زیبایی

بهترین آموزش کراتینه مو در فردیس ❤️ با بهترین اساتید در سال [1403]

کراتینه کردن از روش‌های پرطرفدار و جدید برای صاف کردن موها است که علاوه بر زیبایی موها موجب حفظ سلامت آن می‌شود. اگر می‌خواهید شغلی پردرآمد داشته باشید، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی با شیوه کراتینه کردن مو آشنا شوید. ما هم در این مطلب ویژگی‌های بهترین مرکز آموزش کراتینه مو در فردیس را بیان می‌کنیم تا بتوانید در یک آموزشگاه معتبر و حرفه‌ای صفر تا صد کراتینه کردن موها را یاد بگیرید.

بهترین آموزش کراتینه مو در فردیس

لیست بهترین آموزشگاه کراتینه مو در فردیس

نام آموزشگاه شماره تماس آدرس آموزشگاه
آموزشگاه کراتینه مو الهه معتمدزاد 09197837538 کرج، فردیس
آموزشگاه کراتینه مو لیلا مژدهی ۰۹۳۳۸۰۵۸۰۰۰ کرج، فردیس فلکه دوم خیابان پانزدهم ساختمان گوهر واحد ۹

آموزشگاه کراتینه مو الهه معتمدزاد

الهه معتمد زادسرکار خانم الهه معتمد زاد، با بیش از ۵ سال سابقه کاری در لاین آموزش، احیا، کراتین، صافی مو و اسکالپ سر به صورت کاملا تخصصی با مدرک فنی حرفه ای و بین المللی مشغول به فعالیت می باشد، ایشان با استفاده از بهترین مواد اولیه بهترین خدمات کراتین را در بهترین سالن زیبایی در فردیس و احیا و صافی مو را ارائه میدهد. سرکار خانم الهه معتمد زاد یکی از بهترین مدرسان کراتینه مو در فردیس کرج از نظر مردم فردیس می باشد. و در لاین آموزشی کراتینه مو تا اکنون بیش از +500 هنرجو داشته است، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم آموزشگاه کراتینه مو الهه معتمد زاد را در وبسایت پزشک کرج قرار دهیم. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت، میتوانید با شماره های درج شده زیر با این آموزشگاه کراتینه مو تماس بگیرید. (پیشنهاد سایت پزشک کرج)

خدمات استاد الهه معتمد زاد به شرح زیر است:

  • آموزش کراتینه مو
  • احیای مو
  • صافی مو
  • کراتینه مو
  • ماسک مو
  • مراقبت از مو
  • بازسازی موهای سوخته
  • و…

اینستاگرام الهه معتمد زاد

آدرس آموزشگاه الهه معتمد زاد: کرج، فردیس، اندیشه
شماره تلفن: 09197837538 , 09057324729
آدرس اینستاگرام الهه معتمد زاد: آدرس اینستاگرام
ساعت کاری: قبل از مراجعه لطفا از قبل تماس بگیرید.

آموزشگاه کراتینه مو لیلا مژدهی

لیلا مژدهی

خانم لیلا مژدهی یکی از بهترین مدرس کراتینه موی سر در فردیس کرج هستند، ایشان با داشتن بیش از 5 سال فعالیت و دارای مدرک معتبر از ترکیه و مدرک ملی و فنی و حرفه ای در زمینه آموزش کراتین و اسکالپ سر به یکی از بهترین مدرسان کراتینه مو در فردیس از نظر مردم فردیس تبدیل شده است، و تا کنون بیش از +500 هنرجو داشته است و از خدمات ایشان میتوان به: شناخت انواع مشکلات کف سر و درمان، احیای آسیب های مو، کراتین و صافی و انواع تراپی های مو، اسکالپ و اسکراپ و پاکسازی کف سر، کراتین موی سر، پروتئین و بوتاکس و انواع تراپی ها و ویتامینه های مو با به روز ترین و بهترین متریال اشاره کرد. برای همین ما تصمیم گرفتیم که آموزشگاه کراتینه مو لیلا مژدهی را در وبسایت پزشک کرج قرا بدهیم. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.(پیشنهاد سایت پزشک کرج)

مدرک بین المللی کراتینه موی سر لیلا مژدهی

خدمات لیلا مژدهی به شرح زیر است:

  • آموزش کراتینه مو
  • آموزش رفع آسیب و خشکی موها
  • آموزش ضد وزی موها
  • آموزش احیا و ترمیم کوتیکول موها
  • آموزش صافی موهای مجعد
  • آموزش صاف و لخت کننده موها و به خصوص موهای موج دار و مجعد
  • آموزش رفع آسیب های جدی و ساختاری موها

مدرک کراتینه موی سر خانم لیلا مژدهی1

اینستاگرام لیلا مژدهی

آدرس سالن لیلا مژدهی: کرج، فردیس فلکه دوم خیابان پانزدهم ساختمان گوهر واحد ۹
شماره تلفن: ۰۹۳۳۸۰۵۸۰۰۰
آدرس اینستاگرام لیلا مژدهی: آدرس اینستاگرام
ساعت کاری: قبل از مراجعه لطفا از قبل تماس بگیرید.

موارد زیر مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه معتبر کراتینه کردن است:

اعطای مدرک معتبر پایان دوره

قبل از ثبت نام در آموزشگاه مطمئن شوید که بعد از پایان دوره، گواهینامه معتبری در اختیار شما قرار می‌گیرد و با آن گواهینامه می‌توانید در سازمان فنی و حرفه‌ای امتحان دهید. زیرا برای کار کردن در یک سالن زیبایی به مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای نیاز دارید.

برگزاری دوره‌های متنوع عمومی و خصوصی

بهترین مکان برای آموزش کراتینه مو در فردیس جایی است که دوره‌های عمومی، خصوصی و نیمه خصوصی برگزار کند.

زیرا در این صورت متقاضیان می‌توانند متناسب با ترجیحات شخصی و بودجه‌ای که در اختیار دارند، در دوره‌ها شرکت کنند. برخی از متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی عقیده دارند، تعداد شرکت‌کنندگان در دوره بر کیفیت جلسات تاثیر دارد. البته این ویژگی به توانمندی مربی هم بستگی دارد. یک مربی حرفه‌ای سعی می‌کند کلاس‌های پرجمعیت را هم به خوبی مدیریت کند تا هنرجویان بتوانند از آموزش‌های دقیق بهره‌ ببرند.

بهتر است بدانید به طور معمول هزینه دوره‌های آموزش کراتینه مو به صورت خصوصی از دوره‌های نیمه خصوصی و عمومی بیشتر است؛ زیرا تعداد شرکت‌کنندگان کمتر است و آموزش‌ها به صورت فردی ارائه می‌شود.

استفاده از ابزارها و لوازم درجه‌یک

برای استفاده از بهترین آموزش کراتینه مو در فردیس باید به جایی مراجعه کنید که از ابزارهای و لوزام تخصصی درجه یک استفاده می‌کند. مربی برای آموزش بهتر هنرجویان باید تمام لوازم مورد نیاز را با کیفیت مطلوب فراهم کند.

مدرس حرفه‌ای کراتینه مو

اگر می‌خواهید آینده شغلی مطمئنی درخشانی داشته باشید و مشتریان از خدمات شما راضی باشند، بهتر است مرکزی برای آموزش کراتینه مو در فردیس را انتخاب کنید که مدرسی حرفه‌ای داشته باشد و یکی از بهترین مرکز کراتینه مو فردیس باشد.

مدرس کراتینه باید تخصص و تجربه کافی برای انتقال مطالب و آموزش عملی داشته باشد و تمام نکات آموزشی را با جزئیات بیان کند.

مربی آموزش کراتین باید تمام سرفصل‌های آموزشی کراتینه را با دقت برای هنرجویان توضیح دهد. برخی از آموزش‌ها به صورت تئوری است؛ به طور مثال در اولین جلسه مربی باید ساختار مو را به طور کامل توضیح دهد و هنرجویان را با نشانه‌های موهای آسیب‌دیده آشنا کند.

اما در جلسات بعدی باید نحوه گذاشتن مواد کراتین روی موها را به صورت عملی توضیح دهد. همچنین شرایطی فراهم باشد تا هنرجویان هم بتوانند مواد کراتین را روی موها قرار دهند و سپس روی آن‌ها را اتو بکشند.

رعایت نکات بهداشتی در سالن

یک آموزشگاه خوب و حرفه‌ای به نظافت سالن اهمیت ویژه‌ای می‌دهد تا رضایت هنرجویان را جلب کند. قطعا آموزش و کار کردن در محیطی که نظافت آن رعایت نشده کار سختی است و سلامت مراجعان را به خطر می‌اندازد. پس قبل از ثبت نام در دوره‌های آموزش کراتینه در فردیس نظافت سالن را بررسی کنید.

هزینه مناسب دوره‌های آموزشی

یکی از دغدغه‌های هنرجویان برای شرکت در دوره‌های کراتینه، هزینه آن است. بهترین آموزش کراتینه مو در فردیس قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای دارد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت آموزش کراتینه مو در فردیس ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد.

به طور مثال سطح حرفه‌ای بودن مربی، تعداد جلسات آموزشی، محل آموزشگاه و امکانات و خدماتی که در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت آموزش کراتینه است.

سایت پزشک کرج مرجع معتبر آشنایی با پزشکان و جراحان باتجربه و ماهر است و کلینیک‌های زیبایی معتبر کرج را هم به شما معرفی می‌کند.

جمع بندی

کراتینه کردن مو اقدامی برای احیا و بازسازی موهای آسیب‌دیده است که موجب صاف و درخشان شدن موها می‌شود. برای اینکه بتوانید از طریق کراتینه کردن کسب درآمد کنید باید ابتدا به یک آموزشگاه معتبر مراجعه کنید. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌های بهترین آموزش کراتینه مو در فردیس در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات راهنمای مناسبی برای شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. سلام
    بنظرم خانم معتمدزاده علاوه بر مدرس حرفه ای بودن بهترین کراتین کار در کرج هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا