پزشکان

بهترین دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

متخصصان و دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج که با عنوان نورولوژیست هم شناخته می‌شوند، وظیفه حیاتی در مقابل شناسایی و درمان علائمی دارند که منجر به مشکلات سیستم عصبی و مغز و نخاع در مراجعین خود شده‌اند.بنابراین، انتخاب متخصص نورولوژیست که از مهارت بالایی برخوردار است، برای شما مراجعین، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. به همین دلیل است که ما در این بخش به معرفی دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج پرداختیم و لیستی از پزشکان با تجربه کرج و حومه شهر کرج  مانند بهترین دکتر مغز و اعصاب در طالقانی کرج در این زمینه را ارائه کرده‌ایم.

بهترین دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج

لیست بهترین دکتر مغز و اعصاب گوهردشت

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر فاطمه یورد خانی 09915694843 کرج، سه راه گوهردشت، ضلع جنوبی شرقی، پل ساختمان صدف 1، طبقه چهارم، واحد 8
دکتر آتوسا نبوی 02634457457 کرج – گوهردشت ، بلوار انقلاب ، بین هشتم و نهم شرقی ، پلاک 550 ، طبقه 2
دکتر رامین بیات ماکو ۰۲۶۳۴۴۳۹۴۳۹ کرج، گوهردشت میدان رستاخیز – کلینیک اعصاب و روان

متخصصان مغز و اعصاب که به تجهیزات اسکن دقیق دسترسی دارند، می‌توانند به تشخیص علت بیماری‌های عصبی و نخاعی شما و درمان آن‌ها کمک کنند.ما در این بخش، لیستی از بهترین دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج را ارائه کرده‌ایم که می‌توانید با مشاهده اطلاعات بیشتر و تخصص هر یک، درمان خود را با متخصص نورولوژیست مورد نظرتان شروع کنید.

دکتر فاطمه یوردخانی

دکتر فاطمه یوردخانی

دکتر فاطمه یوردخانی با شماره نظام پزشکی ۱۰۴۰۶۶متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) هستند. متخصص مغز و اعصاب فلوشیپ صرع و تشنج از دانشگاه تهرانمطب دکتر فاطمه یوردخانی واقع در استان البرز و شهر کرج است. یکی از بهترین دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج از نظر مردم میباشند، ایشان با تجربه درخشانی که در این زمینه دارند به بهترین دکتر مغز و اعصاب در کرج تبدیل شده است. خدمات ایشان شامل آنژیوگرافی مغز، سونوگرافی داپلر، نوار عصب و عضله و نوار مغز میباشد. اگر درگیر مشکلات مغز و اعصاب هستید ایشان بهترین انتخاب هستند. مطب ایشان در سه راه گوهردشت میباشد. جهت رزرو نوبت با دکتر میتوانید از طریق نام آبی رنگ دکتر در اول پاراگراف وارد شوید و رزرو نوبت کنید. همچنین جهت تماس مستقیم، ما شماره های ایشان را در جدول زیر برایتان فراهم آورده ایم.

خدمات دکتر فاطمه یوردخانی:

  • درمان سندرم تکانشی دست
  • درمان سرطان مغز
  • درمان آنسفالیت
  • درمان فشار مغز
  • درمان تومور عصب شنوایی
  • درمان منیر گوش
  • درمان سردرد خوشه ای
  • درمان سردرد تنشی
  • و…

دکتر فاطمه یوردخانی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر فاطمه یوردخانی: کرج، سه راه گوهردشت، ضلع جنوبی شرقی، پل ساختمان صدف 1، طبقه چهارم، واحد 8
شماره تلفن: 09915694843 , 09915694843
ساعت کاری: شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 5 الی 8 عصر
اینستاگرام: Instagram
آدرس سایت: dryourdkhani.ir

دکتر آتوسا نبوی

دکتر آتوسا نبوی

دکتر آتوسا نبوی با شماره نظام پزشکی 59439 یکی از بهترین دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت(متخصص نورولوژی) کرج میباشد، ایشان با سابقه درخشان خود در زمینه مغز و اعصاب توانسته است بیماران خود را به صورت 94 درصد به رضایت برساند، و خدمات ارزشمندی را به بیماران خود ارائه دهد. با توجه به پیچیدگی مغز و بیماری های مربوط به آن، دکتر آتوسا نبوی از دانش کافی جهت تشخیص مشکلات مغز و اعصاب برخوردار هستند. ایشان توانایی برقراری ارتباط موثر با بیماری که درگیر مشکلات عصبی هستند دارند. همچنین شخصی بسیار مسئولیت پذیر و دلسوز در کار خود هستند. با توجه کردن به کوچک ترین علائم در شخص بیمار، در تشخیص صحیح بیماری مهارت بالایی دارند. جهت رزرو نوبت با دکتر بر روی نام ایشان قسمت اول پاراگراف کلیک کنید. همچنین برای تماس تلفنی میتوانید با شماره های جدول بطور مستقیم تماس بگیرید. به جدول زیر مراجعه کنید.

خدمات دکتر آتوسا نبوی:

  • درمان مشکلات ستون فقرات
  • کمر درد
  • گردن درد
  • نوار مغزی
آدرس مطب دکتر آتوسا نبوی: کرج – گوهردشت ، بلوار انقلاب ، بین هشتم و نهم شرقی ، پلاک 550 ، طبقه 2
شماره تلفن: 02634457457
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 14:00 و 17:00 تا 20:30 شب

دکتر رامین بیات ماکو

دکتر رامین بیات ماکو

دکتر رامین بیات ماکو متخصص مغز و اعصاب در گوهردشت کرج با شماره نظام پزشکی 49871 می باشد که با 28 سال تجربه کاری خود میتواند شما را در درمان بیماریها و مشکلات مربوط به مغز و اعصاب یاری نماید. ایشان با تخصص نورولوژی و تجربه خود توانسته مشکلات بسیاری را در زمینه مغز و اعصاب حل کند. مطب ایشان در رستاخیز گوهردشت قرار دارد. دکتر رامین بیات ماکو توانایی برقراری ارتباط موثر با بیماران را دارد و این ویژگی جزو اصلی ترین ویژگی های یک متخصص نورولوژی میباشد. خدمات ایشان شامل درمان بیماریهایی مثل: اختلالات روانی، پارکینسون، تومور های مغزی، درمان فشار مغز، اختلالات خوانش پریشی و… میباشد. ما پروفایل رزرو نوبت بصورت آنلاین را برایتان قرار داده ایم کافیست جهت رزرو نوبت با دکتر، بر روی نام ایشان در قسمت اول پاراگراف کلیک کنید.

خدمات دکتر رامین بیات ماکو:

  • درمان آنسفالیت
  • درمان فشار مغز
  • درمان منیر گوش
  • درمان سردرد خوشه ای
  • درمان سردرد تنشی
  • و….
آدرس مطب دکتر رامین بیات ماکو: کرج، گوهردشت میدان رستاخیز – کلینیک اعصاب و روان
ساعت کاری: شتبه تا چهارشنبه صبح تا ظهر
شماره تلفن: ۰۲۶۳۴۴۳۹۴۳۹

متخصص مغز و اعصاب چه کسی است؟

متخصصان مغز و اعصاب، پزشکانی هستند که به طور کلی در تشخیص و درمان اختلالات مختلف مغز، نخاع و سیستم عصبی تخصص دارند. این متخصصان با انجام یک سری آزمایشات می‌توانند به درک بهتر وضعیت و تنظیم دقیق‌تر برنامه درمانی برای بهبودی شما کمک کنند و در صورت نیاز شما را به یک جراح مغز و اعصاب ارجاع دهند.

اما برای شناخت انواع بیماری‌هایی که توسط دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج مورد بررسی قرار می‌گیرند و برای آشنایی با علائم و زمان‌های مراجعه به متخصص نورولوژیست، به سراغ ادامه مطلب بروید.

متخصصان نورولوژیست، کدام بیماری‌ها را درمان می‌کنند؟

یک متخصص مغز و اعصاب گوهردشت کرج و برای تشخیص و درمان بیماری‌هایی مانند صرع، ام‌اس (MS)، بیماری پارکینسون، سکته مغزی، تومورهای مغزی، آلزایمر، مننژیت، میگرن، دیسک کمر و سایر اختلالات سیستم عصبی، دژنراتیو و بیماری‌های عفونی و عروقی مغز آموزش دیده است و می‌توانند به بهبود وضعیت شما کمک کند. در ادامه اگر در محله عظیمیه یا فردیس کرج زندگی میکنید میتوانید به صفحه دکتر مغز و اعصاب در عظیمیه کرج و یا به صفحه بهترین دکتر مغز و اعصاب در فردیس کرج مراجعه کنید.

با مشاهده چه علائمی به دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج مراجعه کنیم؟

دلایل و علائم زیادی وجود دارد که چرا شما باید به دکتر مغز و اعصاب در گوهردشت کرج مراجعه کنید؛ علائمی مانند:

  • سردردهای مکرر یا میگرن
  • آسیب‌های عصبی مثل تشنج، احساس گیجی و بی‌حس شدن بدن
  • از دست دادن ناگهانی حافظه
  • مشکلات خواب، شنوایی یا بینایی

از یک متخصص مغز و اعصاب چه انتظاراتی می‌توانیم داشته باشیم؟

دریافت تشخیص دقیق نوع بیماری خود، اولین و مهم‌ترین انتظاری است که می‌توانیم از یک متخصص نورولوژیست داشته باشیم. برای این کار، متخصص مغز و اعصاب در کرج از ابزارهای مختلفی مانند آزمایشات ام آر آی، اسکن توموگرافی کامپیوتری مغز، سی‌تی‌اسکن، نوار مغزی و … استفاده می‌کنند. این‌ها و سایر آزمایش‌ها می‌توانند به متخصصان مغز و اعصاب کمک کنند تا علت اصلی بیماری شما را تشخیص دهند.

پزشکان مغز و اعصاب همچنین از شما چندین سؤال در مورد سابقه پزشکی و علائم شما می‌پرسند؛ بنابراین، بهتر است هرگونه اطلاعات مربوط به وضعیت سلامتی خود را به صورت دقیق در اختیار آن‌ها قرار دهید تا بتوانند یک برنامه درمانی مناسب شامل دارو، فیزیوتراپی یا سایر گزینه‌ها برای شما تنظیم کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. مرسی از وبسایتتون بخاطر معرفی دکتر یوردخانی. من سر درد های خیلی وحشتناکی داشتم خداروشکر الان تقریبا مشکلم حل شده و تحت درمان هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا