بیماری هاپزشکان

 بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج سال [1403]❤️ از نگاه مردم

زگیل تناسلی یکی از شایع‌ترین انواع عفونت‌های مقاربتی است. تقریباً همه افراد فعال از نظر جنسی در مقطعی از زندگی خود، حداقل به یک نوع ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) آلوده می‌شوند، ویروسی که باعث ایجاد زگیل تناسلی می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا سایت پزشک کرج معتبر ترین سایت پزشکی در کرج در مورد زگیل تناسلی صحبت کرده و بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج را معرفی کنیم.

بهترین دکتر زگیل تناسلی

زگیل تناسلی بر بافت های مرطوب ناحیه تناسلی تأثیر می گذارد. زگیل‌ها مانند برجستگی‌های کوچک و گوشتی به نظر می‌رسند. در بسیاری از موارد، زگیل‌ها خیلی کوچک هستند که قابل مشاهده نیستند. برخی از گونه‌های HPV تناسلی می‌توانند باعث زگیل تناسلی شوند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند باعث سرطان شوند. واکسن می‌تواند به محافظت در برابر گونه‌های خاصی از HPV تناسلی کمک کنند.

لیست بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر محمدرضا یوسفی 09196819484 کرج، چهار راه طالقانی به سمت چهار راه هفت تیر بالای بانک سرمایه مجتمع مهدی طبقه ۵ واحد ۵۰۳
دکتر محمد علی فلاح 02632502122 کرج-عظیمیه- میدان مهران- جنب بیمارستان تخت جمشید- ساختمان کوروش – طبقه ۶- واحد ۶۰۴
دکتر علی ناصر بخت 02632224817 کرج، جهانشهر – بلوار ماهان، میدان مدنی، خیابان مهران، ساختمان جهانشهر، طبقه 5، واحد 1
دکتر شروین افصحی ۰۹۳۸۲۱۱۵۶۵۶ فردیس کرج – فلکه اول – خیابان 5 غربی جدید – ساختمان پزشکان کاکتوس – طبقه2
دکتر مظاهر هادی ۰۹۳۳۴۶۶۸۶۴۲ کرج، کنارگذر بلوار دانش آموز روبروی بیمارستان قائم ساختمان احسان طبقه دوم واحد 4
دکتر محمودرضا نصیری ۰۲۶۳۲۲۶۵۷۲۷ کرج چهارراه طالقانی – اداره پست به سمت میدان شهدا – برج ارم – طبقه هفتم – واحد 28
دکتر محمدرضا بقایی ۰۲۶۳۲۷۴۴۲۱۸ کرج، چهارراه طالقانی به سمت هفت تیر کوچه شهید غفوریان مرکز درمانی مهر

دکتر محمدرضا یوسفی

دکتر محمدرضا یوسفی

یکی از بهترین‌های درمان و دکتر زگیل تناسلی در کرج، دکتر محمدرضا یوسفی هستند. ایشان فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران فوق تخصص دیالیز، فشار خون و کلیه هستند و با 14 سال تجربه و با شماره نظام پزشکی 126574 تجربه بالایی که در این زمینه دارند، به بیماران خود خدمات پزشکی درجه یک ارائه می‌کنند. همچنین ایشان با انواع تیپ های بیماری زیگیل تناسلی را میشناسد و تاکنون توانسته بهترین راه حل ها را ارائه کند . دکتر محمدرضا یوسفی با دستگاه های پیشرفته میتواند برجستگی های گوشتی که حاصل از درگیر شدن با این بیماری است را از بین ببرد. دکتر محمدرضا یوسفی بسیار باتجربه و ماهر هستند و جزء یکی از بهترین دکتر سنگ کلیه در کرج می باشند و توانسته‌اند رضایت بیماران خود را جلب کنند. جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره های واقع در جدول تماس بگیرید. 

خدمات دکتر محمدرضا یوسفی به شرح زیر است:

  • انجام کلیه عملهای جراحی پروستات
  • سنگ کلیه و مثانه
  •  حالب لیزر سنگ و لیزر پروستات
  • انجام کرایوتراپی
  •  درمان زگیل های تناسلی

اینستاگرام دکتر محمدرضا یوسفی

آدرس مطب دکتر محمدرضا یوسفی: کرج، چهار راه طالقانی به سمت چهار راه هفت تیر بالای بانک سرمایه مجتمع مهدی طبقه ۵ واحد ۵۰۳
شماره تلفن: 09196819484
ساعت کاری:  8 صبح تا 8 شب
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر محمد علی فلاح

دکتر محمد علی فلاح

یکی دیگر از بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج، دکتر محمد علی فلاح با 11 سال تجربه و با شماره نظام پزشکی: 105274،تحصیل کرده دانشگاه تهران متخصص درمان زگیل تناسلی در کرج می‌باشند. ایشان توانسته با علم روز به درمان زیگیل تناسلی بپردازد و ضایعه های آن را درمان کند . ایشان تخصص کافی برای تشخیص این بیماری را دارد زیرا تشخیص این بیماری برای خیلی ها دشوار است . ایشان با داشتن دانش کافی در رابطه با آناتومی این بیماری پیچیده در نواحی مختلف بدن توانمندی خود را برای درمان این بیماری اثبات نموده است . این دکتر از طریق پیج اینستاگرام جراح و فوق متخصص کلیه و مجاری ادراری ، تناسلی ، پروستات و ناباروری، بی اختیاری ادراری ، فلوشیپ پیوند کلیه اطلاعات کافی را در اختیار بیماران قرار میدهد . جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید . 

خدمات دکتر محمد علی فلاح عبارت‌اند از:

  • مدرک پزشک عمومی : از دانشگاه شهید بهشتی
  • مدرک تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری ، تناسلی، پروستات و ناباروری: از دانشگاه شهید بهشتی
  • مدرک فوق تخصص جراحی پیوند کلیه: از دانشگاه تهران
  • دارای بورد تخصصی از انجمن ارولوژی اروپا

اینستاگرام دکتر محمدعلی فلاح

آدرس مطب دکتر محمد علی فلاح: کرج-عظیمیه- میدان مهران- جنب بیمارستان تخت جمشید- ساختمان کوروش – طبقه ۶- واحد ۶۰۴
ساعت کاری :  روزهای زوج از ساعت 16:00 الی21:00
شماره تلفن:  02632502122
وبسایت: drmafallah.com
آدرس اینستاگرام: Instagram

دکتر علی ناصربخت

دکتر علی ناصربخت

دکتر علی ناصربخت با 24 سال تجربه و با شماره نظام پزشکی 74418  یکی دیگر از بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج هستند که بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادارای خود را از دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دریافت کرده‌اند. ایشان عضو انجام اورولوژی اریان و اروپا هستند و با تجربه بالای خود توانسته‌اند رضایت بیماران را جلب کنند. دکتر علی ناصربخت توانسته‌اند مقالات بسیاری در حوزه زگیل تناسبی به چاپ برسانند . دکتر علی ناصربخت با علم و توانایی های خود توانسته راهکارهایی کارآمد برای متوقف سازی ویروس HPV ارائه کند همچنین ایشان مهارت و تبحر کاری در انجام اقداماتی مانند عمل وازکتومی ، میکرووازکتومی ، لیزر پروستات ، جراحی اندوسکوپیک سرطان مثانه و تمامی خدماتی که مربوط به تخصص اورولوژی میباشد در مطب ایشان انجام پذیر است . جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره های واقع در جدول تماس بگیرید . 

خدمات دکتر علی ناصربخت به شرح زیر است:

  • زگیل و تبخال تناسلی
  • اورولوژی زنان
  • اورولوژی اطفال
  • بیماری‌های کلیوی
  • بیماری‌های مجاری ادراری
آدرس مطب دکتر علی ناصربخت: کرج، جهانشهر – بلوار ماهان، میدان مدنی، خیابان مهران، ساختمان جهانشهر، طبقه 5، واحد 1
آدرس سایت : karajurology.ir
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷تا۲۱
آدرس اینستاگرام: Instagram
شماره تلفن: 02632224817

دکتر شروین افصحی

دکتر شروین افصحی

یکی دیگر از بهترین پزشکان زگیل تناسلی، دکتر شروین افصحی هستند که بورد تخصصی زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارند. دکتر شروین افصحی جزو باتجربه‌ترین و ماهرترین پزشکان زگیل تناسلی هستند که در فردیس کرج مطب دارند. ایشان با تجربه بالایی که دارند، خدمات ارزنده‌ای به بیماران خود ارائه می‌دهند. خانم دکتر شروین افصحی در فضای مجازی فعالیت داشته و مطالب آگاه کننده ای درباره بیماری هایی مثل زگیل تناسلی و مسائل جنسی قرار میدهد و برای آگاه سازی جامعه در برار بیماری های عفونی که منجر به سرطان و همه گیری مردم میشود تلاش میکند . همچنین ایشان خدماتی برای زیبایی دستگاه تناسلی زنان ارائه میکند مانند واژینوپلاستی ، لابیاپلاستی ، تنگی وازن با نخ ، تزریق چربی و ژل به واژن و… جهت برقراری ارتباط با خانم دکتر میتوانید از طریق پیج اینستاگرام یا شماره تماس واقع در جدول ارتباط بگیرید . 

 

خدمات دکتر شروین افصحی عبارت‌اند از:

  • زگیل تناسلی
  • لیزر جوان‌سازی واژینال
  • تزریق چربی و جراحی زیبایی
  • مشاوره قبل از اردواج
  • مشاوره قبل از بارداری
  • زنان، زایمان، نازایی
  • لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
  • واژینوپلاستی

اینستاگرام دکتر شروین افصحی

آدرس مطب دکتر شروین افصحی: فردیس کرج – فلکه اول – خیابان 5 غربی جدید – ساختمان پزشکان کاکتوس – طبقه2
ادرس سایت :  dr-afsahi.com
شماره تلفن: ۰۹۳۸۲۱۱۵۶۵۶
اینستاگرام :  Instagram
ساعت کاری : همه روزه به جز دوشنبه و پنجشنبه از ساعت  16:00 تا 20:00 عصر با تعیین وقت قبلی

دکتر مظاهر هادی

دکتر مظاهر هادی

دکتر مظاهر هادی با شماره نظام پزشکی 112656 یکی از بهترین پزشکان زگیل تناسلی محسوب می‌شوند که مطلب ایشان در کرج است. ایشان دارای بورد تخصصی کلیه و مجاری ادراری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند. دکتر مظاهر هادی مهارت و تجربه بالایی در زمینه اورولوژی و بیماری‌های مجاری ادرار و تناسلی دارند و توانسته‌اند رضایت بیماران را جلب کنند. یکی از تخصص های ایشان که توانسته اند رضایت های زیادی را بدست آورند ، مداوای بیماریهای مقاربتی است . ایشان با استفاده از علوم روز دنیا توانسته در برابر این بیماریهای عفونی چاره جویی کند . ایشان همچنین در مسائلی مثل ناباروری مردان ، واریکوسل و هیدروسل تسلط کافی دارد . دکتر مظاهر هادی بازگردانی سلامت بیماران را وظیفه خود میداند . . جهت برقراری ارتباط با دکتر و دریافت نوبت میتوانید با شماره های داخل جدول بصورت مستقیم تماس بگیرید . 

خدمات دکتر مظاهر هادی به شرح زیر است:

  • زگیل تناسلی
  • بیماری‌های کلیوی
  • بیماری‌های تناسلی
  • بیماری‌های مجاری ادرار
  • بیماری‌های مقاربتی
  • ناباروری مردان
  • واریکوسل و هیدروسل

اینستاگرام دکتر مظاهر هادی

آدرس مطب دکتر مظاهر هادی: کرج، کنارگذر بلوار دانش آموز روبروی بیمارستان قائم ساختمان احسان طبقه دوم واحد 4
اینستاگرام : Instagram
ساعت کاری : روزهای زوج عصر ساعت 16:00 تا 19:00یکشنبه و سه شنبه صبح ساعت 10:00 تا 13:00پاسخگویی نوبت دهی تلفنی همه روزه بجز جمعه ها از ساعت 9:00 تا 14:00و 16:00 تا 20:00
شماره تلفن: ۰۹۳۳۴۶۶۸۶۴۲

دکتر محمودرضا نصیری

دکتر محمودرضا نصیری

دکتر محمودرضا نصیری با شماره نظام پزشکی: ۱۱۲۴۸۵ به یکی از بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج تبدیل شده است. دکتر محمودرضا نصیری متخصص ارولوژی، جراح و متخصص کلیه، متخصص زگیل تناسلی مردان و فلوشیپ فوق تخصصی درمان آندوسکوپی، لاپاراسکوپی و بیماریهای مجاری ادراری، و در ایران و آسیا هستند. دکتر نصیری در کنار تخصص اورولوژی، سال های اخیر به طور جدی بر روی درمان زگیل تناسلی در مردان با کرایوتراپی یا فریز کردن زگیل فعالیت دارند. به همین سبب با فراهم نمودن دستگاه های پیشرفته و در اختیار داشتن تیم پزشکی و درمانی حرفه ای و دوره دیده، بهترین خدمات را به بیماران عرضه می دارند. برای همین ما تصمیم گرفتیم که دکتر محمودرضا نصیری را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. مطب ایشان همه روزه از ساعت 9:00 صبح الی 20:00 شب پذیرای بیماران محترم هستند. پس تردید نکنید و برای یکبار هم که شده به مطب تخصصی دکتر نصیری مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید.

خدمات دکتر محمودرضا نصیری به شرح زیر است:

  • عفونت مثانه
  • سنگ ریزه
  • سرطان مثانه
  • رفلاکس ادرار
  • سنگ در حالب
  • انسداد حالب
  • تنگی حالب
  • تنگی مجاری ادراری
  • UTI
  • تکرر ادرار
  • و…

اینستاگرام دکتر محمودرضا نصیری

آدرس مطب دکتر محمودرضا نصیری: کرج چهارراه طالقانی – اداره پست به سمت میدان شهدا – برج ارم – طبقه هفتم – واحد 28
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۲۶۵۷۲۷ , ۰۲۶۳۲۲۵۲۹۴۱ , ۰۹۱۹۱۴۶۰۹۷۱
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: از ساعت 9 صبح الی 20 شب

دکتر محمدرضا بقایی

دکتر محمدرضا بقایی

دکتر محمدرضا بقایی باشماره نظام پزشکی: 36832 یکی دیگر از بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج هستند. ایشان عضو انجام اورولوژی ایران و آسیا هستند و با تجربه بالای خود توانسته‌اند رضایت بیماران خود را جلب کنند. دکتر محمدرضا بقایی توانسته‌اند مقالات بسیاری در حوزه زگیل تناسبی به چاپ برسانند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که نام ایشان را در وبسایت پزشک کرج قرار دادیم. دکتر محمدرضا بقایی با علم و توانایی های خود توانسته راهکارهایی کارآمد برای متوقف سازی ویروس HPV ارائه کند همچنین ایشان مهارت و تبحر کاری در انجام اقداماتی مانند عمل وازکتومی، میکرووازکتومی، لیزر پروستات، جراحی اندوسکوپیک سرطان مثانه و تمامی خدماتی که مربوط به تخصص اورولوژی میباشد در مطب ایشان انجام پذیر است. جهت برقراری ارتباط با ایشان با شماره های واقع شده در جدول زیر تماس بگیرید.

خدمات دکتر محمدرضا بقایی به شرح زیر است:

  • خدمات زگیل تناسلی مردان
  • عمل واریکوسل (واریکوسلکتومی)
  • سنگ شکنی کلیه
  • سنگ حالب
  • مثانه
  • زود انزالی
  • بی اختیاری ادراری
  • سنگ مجاری ادراری
  • و…
آدرس مطب دکتر محمدرضا بقایی: کرج، چهارراه طالقانی به سمت هفت تیر کوچه شهید غفوریان مرکز درمانی مهر
شماره تلفن: ۰۲۶۳۲۷۴۴۲۱۸
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 9 صبح الی 21 شب

علائم زگیل تناسلی

در خانم‌ها، زگیل تناسلی می‌تواند روی فرج، دیواره‌های واژن، ناحیه بین اندام تناسلی خارجی و مقعد، کانال مقعد و دهانه رحم رشد کند. همچنین این زگیل‌ها در مردان، ممکن است در نوک یا ساقه آلت تناسلی، کیسه بیضه یا مقعد ایجاد شوند.

همچنین زگیل تناسلی ممکن است در دهان یا گلوی فردی که با فرد مبتلا، تماس جنسی دهانی داشته، ایجاد شود.

علائم و نشانه‌های زگیل تناسلی عبارت‌اند از:

  • تورم‌های کوچک، گوشتی، قهوه‌ای یا صورتی در ناحیه تناسلی
  • شکلی شبیه گل کلم که توسط چندین زگیل نزدیک به هم ایجاد می‌شود
  • خارش یا ناراحتی در ناحیه تناسلی
  • خون‌ریزی با مقاربت

زگیل تناسلی می‌تواند آنقدر کوچک و مسطح باشد که دیده نشود. در صورت بروز هریک از علائم نام‌برده می‌توانید به دکتر زگیل تناسلی در کرج مراجعه کنید که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

علل زگیل تناسلی

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) باعث ایجاد زگیل می‌شود. بیش از ۴۰گونه از HPV وجود دارد که بر ناحیه تناسلی تأثیر می‌گذارند.

زگیل تناسلی تقریباً همیشه از طریق تماس جنسی منتقل می‌شود. برای سرایت عفونت به شریک جنسی خود، لازم نیست زگیل شما قابل مشاهده باشد.

عوامل خطر زگیل تناسلی

اکثر افرادی که از نظر جنسی فعال هستند، در برخی مواقع به HPV تناسلی مبتلا می‌شوند. عواملی که می‌توانند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهند، عبارت‌اند از:

  • داشتن رابطه جنسی محافظت‌نشده با چندین شریک جنسی
  • داشتن یک عفونت مقاربتی دیگر
  • داشتن رابطه جنسی با شریکی که سابقه جنسی او را نمی‌دانید
  • داشتن رابطه جنسی در سنین پایین
  • داشتن سیستم ایمنی ضعیف، مانند HIV یا داروهای پیوند عضو

دکتر متخصص زگیل تناسلی مردان در کرج

زگیل تناسلی مرد یا زن نمیشناسد و میتواند به راحتی انتقال پیدا کند، اما در خصوص مردان و طبق آمار باید گفت مردان بیشتر به زگیل تناسلی مبتلا میشوند و قابل مشاهده می باشد، در همین موضوع، ما در بالا بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی مردان در کرج را به شما معرفی کرده ایم که شما عزیزان بتوانید به راحتی دکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید، اگر میخواهید به دقت بدانید علائم زگیل تناسلی در مردان چیست میتوانید در زیر مطالعه کنید و به صورت تخصصی تر نگاهی داشته باشید. 

لازم به ذکر است اگر در محله های گوهردشت یا فردیس هستید و به دنبال بهترین دکتر زگیل تناسلی هستید میتوانید به صفحه های بهترین دکتر زگیل تناسلی در فردیس و یا به صفحه بهترین دکتر زگیل تناسلی در گوهردشت کرج مراجعه کنید.

مرکز لیزر زگیل تناسلی در کرج

اگر به دنبال لیزر کردن خال یا زگیل تناسلی خود هستید دکتر های پیشنهادی سایت پزشک کرج در لیست بالا بهترین مرکز لیزر زگیل تناسلی در کرج هستند، سایت پزشک کرج با آمار دقیق نسبت به حرفه ای بودن پزشک و دکتر سعی بر انتخاب و معرفی بهترین دکتر زگیل تناسلی در کرج به شما عزیزان را دارد و با خیالی آسوده میتوانید با پزشک مورد نظر خود در لیست بالا مشاوره ای داشته باشید و جهت رزرو نوبت و مشاوره با شماره های درج شده در اطلاعات هر پزشک تماس بگیرید.

عوارض زگیل تناسلی

عوارض عفونت HPV می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • سرطان: سرطان دهانه رحم ارتباط نزدیکی با عفونت HPV تناسلی دارد. انواع خاصی از HPV نیز با سرطان‌های فرج، مقعد، آلت تناسلی و دهان و گلو مرتبط هستند. عفونت HPV همیشه منجر به سرطان نمی‌شود؛ اما برای زنان مهم است که به‌طور منظم آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند، به‌ویژه آن‌هایی که به انواع پرخطر HPV آلوده شده‌اند.
  • مشکلات دوران بارداری: در دوران بارداری، زگیل می‌تواند بزرگ شود و ادرار کردن را دشوار می‌کند. زگیل روی دیواره واژن می‌تواند از کشش بافت‌های واژن در هنگام زایمان جلوگیری کند. زگیل‌های بزرگ روی فرج یا واژن ممکن است در هنگام زایمان دچار خون‌ریزی شوند.
  • انتقال زگیل از مادر به نوزاد: نوزادی که از مادری مبتلا به زگیل تناسلی متولد می‌گردد، دچار زگیل در گلو می‌شود. ممکن است نوزاد برای جلوگیری از مسدود شدن راه هوایی نیاز به جراحی داشته باشد.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم، زگیل تناسلی می‌تواند با رابطه جنسی، از فردی به فرد دیگر منتقل شود. همچنین در صورت وجود رابطه جنسی دهانی، ممکن است شریک جنسی دچار زگیل تناسلی در دهان یا گلو شود. اگر دچار این مشکل شدید، بهتر است سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید تا از بروز عوارض جانبی نام‌برده در این مقاله جلوگیری شود. از اینکه با ما تا انتهای مقاله همراه بودید، از شما متشکریم.

4.3/5 - (9 امتیاز)

شهریار قربانی

سلام، من شهریار قربانی هستم با 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا در سایت پزشک کرج به عنوان مدیر سایت فعالیت دارم و سعی میکنم مطالبی ارزشمند و مفید برای شما انتشار بدم، و تلاش دارم به شما عزیزان که نیاز به پیدا کردن بهترین پزشک، جراح و کلینیک… بیشتر »

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید ممنونم از سایت خوبتون، یک سوالی داشتم چطور میتونم بهترین مرکز لیزر زگیل تناسلی در کرج رو پیدا کنم؟ در این صفحه دیدم که تهدادی پزشک گذاشتید اینها مرکز لیزر دارند؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
    باتشکر

    1. سلام و وقت بخیر، بله تمامیه پزشکان معرفی شده در این صفحه مرکز لیزر زگیل تناسلی هستند و میتوانید با تماس هر پزشک در این صفحه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا