پزشکانجراحی بینی

معرفی بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

بینی گوشتی معمولا دارای پره‌های بزرگ‌تر و پهنای بیشتری است. به همین خاطر افرادی که دارای بینی گوشتی هستند، ترجیح می‌دهند برای داشتن بینی کوچک‌تر و ظریف‌تر اقدام به انجام عمل جراحی کنند. بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس می‌تواند با علم و تجربه خود، به شما برای فرم دادن بینی به بهترین شکل کمک کند. در این صورت دیگر دغدغه‌ای از بابت زیبایی صورت و چهره خودتان به علت خوش فرم نبودن بینی خود نخواهید داشت.

بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس

لیست بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس

در زیر میپردازیم به بهترین دکتر و جراح بینی در کرج (جراح بینی گوشتی در فردیس)، با ما همراه باشید:

1. دکتر امین نوروزی

دکتر امین نوروزی

دکتر امین نوروزی فوق تخصص جراحی فک و صورت 133000 دارای دکترای حرفه ای دندانپزشکی در سال 1389 و مدرک فوق لیسانس جراحی فک و صورت در سال 1396 و دارای بورد تخصصی جراحی فک، فک و صورت و همچنین دارای مدرک رسمی گواهی آکادمی جراحان زیبایی آمریکا مطب دکتر امین نوروزی در شهرستان فردیس می باشد. ایشان یکی از بهترین جراح بینی در فردیس کرج می باشد که میتوانید با اطلاعات درج شده در زیر جهت مشاوره، رزرو نوبت و غیره به صورت مستقیم تماس بگیرید. 

خدمات دکتر امین نوروزی به شرح زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی فک
  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی پرورتز گونه
  • جراحی زیبای گوش
  • جراحی زیبایی ابرو
  • پروتز چانه 
  • و…

اینستاگرام دکتر امین نوروزی

نمونه کار دکتر امین نوروزی

آدرس مطب دکتر امین نوروزی:

فردیس ، فلکه ی اول ، برج نگین البرز ، طبقه 8 ، واحد 43

شماره تلفن: ۰۹۱۰۱۴۸۲۱۴۲ , ۰۲۶۳۴۹۹۰۴۴۰
اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: faceplasticsurgery.ir

لزوم مراجعه به بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس

فرم بینی مردم در کشور ایران تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. برخی از افراد دارای بینی استخوانی و ظریف هستند، ولی برخی دیگر دارای بینی گوشتی‌اند که حجم زیادی از بینی را گوشت و غضروف‌های مختلف تشکیل داده است. بینی‌های گوشتی معمولا دارای سایز پهن و پره‌های بزرگ‌تری هستند. اگرچه قوز بینی در این نوع بینی‌ها دیده نمی‌شود، اما باز هم بزرگ بودن پره‌های بینی می‌تواند باعث شود تا احساس بدی از بینی خودتان داشته باشید.

با توجه به سختی جراحی بینی گوشتی، حتما باید به بهترین جراح بینی گوشتی در کرج (فردیس)مراجعه کنید. در این صورت حتی اگر بزرگ‌ترین بینی را داشته باشید، باز هم پزشک می‌تواند با متدهای بروز و جدید بینی شما را کوچک و ظریف کند. بنابراین، انتخاب بهترین پزشک برای جراحی بینی گوشتی در فردیس به اندازه مشاهده یک نتیجه خوب پس از جراحی بینی اهمیت دارد.

هزینه جراحی بینی گوشتی در فردیس کرج

هزینه جراحی بینی گوشتی در فردیس کرج بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، کیفیت کار پزشک است. معمولا برای عمل‌های زیبایی قیمت مشخصی وجود ندارد و هر یک از پزشکان با توجه به نرخ معمول، قیمت را تعیین می‌کنند. به ویژه اینکه میزان تجربه هر پزشک و جراح ماهر بینی گوشتی در فردیس کرج متفاوت است و این موضوع روی هزینه جراحی بینی گوشتی در فردیس کرج تاثیر می‌گذارد.

با این حال اگر قصد مراجعه به بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس کرج را دارید و قیمت نیز برای شما مهم است، کافیست که با شماره تلفن مطب پزشک در ارتباط باشید. منشی‌های مطب پزشکان با دریافت اطلاعات شما و همچنین مشکل بینی شما، قیمت را به صورت تقریبی بیان می‌کنند. بسته به بیمارستانی که قرار است عمل جراحی زیبایی انجام شود، هزینه دریافتی نیز متفاوت خواهد بود.

مشاوره عمل جراحی بینی گوشتی در فردیس

عمل رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی، از جمله عمل‌های جراحی است که باید با مشاوره اصولی و حرفه‌ای انجام شود. در واقع شما حتما باید برای اینکه کار زیبایی بینی خودتان را به بهترین شکل انجام دهید، به بهترین جراح بینی گوشتی در کرج مراجعه کنید و یک جلسه مشاوره دریافت نمایید. پزشکان مطرح و متعهد، همواره نظرات منطقی خودشان را برای جراحی بینی به شما ارائه می‌کنند. ممکن است بسته به شرایط بینی و سلامتی خودتان، کاندیدای خوبی برای انجام این عمل جراحی نباشید و این موضوع باید حتما توسط پزشک به شما اعلام شود.

همه پزشکان ماهر جراحی بینی گوشتی در فردیس کرج که در این بخش از سایت پزشک کرج به شما ارائه می‌شوند، به تعهدات خود پایبند هستند و سعی می‌کنند که مشاوره‌های منطقی و بی‌طرف را به مراجعین خود ارائه کنند. بنابراین، کافیست که با دریافت نوبت از جراح بینی ماهر در کرج، به پزشک مراجعه کنید و از او مشاوره بگیرید. در اکثر مواقع پزشکان اطلاعات خوبی به شما می‌دهند تا بتوانید راحت‌تر برای عمل بینی تصمیم‌گیری کنید.

نوبت دهی بهترین جراح بینی گوشتی در کرج

نوبت دهی بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بر اساس شرایط مطب و کلینیک زیبایی مشخص می‌شود. در اکثر مواقع نوبت دهی به صورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری به مطب دکتر نخواهید داشت. برای اینکه بتوانید از بهترین جراح بینی گوشتی در کرج نوبت بگیرید، می‌توانید با یکی از شماره تلفن‌های درج شده در لیست پزشکان خوب بینی گوشتی در فردیس ارتباط بگیرید.

منشی مطب پزشکان شما را با دریافت نوبت راهنمایی می‌کنند. سپس می‌توانید در نوبت اعلام شده از سوی منشی مطب، در مطب پزشک حضور پیدا کنید و مشاوره اولیه برای جراحی بینی گوشتی را دریافت کنید. می‌توانید پس از مراجعه حضوری به مطب، از سایر مراجعین نیز در مورد تجربه عمل بینی نزد این پزشک سوال بپرسید.

5/5 - (1 امتیاز)

سپهر شوکتی

سلام من سپهر شوکتی هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و سلامتی در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد گردآوری کنم و انتشار بدم و بهترین ها رو در زمینه پزشکی و سلامتی… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. سلام
    من بینیم گوشتیه دنبال جراح خوب در فردیس که به محل زندیگیم نزدیک باشه اگر تاحالا کسی انجام داده میشه نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا