profile-Dr-Mohammad-Yaqoubi

پزشک کرجدکتر محمد یعقوبی

شماره نظام پزشکی:۱۱۸۸۷۴
🩺10 سال تجربه
محبوبیت پزشک
94%

ساعت کاری

روز های هفته

ساعت کاری

شنبه

از ساعت 16 عصر الی 20 شب

یکشنبه

از ساعت 16 عصر الی 20 شب

دوشنبه

از ساعت 16 عصر الی 20 شب

سه شنبه

از ساعت 16 عصر الی 20 شب

چهارشنبه

از ساعت 16 عصر الی 20 شب

پنجشنبه

تعطیل

جمعه

تعطیل

آدرس و تلفن تماس

مطب دکتر محمد یعقوبی

کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، نرسیده به میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه چهارم واحد 403

در سایت پزشک کرج میتونید در سریع‌ترین زمان از پزشک معرفی شده در بالا نوبت حضوری و مشاوره آنلاین پزشکی (تلفنی) بگیرید. آدرس و شماره تلفن پزشک در بالا قابل مشاهده می باشد، اطلاعات این دکتر در همین صفحه به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

هزینه ویزیت پزشک مورد نظر با توجه به نوع نوبتی که از ایشان می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است. با درج راه های ارتباطی در همین صفحه پروفایل پزشک می‌توانید هزینه دقیق ویزیت دکتر را با تماس مستقیم پیگیری کنید.

دکتر محمد یعقوبی در کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، نرسیده به میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه چهارم واحد 403 مطب دارند. برای دیدن اطلاعات کامل مطب، پروفایل دکتر محمد یعقوبی را ببینید.

با مراجعه به پروفایل پزشک مورد نظر خود، در صورت فعال بودن مشاوره آنلاین می‌توانید درخواست مشاوره آنلاین داشته باشید، اما درحال حاضر این پزشک امکان مشاوره آنلاین را ندارد.

دکتر محمد یعقوبی، هستند و در زمینه‌های گفته شده بالا مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کند.

نوبت ها به صورت تقریبی میباشد، در همین پروفایل پزشک اطلاعات تماس، روزهای مراجعه به مطب به صورت کامل وجود دارد و ذکر شده است، توصیه میشود با تماس تلفنی نزدیک ترین نوبت آزاد را از منشی دکتر دریافت کنید.

درباره پزشک

دکتر محمد یعقوبی با شماره نظام پزشکی: ۱۱۸۸۷۴ به عنوان یکی از بهترین دکتر زود انزالی در کرج شناخته شده است. دکتر محمد یعقوبی متخصص ارولوژی، جراح و متخصص کلیه و دکتر سنگ کلیه در کرج، متخصص زگیل تناسلی مردان، متخصص زود انزالی و فلوشیپ فوق تخصصی درمان آندوسکوپی، لاپاراسکوپی و بیماریهای مجاری ادراری، و عضو انجمن ارولوژی آسیا هستند. دکتر محمد یعقوبی در کنار تخصص اورولوژی، سال های اخیر به طور جدی بر روی درمان زود انزالی در مردان با کرایوتراپی یا فریز کردن زگیل فعالیت دارند. به همین سبب با فراهم نمودن دستگاه های پیشرفته و در اختیار داشتن تیم پزشکی و درمانی حرفه ای و دوره دیده، بهترین خدمات را به بیماران عرضه می دارند. مطب ایشان همه روزه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بیماران محترم کرجی هستند. پس تردید نکنید و برای یکبار هم که شده به مطب تخصصی دکتر محمد یعقوبی مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با مطب تخصصی ایشان تماس بگیرید.

دکتر محمد یعقوبی

خدمات دکتر محمد یعقوبی به شرح زیر است:

  • سنگ شکنی کلیه
  • درمان زیگیل تناسلی
  • سنگ حالب
  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری
  • و...

دکتر محمد یعقوبی یکی از بهترین پزشکان در کرج می باشد. مطب این پزشک در کرج، عظیمیه، بلوار شریعتی، نرسیده به میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه چهارم واحد 403 واقع شده است. برای ارتباط با مطب دکتر محمد یعقوبی می توانید از شماره تلفن ۰۲۶۳۴۰۰۳۰۱۹ استفاده کنید همچنین در صورت نیاز به آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت پزشک مورد نظر می توانید به پروفایل دکتر مراجعه نمایید. عکس و بیوگرافی کامل این پزشک را میتوانید در همین پروفایل به صورت کامل مشاهده می کنید و نوبت خود را رزرو کنید.

 

برای مراجعه کنندگان عزیزی که از طریق سایت پزشک کرج با دکتر محمد یعقوبی ارتباط بگیرند، امکان ویزیت با کمک انواع بیمه های پایه سلامت اعم از تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، ایرانیان سلامت و سایر انواع بیمه های پایه وجود دارد.

 

با استفاده از سایت پزشک کرج می توانید با پزشک مورد نظر خود، که در زمینه دکتر کلیه و مجاری ادراری خدمات رسانی میکند نوبت و مشاوره تلفنی داشته باشید. نوبت دهی آنلاین با پزشک کرج از طریق نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی) امکان پذیر است. در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک می توانید از مسیر روی نقشه (گوگل مپ) استفاده کنید. البته همیشه نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست و در بسیاری از موارد مشاوره تلفنی با پزشک و به صورت آنلاین و تلفنی می توانید راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک پیدا کنید، که اطلاعات تماس دکتر محمد یعقوبی در بالا قابل مشاهده می باشد.

 

سایت پزشک کرج میزبان بیش از 1700 پزشک، پیراپزشک، روانشناس و متخصص پزشکی از جمله دکتر کلیه و مجاری ادراری در شهرستان کرج است و با سهولت یافتن پزشک سعی در ارتقای سطح سلامت مردم عزیز کرج دارد. این امکان برای مراجعه کننده به این صفحه وجود دارد که در مورد هر پزشک نظر خود را ثبت کند تا سایر مراجعه کنندگان و بیماران قبل از مراجعه از نظرات این پزشک محترم  مطلع شوند که در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دکتر محمد یعقوبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا