پروفایل دکتر آرزو وکیلی

پزشک کرجدکتر آرزو وکیلی

شماره نظام پزشکی:22848
🩺10 سال تجربه
محبوبیت پزشک
95%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

10 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

یکشنبه

10 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

دوشنبه

10 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

سه شنبه

10 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

چهارشنبه

10 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

پنجشنبه

10 صبح تا 13:00 و 17:00 تا 20:30

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر آرزو وکیلی

کرج - بلوار ملاصدرا - چهارراه نبوت - برج هیراد - جنب بانک ملت - طبقه 2 - واحد 204

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر آرزو وکیلی در کرج – بلوار ملاصدرا – چهارراه نبوت – برج هیراد – جنب بانک ملت – طبقه 2 – واحد 204 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر آرزو وکیلی را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر آرزو وکیلی، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر آرزو وکیلی با شماره نظام روانشناسی 22848 جزو پزشکان برتر کرج در زمینه روانشناسی خانواده در کرج میباشد. از رزومه ایشان میتوان به مواردی چون کارشناس ارشد و کارشناس روانشناسی عمومی مدرس دوره های مهارت های زندگی (خودآگاهی، رفتار همدلانه، ارتباط موثر، مدیریت استرس، مدیریت خلق منفی، کنترل خشم، مدیریت زمان، مهارت تصمیم گیری، تفکر نقاد، مهارت حل مسئله و..) مدرس دوره های فرزندپروری در فرهنگسراها، خانه های سلامت و کانون های فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج مشاور مدرسه در مقاطع متوسطه اول و دوم اشاره نمود. ایشان بسیار شخصی رازدار، شنوا و دلسوز میباشند. ایشان با مشاوره های ارزنده خویش توانسته نجات بخش بسیاری از خانواده ها باشد. جهت برقراری ارتباط با خانم دکتر آرزو وکیلی میتوانید با شماره های جدول بطور مستقیم تماس حاصل فرمایید و با کلیک بر روی آیکن اینستاگرام وارد صفحه ایشان شوید.

دکتر آرزو وکیلی

خدمات آرزو وکیلی به شرح زیر است:

  • خانواده درمانی
  • زوج درمانی
  • مشاوره فردی و بهبود روابط
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره در زمینه پیمان شکنی زناشویی
  • مشاوره در بحران طلاق
  • درمان شکست های عاطفی بر اساس رویکرد طرحواره درمانی و هیجان مدار
  • درمان اختلالات اضطرابی و افسردگی
  • اجرا و تفسیر تست های خودشناسی و شخصیت
  • و...

دکتر آرزو وکیلی یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در کرج – بلوار ملاصدرا – چهارراه نبوت – برج هیراد – جنب بانک ملت – طبقه 2 – واحد 204 واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر آرزو وکیلی می توانید از شماره تلفن 09355653080 استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر آرزو وکیلی ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه مشاور خانواده خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر آرزو وکیلی در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله مشاور خانواده در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر آرزو وکیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا