتودنسی دندان در گوهردشت هستند. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. مطب ایشان در کرج، گوهردشت – فلکه اول گوهردشت خیابان دوم شرقی درمانگاه رجایی شهر میباشد. ایشان خدمات ارتودنسی را در همه سنین به مراجعه کنندگان ارائه میکند. انواع ارتودنسی ثابت، متحرک، نامرئی توسط دکتر با بهترین متریال انجام میپذیرد. جهت برقراری ارتباط با دکتر میتوانید در ساعات ذکر شده در جدول زیر، بصورت مستقیم تماس حاصل فرمایید. به جدول زیر مراجعه کنید:

خدمات دکتر زینب قلی زاده کیسمی:

  • ایمپلنت و جراحی های عقل
  • درمان ریشه
  • زیبایی (لمینیت)
  • پروتز
  • ارتودنسی
  • و…
آدرس مطب دکتر زینب قلی زاده کیسمی: کرج، گوهردشت – فلکه اول گوهردشت خیابان دوم شرقی درمانگاه رجایی شهر طبقه دوم
شماره تلفن: 02634443372
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

دکتر افشین سجادی

دکتر افشین سجادی

دکتر افشین سجادی جراح – دندانپزشک در کرج محله گوهردشت با شماره نظام پزشکی 101437 می باشد میتواند شما را در درمان بیماریها و مشکلات مربوط به دهان و دندان یاری نماید. مطب ایشان در کرج، گوهردشت بین خیابان٧و٨غربی روبروی داروخانه گوهردشت قرار دارد. اگر درگیر مشکل نا مرتب بودن دندانهایتان را دارید، میتوانید به مطب دکتر افشین سجادی مراجعه نمایید. ایشان توانسته اند رضایت بالایی را بابت خدماتی که ارائه میکنند، کسب کنند. بعلت رضایت بالای مردم از ایشان ما نام دکتر را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. با توجه به تشخیص دکتر شما میتوانید نوع ارتودنسی خو را مشخص کنید. دکتر افشین سجادی انواع ارتودنسی ثابت ارتودنسی سرامیکی ارتودسنی لینگوال ارتودنسی دیمون و… را انجام میدهند. شما میتوانید از طریق شماره و اطلاعات جدول زیر که وبسایت پزشک کرج برایتان فراهم آورده است، ارتباط بگیرید و از خدمات ارتودنسی بهره مند شوید:

خدمات دکتر افشین سجادی:

  • ایمپلنت و جراحی های عقل
  • درمان ریشه
  • زیبایی (لمینیت)
  • پروتز
  • ارتودنسی
  • و…
آدرس مطب دکتر افشین سجادی: کرج، گوهردشت بین خیابان٧و٨غربی روبروی داروخانه گوهردشت پلاک٢٢٣طبقه اول
شماره تلفن: 09361575358
ساعت کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت15:00 تا 20:00 شب

دکتر نگین هادیان

دکتر نگین هادیان

دکتر نگین هادیان با شماره نظام پزشکی ۱۵۲۳۱۷ یکی ز بهترین دکترهای ارتودنسی در گوهردشت، کرج میباشد. ایشان علاوه بر خدمات ارتودنسی، کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت و تمامی خدمات زیبایی دندان را در مطب خود انجام میدهند. شما عزیزان میتوانید در محیطی استریل، شیک بهمراه کادری حرفه ای از خدمات بهره مند شوید. دکتر نگین هادیان بسیار شخصی با ظرافت و درستکار هستند. علت اصلی محبوبیت ایشان استفاده از بهترین متریال و مهارت بالای ایشان میباشد. اگر تمایل به ملاحظه نمونه کارهای ایشان را دارید میتوانید از طریق جدول زیر و با کلیک مستقیم رو آیکن اینستاگرام وارد صفحه ایشان شوید. انواع ارتودنسی های ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی رنگی و… انجام پذیر است. در ادامه وبسایت پزشک کرج اطلاعات تماس مطب خانم دکتر نگین هادیان را برایتان فراهم آورده است. به جدول زیر مراجعه کنید:

خدمات دکتر نگین هادیان:

  • ایمپلنت و جراحی های عقل
  • درمان ریشه
  • زیبایی (لمینیت)
  • پروتز
  • ارتودنسی
  • و…

اینستاگرام دکتر نگین هادیان

آدرس مطب دکتر افشین سجادی: کرج، گوهردشت بین خیابان٧و٨غربی روبروی داروخانه گوهردشت پلاک٢٢٣طبقه اول
شماره تلفن: 02634432198
ساعت کاری: ساعات پاسخگویی 10 الی 20
اینستاگرام: اینستاگرام

دکتر بیژن رضوان

دکتر بیژن رضوان

دکتر بیژن رضوان یکی از بهترین دکتر های ارتودنسی گوهردشت با شماره نظام پزشکی ۹۵۹۴۶ میباشد. مطب ایشان در خیابان اصلی گوهردشت نبش 12 غربی جنب بانک ملت میباشد. ایشان با ارائه بهترین خدمات توانسته رضایت مراجعین را به خود جلب کند، به همین خاطر وبسایت پزشک کرج ایشان را معرفی نموده است. اگر نامرتب بودن دندان هایتان ناراضی هستید، و میخواهید دندان هایی صاف و مرتب داشته باشید، دکتر بیژن رضوان بهرین انتخاب برای شماست. دکتر بیژن رضوان متولد سال 1357 با 17 سال سابقه فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکی از حاذق ترین پزشکها در خدمات دندانپزشکی خصوصا ارتودنسی میباشد. ایشان همواره سعی بر هدیه دندان هایی سالم و زیبا به شما عزیزان است. دکتر بیژن رضوان با بیمه ایران و تجارت نو نیز قرارداد دارد. در ادامه وبسایت پزشک کرج اطلاعاتی از قبیل اینستاگرام، شماره تماس و… را برایتان فراهم آورده است. به جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات دکتر بیژن رضوان:

  • ایمپلنت و جراحی های عقل
  • درمان ریشه
  • زیبایی (لمینیت)
  • پروتز
  • ارتودنسی
  • و…

اینستاگرام دکتر بیژن رضوان

آدرس مطب دکتر بیژن رضوان: آدرس مطب دکتر بیژن رضوان البرز کرج خیابان اصلی گوهردشت نبش 12 غربی جنب بانک ملت پلاک 6 طبقه دوم واحد4
شماره تلفن: 09012931414 و 02634436418
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت چهار و نیم بعد از ظهر تا 9 شب پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر
اینستاگرام: اینستاگرام

نکات مهم برای انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج

ارتودنسی یک عمل زیبایی و درمانی زمان‌بر است که در برخی موارد تا چندین سال طول می‌کشد تا بیمار به نتایج مطلوب برسد. انتخاب دکتر ارتودنسی خوب و با سابقه باعث می‌شود بیمار این فرآیند را با آسودگی خاطر سپری کند و نتایج مورد نظر سریع‌تر به دست بیاید.

انتخاب پزشک ارتودنسی یک تصمیم مهم است که می‌تواند به طور قابل توجهی بر سلامت دهان و دندان و رفاه کلی شما تأثیر بگذارد. برای کمک به انتخابی آگاهانه، در این مقاله چند نکته مهم برای بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج آورده شده است.

1- مدرک تحصیلی

هرچند بسیاری از پزشکان دندان پزشک عمومی عمل ارتودنسی را انجام می‌دهند، اما برای انجام ارتودنسی بهتر است به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید. متخصص ارتودنسی، دندانپزشک عمومی است که در آزمون تخصص ارتودنسی پذیرفته شده است و دوره تخصص را با موفقیت گذرانده است. یک متخصص ارتودنسی، آموزش‌های تکمیلی، آموزش و امتحانات دقیق را برای نشان دادن تخصص خود در این زمینه تکمیل کرده است.

2- تجربه پزشک

برای انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج علاوه بر تحصیلات پزشک، در مورد سال‌های فعالیت او نیز جویا شوید. یک متخصص ارتودنسی با سابقه قابل توجهی طیف وسیعی از بیماران، از جمله موارد پیچیده را درمان کرده است. یک متخصص با تجربه راحت‌تر با مسائل مختلف ارتودنسی مواجه شده و آن‌ها را موفقیت حل خواهد کرد.

3- نظرات سایر بیماران

مطالعه نظرات سایر بیماران باعث می‌شود بینش دقیق‌تری در مورد دکتر مورد نظرتان پیدا کنید. به دنبال سایتی باشید که فهرست دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج را به شما ارائه کند و بتوانید نظرات سایر بیماران در مورد هر پزشک را در آن مطلعه کنید. یکی از بهترین منابع که لیستی از پزشکان کرج ارائه می‌کند، سایت پزشک کرج است.

پزشک کرج بدون هیچ وابستگی به پزشک و یا پزشکان خاصی، اطلاعات لازم در مورد بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج را به شما ارائه می‌کند. خواندن نظرات آنلاین بهترین راه برای اطلاع از تجریات موفق و یا عدم موفق بیمارات قبلی است.

4- فناوری و تجهیزات

استفاده از تکنولوژی روز می‌تواند اثربخشی و کارایی درمان ارتودنسی را افزایش دهد. در مورد تکنولوژی و تجهیزاتی که ارتودنسی از آن استفاده می‌کند، سوال کنید. استفاده از فناوری جدیدتر می‌تواند دقت و نتایج درمان شما را بهبود بخشد.

5- مشاوره درمان

یک پزشک معتبر ارتودنسی باید یک مشاوره اولیه جامع به بیمار ارائه دهد. در طول این مشاوره، متخصص ارتودنسی سلامت دهان و دندان شما را ارزیابی می‌کند، انتظار شما از درمان را مورد بحث قرار می‌دهد و یک برنامه درمانی شخصی برای شما ایجاد می‌کند. به این نکته توجه کنید که ارتودنتیست چقدر با شما ارتباط برقرار می‌کند، به نگرانی‌های شما گوش می‌دهد و روند درمان را توضیح می‌دهد. یک متخصص ارتودنسی خوب باید برای پاسخ دادن به سوالات شما وقت بگذارد و نتایج درمان و انتظاران شما از درمان را در طراحی فرآیند درمان مد نظر قرار دهد.

6- هزینه‌ها و نحوه‌ی پرداخت

درمان ارتودنسی می‌تواند هزینه‌های قابل توجهی به همراه داشته باشد، بنابراین بحث در مورد هزینه‌ها از قبل شروع درمان مهم است. بسیاری از پزشکان ارتودنسی امکان پرداخت قسطی و مرحله به مرحله را برای بیماران فراهم کرده‌اند وبیمار می‌تواند پس از پرداخت مبلغی پیش پرداخت، بقیه هزینه‌های عمل را به صورت مرحله به مرحله پرداخت کند.

بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج

برای انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج فقط کافی است به سایت پزشک مراجعه کنید. پزشک کرج لیست بهتین متخصصان ارتودنسی در نقاط مختلف کرج از جمله فردیس می باشد، اگر میخواهید بهترین دکترهای ارتودنسی فردیس را ببینید میتوانید به صفحه بهترین دکتر ارتودنسی در فردیس مراجعه کنید، را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید بر اساس نظرات سایر بیماران و همچنین بررسی‌های تخصصی پزشک کرج اقدام به انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج کنید.

در نظر داشته باشید که ارتودنسی یک عمل زیبایی زمان‌بر است و نیاز به مراجعات متعدد و منظم به مطب پزشک دارد. از این رو انتخاب پزشک در محدوده‌ی محل زندگی شما اهمیت زیادی دارد. اگر در کرج و گوهردست زندگی می‌کنید، بهترین کار این است که با مراجعه به سایت پزشک کرج، لیستی از پزشکان در این محدوده را دریافت کرده و بهترین دکتر ارتودنسی در گوهردشت کرج را انتخاب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. به نظرم دکتر نگین هادیان یکی از بهترین دکترهای ارتودنسی گوهردشت هستن. من دخترم سنش کمه و برای اینکه متقاعدش کنم دندوناشو ارتودنسی کنه، ارتودنسی هاش رو صورتی گرفتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا