پزشکانجراحی بینی

معرفی بهترین جراح بینی در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

جراحی بینی یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی است که در فردیس انجام می‌شود. بسیاری از افرادی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارند، به دنبال بهترین جراح بینی در فردیس هستند تا با خیالی راحت به فرم بینی مورد نظر خودشان برسند و عوارض جراحی بینی را نیز به حداقل برسانند. خوشبختانه پزشکان شایسته زیادی در فردیس در حال فعالیت هستند که می‌توانند بدون عوارض جانبی و با بهترین روش‌های جراحی، مراحل جراحی زیبایی بینی شما را انجام دهند.

بهترین جراح بینی در فردیس

لیست بهترین جراح بینی در فردیس کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر امین نوروزی ۰۲۶۳۴۹۹۰۴۴۰ فردیس، فلکه ی اول – برج نگین البرز – طبقه 8 – واحد43
دکتر سید صالح زاهدی ۰۲۸۶۵۲۰۰۰ فردیس- بلوار اصلی فردیس کرج- چهارراه کانال

در زیر ما به معرفی بهترین جراح بینی درفردیس کرج میپردازیم، سایت پزشک کرج مرجع معرفی بهترین پزشکان و جراحان در شهر کرج می باشد، قبل از معرفی جراح بینی، اگر بینی استخوانی دارید میتوانید به صفحه بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس مراجعه کنید و یا اگر بینی گوشتی دارید به صفحه بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس کرج مراجعه کنید.

دکتر امین نوروزی

دکتر امین نوروزی

دکتر امین نوروزی فوق تخصص جراحی فک و صورت  با شماره نظام پزشکی 133000 دارای دکترای حرفه ای دندانپزشکی در سال 1389 و مدرک فوق لیسانس جراحی فک و صورت در سال 1396 و دارای بورد تخصصی جراحی فک، فک و صورت و همچنین دارای مدرک رسمی گواهی آکادمی جراحان زیبایی آمریکا مطب دکتر امین نوروزی در شهرستان فردیس می باشد. ایشان یکی از بهترین دکتر های فردیس میباشد، اگر در فردیس سالکن هستید و قصد جراحی بینی دارید، ایشان بهترین انتخاب از نظر مردم هستند به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. شما میتوانید جهت مشاوره با دکتر با کلیک بر روی نام دکتر در اول پاراگراف، نوبت خود را رزرو کنید. همچنین در ادامه اطلاعات تماس، اینستاگرام و.. را برایتان قرار داده ایم. به جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات دکتر امین نوروزی به شرح زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی فک
  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی پرورتز گونه
  • جراحی زیبای گوش
  • جراحی زیبایی ابرو
  • پروتز چانه 
  • و…

دکتر امین نوروزی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر امین نوروزی: فردیس، فلکه ی اول – برج نگین البرز – طبقه 8 – واحد43
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۹۹۰۴۴۰ , ۰۹۱۰۱۴۸۲۱۴۲
آدرس اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: faceplasticsurgery.ir

دکتر سید صالح زاهدی

دکتر سید صالح زاهدی

دکتر سید صالح زاهدی یکی از بهترین جراح بینی در فردیس کرج از نظر مردم می باشد، ایشان با شماره نظام پزشکی ۲۱۱۵۱ و متخصص گوش، حلق، بینی، گلو و جراحی سر و گردن در فردیس توانسته است خدمات باکیفیتی را به بیماران خود ارائه دهد، ایشان علاوه بر عمل زیبایی به درمان مشکلات انحراف بینی نیس میپردازد. ایشان یکی از بهترین دکترها در فردیس کرج میباشد، به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. مطب ایشان در فردیس- بلوار اصلی فردیس کرج- چهارراه کانال میباشد. جهت برقراری ارتباط میتوانید با شماره ای که در جدول زیر برایتان قرار داده ایم تماس حاصل فرمایید. پروفایل رزرو نوبت بصورت آنلاین نیز برایتان قرار داده شده است. کافیست با کلیک بر نام دکتر سید صالح زاهدی در اول پاراگراف، وارد پروفایل رزرو نوبت آنلاین شوید.

خدمات دکتر سید صالح زاهدی به شرح زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی فک
  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی پرورتز گونه
  • جراحی زیبای گوش
  • جراحی زیبایی ابرو
  • پروتز چانه 
  • و…
آدرس مطب دکتر سید صالح زاهدی: فردیس- بلوار اصلی فردیس کرج- چهارراه کانال
شماره تلفن: ۰۲۸۶۵۲۰۰۰
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 20:00 شب

ویژگی‌های بهترین جراح بینی در فردیس

بهترین جراح بینی در فردیس در ابتدا می‌بایست یک مشاوره حرفه‌ای به شما بدهد. اینکه فرم بینی شما چه شکلی است و پس از جراحی بینی شما به چه فرمی در می‌آید، تا حد زیادی توسط پزشک قابل پیش‌بینی است. متاسفانه برخی از پزشکان برای بیمار خود زمان نمی‌گذارند و صرفا کار مشاوره عمل جراحی بینی را به یک مشاوره چند دقیقه‌ای خاتمه می‌دهند؛ اما پزشکان مطرح و معروف فردیس، می‌توانند ضمن ارائه مشاوره تخصصی، به شما برای تصمیم‌گیری نیز کمک کنند. گاهی اوقات دلایل زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند انجام عمل زیبایی بینی ضروری نیست و شاید بهتر باشد که این کار را انجام ندهید. به همین خاطر وقت گذاشتن برای هر بیمار و صحبت کردن با او از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

داشتن تحصیلات مرتبط

یکی از مواردی که حتما باید در هنگام انتخاب بهترین جراح بینی در کرج (فردیس)  به آن توجه داشته باشید، داشتن تحصیلات مرتبط است. پزشک باید در زمینه جراحی زیبایی و گوش و حلق و بینی متخصص باشد و مدرک آن را نیز به شما ارائه کند.

داشتن نمونه کارهای زیبا

با توجه به اینکه عمل بینی یک عمل رقابتی شده و پزشکان مختلفی این عمل جراحی را انجام می‌دهد، اکثر پزشکان مطرح نمونه کارهای خود را در سایت یا صفحات مجازی منتشر می‌کنند. برای انتخاب بهترین جراح بینی در فردیس حتما این نمونه کارها را بررسی کنید. البته به این موضوع نیز اکتفا نکنید و سعی کنید با مراجعه حضوری به مطب پزشکان متخصص، نمونه کارهای آن‌ها را نیز از نزدیک بررسی نمایید.

ارائه مشاوره منطقی و اصولی

با یک جلسه مراجعه به بهترین جراح بینی در فردیس، می‌توانید تا حد زیادی متوجه عملکرد پزشک شوید. در جلسه مشاوره باید واقعیات به طور کامل توضیح داده شوند. نوع فرم بینی شما، میزان نتیجه‌گیری و همچنین شرایط عمل باید توسط پزشک توضیح داده شود. گاهی حتی به نظر پزشک، شما نیازی به انجام عمل جراحی ندارید و این موضوع فقط توسط یک پزشک باتجربه و دلسوز به شما توضیح داده می‌شود.

ارائه پیش‌بینی برای فرم بینی نهایی پس از عمل

بسته به فرم بینی گوشتی و استخوانی شما، پزشک می‌تواند فرم بینی را تا حد زیادی پیش بینی کند. بعضی از پزشکان با نرم افزارهای مختلف این کار را انجام می‌دهند تا فرم زیبای بینی شما را پیش بینی کنند. با این حال حتی با وجود پیش بینی توسط پزشکان، باز هم باید این واقعیت را بپذیرید که نتیجه به صورت 100 درصد قابل پیش بینی نیست.

بهترین جراح بینی در فردیس کیست؟

حال که با ویژگی‌های بهترین جراح بینی در فردیس آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که به دنبال لیستی از بهترین پزشکان جراحی بینی در فردیس باشید. ما در این مقاله بهترین جراحان زیبایی بینی در فردیس را برای شما لیست کرده‌ایم. می‌توانید یکی از این پزشکان را پس از تحقیق و بررسی انتخاب کرده و برای جراحی بینی به او مراجعه کنید.

بهترین جراح بینی در فردیس باید علاوه بر داشتن دانش جراحی بینی، تجربه نیز داشته باشد. در این صورت پزشک با توجه به تجربه خود، می‌داند که برای رفع ناهنجاری‌های بینی، پولیپ و همچنین زیبایی فرم بینی چه اقداماتی انجام دهد.

هزینه عمل جراحی بینی نزد بهترین پزشک

هزینه عمل جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در فردیس به شما اعلام می‌شود. بسته به شرایط جراحی هر یک از پزشکان، محل جراحی و همچنین نوع عمل جراحی، ممکن است هزینه این عمل نیز متفاوت باشد. البته به دلیل اینکه عمل جراحی بینی یک عمل رقابتی در میان پزشکان است، معمولا قیمت‌های اعلام شده توسط هر یک از پزشکان تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و می‌توان با حداقل هزینه، عمل جراحی بینی را انجام داد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عمل جراحی زیبایی بینی، می‌توانید با شماره تلفن‌های هر یک از مطب‌های پزشکان در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

سپهر شوکتی

سلام من سپهر شوکتی هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و سلامتی در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد گردآوری کنم و انتشار بدم و بهترین ها رو در زمینه پزشکی و سلامتی… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. اگر پیش گوش و حلق و بینی عمل کنی خیلی بهتره چون بعد عمل مشکلات تنفسی پیدا نمیکنی. ممنون از سایت خوب پزشک کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا