بیماری هاپزشکان

معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج ❤️ از نظر مردم در سال [1403]

زگیل تناسلی زائده‌ای پوستی و ویروسی است که علت به‌وجود آمدن آن عفونت باکتریایی است. این عفونت از طریق انتقال جنسی منتشر می‌شود.  زگیل تناسلی بر اساس نحوه انتقال به دو دسته قابل تقسیم است؛ انتقال از طریق رابطه جنسی و انتقال از مادر به نوزاد. اگر شما از جمله افرادی  هستید که بدون استفاده از روش‌های موثر مانند کاندوم، رابطه جنسی برقرار می‌کنید، در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارید. بنابراین چنانچه پدیده پوستی را در اطراف آلت تناسلی یا مقعد کشف کردید باید فورا به دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج مراجعه کنید.

بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج

لیست بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر علیمحمد فخریاسری ۰۹۱۰۳۴۴۷۶۴۷ کرج فردیس – فلکه اول – برج نگین فردیس – طبقه دوم_واحد ۵
دکتر مجید زینلی 02636501461 کرج، فردیس، فلکه دوم، خیابان15 غربی، ساختمان پارسیان، طبقه1
دکتر حسین سخی پور ۰۹۳۰۲۱۸۱۲۱۷ فردیس – بعداز کانال – جنب داروخانه سلامت – ساختمان دی – طبقه چهارم

حال که به معرفی زگیل تناسلی پرداخته ایم در زیر به معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج از نظر مردم می پردازیم:

دکتر علیمحمد فخریاسری

دکتر علیمحمد فخر یاسری

دکتر علیمحمد فخریاسری با شماره نظام پزشکی ۱۴۰۰۸۲یکی از بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج و دکتر کلیه و مجاری ادراری (دکتر سنگ کلیه در کرج) میباشد، ایشان با سابقه درخشانی که در این زمینه دارند توانسته است بیماران خود را به صورت 95 درصد به رضایت برساند، و خدمات ارزشمندی را به بیماران خود ارائه دهد. دکتر علیمحمد فخریاسری متولد سال ۱۳۶۶ تهران و جراح و تحصیلکرده رشته فوق تخصصی جراحی های اندوسکوپیک دستگاه ادراری تناسلی و لاپاراسکوپی پیشرفته است.از جمله سایر سوابق نیز میتوان به عضویت هیات علمی مجلات Translational Research in urology و ویراستار مجله Journal of Men’s Health و عضویت در کمیته IT انجمن اورولوژی ایران ، دبیر علمی وبینار های علمی از جمله (وبینار درمان های نوین هایپرپلازی خوش خیم پروستات) ، عضویت در انجمن های خیریه جهت خدمت به بیماران نیازمند از جمله(خیریه نوین پزشکی) و گروه های جهادی (هدایت) و (منتظران ظهور) اشاره کرد. اطلاعات تماس در جدول زیر:

خدمات دکتر علیمحمد فخر یاسری:

  • سنگ شکنی کلیه
  • درمان زیگیل تناسلی
  • سنگ حالب
  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری

دکتر علی محمد فخریاسری اینستاگرام

آدرس مطب دکتر علیمحمد فخریاسری: کرج فردیس – فلکه اول – برج نگین فردیس – طبقه دوم_واحد ۵
شماره تلفن: ۰۹۱۰۳۴۴۷۶۴۷
ساعت کاری: 8:00 صبح تا 13:00 و 16:00 تا 20:30
وبسایت: dryasseri.ir
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر مجید زینلی

دکتر مجید زینلی

دکتر مجید زینلی یکی از بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج میباشد، ایشان با شماره نظام پزشکی 71430 و با سابقه 25 ساله خود می تواند شما را در درمان بیماری ها و مشکلات زگیل تناسلی یاری دهد. افرادی که درگیر مشکلاتی مثل واریکوسل، ززود انزالی، سنگ مجاری ادراری، هستند میتوانند به دکتر مجید زینلی مراجعه کنند. بسیاری مشکلات پوستی هستند که به زیگیل تناسلی شباهت دارند و گاهی تجویز های اشتباه برای این بیماری ها انجام مشود. ایشان با تشخیص درست در این زمینه توانسته بسیاری از افراد مبتلا به زگیل تناسلی را درمان کند. در زیر میتوانید با مشخصات درج شده جهت، مشاوره، رزرو نوبت تماس بگیرید. ایشان در اینستاگرام مطالب بسیار مفیدی منتشر میکنند. با کلیک بر روی آیکن اینستاگرام، میتوانید وارد پیج ایشان شده و از مطالب منتشر شده استفاده کنید. اطلاعات تماس ایشان را در جدول زیر برایتان قرار داده ایم:

خدمات دکتر مجید زینلی:

  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری
  • زگیل تناسلی
  • و…

دکتر مجید زینلی اینستاگرام

آدرس مطب دکتر مجید زینلی: کرج، فردیس، فلکه دوم، خیابان15 غربی، ساختمان پارسیان، طبقه1
شماره تلفن: 02636501461 , ۰۹۳۹۴۹۷۷۸۷۸
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15:00 الی 17:00
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر حسین سخی پور

دکتر حسین سخی پور

دکتر حسین سخی پور یکی دیگر از بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج میباشد، ایشان با شماره نظام پزشکی ۶۵۸۷۱ و با سابقه 26 ساله خود می تواند شما را در درمان بیماری ها و مشکلات زگیل تناسلی یاری دهد. ایشان با تخصص اورولوژی یا همان مشکلات دستگاه تناسلی و ادراری آقایان در فردیس، کرج مشغول به طبابت هستند. ایشان یکی از بهترین و با تجربه ترین دکترها در درمان زیگیل تناسلی یا همان HPV هستند. علاوه بر آن درمان زود انزالی، بی اختیاری ادراری، واریکوسل، سنگ مجاری ادراری و… عفونت ادراری، سرطان آلت تناسلی، سرطان بیضه ها، سرطان پروستات، مشکل در نعوظ، جزو خدمات ارائه شده توسط دکتر میباشد. جهت رزرو نوبت با دکتر میتوانید بر روی نام دکتر در قسمت اول پاراگراف کلیک کنید. در ادامه راه های ارتباطی با دکتر از قبیل آدرس، شماره و لوکیشن را برایتان قرار داده ایم:

خدمات دکتر حسین سخی پور:

  • عمل واریکوسل (واریکوسلکتومی)
  • سنگ شکنی کلیه
  • سنگ حالب
  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری
  • زگیل و تبخال تناسلی
آدرس مطب دکتر حسین سخی پور: فردیس – بعداز کانال – جنب داروخانه سلامت – ساختمان دی – طبقه چهارم
شماره تلفن: ۰۲۶۳۶۵۱۱۰۵۸ ۰۲۶۳۲۲۲۲۰۷۱ ۰۹۳۰۲۱۸۱۲۱۷
ساعت کاری: شنبه و دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16:00 الی 19:00

اما انتقال این عارضه میان مادر و نوزاد در زمان تولد رخ می‌دهد. اگر مادر مبتلا به زگیل تناسلی باشد، در حین زایمان باکتری را به نوزاد منتقل می‌کند. این مسئله برای نوزادان خطرناک است و می‌تواند عفونت‌های شدیدی را در نوزادان ایجاد کند. برای جلوگیری از ابتلا به زگیل تناسلی، استفاده از روش‌های موثر مانند استفاده از کاندوم در هر رابطه جنسی توصیه می‌شود. همچنین لازم است تا آزمایش‌های منظم انجام دهید و عفونت‌های تناسلی  را به موقع درمان کنید.

برای درمان زگیل تناسلی به چه پزشکی باید مراجعه کنیم

برای درمان زگیل تناسلی، انتخاب پزشک مناسب و مراجعه به موقع به او بسیار مهم است. دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج با توجه به جنسیت شما معرفی می‌شود. به طور ملی متخصصین زنان، اورولوژیست‌ها و متخصصان پوست می‌توانند افراد را از نظر تشخیص و درمان زگیل تناسلی مورد بررسی و مشاوره قرار دهند. پزشکان متخصص در این زمینه، توانایی تشخیص انواع زگیل تناسلی را دارند و روش‌های متنوعی برای درمان آن ارائه می‌دهند.

دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج  با بررسی علائم و علت ابتلای شما به این عارضه،  برنامه درمانی مناسب را برای شما تنظیم می‌کند. بسته به نوع و شدت زگیل تناسلی، درمان ممکن است شامل مصرف داروهای ضد عفونی، کِرم‌ها و لوسیون‌ها، اوزون تراپی و حتی جراحی یا درمان‌های دیگر باشد. دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج می‌تواند با توجه به وضعیت شما، مناسب‌ترین روش درمان را انتخاب کند. به خاطر داشته باشید که مراقبت از بهداشت و تمیزی ناحیه تناسلی نیز برای جلوگیری از پیشروی زگیل تناسلی و نیز حفظ سلامت ناحیه تناسلی بسیار مهم است.

بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی را چگونه پیدا کنیم

برای پیدا کردن بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج، ابتدا می‌توانید به نظرات و تجربیات دیگران رجوع کنید. لازم به ذکر است اگر در محله های کرج زندگی میکنید میتوانید به صفحه بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج و یا اگر در محله گوهردشت کرج هستید به صفحه بهترین دکتر زگیل تناسلی در گوهردشت کرج مراجعه کنید. با دوستان و خانواده خود مشورت کنید و از نظرات آن‌ها استفاده نمایید. علاوه بر این می‌توانید به نظرات بیماران قبلی در مورد پزشکان مختلف استناد کنید.  بهتر است مراکز درمانی و کلینیک‌های معتبر را بررسی کنید و با تکنولوژی‌ها و تجهیزات آن‌ها آشنا شوید.

برای پیدا کردن بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج  باید مطمئن شوید که پزشکی که برای درمان انتخاب می‌کنید تخصص درمان زگیل تناسلی را داشته باشد و تجربه کافی در این زمینه را کسب کرده باشد. با مشاوره و بررسی مواردی که بیان شد، می توانید بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس کرج را پیدا کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا