پزشکانجراحی بینی

معرفی بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس ❤️ از نگاه مردم در سال [1403]

عمل جراحی زیبایی بینی استخوانی می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی بینی و چهره افراد داشته باشد. معمولا افرادی که قصد انجام این عمل جراحی را دارند، افرادی‌اند که با قوز بینی مواجه هستند، ولی پره‌های بینی آن‌ها کوچک و خوش فرم است. در این صورت می‌توان با اصلاح فرم بینی استخوانی، بینی فرد را به حالت جذاب و ایده‌آل نزدیک کرد. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را پس از انجام عمل زیبایی بینی ببینید، باید به بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس مراجعه کنید.

بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس

آدرس و شماره تلفن بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس

مراجعه به بهترین جراح بینی استخوانی در کرج (فردیس) به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت خودتان را به دستان ماهر پزشک بسپارید و فقط از نتیجه کار لذت ببرید. با این حال نباید قبل از اینکه به مطب پزشک مراجعه کنید و مشاوره دریافت نمایید، در مورد عملکرد پزشک قضاوت کنید. بهتر است که پس از تصمیم‌گیری برای انجام عمل جراحی، به صورت حضوری به مطب پزشک مراجعه کنید و مشاوره برای جراحی عمل زیبایی بینی خودتان دریافت نمایید.

ما در سایت پزشک کرج با تحقیق و بررسی‌های فراوان و با توجه به رضایت مشتریان، بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس را به شما معرفی کرده‌ایم. می‌توانید برای مراجعه حضوری به پزشکان جراحی بینی در فردیس کرج، ابتدا با شماره تلفن‌های مطب پزشکان ارتباط بگیرید تا نوبت شما ثبت شود. سپس با مراجعه حضوری به مطب پزشک، مشاوره تخصصی برای عمل جراحی بینی را دریافت خواهید کرد. اگر از نتیجه مشاوره و نمونه کارهای پزشک راضی بودید، می‌توانید با خیالی راحت نوبت عمل خودتان را رزرو کنید.

لیست بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس

نام پزشک شماره تماس آدرس مطب
دکتر سید صالح زاهدی ۰۲۸۶۵۲۰۰۰ فردیس، بلوار اصلی، چهارراه کانال
دکتر امین نوروزی ۰۲۶۳۴۹۹۰۴۴۰ فردیس، فلکه ی اول – برج نگین البرز – طبقه 8 – واحد43

1. دکتر سید صالح زاهدی

دکتر سید صالح زاهدی

دکتر سید صالح زاهدی با شماره نظام پزشکی ۲۱۱۵۱ و متخصص گوش، حلق، بینی، گلو و جراحی سر و گردن در فردیس توانسته است خدمات باکیفیتی را به بیماران خود در فردیس ارائه دهد، ایشان یکی از بهترین دکتر جراح بینی استخوانی در فردیس میباشد. همچنین رضایت بالای مردم فردیس سبب شده تا ما نام دکتر سید صالح زاهدی را در وبسایت پزشک کرج قرار بدهیم. و در حال حاضر مطب دکتر صالح زاهدی یکی از مجهزترین مرکز جراح بینی استخوانی در فردیس میباشد و همه روزه افراد زیادی برای جراحی بینی و همچنین بهره مندی از مراقبت های قبل و بعد از جراحی به مطب دکتر سید صالح زاهدی مراجعه می کنند. شما نیز می توانید با مراجعه به مطب دکتر زاهدی از خدمات تخصصی و منحصر به فرد ایشان نهایت بهره را ببرید. برای مشاوره، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر به صورت مستقیم تماس بگیرید.

خدمات دکتر سید صالح زاهدی به شرح زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی فک
  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی پرورتز گونه
  • جراحی زیبای گوش
  • جراحی زیبایی ابرو
  • پروتز چانه 
  • و…
آدرس مطب دکتر سید صالح زاهدی: فردیس، بلوار اصلی، چهارراه کانال
شماره تلفن: ۰۲۸۶۵۲۰۰۰
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 20:00 شب

2. دکتر امین نوروزی

دکتر امین نوروزی

دکتر امین نوروزی فوق تخصص جراحی فک و صورت و با شماره نظام پزشکی: 133000 دارای دکترای حرفه ای دندانپزشکی در سال 1389 و مدرک فوق لیسانس جراحی فک و صورت در سال 1396 و دارای بورد تخصصی جراحی فک، فک و صورت و همچنین دارای مدرک رسمی گواهی آکادمی جراحان زیبایی آمریکا میباشد، مطب دکتر امین نوروزی در شهرستان فردیس می باشد. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که نام این پزشک را در وبسایت پزشک کرج قرار دهیم. علاوه بر این دکتر نوروزی با گردآوری یک تیم پزشکی و کادر درمانی حرفه ای و متخصص و فراهم نمودن تجهیزات همه روزه میزبان مراجعه کنندگان هستند و جراحی زیبایی و ترمیمی بینی را به بهترین نحو و منطبق بر استانداردهای زیبایی جهان انجام می دهند. با این توصیف مراجعه به مطب تخصصی و مجهز دکتر امین نوروزی را از دست ندهید و بینی زیبا را به سبکی نوین و فراموش نشدنی را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر، رزرو نوبت و مشاوره میتوانید با شماره های زیر با ایشان به صورت مستقیم تماس حاصل نمایید.

خدمات دکتر امین نوروزی به شرح زیر است:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی فک
  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی پرورتز گونه
  • جراحی زیبای گوش
  • جراحی زیبایی ابرو
  • پروتز چانه 
  • و…

اینستاگرام دکتر امین نوروزی

آدرس مطب دکتر امین صداقتی: فردیس، فلکه ی اول – برج نگین البرز – طبقه 8 – واحد43
شماره تلفن: ۰۹۱۰۱۴۸۲۱۴۲ , ۰۲۶۳۴۹۹۰۴۴۰
آدرس اینستاگرام: Instagram
وبسایت: www.faceplasticsurgery.ir
ساعت کاری: قبل از مراجعه به مطب لطفا از قبل تماس بگیرید.

اهمیت مراجعه به بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس

بینی استخوانی به بینی گفته می‌شود که گوشت و غضروف کمتری داشته باشد و با اصلاح فرم استخوان‌های بینی، بتوان فرم زیبای بینی را حفظ نمود. معمولا عمل جراحی زیبایی بینی فردیس شامل حذف قوز بینی، اصلاح فرم نوک بینی و کاهش اندازه بینی است. با این حال بسته به نوع فرم بینی، ممکن است نیاز به کوچک کردن پره‌های بینی نیز باشد.

اگرچه عمل زیبایی بینی استخوانی، عملی ساده‌تر نسبت به عمل جراحی زیبایی بینی گوشتی است؛ اما این موضوع دلیلی برای مراجعه به جراحان کم‌تجربه نیست. برای مراجعه به جراح بینی گوشتی میتوانید به صفحه بهترین جراح بینی گوشتی در فردیس کرج مراجعه کنید. در ادامه باید بگوییم که بهتر است که برای مراجعه به بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس تحقیقات لازم را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است عوارض جانبی زیادی پس از انجام این عمل جراحی متوجه شما شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکل در تنفس، اشاره کرد.

معیار انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس کرج

یکی از دلایلی که باعث می‌شود برخی از بیماران به پزشکان باتجربه برای عمل جراحی بینی استخوانی خود مراجعه نکنند، این است که نمی‌دانند برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس کرج به چه معیارهایی باید توجه داشته باشند؟ مشاهده نمونه کارهای مختلف و تبلیغات‌های انجام شده برای پزشک، اهمیت دارند؛ اما در نهایت آن چیزی که در درجه اول مهم است، سلامتی سیستم تنفسی شماست؛ نه زیبایی بینی‌تان.

برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس کرج، باید تا حد ممکن به سراغ پزشکانی بروید که تجربه و دانش کافی برای انجام عمل‌های جراحی بینی استخوانی را دارند و البته مشاوره‌های حرفه‌ای را نیز قبل از عمل به شما ارائه می‌کنند. انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در کرج، به منزله این نیست که یک بینی عروسکی و فوق العاده زیبا داشته باشید، بلکه به معنی این است که می‌توانید با فرم بینی دلخواه سیستم تنفسی سالمی نیز داشته باشید. از این رو معیارهای زیر برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس کرج تاثیرگذارند:

  • دانش و تخصص پزشک از نظر مدرک تحصیلی
  • تجربه پزشک برای جراحی بینی استخوانی
  • در اولویت قرار دادن سلامت بیمار قبل و در حین جراحی
  • ارائه مشاوره حرفه‌ای به بیمار و توضیحات لازم
  • استفاده از بهترین تجهیزات و متدهای روز برای عمل زیبایی بینی

هزینه دریافتی برای عمل جراحی بینی استخوانی در فردیس

هزینه دریافت توسط بهترین جراح بینی استخوانی در فردیس یکی از سوالات رایج از سوی بیماران قبل از مراجعه به پزشک است. به طور کلی، عوامل زیادی از جمله محل عمل جراحی، فرم بینی شما و همچنین مدرک پزشک روی هزینه دریافتی تاثیرگذار هستند. معمولا پزشکان برتر با توجه به تجربه و دانشی که دارند، نسبت به پزشکان کم تجربه هزینه بیشتری دریافت می‌کنند. به همین خاطر اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است که ابتدا از طریق شماره تلفن‌های با منشی‌های مطب پزشکان در ارتباط باشید و قیمت دقیق عمل را بپرسید.

5/5 - (1 امتیاز)

سپهر شوکتی

سلام من سپهر شوکتی هستم با 5 سال سابقه در زمینه تولید محتوا پزشکی و سلامتی در سایت پزشک کرج به عنوان نویسنده فعالیت میکنم. تمام سعی و تلاش من این هست مطالبی مفید و کارآمد گردآوری کنم و انتشار بدم و بهترین ها رو در زمینه پزشکی و سلامتی… بیشتر »

یک دیدگاه

  1. سلام
    دکتر زاهدی بسیار جراح بینی با تجربه ای هستند من نزدیک یکسال میشه که پیش ایشون عمل کردم از لحاظ تنفسی و ظاهری اوکی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا