زیبایی

معرفی بهترین مرکز کراتینه مو در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

کراتینه کردن اقدامی در جهت صاف کردن و احیا موهای آسیب‌ دیده و وز است که با استفاده از مواد مخصوص انجام می‌شود. اما اگر می‌خواهید از بهترین خدمات استفاده کنید و ماندگاری کراتین مو زیاد باشد، باید در انتخاب مرکز کراتینه مو در کرج یا آرایشگاه دقت کنید. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره قیمت کراتینه مو در اختیار شما قرار دهیم و ویژگی‌های بهترین مرکز کراتینه مو در فردیس را بیان کنیم.

بهترین مرکز کراتینه مو در فردیس

لیست بهترین مرکز کراتینه مو در فردیس

نام متخصص شماره تماس آدرس سالن
الهه معتمدزاد 09197837538 کرج، فردیس فلکه دوم خیابان پانزدهم ساختمان گوهر واحد ۹
لیلا مژدهی ۰۹۳۳۸۰۵۸۰۰۰ کرج، فردیس فلکه دوم خیابان پانزدهم ساختمان گوهر واحد ۹
سالن کراتین لوناس 09380489392  کرج، فردیس، فلکه چهارم، بین خیابان 45 و 47، پلاک 202
سالن کراتین آتیسا 09105039724 کرج ، فردیس ، فلکه دوم ، مابین خیابان هفدهم و نوزدهم ، بالای مانتو امیر

مرکز کراتین الهه معتمدزاد

سالن زیبایی الهه معتمدزاد

سرکار خانم الهه معتمد زاد، با بیش از ۵ سال سابقه کاری در لاین احیا، کراتین، صافی مو و اسکالپ سر به صورت کاملا تخصصی با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی مشغول به فعالیت می باشد، ایشان با استفاده از بهترین مواد اولیه بهترین خدمات کراتین، احیا و صافی مو را ارائه میدهد. سرکار خانم الهه معتمد زاد یکی از بهترین کراتین کارهای فردیس کرج از نظر مردم می باشد. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. اگر موهایتان در اثر دکلره، اتو و براشینگ آسیب دیده است، میتوانید در این سالن از خدمات احیا و صافی مو استفاده کنید، سلامت و شادابی را به موهای خود بازگردانید. سالن الهه معتمدزاد، در فردیس فلکه دوم خیابان پانزدهم ساختمان گوهر واحد۹ واقع میباشد. نمونه کارهایشان را میتوانید در اینستاگرام ایشان که درادامه برایتان قرار داده ایم ملاحظه نمایید. به اطلاعات موجود در جدول زیر که وبسایت پزشک کرج برایتان فراهم آورده مراجعه نمایید. 

خدمات الهه معتمد زاد به شرح زیر است:

  • احیای مو
  • صافی مو
  • کراتینه مو
  • ماسک مو
  • مراقبت از مو
  • بازسازی موهای سوخته
  • و…

اینستاگرام الهه معتمدزاد

آدرس سالن الهه معتمد زاد: کرج، فردیس فلکه دوم خیابان پانزدهم ساختمان گوهر واحد۹
شماره تلفن: 09197837538 , 09057324729
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 20:30
آدرس اینستاگرام الهه معتمد زاد: آدرس اینستاگرام

مرکز کراتین لیلا مژدهی

سالن زیبایی لیلا مژدهی

مدرک کراتینه موی سر خانم لیلا مژدهی

خانم لیلا مژدهی یکی از بهترین کراتینه کارهای موی سر در فردیس کرج هستند، ایشان با داشتن بیش از 5 سال فعالیت و دارای مدرک معتبر از ترکیه و مدرک ملی و فنی و حرفه ای در زمینه کراتین و اسکالپ سر به یکی از بهترین مرکز کراتینه مو در فردیس از نظر مردم فردیس تبدیل شده است، از خدمات ایشان میتوان به: شناخت انواع مشکلات کف سر و درمان، احیای آسیب های مو، کراتین و صافی و انواع تراپی های مو، اسکالپ و اسکراپ و پاکسازی کف سر، کراتین موی سر، پروتئین و بوتاکس و انواع تراپی ها و ویتامینه های مو با به روز ترین و بهترین متریال اشاره کرد. ایشان بهترین انتخاب جهت درمان مشکلات کف سر و موهای آسیب دیده از نظر مردم هستند. به همین خاطر ما نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. در ادامه برایتان لیست دقیقی از خدمات و جدولی که اطلاعات تماس و آدرس سالن قرار دارد را برایتان فراهم آورده ایم.

خدمات لیلا مژدهی به شرح زیر است:

  • احیای مو
  • اسکالپ سر
  • صافی مو
  • کراتینه مو
  • ماسک مو
  • مراقبت از مو
  • بازسازی موهای سوخته
  • و…

اینستاگرام سالن کراتین مو لیلا مژدهی

آدرس سالن لیلا مژدهی: کرج، فردیس
شماره تلفن: ۰۹۳۳۸۰۵۸۰۰۰
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 20:30 شب
آدرس اینستاگرام لیلا مژدهی: آدرس اینستاگرام

قبل از دیدن لیست سوم بهترین مرکز کراتینه مو در فردیس، اگر به دنبال بهترین مرکز کراتینه مو در مهرشهر هستید، میتوانید به صفحه بهترین مرکز کراتینه مو در مهرشهر مراجعه کنید.

مرکز کراتین لوناس

سالن کراتین مو لوناس

سالن زیبایی لوناس یکی از بهترین سالنهای احیا و تراپی مو در فردیس میباشد. محبوبیت این سالن بسیار مورد توجه بانوان فردیس قرار گرفته است. با استفاده از مواد درجه یک و بهترین برند بازار، توانسته اند در حوزه خود بهترین باشند. به همین خاطر ما نام سالن زیبایی لوناس را در وبسایت پزشک کرج آورده ایم. شما میتوانید برای احیا موهایتان از متخصصین این سالن مشاوره بگیرید. انواع اقدامات احیا مو توسط این مجموعه شامل، کراتین، نانو کراتین، پروتئین تراپی، اوزون تراپی و… میباشد. حتی اگر موهایی دارید که در اثر دکلره نادرست بسیار مورد اسیب قرار گرفته، حتما به سالن زیبایی لوناس سر بزنید و از خدمات بی نظیر این سالن بهره مند شوید. سالن لوناس در کرج، فردیس، فلکه چهارم، بین خیابان 45 و 47 واقع است. در ادامه برایتان لیست دقیقی از خدمات و جدولی که اطلاعات تماس، اینستاگرام و آدرس سالن قرار دارد را برایتان فراهم آورده ایم.

خدمات سالن کراتین لوناس به شرح زیر است:

  • احیای مو
  • صافی مو
  • کراتینه مو
  • ماسک مو
  • مراقبت از مو
  • بازسازی موهای سوخته
  • و…

اینستاگرام سالن کراتین لوناس

آدرس سالن کراتین لوناس:  کرج، فردیس، فلکه چهارم، بین خیابان 45 و 47، پلاک 202
شماره تلفن: 09380489392
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 20:30 
شماره تلفن: آدرس اینستاگرام

مرکز کراتین آتیسا

سالن زیبایی آتیسا

سالن زیبایی آتیسا،خدمات احیا و صافی مو با بهترین کیفیت و متریال و بهترین قیمت ارائه میشود. خدمات شامل کراتین ، پروتئین ، بوتاکس ، پلکس ، آرژنین تراپی و … می باشد. صافی موی نچرال ، احیا و هیدراته کردن موی دکلره شده و آسیب دیده ، کراتین سرد و گرم و … انجام می گیرد. اگر موهایی خشک و آسیب دیده دارید، میتوانید با مراجعه به سالن زیبایی آتیسا موهایی درخشان و زیبا داشته باشید. این سالن در کرج ، فردیس ، فلکه دوم ، مابین خیابان هفدهم و نوزدهم قرار دارد. این سالن یکی از بهترین سالنهای کراتین در فردیس میباشد و توانسته رضایت 97 درصدی مردم را به خود جلب نماید، به همین خاطر ما نام این سالن را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. در ادامه برایتان لیست دقیقی از خدمات و جدولی که اطلاعات تماس و آدرس سالن قرار دارد را برایتان فراهم آورده ایم.

خدمات سالن زیبایی آتیسا به شرح زیر است:

  • احیای موهای آسیب دیده
  • صافی مو
  • کراتینه مو
  • ماسک مو
  • پروتئینه مو
  • بوتاکس مو
  • مراقبت از مو
  • بازسازی موهای سوخته
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی آتیسا

آدرس سالن آتیسا: کرج ، فردیس ، فلکه دوم ، مابین خیابان هفدهم و نوزدهم ، بالای مانتو امیر
شماره تلفن: 09105039724
ساعت کاری: 10:00 تا 20:30
اینستاگرام: آدرس اینستاگرام

قیمت کراتینه مو چقدر است؟

یکی از نگرانی‌های خانم‌هایی که می‌خواهند از خدمات کراتین مو استفاده کنند، قیمت آن است. بهتر است بدانید قیمت کراتین مو از فردی به فرد دیگر و در مراکز مختلف با هم تفاوت دارد. زیرا عوامل مختلفی قیمت کراتین مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

موارد زیر مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کراتینه مو است.

  • بلندی مو

اولین عاملی که قیمت کراتینه مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلندی آن است. اگر به یک مرکز کراتینه مو در فردیس مراجعه کنید، با توجه به بلندی موهایتان به شما قیمت می‌دهد. زیرا قطعا هر چقدر موهای شما بلندتر باشد، کراتین‌کار باید از مواد بیشتری برای صاف کردن یا احیا کردن موها استفاده کند و هزینه کراتینه مو بالاتر می‌رود.

  • نوع تکنیک کراتینه

کراتینه کردن با تکنیک‌های مختلفی نظیر کراتینه احیا و صافی، کراتینه بدون صافی، کراتینه صافی برزیلی، کراتینه احیا و بازسازی اجرا می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها با هم تفاوت دارد. نوع تکنیک مورد استفاده با توجه به میزان آسیب‌دیدگی مو و تمایل فرد تعیین می‌شود.

  • کیفیت و مرغوبیت مواد کراتینه مورد استفاده

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کراتینه کردن مو، کیفیت مواد مورد استفاده است. مرکز کراتینه مو در فردیس که از مواد کراتینه مرغوب و درجه یک استفاده می‌کند هزینه بالاتری از مشتریان دریافت می‌کند. اما پرداخت هزینه بالاتر در ازای استفاده از مواد باکیفیت و مرغوب، اقدام هوشمندانه‌ای است. زیرا ماندگاری کراتینه بالاتر می‌رود و موها زیباتر و درخشان‌تر می‌شوند.

بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب مرکز کراتینه مو دقت کنید و مرکزی را انتخاب کنید که از مرغوب‌ترین مواد استفاده می‌کند.

  • تسلط و تجربه کراتینه کار

اگر فکر می‌کنید فقط استفاده از مواد کراتین مرغوب و کم بودن میزان آسیب‌دیدگی مو تضمینی برای کیفیت کراتین مو است، باید بگوییم اشتباه می‌کنید. زیرا تجربه و مهارت کراتینه‌کار یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کراتین کردن مو است. هزینه خدمات کراتینه‌کار ماهر و باتجربه بیشتر است، زیرا کار خود را با دقت و مهارت بالاتری انجام می‌دهند.

  • تعداد جلسات مورد نیاز برای کراتینه کردن مو

برخی از افراد برای صاف کردن و احیا مو به چند جلسه نیاز دارند، درحالی‌که موهای برخی دیگر از افراد در یک جلسه صاف و احیا می‌شود. قطعا هر چقدر تعداد جلسات مورد نیاز یا زمان مورد نیاز برای احیا مو بیشتر باشد، هزینه کراتینه مو هم افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید با توجه به وضعیت موهای شما، هزینه کراتینه آن چقدر است، می‌توانید در جلسه مشاور، درباره هزینه کراتینه از آرایشگر یا کراتینه‌کار سوال کنید.

ویژگی‌های بهترین مرکز کراتین مو در فردیس

کسانی که می‌خواهند از مطلوب‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات کراتین مو استفاده کنند، باید در انتخاب مرکز کراتین و سالن زیبایی در فردیس دقت کنند و موهای خود را به کراتینه کار در فردیس باسابقه و ماهر بسپارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در انتخاب مرکز کراتینه مو در فردیس موارد زیر را به خاطر داشته باشید. اگر در فردیس کرج هستید و به دنبال آموزش کراتینه مو هستید حتما به صفحه بهترین آموزشگاه کراتینه مو در فردیس مراجعه کنید.

  • بهترین انتخاب برای کراتین مو جایی است که هزینه مناسب و معقولی از مشتریان دریافت می‌کند. البته به خاطر داشته باشید هیچوقت نباید کیفیت را فدای ارزان بودن خدمات کراتین نمایید.
  • بهترین مرکز کراتینه مو در فردیس جایی است که سیستم وقت‌دهی منظمی دارد و مشتریان را در سالن معطل نمی‌کند. اغلب مشتریان آرایشگاه‌ها از اینکه زمان زیادی منتظر بمانند تا نوبتشان برسد کلافه می‌شوند.
  • تنوع خدمات مرکز کراتینه مو در فردیس یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی است که باید همواره به آن توجه داشته باشید.

سایت پزشک کرج مرجع مناسبی برای معرفی بهترین پزشکان، جراحان زیبایی و کلینیک‌های زیبایی در کرج خدمات زیبایی است. 

جمع بندی

موهای صاف یکی از معیارهای زیبایی است که باعث می‌شود بسیاری از خانم‌ها از خدمات کراتینه مو استفاده کنند. با توجه به اینکه کراتینه کردن مو جزو خدماتی است که تقریبا هزینه بالایی دارد،در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره عوامل تاثیرگذار بر قیمت کراتینه مو را بررسی کنیم و ویژگی‌های معتبرترین مرکز کراتینه مو در فردیس را بیان کنیم.

امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کند از خدمات کراتینه مطلوب و باکیفت استفاده کنید و جلوه و زیبایی خاصی به موهای خود بدهید. 

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. موهامو که بلوند کردم خورد میشد میریخت . من سالن اتیسا موهامو کراتین کردم الان خداروشکر نمیریزه . ممنون از سایت پزشک کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا