سلامتی

معرفی بهترین مرکز ماساژ در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

ماساژ یک روش برای حفظ آرامش، کاهش تنش‌های جسمی و روحی و همچنین درمان مشکلات مختلف جسمی است. ماساژ تخصصی منظم، نه تنها می‌تواند برای سلامت جسمی شما مفید باشد؛ بلکه تاثیر زیادی روی سلامت روحی نیز دارد. به طوری که می‌توانید بسیاری از اضطراب‌های بدون دلیل خود را با ماساژ درمانی تخصصی برطرف کنید. اگر هدف شما مراجعه به مراکز ماساژ است، حتما باید به سراغ بهترین مرکز ماساژ در فردیس بروید. متاسفانه باید بگوییم که دریافت خدمات ماساژ از افرادی که در این زمینه هیچ تخصصی ندارند، می‌تواند به سلامت جسمی شما تاثیر بسیار بدی وارد کند. پس انتخاب بهترین مرکز ماساژ در فردیس بسیار مهم است.

بهترین مرکز ماساژ در فردیس

لیست بهترین مرکز ماساژ در فردیس کرج

نام مرکز شماره تماس آدرس مرکز مایاژ
مرکز ماساژ اسپادانا 09028316215 فردیس، فلکه پنجم، بلوار شهدا، خیابان مالک اشتر، جنب استخر دلفین
مرکز ماساژ دهکده 09212179919 کرج، فردیس،کانال غربی، نرسیده به خیابان 16 متری، ساختمان انوش.طبقه چهارم. واحد 7

1. مرکز ماساژ اسپادانا

مرکز ماساژ اسپادانا

مرکز ماساژ اسپادانا یکی از بهترین مرکز ماساژ در فردیس کرج می باشد خدمات این مرکز، پاکسازی پوست، دارای ۵ اتاق مجزا ، غاره نمکی ، اتاق وی ای پی با وان شیر عسل گل رز می باشد، این مرکز بسیار شیک و تمیز میباشد. در فضایی آرامش بخش میتوانید از ماساژ لذت ببرید. انواع ماساژ جهت ریلکسی و ماساژ های درمانی در این مرکز توسط متخصص دارای مدرک معتبر، انجام میشود. این مرکز به یکی از بهترین مراکز ماساژ در فردیس، از نظر مردم تبدیل شده است. آدرس مرکز ماساژ اسپادانا در فردیس، فلکه پنجم، بلوار شهدا، خیابان مالک اشتر میباشد. جهت ملاحظه آدرس دقیق میتوانید به ادامه این مطلب مراجعه نمایید. وبسایت پزشک کرج تمامی اطلاعات لازم جهت برقراری ارتباط را برایتان قرار داده است. با مراجعه به اینستاگرام جدول زیر که متعلق به مرکز ماساژ اسپادانا میباشد، میتوانید محیط این مرکز را ملاحظه نمایید:

خدمات مرکز ماساژ اسپادانا به شرح زیر است:

  • ماساژ ریلکسی ( روسی )
  • ماساژ صورت
  • ماساژ سوئدی
  • کاپینگ تراپی ( بادکش درمانی )
  • ماساژ یومی هو
  • ماساژ سلولیت
  • ماساژ فرم دهی
  • ماساژ شمع
  • ماساژ تایلندی
  • و…

اینستاگرام مرکز ماساژ اسپادانا

آدرس مرکز ماساژ اسپادانا: فردیس، فلکه پنجم، بلوار شهدا، خیابان مالک اشتر، جنب استخر دلفین
شماره تلفن: 09191667929 , 09028316215
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 11:30 شب
اینستاگرام: اینستاگرام

2. مرکز ماساژ دهکده

مرکز ماساژ دهکده

مجموعه ماساژ دهکده با بیش از ۱۵ سال سابقه و با کادری توانمند، در خدمت شما بزرگواران میباشد. این مجموعه با داشتن مدارک معتبر از کشورهای صاحب اسم و رسم در دنیای ماساژ، به شما خدمات ارائه می‌دهند. با ماساژ کمک درمانی، این مرکز شما را به آرامش دعوت می‌کند. از لحظه ورود شما به مجموعه، مشاوره توسط متخصص انجام می‌شود و بر اساس مزاج‌ شناسی و اصلاح مزاج، ماساژ انجام می‌شود و نکاتی در مورد تغذیه ب شما ارائه داده میشود. خدمات این مجموعه را از دست ندهید. این مجموعه توانسته رضایت بسیاری را به خود جلب کند به همین خاطر ما نام این مجموعه را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. طب سوزنی، عصب گیری، تشخیص بیماری ها از طریق چشم و ضربان جزو خدمات این مجموعه میباشد. در ادامه وبسایت ما اطلاعات تماس و تمامی راه های ارتباطی با این مجموعه را برایتان فراهم اورده است. به جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات مرکز ماساژ دهکده به شرح زیر است:

  • ماساژ ریلکسی ( روسی )
  • ماساژ صورت
  • ماساژ سوئدی
  • کاپینگ تراپی ( بادکش درمانی )
  • ماساژ یومی هو
  • ماساژ سلولیت
  • ماساژ فرم دهی
  • ماساژ شمع
  • ماساژ تایلندی
  • و…

اینستاگرام مرکز ماساژ دهکده

آدرس مرکز ماساژ دهکده: کرج، فردیس،کانال غربی، نرسیده به خیابان 16 متری، ساختمان انوش.طبقه چهارم. واحد 7
شماره تلفن: 09212179919
ساعت کاری: ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب جمعه ها از ساعت 11 و نیم تا 7 شب
وبسایت: massagedehkadeh.com
اینستاگرام: اینستاگرام

بهترین مرکز ماساژ در فردیس باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

زمانی که به دنبال بهترین مرکز ماساژ در فردیس می‌گردید، باید بدانید که مشخصات و معیارهای مد نظر شما برای انتخاب سالن ماساژ چیست؟ به طور کلی، مراکز زیادی در حوزه ماساژ درمانی فعالیت می‌کنند و به عقیده هر کدام، آن‌ها بهترین هستند؛ ولی اینکه کدام یک از مراکز ماساژ درمانی بهترین هستند بستگی به خدمات ارائه شده توسط آن‌ها و کیفیت این خدمات دارد. در ادامه به معیارهای مهم برای انتخاب بهترین مرکز ماساژ در کرج (فردیس) اشاره می‌کنیم.

·فراهم کردن فضای آرام‌بخش برای دریافت ماساژ

بهترین مرکز ماساژ در فردیس، به شما امکان دریافت ماساژ تخصصی و حرفه‌ای را در یک فضای آرام‌بخش می‌دهد. این فضا باید نور مناسبی داشته باشد. تهویه فضای ماساژ درمانی مناسب باشد و همچنین امکان روشن کردن عود و پخش بوی مناسب در فضا وجود داشته باشد. در واقع به دلیل اینکه یکی از اهداف اصلی افراد برای مراجعه به مراکز ماساژ، کاهش تنش‌های روحی و جسمی به‌صورت همزمان است؛ باید حتما فضای آرامی در این مراکز وجود داشته باشد تا افراد بتوانند با آرامش خاطر در این محیط خدمات ماساژ دریافت کنند.

·وجود پرسنل آموزش دیده و مجرب در مرکز ماساژ

ماساژ درمانی یک اقدام تخصصی است و حتما باید با کمک تکنیک‌های جدید و اصولی انجام شود. با توجه به تنوع بالای سبک‌های ماساژ در جهان، طبیعی است که دریافت خدمات تخصصی از پرسنل آموزش دیده و مجرب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طوری که توصیه می‌کنیم حتما به مراکز ماساژی مراجعه کنید که از کیفیت کار آن‌ها خیالتان راحت باشد.

·امکان دریافت انواع ماساژ بسته به شرایط جسمی

تنوع در تکنیک‌های ماساژ آنقدر زیاد است که شاید یک مرکز ماساژ در فردیس نتواند همه این تکنیک‌ها را به مشتریان خود ارائه کند. تای ماساژ، ماساژ ریلکسی، ماساژ فول بادی، ماساژ سوئدی و بسیاری از سبک‌های دیگر که هر کدام تکنیک‌های خاص خودشان را دارند. قطعا همه سبک‌های ماساژ برای یک فرد مناسب نیستند و می‌بایست بر اساس شرایط جسمی هر فرد، سبک مناسب ماساژ انتخاب شود. از این رو بهترین مرکز ماساژ در فردیس باید تکنیک‌های مختلف ماساژ درمانی را به مشتریان ارائه کند. در این صورت هر فرد بر اساس شرایط جسمی که دارد، خدمات ماساژ را دریافت می‌کند.

هزینه دریافتی از سوی مراکز ماساژ در فردیس چقدر است؟

هزینه خدمات ماساژ درمانی در مراکز ماساژ بسته به نوع ماساژ، مدت زمان ماساژ و همچنین موقعیت جغرافیایی مرکز ماساژ مشخص می‌شود. واقعیت این است که هزینه دریافتی از سوی مرکز ماساژ در فردیس نسبت به هزینه دریافتی در مراکز ماساژ واقع در مناطق بالاشهر تهران بسیار ارزان‌تر است. این در حالی است که در اکثر مراکز ماساژ در فردیس نیز همین خدمات با همین کیفیت ارائه می‌شوند.

البته موضوعی که حتما باید به شما یادآوری کنیم، کیفیت ماساژ است. هدف استفاده از خدمات ماساژ، کاهش تنش‌های روحی و جسمی پس از ماساژ درمانی است. بنابراین، در واقع به جلسات ماساژ باید به چشم جلسات درمانی نگاه کنید و برای سلامت خودتان هزینه نمایید. اگر مراکز ماساژی قیمت پایینی را برای ماساژ درمانی پیشنهاد می‌کنند، یا مدت زمان ماساژ آن‌ها غیر استاندارد است یا اینکه نمی‌توانند به صورت تخصصی به شما خدمات ارائه کنند.

آیا باید قبل از مراجعه به مرکز ماساژ در فردیس نوبت بگیریم؟

مراکز ماساژی که در پزشک کرج به شما معرفی کرده‌ایم، به‌صورت تخصصی در زمینه ماساژ فردی خدمات ارائه می‌کنند. با توجه به فواید ماساژ برای بانوان و آقایان، بسیاری از افراد متقاضی دریافت خدمات از این مراکز ماساژ هستند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که حتما قبل از مراجعه به مرکز ماساژ در فردیس، نوبت بگیرید و یا حداقل با منشی مرکز صحبت کنید تا در مراکز ماساژ معطل نشوید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. من دنبالچه ام در رفته بود دکترم ماساژ گفت حتما باید برم… الان خداروشکر اوکی شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا