پروفایل دکتر سعید سینا

پزشک کرجدکتر سعید سینا

شماره نظام پزشکی:۹۶۹۴۰
🩺22 سال تجربه
محبوبیت پزشک
95%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

تعطیل

یکشنبه

تعطیل

دوشنبه

تعطیل

سه شنبه

تعطیل

چهارشنبه

۱۲ظهر تا ۵ عصر

پنجشنبه

تعطیل

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر سعید سینا

خیابان شهید بهشتی -حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی - برج قائم - طبقه 4 واحد 12

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر سعید سینا در خیابان شهید بهشتی -حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی – برج قائم – طبقه 4 واحد 12 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر سعید سینا را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر سعید سینا، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر سعید سینا در سال 1375 با رتبه 256 وارد دانشگاه شد و در سال 1382 فارغ التحصیل شد و در دوران تحصیل پزشکی موفق به کسب عنوان بهترین دانشجوی پژوهشی شد. همچنین اولین بخش از مقالات علمی در کنگره بین المللی تحقیقات علمی سال 1379 و ارائه مقاله در کنگره منازعات زنان در آلمان بخشی دیگر از موفقیت های وی در این دوره است. دکتر سینا پس از فارغ التحصیلی به مدت دو سال در شهر سابق استان سیستان و بلوچستان در طرح پزشکی عمومی خدمت کرد. او در این مدت موفق به کنترل و کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به مالاریا شد. دکتر سعید سینا نیز در کنگره سالانه انجمن اپیدمیولوژیست های ایران نتایج کار خود را در دو مقاله علمی ارائه کرد. و در حال حاضر در استان تهران و کرج مشغول به فعالیت می باشد و یکی از بهترین جراح سینه و پستان در کرج شناخته شده است، برای ارتباط بیشتر با شماره های موجود در همین صفحه جهت رزرو نوبت و مشاوره تماس بگیرید.

دکتر سعید سینا

 

خدمات دکتر سعید سینا:

  • دکتر سعید سینا، متخصص جراحی جنرال، زیبایی و لاپاراسکوپی
  • رئیس بیمارستان امام حسین کرج – 1397 الی 1400
  • رئیس بیمارستان ثارالله کرج – 1396 الی 1397
  • رتبه اول مقالات علمی در کنگره بین‌المللی علمی پژوهشی سال ۱۳۷۹
  • تالیف چند عنوان مقاله ISI
  • پژوهشگر برتر در دوران دانشجویی
  • ارائه مقاله در کنگره کنتراورسی های زنان در کشور آلمان
  • انجام پیش از ۲ هزار جراحی چاقی موفق
  • انجام پیش از ۳ هزار جراحی لاپاراسکوپی موفق
  • انجام اولین جراحی بای پس کلاسیک و اولین جراحی مینی بای پس لاپاراسکوپی در کرج

دکتر سعید سینا یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در خیابان شهید بهشتی -حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی – برج قائم – طبقه 4 واحد 12 واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر سعید سینا می توانید از شماره تلفن ۰۹۰۳۴۲۴۳۹۷۱ استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر سعید سینا ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه دکتر جراحی عمومی خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر سعید سینا در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله دکتر جراحی عمومی در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر سعید سینا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا