کاشت ابرو

معرفی بهترین مرکز کاشت ابرو در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

کاشت ابرو، فرآیندی است که با هدف ایجاد پیوند در ابرو جهت زیباسازی ابرو و پرپشت کردن آن انجام می‌شود. این فرآیند تاثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد و می‌تواند جایگزین روش‌های موقتی مانند هاشور و تاتو ابرو باشد. مرکز کاشت ابرو در فردیس، می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا ابروهای زیبا و بدون نقصی را بکارید و از زیبایی آن‌ها نهایت لذت را ببرید. بنابراین، اگر هدف شما کاشت ابرو در کرج است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به صورت تخصصی نزد افراد باتجربه در این زمینه انجام دهید.

مرکز کاشت ابرو در فردیس

لیست بهترین مرکز کاشت ابرو در فردیس

کاشت ابرو یکی از روش‌های زیبایی است. در این روش از موهای سایر بدن برای کاشت در ابروها استفاده می‌کنند تا فرم ابرو به فرم مورد نظر هر یک از افراد تبدیل شود. این فرآیند با روش‌های مختلفی قابل انجام بوده و نتیجه آن می‌تواند در هر فرد متفاوت باشد. با این حال کاشت ابرو در کرج نسبت به سایر روش‌های زیباسازی ابرو مانند فیبروز، تاتو، هاشور ابرو و … روش دائمی‌تر و حرفه ای‌تری است.

حرفه‌ای بودن کار کاشت ابرو در فردیس ایجاب می‌کند که حتما برای کاشت ابرو در فردیس کرج، به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. متاسفانه باید این واقعیت را بپذیریم که علاوه بر تحت تاثیر قرار گرفتن ظاهر زیبای ابرو در اثر کاشت نامناسب، احتمال اینکه شاهد ریزش مجدد ابروها و بروز عفونت در ابرو باشیم، وجود دارد. از این رو حتما باید به بهترین مرکز کاشت ابرو در فردیس کرج مراجعه کنید تا خیالتان از بابت نتیجه کار راحت باشد.

نام مرکز شماره تماس آدرس مرکز
کلینیک کاشت ابرو بنفشه 09108887240 محله مرکز فردیس, بلوار بهاران شرقی
کلینیک کاشت ابرو دکتر اوکی 09304295509 فردیس ، فلکه دوم ، کوچه ۱۵ ام غربی ، ساختمان سرو ، پلاک ۴ ، واحد ۲
کلینیک کاشت ابرو دمتر امید شعبانی 09368896722 شهریار ، اندیشه فاز ۳ ، چهارراه ساسان ، خیابان مطهری ، نبش بن بست بهار اندیشه ، طبقه بالای داروخانه شریف

کلینیک کاشت ابرو بنفشه

مرکز کاشت ابرو بنفشه

کلینیک کاشت ابرو بنفشه یکی از بهترین کلینیک های فردیس میباشد، که تمامی خدمات فیلر لب، چانه، بوتاکس، لیفت صورت با نخ، هایفوتراپی، مزوتراپی و… انجام میشود. آدرس این کلینیک در محله مرکز فردیس, بلوار بهاران شرقی واقع شده است که از نظر لوکیشن یکی از بهترین مناطق و در دسترس ترین مناطق فردیس است. در این کلینیک خدمات کاشت مو و ابرو بصورت تخصصی انجام میشود. اگر از کم پشت بودن ابروهایتان ناراحت هستید یا از تاسی سر خود رنج میبرید، این کلینیک بهترین انتخاب جهت انجام خدمات کاشت مو و ابرو میباشد. کلینیک بنفشه تا کنون توانسته خدمات ارزنده ای به مردمان فردیس ارائه کند، به همین خاطر ما نام این کلینیک را در وبسایت پزشک کرج قرار داده ایم. در ادامه تمامی راه های ارتباطی با کلینیک را در جدول برایتان قرار داده ایم:

خدمات مرکز کاشت ابرو بنفشه به شرح زیر است:

  • کاشت ابرو
  • لاغری موضعی
  • پیرسینگ
  • لیزر
  • فشیال
  • پاسکسازی صورت
  • و…

اینستاگرام مرکز کاشت ابرو بنفشه

آدرس کلینیک بنفشه:

محله مرکز فردیس, بلوار بهاران شرقی

شماره تلفن: 09108887429 , 09108887240 , 09108887240
ساعت کاری: 9:00 تا 20:00
اینستاگرام: اینستاگرام

کلینیک کاشت ابرو دکتر اوکی

کلینیک دکتر اوکی

کلینیک دکتر اوکی، دکتر امید قزلچه خمسیان تزریق بوتاکس ، فیلر لب، گونه ، خط خنده و …. درمان بیماری های پوستی درمان ریزش مو ،مزوتراپی ، فیلر مو ، اینجاد گردش خون اسکالپ سلول درمانی (استفاده از سلول های بنیادی جنینی ) جهت ریزش مو و جوان سازی پوست خال برداری ، برداشت انواع ضایعات پوستی با دستگاه پلاسما ۲۰۲۳ کربوکسی تراپی جهت جوان سازی پوست کمتر شدن تیرگی زیر چشم ، لاغری موضعی ، از بین بردن سلولیت با دستگاه کربوکسی همراه مزوتراپی لاغری جوان سازی ، رفع تیرگی واژن و خط بیکینی تزریق فیلر (ژل)واژن جهت زیبایی تزریق بوتاکس واژن توسط تیم مامایی مجموعه انجام انواع پریسینگ زیبایی، میتوانید به کلینیک دکتر اوکی مراجعه فرمایید. آدرس کلینیک در فلکه دوم ، کوچه ۱۵ ام غربی میباشد. جهت ملاحظه اطلاعات بیشتر میتوانید به جدول زیر که توسط وبسایت پزشک کرج برایتان فراهم آوری شده است مراجعه نمایید.

خدمات مرکز کاشت ابرو دکتر اوکی به شرح زیر است:

  • کاشت ابرو
  • لاغری موضعی
  • پیرسینگ
  • لیزر
  • فشیال
  • پاسکسازی صورت
  • و…

اینستاگرام کلینیک کاشت ابرو دکتر اوکی

آدرس کلینیک دکتر اوکی:

فردیس ، فلکه دوم ، کوچه ۱۵ ام غربی ، ساختمان سرو ، پلاک ۴ ، واحد ۲

شماره تلفن: 09304295509
ساعت کاری: 9:00 تا 20:00
وبسایت: drokclinic.com
اینستاگرام: اینستاگرام

مرکز کاشت ابرو دکتر امید شعبانی

کلینیک کاشت ابرو دکتر امید شعبانی

کلینیک دکتر امید شعبانی از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی شهر اندیشه را در فاز سه شهر جدید اندیشه راه اندازی نموده است. ایشان تا کنون خدمات تزریق فیلر لب، فیلر خط خنده، فیلر گونه، بوتاکس پیشانی، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام که در جدول زیر برایتان قرار داده ایم میباشد. علاوه بر اینها، خدمات کاشت مو و ابرو در این کلینیک بصورت حرفه ای انجام میشود. از نظر مردم این کلینیک جزو بهترین کلینیک های کاشت ابرو میباشد به همین خاطر ما به معرفی آن در وبسایت پزشک کرج پرداخته ایم. جهت ملاحظه اطلاعات بیشتر میتوانید به جدول زیر که توسط وبسایت پزشک کرج برایتان فراهم آوری شده است مراجعه نمایید.

خدمات مرکز کاشت ابرو امید شعبانی به شرح زیر است:

  • کاشت ابرو
  • کاشت مو
  • لیزر
  • فیلر
  • بوتاکس
  • فشیال
  • پاسکسازی صورت
  • و…

اینستاگرام کلینیک کاشت ابرو امید شعبانی

آدرس مرکز کاشت ابرو امید شعبانی:

شهریار ، اندیشه فاز ۳ ، چهارراه ساسان ، خیابان مطهری ، نبش بن بست بهار اندیشه ، طبقه بالای داروخانه شریف

شماره تلفن: 09368896722
ساعت کاری: 9:00 تا 20:00
وبسایت: princes-clinic.com
اینستاگرام: اینستاگرام

هزینه کاشت ابرو در فردیس

هزینه کاشت ابرو در فردیس و کاشت مو در فردیس تحت تاثیر عوامل متنوعی است و نباید بر اساس هزینه دریافتی در مراکز کاشت ابرو، انتخاب خودتان را برای بهترین مرکز کاشت انجام دهید. به طور کلی، کیفیت کاشت و مواد اولیه مصرفی برای انجام این فرآیند، تاثیر مستقیمی روی هزینه کاشت ابرو می‌گذارند. به طوری که هر چقدر فرآیند کاشت ابرو پیچیده‌تر باشد، هزینه دریافتی از مشتری نیز افزایش پیدا می‌کند.

البته باید توجه داشت که فرم دلخواه فرد برای کاشت ابرو و همچنین میزان ریزش ابروها، روی هزینه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. به طوری که هر چقدر میزان ریزش ابروها بیشتر باشد، گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت نیز افزایش پیدا می‌کند و این موضوع باعث افزایش هزینه کاشت ابرو می‌شود. 

آیا روش‌های کاشت ابرو در مراکز مختلف متفاوت‌اند؟

برای کاشت ابرو در فردیس، می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. بسته به بانک موی هر فردی، می‌توان مراحل کاشت ابرو را با روش‌های مختلف انجام داد؛ اما در نهایت باید از بدن خود فرد برای کاشت ابروی طبیعی استفاده کرد تا ظاهر ابروی کاشته شده مشابه با ظاهر ابروی طبیعی باشد. روش FIT، روش FUT و کاشت ابرو به روش BHT از جمله روش‌های کاشت ابرو در مراکز مختلف هستند که می‌توان بر اساس فرم ابرو و محل ذخیره گرافت‌های مو، هر یک از این روش‌ها را انتخاب کرد.

معمولا از موی پشت سر برای کاشت ابرو استفاده می‌کنند. با این حال در صورتی که فرد بانک موی ضعیفی در پشت سر داشته باشد، می‌توان از سایر بخش‌های بدن برای برداشت گرافت استفاده کرد. نحوه برداشت مو از بانک مو می‌تواند متفاوت باشد، و این پزشک مرکز کاشت ابرو در فردیس است که بهترین روش را برای کاشت ابرو انتخاب می‌کند. چون در نهایت نتیجه دائمی و زیبای کاشت ابرو می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی افراد داشته باشد.

نحوه نوبت‌گیری برای کاشت ابرو در فردیس

یکی از مهم‌ترین اهداف ما در پزشک کرج، ارائه لیستی از بهترین مراکز کاشت ابرو، زیبایی و درمانی به مردم است تا بتوانند با دغدغه کمتری امور خود را انجام دهند. اگر قصد مراجعه به بهترین مرکز کاشت ابرو در فردیس را دارید، می‌توانید لیستی از بهترین مراکز کاشت ابرو در فردیس کرج را مشاهده کنید. برای تمامی این مراکز، شماره تلفن و آدرس نیز درج شده است.

بنابراین، می‌توانید قبل از مراجعه حضوری، با شماره تلفن مطب تماس بگیرید و در صورت نیاز نوبت حضوری خودتان را رزرو کنید. همچنین در صورت نیاز به داشتن هر گونه سوال در مورد قیمت کاشت ابرو و مراقبت‌های قبل و بعد از آن، می‌توانید با تماس تلفنی و یا پس از مراجعه حضوری، در مورد این موضوعات اطلاعات کافی کسب نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نیلوفر محمدیاری

سلام من نیلوفر محمدیاری هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و زیبایی و در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد انتشار بدم و بهترینها رو در زمینه زیبایی و پزشکی در شهر کرج… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. کارهای دکتر امید شعبانی رو خیلی میپسندم و قصد دارم پیش ایشون ابروهامو داشت کنم. به نظر کارشون خوب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا