زیبایی

معرفی بهترین میکاپ آرتیست در فردیس ❤️ میکاپ و آرایش عروس در فردیس 1403

صنعت مد و زیبایی شاهد رقابت تنگاتنگ هنرمندان مختلف است که در زمینه میکاپ، طراحی، زیبایی و کاشت ناخن در فردیس و، کاشت مژه در فردیس، پیرایش ابرو و … فعالیت می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین و سخت‌ترین خدمات آرایشگری، میکاپ است. همه افراد تمایل دارند با میکاپ زیباتر به نظر بیایند و چهره جذاب‌تری داشته باشند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی برای انتخاب بهترین میکاپ آرتیست در فردیس در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین میکاپ آرتیست در فردیس

لیست بهترین میکاپ آرتیست در فردیس کرج

نام سالن شماره تماس آدرس سالن
سالن زیبایی سپیده صداقتی ۰۹۱۹۴۲۵۸۸۲۵ فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹
سالن زیبایی دلارز 09120450586 کرج فردیس سه راه حافظیه خیابان سوم (سمندری) بالای املاک نعمت زاده سالن زیبایی دلارز
سالن زیبایی کاتالیا 02636617151 فردیس سه راه حافظیه ابتدای خیابان امام حسن

سپیده صداقتی

سالن زیبایی سپیده صداقتی

سپیده صداقتی با داشتن 10 سال سابقه در زمینه زیبایی ،گریم سینما و تلوزیون، بیوتی و کاشت مژه به یکی از بهترین میکاپ آرتیست در کرج (فردیس) تبدیل شده است، ایشان دارای مدرک لیسانس گریم ارایش پیرایش فنی حرفه ای و بین المللی و مدرک فنی حرفه ای پوست و مو مدرک دستیار پزشکی پوست و مو و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی می باشد. در این سالن شما میتوانید هر نوع میکاپی را با توجه به سلیقه تان پیاده سازی کنید. میکاپ نو، میکاپ مات، خلیجی، میکاپ عربی، میکاپ لایت، میکاپ مهمانی و… تماما در این سالن انجام پذیر است. لوکیشن این سالن در فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹ میباشد. جهت بازدید عروس و خدمات این سالن میتوانید به آدرس اینستاگرام زیر مراجعه نمایید و یا با هماهنگی قبلی بصورت حضوری مراجعه نمایید. وبسایت پزشک کرج اطلاعات سالن زیبایی سپیده صداقتی را در ادامه برایتان قرار داده است:

خدمات سالن زیبایی سپیده صداقتی به شرح زیر است:

  • میکاپ سبک اروپایی
  • میکاپ و آرایش عروس
  • آرایش تخصصی عروس
  • میکاپ ‌کلاسیک – میکاپ شرقی – میکاپ عربی – میکاپ هالیوودی
  • میکاپ لبنانی – میکاپ خلیجی – میکاپ مصری – میکاپ طبیعی یا مینیمال
  • میکاپ شب یا میهمانی
  • میکاپ هندی – میکاپ اسموکی – میکاپ شاین – میکاپ لایت
  • میکاپ روزانه – میکاپ عروسکی – میکاپ برزیلی 
  • میکاپ روسی – میکاپ فشن – میکاپ هالووینی 
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی سپیده صداقتی

آدرس سالن سپیده صداقتی: فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹
شماره تلفن: ۰۹۱۹۴۲۵۸۸۲۵
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 20:30
آدرس اینستاگرام: آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

سالن زیبایی دلارز

سالن زیبایی دلارز

سالن زیبایی دلارز یکی از بهترین سالن زیبایی های فردیس با تخصص میکاپ عروس میباشد. تمامی خدمات میکاپ و انواع آن، شنیون، کاشت موژه، کراتین مو، بافت و اکستنشن در این سالن انجام پذیر است. سالن زیبایی دلارز یکی از بهترین سالن های زیبایی از نظر مردم میباشد، چرا که این سالن پکیج کاملی از خدمات زیبایی را به متقاضیان ارائه میکند. به همین خاطر ما نام این سالن را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. کیفیت بالای خدمات بخصوص خدمات میکاپ شنیون عروس، سبب شده عروس های این سالن هیچ استرسی برای میکاپ خود نداشته باشند. سالن دلارز در یکی ازبهترین لوکیشن های کرج، یعنی فردیس، به آدرس سه راه حافظیه خیابان سوم (سمندری) بالای املاک نعمت زاده قرار دارد. جهت ملاحظه نمونه کارها به پیج اینستاگرام سالن که در ادامه بصورت لینک برایتان قرار داده ایم، بصورت مستقیم وارد شوید. اطلاعات تماس و دیگر اطلاعات در جدول زیر:

خدمات سالن زیبایی دلارز به شرح زیر است:

  • میکاپ سبک اروپایی
  • میکاپ و آرایش عروس
  • آرایش تخصصی عروس
  • میکاپ ‌کلاسیک – میکاپ شرقی – میکاپ عربی – میکاپ هالیوودی
  • میکاپ لبنانی – میکاپ خلیجی – میکاپ مصری – میکاپ طبیعی یا مینیمال
  • میکاپ شب یا میهمانی
  • میکاپ هندی – میکاپ اسموکی – میکاپ شاین – میکاپ لایت
  • میکاپ روزانه – میکاپ عروسکی – میکاپ برزیلی 
  • میکاپ روسی – میکاپ فشن – میکاپ هالووینی 
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی دلارز

آدرس سالن زیبایی دلارز: کرج فردیس سه راه حافظیه خیابان سوم (سمندری) بالای املاک نعمت زاده سالن زیبایی دلارز
شماره تلفن: 09125650787 و 09120450586
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 19:00
آدرس اینستاگرام : آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

سالن زیبایی کاتالیا

سالن زیبایی کاتالیا

سالن زیبایی کاتالیا با مدیریت سرکار خانم مهتاب فتحی یکی از لاکچری ترین عروس سرا ها و میکاپ آرتیست ها در فردیس میباشد. این سالن با بیش از یک دهه فعالیت جزو پر رضایت ترین سالن ها (از نظر مردم) با تخصص میکاپ در فردیس کرج میباشد. اگر میخواهید شب عروسی تان یک شب رویایی و خاص باشد، انتخاب این سالن نگرانی های شما را از بابت میکاپ و شنیون شما از بین میبرد. چرا که در سالن زیبایی کاتالیا، شما به هر نوع میکاپ بیاندیشید، در این سالن برایتان محقق میشود. چرا که هر نوع سلیقه ای در این سالن قابل اجراست. خدمات سالن زیبایی کاتالیا شامل: لاین رنگ و لایت، لاین ناخن، میکاپ تخصصی عروس، موژه، فیبروز ابرو، کراتین و احیا و… میباشد. سرکار خانم مهتاب فتحی بهترین متخصصان زیبایی را در تیم خود دارد. بانوان خاص پسند فردیس، فرصت را از دست ندهید و با شماره های جدول زیر تماس حاصل فرمایید.

خدمات سالن زیبایی کاتالیا به شرح زیر است:

  • میکاپ سبک اروپایی
  • میکاپ و آرایش عروس
  • آرایش تخصصی عروس
  • میکاپ ‌کلاسیک – میکاپ شرقی – میکاپ عربی – میکاپ هالیوودی
  • میکاپ لبنانی – میکاپ خلیجی – میکاپ مصری – میکاپ طبیعی یا مینیمال
  • میکاپ شب یا میهمانی
  • میکاپ هندی – میکاپ اسموکی – میکاپ شاین – میکاپ لایت
  • میکاپ روزانه – میکاپ عروسکی – میکاپ برزیلی 
  • میکاپ روسی – میکاپ فشن – میکاپ هالووینی 
  • و…

اینستاگرام سالن زیبایی کاتالیا

آدرس سالن زیبایی کاتالیا: فردیس سه راه حافظیه ابتدای خیابان امام حسن
شماره تلفن: 0902442484202636617151
ساعت کاری: 10:00 صبح تا 20:30
آدرس اینستاگرام  آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

میکاپ آرتیست چه کسی است و چه کاری انجام می‌دهد؟

  میکاپ از کلمه makeup و به معنای آرایش، artist به معنای هنرمند است. پس میکاپ آرتیست به کسی گفته می‌شود که هنر آرایش کردن را به خوبی بلد است. میکاپ آرتیست موفق با تلاش می‌تواند در کار خود موفق باشد و از همکاران خود پیشی بگیرد. تفاوت میکاپ آرتیست با یک آرایشگر معمولی این است که میکاپ آرتیست فقط در زمینه آرایش و گریم تخصص دارد و وقت خود را صرف انجام کارهای دیگر نمی‌کند؛ مثلا نمی‌توانید از یک میکاپ آرتیست توقع داشته باشید خدمات کوتاهی مو یا شنیون ارائه کند.

برای انتخاب بهترین میکاپ آرتیست در فردیس به چه مواردی دقت کنیم؟

برای دریافت بهترین خدمات در زمینه میکاپ باید در انتخاب سالن و میکاپ آرتیست دقت کنید. موارد زیر مهم‌ترین ویژگی‌های یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای و موفق است.

·داشتن گواهینامه معتبر

یک میکاپ آرتیست موفق برای فعالیت از سازمان فنی و حرفه‌ای گواهی دارد و فعالیت‌هایش مورد تایید است. حتی برخی از میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای در دوره‌های آموزشی در کشورهای اروپایی هم شرکت کرده‌اند و مهارت‌هایی را کسب نموده‌اند که خدمات آن‌ها را از سایر میکاپ آرتیست‌ها متمایز می‌کند.

·آشنایی با تکنیک‌های مختلف

فعالیت اصلی میکاپ آرتیست اصلاح نواقص چهره و بهبود وضعیت ظاهری است. پس یک میکاپ آرتیست باید مهارت‌ها و تکنیک‌های مختلفی را بلد باشد تا بتواند متناسب با چهره مشتریان، زیباترین میکاپ را انجام دهد.

·بهداشت محیط

یکی از موارد مهمی که در انتخاب بهترین میکاپ آرتیست در فردیس باید به آن توجه داشته باشید، بهداشت و تمیزی سالن است. با توجه به اینکه معمولا مشتریان برای دریافت خدمات میکاپ چند ساعت در سالن حضور دارند، لازم است سالن تهویه مناسبی داشته باشد تا مواد شیمیایی و آلودگی از محیط پاک شود و احتمال ایجاد بیماری و مشکل برای مشتریان کاهش پیدا کند.

زیرا در صورتی که در انتخاب میکاپ آرتیست دقت نکنید و به سالن‌های نامناسب و آلوده مراجعه کنید، به دلیل عدم رعایت بهداشت، درگیر بیماری‌های تنفسی یا پوستی می‌شوید.

·نوبت‌دهی منظم

این روزها همه ما مشغله‌های خاص خودمان را داریم و حاضر نیستیم در سالن‌های آرایشگاه یا هر جای دیگری وقت خود را هدر دهیم. بهترین میکاپ آرتیست در فردیس کسی است که وقت مشتریان را با دقت تنظیم می‌کند. در صورتی که میکاپ آرتیست یک مشتری را هم بدون وقت قبول کند، وقت کسانی که از قبل نوبت گرفته‌اند هدر می‌رود که موجب نارضایتی آن‌ها می‌شود.

استفاده از متریال درجه یک

یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای از لوازم آرایشی درجه یک و مرغوب استفاده می‌کند. زیرا علاوه بر اینکه آرایش زیباتر می‌شود، ماندگاری آن هم افزایش پیدا می‌کند. همچنین استفاده از لوازم آرایشی مرغوب احتمال ایجاد ناراحتی و حساسیت پوستی را کاهش می‌دهد. مجموعه این عوامل باعث می‌شود به شما پیشنهاد کنیم به بهترین میکاپ آرتیست فردیس مراجعه کنید.

برای مشاهده نمونه کار میکاپ آرتیست می‌توانید در ساعات بازدید به سالن مراجعه کنید و میزان مهارت میکاپ آرتیست را بسنجید. همچنین می‌توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید بهترین میکاپ آرتیست در فردیس را به شما معرفی کنند.

بهترین اقدام برای انتخاب میکاپ آرتیست مراجعه به سایت پزشک کرج است. در این سایت بهترین و ماهرترین جراحان و پزشکان و کلینیک‌های زیبایی معرفی می‌شود تا شما بتوانید از خدمات ویژه زیبایی استفاده کنید.

میکاپ آراتیست فقط در آرایشگاه فعالیت نمی‌کند

یکی از نکات مهمی که درباره فعالیت میکاپ آرتیست باید بدانید این است که کار او فقط در آرایشگاه نیست؛ می‌توان از هنر و خدمات یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای در استودیوها برای گریم مجریان یا برای حضور روی صحنه تئاتر استفاده کرد.

جمع بندی

هنر و تخصص آرایش و گریم روی چهره‌ افراد مختلف متناسب با مدل چشم و ابرو و لب‌ها نیازمند ذوق وافر و کسب مهارت است. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی برای انتخاب میکاپ آرتیست در فردیس در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات باعث شود بهترین میکاپ آرتیست را انتخاب کنید و به بهترین نتیجه برسید.

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. تنها چیزی که بخاطرش شب عروسیم استرس نداشتم آرایش و شنیون موهام بود . سالن دلارز واقعا انتخاب خیلی خوبی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا