زیبایی

معرفی بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

پیرسینگ یا سوراخ کردن یکی از روش‌های زیبایی محبوب و پرطرفدار است که روی قسمت‌های مختلف بدن برای آویزان کردن زیورآلات انجام می‌شود. برخی از افرادی که از خدمات زیبایی استفاده می‌کنند، به دلیل دریافت خدمات نامناسب و غیر مسئولانه درگیر عوارض نامطلوبی می‌شوند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب ویژگی‌های بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس را بیان کنیم. برای کسب اطلاعات کامل تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس

پیرسینگ چیست؟

پیرسینگ اقدامی است که با سوزن یا ابزار نوک تیز دیگری انجام می‌شود تا پوست سوراخ شود و حلقه یا جواهری از آن آویزان شود. این شکل از سوراخ کردن بدن با نام پیرسر هم شناخته می‌شود و تعبیری از سلیقه شخصی فرد یا نوعی اعلام هویت است.

لیست بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس کرج

نام مرکز شماره تماس آدرس مرکز
مرکز پیرسینگ سپیده صداقتی ۰۹۱۹۴۲۵۸۸۲۵ فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹
مرکز پیرسینگ آلا 02634093135 گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه 2، پلاک 201
مرکز پیرسینگ آیسان ۰۲۶۳۴۴۵۱۹۸۳ کرج. گوهردشت.بلوار رستاخیز

1. مرکز پیرسینگ سپیده صداقتی

پیرسینگ سپیده صداقتی

سپیده صداقتی با داشتن 10 سال سابقه در زمینه زیبایی ،گریم سینما و تلوزیون، بیوتی و کاشت مژه به یکی از بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس کرج تبدیل شده است، ایشان دارای مدرک لیسانس گریم ارایش پیرایش فنی حرفه ای و بین المللی و مدرک فنی حرفه ای پوست و مو مدرک دستیار پزشکی پوست و مو و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی می باشد. علاوه بر تمامی خدمات زیبایی در سالن ایشان، میتوانید از خدمات پیرسینگ این سالن نیز استفاده نمایید. آدرس سالن ایشان در فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹ میباشد. با گرفتن وقت قبلی در ساعات ذکر شده میتوانید مراجعه نمایید. پیرسینگ ناف، گوش، ترقوه، لب، چال گونه، بینی و… انجام پذیر است. در ادامه تمامی راه های ارتباطی با سالن سپیده صداقتی را برایتان قرارداده ایم. جهت برقراری تماس، میتوانید با کلیک بر روی شماره جدول بطور مستقیم تماس بگیرید.

خدمات مرکز پیرسینگ سپیده صداقتی به شرح زیر است:

  • پیرسینگ گوش
  • پیرسینگ بینی
  • پیرسینگ ناخن
  • پیرسینگ ابرو
  • پیرسینگ ناف
  • پیرسینگ لب
  • پیرسینگ دندان
  • پیرسینگ چال‌گونه
  • و…

اینستاگرام سپیده صداقتی

آدرس مرکز پیرسینگ سپیده صداقتی: فردیس، فلکه‌دوم، خیابان ۱۵، ساختمان گوهر، طبقه ۳، واحد ۹
شماره تلفن: ۰۹۱۹۴۲۵۸۸۲۵
ساعت کاری: 10:00 تا 20:00
آدرس اینستاگرام  آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

2. مرکز پیرسینگ آلا

کلینیک آلا

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت این کلینیک انجام دادن خدمات برای مردم با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد. پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است. مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن  پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه داده میشود. انواع پیرسینگ های ناف، گوش، ابرو، لب، دندان، چال گونه و… در این کلینیک انجام میشود. از بابت استریل بودن و تمیزی کلینیک آلا هیچ نگرانی نداشته باشید، این کلینیک یکی از استریل ترین و بهداشتی ترین کلینیک ها برای پیرسینگ میباشد. وبسایت پزشک کرج در ادامه اطلاعات تماس و راه های ارتباطی با کلینیک را برایتان قرار داده است. به جدول زیر مراجعه نمایید.

خدمات مرکز پیرسینگ آلا به شرح زیر است:

  • پیرسینگ گوش
  • پیرسینگ بینی
  • پیرسینگ ناخن
  • پیرسینگ ابرو
  • پیرسینگ ناف
  • پیرسینگ لب
  • پیرسینگ دندان
  • پیرسینگ چال‌گونه
  • و…

اینستاگرام کلینیک آلا

آدرس مرکز پیرسینگ آلا: گوهردشت، فلکه اول، برج پارمیدا، طبقه 2، پلاک 201
شماره تلفن: 09352500847 و 02634093135
ساعت کاری: یکشنبه ها 9:00 صبح تا 20:00 شب و روزهای دیگر 15:00 تا 20:00
وبسایت: ala-clinic.com
آدرس اینستاگرام: آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

3. مرکز پیرسینگ آیسان

کلینیک پیرسینگ آیسان

کلینیک آیسان مجهزترین کلینیک زیبایی در کرج است که متشکل از متخصصان حرفه ای است که با تخصص و مهارت خود سالهاست فعالیت خود را در زمینه خدمات زیبایی آغاز کرده و توانسته به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در کرج شناخته شود. کلینیک آیسان خدمات بسیاری را در زمینه درمان و زیبایی ارائه می دهد. یکی از خدمات پر طرفدار در این کلینیک، پیرسینگ میباشد. شما میتوانید انواع پیرسیگ مثل: پرسینگ زبانه‌ی بزرگ گوش، پیرسینگ غضروف حلزونی گوش، پیرسینگ پیچه‌ی گوش، پیرسینگ ترقوه، پیرسینگ لب و… در این کلینیک انجام پذیر است. پیرسیگ یک امر بسیار حساس از نظر بهداشتی بودن سوزن و دستگاه آن میباشد. تمام وسایل این کلینیک استریل میشود و کاملا بهداشتی است. شما میتوانید با خیال راحت از خدمات پیرسینگ این کلینیک استفاده کنید. در ادامه وبسایت پزشک کرج اطلاعات تکمیلی و راه های ارتباطی با این کلینیک را برایتان قرار داده است:

خدمات مرکز پیرسینگ آیسان به شرح زیر است:

  • پیرسینگ گوش
  • پیرسینگ بینی
  • پیرسینگ ناخن
  • پیرسینگ ابرو
  • پیرسینگ ناف
  • پیرسینگ لب
  • پیرسینگ دندان
  • پیرسینگ چال‌گونه
  • و…

اینستاگرام کلینیک آیسان

آدرس مرکز پیرسینگ بینی مد: کرج. گوهردشت.بلوار رستاخیز
شماره تماس: 091953602089 و ۰۲۶۳۴۴۵۱۹۸۳
وبسایت: isunclinic.com
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 20:00 شب
آدرس اینستاگرام: آدرس اینستاگرام سپیده صداقتی

ویژگی‌های بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس

شاید برخی از افراد بدون داشتن گواهینامه معتبر از وزارت بهداشت با قیمت‌های پایین اقدام به انجام پیرسینگ نمایند. قطعا از این افراد نمی‌توانید انتظار داشته باشید خدمات باکیفیت و معتبری به شما ارائه کنند. موارد زیر مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس است.

استفاده از وسایل یک بار مصرف پیرسینگ

با توجه به اینکه پیرسینگ با پوست ارتباط دارد و استفاده از وسایل و ابزارهای آلوده موجب انتقال عوامل بیماری‌زا به بدن و ایجاد عفونت می‌شود، استفاده از وسایل استریل یا یک بار مصرف برای پیرسینگ ضروری است.

در صورتی که به حفظ سلامت خود اهمیت می‌دهید باید به بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس مراجعه کنید که فعالیت قانونی دارد و از وسایل استریل و ضدعفونی‌شده استفاده می‌کند.

به طور مثال لازم است برای سوراخ کردن هر قسمتی از بدن از سوزن یک بار مصرف، دستکش یک بار مصرف استفاده شود یا سایر لوازم مورد استفاده استریل و ضدعفونی شوند. بهتر است برای اطمینان خاطر به مراکز پیرسینگ مراجعه کنید و محیط را از نظر نظافت و استریل بودن وسایل بررسی کنید تا درگیر عوارض نامطلوب نشوید.

هزینه مناسب پیرسینگ

هزینه انجام پیرسینگ با توجه به اینکه روی گوش، بینی، ناف یا لب انجام شود متفاوت است. حتی حرفه‌ای بودن فردی که پیرسینگ را انجام می‌دهد و کیفیت خدمات از عوامل دیگری هستند که هزینه پیرسینگ را تحت تاثیر قرار می‌دهند. با این‌حال بهترین پیرسینگ در فردیس جایی است که تعرفه مناسب و منصفانه‌ای از مشتریان دریافت می‌کند.  

این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای دریافت خدمات زیبایی، هیچوقت کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید. زیرا خدمات زیبایی به طور مستقیم با سلامتی و جذابیت چهره شما ارتباط دارد. اگر از خدمات بی‌کیفیت استفاده کنید، مجبور می‌شوید بعدا برای خدمات ترمیمی یا برگرداندن سلامتی از دست رفته هزینه کنید.

پیرسینگ در نقاط مختلف بدن

پیرسینگ در قسمت‌های مختلف بدن انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند بر حسب سلیقه خود یکی از انواع پیرسینگ را انتخاب کنند. بهترین و معتبرترین مرکز پیرسینگ در فردیس جایی است که خدمات جامعی را به متقاضیان ارائه نماید. برای اینکه بتوانید خدمات حرفه‌ای دریافت ‌کنید می‌توانید به مرکز پیرسینگ مراجعه کنید و  از نزدیک نمونه کارها را ببینید. حتی می‌توانید با کسانی که از خدمات مرکز استفاده کرده‌اند گفتگو کنید و میزان رضایت آن‌ها را بپرسید.

توجه کردن به ممنوعیت‌های پیرسینگ

پیرسینگ عارضه خطرناکی ندارد. اما برخی از افراد به دلیل محدودیت‌های جسمی نباید از پیرسینگ استفاده کنند. در بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس به ممنوعیت‌ها توجه می‌شود و سلامت افراد در اولویت قرار می‌گیرد.

به طور مثال کسانی که نقص سیستم ایمنی دارند، بیماران هموفیلی، کسانی که دیابت دارند، کسانی که سابقه کلوئید دارند یا حساسیت‌های شدید تماسی دارند، نباید هیچ کدام از انواع پیرسینگ را انجام دهند. در مراکز معتبر پیرسینگ به این موارد توجه می‌شود. همچنین به تمام مراجعان درباره مراقبت‌های بعد از پیرسینگ آموزش‌های لازم داده می‌شود.

سایت پزشک کرج یک مرجع معتبر برای آشنایی با بهترین جراحان و پزشکان زیبایی و بهترین سالن زیبایی در فردیس و مراکز ارائه کننده خدمات زیبایی که به سلامت و رضایت مراجعان اهمیت می‌دهند.

جمع بندی

سوراخ کردن نواحی مختلفی از بدن یا پیرسینگ از تکنیک‌های زیبایی پرطرفدار برای استفاده از جواهرات یا زیورآلات است. در صورتی که پیرسینگ توسط فرد غیر حرفه‌ای یا در یک محیط آلوده انجام شود، سلامتی فرد تهدید می‌شود. در این مطلب سعی کردیم ویژگی‌های بهترین مرکز پیرسینگ در فردیس را بیان کنیم تا کسانی که در این منطقه یا اطراف آن زندگی می‌کنند، بتوانند از بهترین خدمات پیرسینگ استفاده کنند. 

4.9/5 - (141 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

‫6 دیدگاه ها

  1. پیرسینگ واقعا جزو کارایی هست که به هر جایی نمیشه اعتماد کرد. مخصوصا اینهایی که بدون مجوز کار میکنن. من کلینیک الا رفتم برای پیرسینگ بینی. خیلی بهداشتی و تمیز بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا